Hotel New York + tips voor met kinderen

maart 2015 aangepast in Hotels & Accommodatie
Hoi,
Ik ben al tig keer in Disney geweest en in de hotels dus heb meestal weinig vragen.
Maar nu heb ik wat nieuws voor mezelf :-) Wij gaan altijd met zijn 2-tjes en verblijven het liefst in hotel New York.
Nu staat onze volgende trip gepland in 2017 (ja het duurt nog even) en we hebben beloofd mijn neefje en nichtje (dan 12 en 14) mee te nemen.
Het liefst in aparte kamers maar zoals ik het een beetje zag op de site betaal je dan gelijk het dubbele. Ook wel logisch natuurlijk.
Mijn vragen zijn eigenlijk als volgt:
- Welke hotels vinden kinderen in die leeftijd het leukst?
- Slapen jullie daar ook vaak op een 4-persoons kamer en is dat een beetje te doen?
- Welke kamers in hotel New York zijn in dit geval aan te raden?
- Is het goedkoper een abonnement te nemen en dan room-only te boeken? Ik ben ook share-holder.
En als laatste:
Wie heeft er wel eens op die speciale verdieping (met suites?) geslapen en kan me vertellen wat het ongeveer kost en wat de voordelen zijn? En of het de extra kosten waard zijn?
We hebben nog geen idee wanneer we gaan. Het idee is nu om een vrijdag t/m maandag te gaan buiten de schoolvakanties, maar het kan net zo goed (ik noem maar wat) pinksteren worden.

Reacties

  • txgrl zei:


    (...)
    Mijn vragen zijn eigenlijk als volgt:
    - Welke hotels vinden kinderen in die leeftijd het leukst?
    - Slapen jullie daar ook vaak op een 4-persoons kamer en is dat een beetje te doen?
    - Welke kamers in hotel New York zijn in dit geval aan te raden?
    - Is het goedkoper een abonnement te nemen en dan room-only te boeken? Ik ben ook share-holder.
    En als laatste:
    Wie heeft er wel eens op die speciale verdieping (met suites?) geslapen en kan me vertellen wat het ongeveer kost en wat de voordelen zijn? En of het de extra kosten waard zijn?
    We hebben nog geen idee wanneer we gaan. Het idee is nu om een vrijdag t/m maandag te gaan buiten de schoolvakanties, maar het kan net zo goed (ik noem maar wat) pinksteren worden.

    Hoi txgrl,
    Welk hotel bepaalde kinderen het leukste vinden is erg subjectief. De één is bijvoorbeeld fan van cowboys, de ander van prinsessen. Disney's Hotel New York is één van de weinige Disney hotels zonder een echt 'Disney-thema'. Bij een verblijf met kinderen zou ik dan een ander hotel kiezen. Santa Fe (Cars), Sequoia Lodge (Bambi) en later dit jaar Newport Bay Club (Mickey/Goofy) hebben tijdens afgelopen onderhoudswerkzaamheden een upgrade gekregen met subtiele verwijzingen naar Disney figuren.
    Als jullie het liefst apart slapen, dan zou ik kiezen voor een goedkoper Disney hotel om zo de kosten te drukken (2 kamers). De 4-persoons kamers in alle hotels zijn echter groot genoeg voor 4 personen. Mijn persoonlijke favoriet is Disney's Sequoia Lodge met de warme sfeer en de referentie naar Bambi. Als reisagent boek ik meestal de Golden Forest Club (club level van dit hotel) voor de aparte ontbijtzaal, lounge ruimte met gratis snacks en drank buiten de drukte om en natuurlijk de Disney Hotel FastPass. Ik heb geen ervaring met de Empire Stare Club in Hotel New York, maar dit zal vergelijkbaar zijn. De prijzen kunnen bekeken worden door een aanbieding te kiezen en te klikken op 'Prijzen & Boeken': http://www.discoverthemagic.nl/aanbiedingen/. Na het invullen van de reisgegevens kan vervolgens een type kamer worden geselecteerd om de prijzen te zien.
    Een jaarkaart is alleen voordeliger als jullie minimaal 2 keer per jaar voor meerdere dagen een bezoek willen brengen aan Disney en ook voldoende merchandise kopen om maximaal gebruik te maken van de korting. De 'room only' prijzen zijn namelijk niet per definitie goedkoper dan een compleet arrangement.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.