Voorbereiding bezoek Walt Disney World

14041434546121

Reacties

  • Klein vraagje
    Ik heb ik inmiddels alweer alles weer opgezet naar volgend jaar.
    Maar in my Disney staat alles
    Nog netje bij dit jaar.
    Moet je daarvoor ook voor bellen met WDW of zal dit vanzelf weer worden omgezet
  • Hoi @thomastol ,

    Ik neem aan dat je voor het omzetten van de vakantie naar volgend jaar met Disney gebeld hebt of heb je opnieuw geboekt? Mijn advies zou zijn om even contact op te nemen met de klantenservice van TWDTC via: disneytraveluk@disneyonline.com. Zij kunnen dit voor je bekijken.

    Groetjes,
    Lars
  • Het is inderdaad telefonisch omgezet,eigenlijk op de zelfde manier als vorig jaar.
  • Het is inderdaad telefonisch omgezet,eigenlijk op de zelfde manier als vorig jaar.

    Dat dacht ik inderdaad al. Neem dan even contact op met de klantenservice. Wellicht is de koppeling nog niet (goed) verwerkt.
  • Hallo @Lars ,

    Ik heb ondertussen de vakantie geboekt (via link op deze site) maar heb nog een paar kleine vraagjes.
    Wanneer gaan de 14 dagen van het ticket in? Is dit na het eerste gebruik of vanaf het moment dat je inchecked in het hotel?

    Verder heb ik nu alleen een voorschot betaald maar hoe verlopen de verdere betalingen? Is dit via een bankoverschrijving of is dat ook via credit card? En kan je dit in meerdere keren betalen of moet alles in 1 keer betaald worden?
    Mijn limiet van mijn credit card is nl. niet zo hoog dat ik dit bedrag in 1 keer kan betalen.

    Ik had begrepen dat de FastPass+ momenteel nog steeds niet terug is, maar is er enig zicht of dat in de toekomst gaat terugkomen? Dat je deze op voorhand kan vastleggen ( 60 dagen als je on property verblijft dacht ik) en kan je nog steeds de restaurants reserveren 180 dagen op voorhand, of is dit ook niet meer van toepassing wegens de corona?

    Alvast bedankt,

    Mvg,

    Roeland


  • maart 2021 aangepast
    Hallo @Lars ,

    Ik probeer deze reservatie nu ook te linken in mijn Disney Experience account maar hij kan de gasten niet linken met de gasten in mijn account. Hij vind de gasten wel die op de reservatie staan en kan ze ook linken, maar bij het confirmeren krijg ik een "There's something wrong". Kan het zijn dat ik dit nu nog niet kan doen?

    Sorry voor de vele vragen die ik heb.

    Mvg,

    Roeland
  • Stel gerust al je vragen, @roelandw , geen probleem! En super bedankt voor het boeken via onze links. Hierdoor kunnen wij deze grote website in de lucht houden en jullie voorzien van gratis advies.

    Het 14 dagen ticket gaat in vanaf dag 1 van je verblijf. Kom je bijvoorbeeld aan op 1 januari, dan start de geldigheid van het ticket op 1 januari. Dit staat los van het inchecken. Memory Maker wordt actief zodra je de tickets voor het eerst scant bij de ingang van een park.

    De restant betaling kan online worden voltooid (als je in één keer wilt betalen). De link hiervoor staat in het document met de reserveringsbevestiging. Wil je in meerdere termijnen betalen, dan kun je bellen met het speciale telefoonnummer dat eveneens in het document staat vermeld (via creditcard).

    Tip: Je kunt de limiet van je creditcard handmatig verhogen door geld over te maken naar je creditcard. Hierdoor kun je tijdelijk méér besteden (totaal = je normale limiet + het geld dat je overmaakt). Dit kan bij iedere bank. Zoek dit even op hoe dit precies moet bij je eigen bank, want die procedure verschilt per bank. Wij doen dit ook, aangezien je dan niet hoeft te bellen en gewoon online de restant betaling kunt doen.

