Boek 25e verjaardag

Hoi Lars

Ik las net over het boek van de 25ste verjaardag, dat je dat ook per post kunt bestellen.
Zou je mij misschien kunnen uitleggen hoe dit precies in werking gaat en wat er in die mail vermeld zou moeten worden?
Tevens is mijn vraag dan of het al besteld kan worden, of dat ik nog moet wachten aangezien de officiele release-datum van het boek nog niet bekend is

Groetjes

Vivianne

Reacties

  • Hoi Vivianne,

    als je iets wilt bestellen dat in de boutiques in DLP te koop is, kun je mailen naar dlp.mail.order@disney.com.
    Ik neem aan dat je het pas kunt bestellen als het ook daadwerkelijk leverbaar is.
  • Hoi Lars

    Ik las net over het boek van de 25ste verjaardag, dat je dat ook per post kunt bestellen.
    Zou je mij misschien kunnen uitleggen hoe dit precies in werking gaat en wat er in die mail vermeld zou moeten worden?
    Tevens is mijn vraag dan of het al besteld kan worden, of dat ik nog moet wachten aangezien de officiele release-datum van het boek nog niet bekend is

    Groetjes

    Vivianne

    Hoi Vivianne,

    Zoals Hugo al aangeeft kun je pas bestellen als het artikel daadwerkelijk fysiek verkrijgbaar is in het resort. Stuur een mail naar dlp.mail.order@disney.com waarin je aangeeft welk artikel je wilt bestellen en je volledige adres. Vervolgens krijg je mail terug over de verzendkosten en betalingsmogelijkheden.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,
    Ik lees nu net dat als ik iets uit een boutique van DLP wilt aanschaffen, dat ik een mail kan sturen klopt dat ? En stel dat ik een aantal leuke dingen zie, maar voorlopig nog niet ga naar disney en ze wel wil hebben, kan ik dit dan doorgeven? En hoe zit dit dan met mijn korting van mijn jaarkaart?
  • dotty03 zei:

    Hoi,
    Ik lees nu net dat als ik iets uit een boutique van DLP wilt aanschaffen, dat ik een mail kan sturen klopt dat ? En stel dat ik een aantal leuke dingen zie, maar voorlopig nog niet ga naar disney en ze wel wil hebben, kan ik dit dan doorgeven? En hoe zit dit dan met mijn korting van mijn jaarkaart?

    Hoi dotty03,

    Dat kan inderdaad. Je kunt op ieder moment een bestelling plaatsen. Er is echter geen jaarkaartkorting mogelijk.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    dotty03 zei:

    Hoi,
    Ik lees nu net dat als ik iets uit een boutique van DLP wilt aanschaffen, dat ik een mail kan sturen klopt dat ? En stel dat ik een aantal leuke dingen zie, maar voorlopig nog niet ga naar disney en ze wel wil hebben, kan ik dit dan doorgeven? En hoe zit dit dan met mijn korting van mijn jaarkaart?

    Hoi dotty03,

    Dat kan inderdaad. Je kunt op ieder moment een bestelling plaatsen. Er is echter geen jaarkaartkorting mogelijk.

    Groetjes,
    Lars
    geldt dit ook voor sale producten?
  • dotty03 zei:


    geldt dit ook voor sale producten?

    Hoi dotty03,

    Dat is een goede vraag. Ik zou je dat niet durven zeggen, maar stuur anders even een bericht naar dlp.mail.order@disney.com om dit na te vragen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hugo zei:

    Hoi Vivianne,

    als je iets wilt bestellen dat in de boutiques in DLP te koop is, kun je mailen naar dlp.mail.order@disney.com.
    Ik neem aan dat je het pas kunt bestellen als het ook daadwerkelijk leverbaar is.

    Dankjewel Hugo en Lars voor de snelle antwoorden :)

    Klopt het overigens ook dat het boek enkel in het Frans verkocht zal worden?


  • Dankjewel Hugo en Lars voor de snelle antwoorden :)

    Klopt het overigens ook dat het boek enkel in het Frans verkocht zal worden?

    Hoi Vivianne,

    Graag gedaan! Het boek is tweetalig met teksten in het Frans en Engels.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.