Star Wars Night (16 december 2015)

november 2015 aangepast in Seizoenen & Entertainment
Beste,

Wij zijn jaarkaarthouders. Ik zie net dat het Star Wars event wordt gelanceerd. Krijgen wij hierop ook korting met ons jaarpaspoort Dreams?

Alvast bedankt!

Reacties

  • Leen zei:

    Beste,

    Wij zijn jaarkaarthouders. Ik zie net dat het Star Wars event wordt gelanceerd. Krijgen wij hierop ook korting met ons jaarpaspoort Dreams?

    Alvast bedankt!

    Hoi Leen,

    Jaarkaarthouders krijgen inderdaad korting op de reguliere tickets. De normale prijs is €89 voor niet-jaarkaarthouders en €68 voor Fantasy jaarkaarthouders of €59,60 voor Dream jaarkaarthouders. Deze tickets met jaarkaartkorting zijn alleen via de Disney reserveringslijn te bestellen.

    Meer informatie over Star Wars Night: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/entertainment-paris/avondhappenings-paris/star-wars-night-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Dag Lars,

    Alvast bedankt voor de informatie. Wij hebben zonet gebeld onze bestelling geplaatst en gaan naar de Star wars avond. :)

    Groetjes,
    Anneleen
  • Leen zei:

    Dag Lars,

    Alvast bedankt voor de informatie. Wij hebben zonet gebeld onze bestelling geplaatst en gaan naar de Star wars avond. :)

    Groetjes,
    Anneleen

    Graag gedaan, Anneleen. Alvast veel plezier!

    Groetjes,
    Lars
  • december 2015 aangepast
    Hoi Anneleen,

    hoe was de Star Wars-avond?
  • Hugo zei:

    Hoi Anneleen,

    hoe was de Star Wars-avond?

    Dag Hugo,

    Timon, mijn vriend, vond het fantastisch *vroeg verjaardagscadeau*. Ik ben niet zo een grote fan van Star Wars maar toch werd ik meegesleurd in het hele verhaal. Enkel discoveryland was open met veel animatie, attractie & zelfs een parade van de Star Wars figuren. Een conventie met Jeremy Bulloch (Boba Fett) en expert collector, Patrice Girod, Robert Watts & Blalack was wel interessant.

    Als ik een puntje van kritiek mag geven: het Star Wars spectacle was maar een lauw afkooksel van wat we gewoon zijn van DLP.

    Er was niet veel volk waardoor we alles hebben kunnen zien en doen wat er op het programma stond...

    Groetjes
    Anneleen

Log In of Registreer om te reageren.