    FastPass+ is momenteel niet beschikbaar. De verwachting is dat deze (of een vergelijkbare service) vanaf 2022 weer actief zal zijn, maar op dit moment niet. Gasten die in een Disney hotel verblijven kunnen inderdaad vanaf 60 dagen vóór aankomst reserveringen maken voor direct 10 dagen van hun verblijf. Restaurant reserveringen kunnen eveneens vanaf 60 dagen vóór aankomst gemaakt worden (normaal is dit 180 dagen, maar vanwege de huidige beperkte capaciteit van de restaurants is dat tijdelijk terug gebracht naar 60 dagen).

    Doorgaans duurt het 24 uur voordat de reservering volledig gekoppeld kan worden aan My Disney Experience. In de meeste gevallen lukt het wel via de My Disney Experience website en niet via de app. Probeer dat eens en anders kun je na 24 uur contact opnemen met de klantenservice via disneytraveluk@disneyonline.com voor assistentie.

    Groetjes,
    Lars
  • maart 2021 aangepast
    Hallo @Lars ,

    Bedankt voor de duidelijk uitleg. Ik heb het al via de site geprobeerd en via de app maar ik zal eerst eens 24u wachten en dan opnieuw proberen.

    Hoe gaan ze in het algemeen om met de leeftijd bij de kindermenu's in de verschillende restaurants? Mijn 2 kinderen zijn beide moeilijke eters maar mijn oudste is dan al 12 jaar terwijl de kindermenu's maar tot 9 jaar zijn. Kan je dit dan echt niet meer bestellen of maken ze daar niet zo een punt van?

    Mvg,

    Roeland


  • Graag gedaan, @roelandw . Het is in de meeste gevallen mogelijk om een kindermenu te bestellen voor personen boven de 9 jaar (ook volwassenen). Vraag hiernaar bij de ober. Ze kunnen je de optie geven om een kindermenu te bestellen of een alternatief voorstellen. Dit verschilt per restaurant en wie je serveert. Amerikanen staan bekend als "moeilijke eters", dus in vrijwel alle restaurants zijn populaire gerechten verkrijgbaar die de kinderen lekker zullen vinden.

    Tip: reserveer vaker een buffet restaurant voor maximale keuze.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo @Lars

    Ik zie nu in "My Disney Experience" de hotel reservatie en de theme park tickets staan, maar is het normaal dat dit een ander confirmatie nummer heeft dan de booking? Is precies automatisch toegevoegd in "My Disney Experience" aangezien het mij de voorbije dagen niet gelukt was. Ook de perosnen in de reservatie zijn precies automatisch gelinked.

    Ik neem aan dat alles nu in orde is, of is er nog iets wat ik zou moeten controleren zodat ik 60 dagen op voorhand een aantal restaurants kan reserveren en eventueel nieuwe fastpass+ (of iets soortgelijks).

    Mvg,

    Roeland

  • Hoi @roelandw ,

    Het is inderdaad correct dat dit een ander reserveringsnummer is. De boeking van The Walt Disney Travel Company wordt namelijk automatisch omgezet naar een nieuw nummer van Walt Disney World zelf. Je bent er helemaal klaar voor! Volgende stap: restaurants en/of FastPass+ (als deze service weer beschikbaar komt) reserveren.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @roelandw ,

    Het is inderdaad correct dat dit een ander reserveringsnummer is. De boeking van The Walt Disney Travel Company wordt namelijk automatisch omgezet naar een nieuw nummer van Walt Disney World zelf. Je bent er helemaal klaar voor! Volgende stap: restaurants en/of FastPass+ (als deze service weer beschikbaar komt) reserveren.

    Groetjes,
    Lars

    Hallo @Lars ,

    bedankt voor het antwoord. Is het nu ook al nodig om de "Park Reservations" te maken aangezien het nog meer dan 1 jaar is voor dat we gaan of heb ik daar nog wat tijd voor. We zijn nl. meer dan 14 dagen ter plaatse, maar weten nog niet welke dagen we naar de parken gaan en welke dagen we iets anders gaan doen (we willen ook wat andere zaken zien in Orlando). Of heb je als gast in een resort hotel altijd recht op een park reservatie de dagen dat je daar bent en moet dit niet zo ver op voorhand gereserveerd worden?

