Minderjarigen naar Disney

Hoi,
Ik zou deze zomer graag met men vrienden een dagje Disney doen. Nou we zijn niet zeker of dat gaat omdat we onder de 18 zijn. Kunnen we als minderjarige binnen in Disney?

Reacties

  • Hoi,

    ik denk dat dat afhangt van hoe oud je dan wel bent en hoe je reis georganiseerd is. Als je al een toegangsbewijs hebt als je bij het park aankomt lijkt me dat geen probleem (ervan uitgaande dat je geen 12 bent, maar dat lijkt me niet). En volgens mij moet je ook als 16-jarige gewoon een kaartje aan de kassa kunnen kopen.
  • Hugo zei:

    Hoi,

    ik denk dat dat afhangt van hoe oud je dan wel bent en hoe je reis georganiseerd is. Als je al een toegangsbewijs hebt als je bij het park aankomt lijkt me dat geen probleem (ervan uitgaande dat je geen 12 bent, maar dat lijkt me niet). En volgens mij moet je ook als 16-jarige gewoon een kaartje aan de kassa kunnen kopen.



    Hoi hugo!
    Ja de meesten zijn 16 de andere 15 , sommige bijna 16.. Dus je denkt dat dat geen probleem zou zijn dan?
  • Als ik zie hoe jong sommige groepen (Franse) jongeren zijn lijkt me dat geen enkel probleem. Het wordt een ander verhaal als je een hotelboeking wilt doen.
  • Hugo zei:

    Als ik zie hoe jong sommige groepen (Franse) jongeren zijn lijkt me dat geen enkel probleem. Het wordt een ander verhaal als je een hotelboeking wilt doen.

    Ja ik had ergens gelezen dat we een toelatinga brief zouden moetm hebben van onze ouders? Of is dat enkel met hotel?.
  • Dat is alleen als je een hotel wilt boeken of een jaarkaart wilt kopen.
  • Hugo zei:

    Dat is alleen als je een hotel wilt boeken of een jaarkaart wilt kopen.

    Dus voor gewoon in het park binnen te geraken heb je geen papier nodig?
  • Ik ging vroeger ook regelmatig met vrienden naar Disneyland toen we nog minderjarig waren.
    Als we bleven overnachten deed mijn vader de boeking online en zette hij in opmerkingen dat enkel wij (als minderjarigen) kwamen, dus dan moest ik ons inchecken en dat was nooit een probleem.
    Als we enkel een dagje gingen kocht ik de ticketten online via de site (omdat dit ook goedkoper is).

    Ik moest wel een document hebben als toestemmingsbewijs van mijn ouders dat ik als minderjarige alleen naar het buitenland mocht, dit konden ze vragen op de trein als ze de treinticketten kwamen controleren. (Ze hebben me nooit gevraagd dit papier te tonen, maar je weet maar nooit). Dit document zijn we toen gaan halen bij ons gemeentehuis.
  • Hallo
    Ik wil graag na mijn examen naar Disneyland Parijs alleen nu is mijn vraag kan ik daar in een hotel verblijven als ik nog 17 ben?
  • Hoi Shannon,

    Hier vind je meer informatie en ervaringen van forumleden: https://www.discoverthemagic.nl/disneyforum/index.php?p=/discussion/comment/6984#Comment_6984
Log In of Registreer om te reageren.