MyDisneyland

Hallo,

Ik heb recent een verblijf geboekt bij Disneyland via de telefoon en dit arrangement betaald via iDeal.
Nu werd gezegd dat we de betaling konden tracken op MyDisneyland, alleen is het probleem dat er steeds een foutcode word gegeven, namelijk 500.
Heeft iemand anders dit toevallig ook al eens gehad en hoe kan ik zorgen dat ik mijn boekingen weer kan inzien?

Groetjes,
Judith

Reacties

  • Hallo,

    Ik heb recent een verblijf geboekt bij Disneyland via de telefoon en dit arrangement betaald via iDeal.
    Nu werd gezegd dat we de betaling konden tracken op MyDisneyland, alleen is het probleem dat er steeds een foutcode word gegeven, namelijk 500.
    Heeft iemand anders dit toevallig ook al eens gehad en hoe kan ik zorgen dat ik mijn boekingen weer kan inzien?

    Groetjes,
    Judith

    Hoi Judith,

    De koppeling met MyDisneyland is alleen automatisch als je online boekt. Wil je toch toegang tot je account (en betaling), dan zul je Disney opnieuw moeten bellen. Wij adviseren om altijd direct online te boeken via onze handige zoekmachine met alle aanbiedingen op deze pagina: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.