    Mvg,

    Roeland

  • Hallo @Lars ,

    bedankt voor het antwoord. Is het nu ook al nodig om de "Park Reservations" te maken aangezien het nog meer dan 1 jaar is voor dat we gaan of heb ik daar nog wat tijd voor. We zijn nl. meer dan 14 dagen ter plaatse, maar weten nog niet welke dagen we naar de parken gaan en welke dagen we iets anders gaan doen (we willen ook wat andere zaken zien in Orlando). Of heb je als gast in een resort hotel altijd recht op een park reservatie de dagen dat je daar bent en moet dit niet zo ver op voorhand gereserveerd worden?

    Mvg,

    Roeland

    Hoi Roeland,

    Het is in principe niet nodig om dit direct te doen, maar ik zou er ook niet te lang mee wachten. Je hoeft nu nog niet een exacte planning te weten over welke parken je op welke dagen wilt bezoeken, maar alvast een 'algemene planning' maken (bekijk bijvoorbeeld hoeveel dagen jullie per park willen doen over de gehele verblijfsduur) kan geen kwaad. Je kunt de park reservaties namelijk altijd nog wijzigen en dan heb je alvast voor alle dagen 'een park' geselecteerd. Later maak je dan een definitieve planning en wijzig je eventueel de reserveringen.

    In principe heb je als hotelgast altijd toegang tot één park, maar het kan zijn dat dit niet het gewenste park is, vandaar het advies om al eerder een 'algemene planning' te maken en vervolgens later de reservaties aan te passen naar de gedetailleerde planning.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,

    Ik heb dan maar voor het hele verblijf daar park reservaties gemaakt aangezien die dan achteraf nog gewijzigd kunnen worden.

    Dag 1: Magic Kingdom Park
    Dag 2: Magic Kingdom Park
    Dag 3: Epcot
    Dag 4: Disney's Hollywood Studios
    Dag 5: Disney's Hollywood Studios
    Dag 6: Disney's Animal Kingdom Theme Park
    Dag 7: Disney's Animal Kingdom Theme Park
    Dag 8: Epcot
    Dag 9: Magic Kingdom Park
    Dag 10: Disney's Hollywood Studios
    Dag 11: Disney's Animal Kingdom Theme Park
    Dag 12: Epcot
    Dag 13: Magic Kingdom Park
    Dag 14: Disney's Hollywood Studios

    Is dit een beetje een logische indeling ervan uitgaande dat er nog dagen tussen zullen wegvallen wegens bezoek aan de waterparken of andere plaatsen in Orlando? Zo zijn we toch zeker dat we de 4 parken kunnen bezoeken.
    Ik denk dat 2 dagen per park toch nodig zullen zijn.

    Mvg,

    Roeland

  • Hoi Lars,

    Wij zijn ook bezig met plannen voor volgend jaar en een soort van dagschema te maken, welk park op welke dag. Is het de verwachting dat het volgend jaar april nog nodig is of zal dit systeem dan weer afgeschaft zijn?
    Nu ga ik het sowieso reserveren voor het geval het wel nodig is, maar vroeg me nog af als je wilt parkhoppen. Kan dit dan gewoon of.moet je dan 2 parken per dag reserveren?

    Groetjes Remco
  • Hoi @roelandw ,

    Uiteraard is dit subjectief, maar wij doen normaal nooit twee keer hetzelfde park achter elkaar. Zo blijft er iedere dag iets nieuws te zien. Op de meeste dagen bezoeken wij zelfs twee verschillende parken (bijvoorbeeld in de ochtend/middag Magic Kingdom en daarna middag/avond Epcot, waarbij we op sommige dagen in het begin van de middag ook even terug gaan naar het hotel om bij het zwembad te relaxen). In je lijstje mis ik (ruimte voor) de waterparken.

    Je moet echter vooral doen wat voor jullie werkt en wat je zelf fijn vind. Wat ook een optie zou zijn, als je toch op bepaalde dagen naar andere parken of bezienswaardigheden in Florida wilt gaan, om de eerste vier dagen alle Disney parken te doen (dus bijvoorbeeld dag 1 MK, dag 2 EP, dag 3 DHS en dag 4 DAK), daarna buiten Disney en vervolgens doe je de 4 Disney parken weer opnieuw met tussendoor de waterparken. Enfin, dit zijn allemaal persoonlijke voorkeuren. Bespreek het eens met je reisgezelschap wat iedereen het fijnste vind.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi @remcomorsch ,

    Voorlopig blijf het reserveringssysteem actief, maar de verwachting is dat dit in 2022 zal worden uitgeschakeld. Parkhoppen kan altijd en daar is geen aparte reservering voor nodig. Je maakt alleen een reservering voor het eerste park waar je die dag naar toe wilt, vervolgens kun je (volgens de huidige regels) vanaf 14:00 uur parkhoppen naar een willekeurig ander park zonder reservering (tenzij de maximale capaciteit van dat park is bereikt natuurlijk).

    Groetjes,
    Lars
  • Als ik dit dan allemaal weer lees gaat het gelukkig weer kriebelen
    Nu toch weer aan het twijfelen om van 12 nachten weer om te boeken naar 14 . Keuzes
  • Hallo @Lars ,

    Uiteraard is dit allemaal subjectief en voor iedere persoon verschillend.
    Ik denk ook niet dat we 2 dagen na elkaar dezelfde parken gaan doen buiten de eerste 2 dagen denk ik aangezien de eerste dag maar een halve dag gaat zijn (dag van aankomst).
    Er gaan nog dagen tussenuit vallen en daarom had ik soms 2 dagen na elkaar hetzelfde park, dan kan ik er altijd eentje annuleren.

    Dit is misschien een meer algemener vraagje, heeft er iemand ervaring van voorkeur voor kamer door te geven via touringplans? Op hun site kan je bijvoorbeeld aangeven hoever je van de lobby wilt zitten, of het stil moet zijn, ....
    Dit leek mij wel interessant in combinatie met Coronado Springs resort aangezien dit toch vrij groot is.

    Verder zou ik deze site ook willen gebruiken om een dag indeling per park te maken. Ze adverteren dat je zoveel uur minder moet aanschuiven volgens hun schema, maar dit kan een verkooppraatje zijn dus als iemand hiermee ervaringen heeft...

    En welke andere plaatsen in Orlando zou eventueel nog het bezoeken waard zijn?
    Ik heb al wat opgezocht en dacht eraan op Cape Canaveral te gaan bezichtigen en eventueel ook SeaWorld/Discovery Cove (vrij kostelijk wel dus indien iemand dit al gedaan heeft en kan zeggen of dit de moeite is dan hoor ik het graag). We zouden ook graag naar het strand gaan, maar zou niet weten welk strand de moeite is en niet te ver van Disney World ligt.

    Mvg,


    Roeland
  • Hoi @roelandw ,

    Voor een 'eerste planning puur om de reserveringen op zak te hebben' is dit inderdaad prima.

    Wij hebben het abonnement van Touring Plans tijdens onze afgelopen trip naar WDW gebruikt en ik moet zeggen dat het goed werkt. De app is makkelijk in het gebruik je kunt snel van planning wisselen, ook op de dag zelf. Er zijn voorgestelde tours, maar je kunt ze ook helemaal zelf maken (inclusief eten inplannen, maar ook ontmoetingen met figuren en shows/parades).

    De software kan continue berekeningen maken wat de volgende attractie zou moeten zijn op basis van de actuele wachttijden zodat je altijd een attractie voorgesteld krijgt waar je het minste hoeft te wachten. Dat werkt overigens niet altijd even goed, dus verwacht er geen wonderen van, maar vaak is het advies juist, je hebt een degelijke planning en voor die paar dollar hoef je het niet te laten.

    Tip: Zorg er wel voor dat je een Powerbank meeneemt om je smartphone tijdens de dag op te laden (bijvoorbeeld tijdens een maaltijd of in een wachtrij). De WDW app (MDE) en de Touringplan app vergen namelijk wat energie en je wilt waarschijnlijk ook nog foto's/video's maken.

    Wij hebben nauwelijks ervaring met bezichtigingen buiten WDW, enkel naar SeaWorld geweest en een shopping mall, dus daar kan ik je verder geen advies in geven.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo @Lars ,

    Heel erg bedankt voor de antwoorden op de vele vragen van mij.
    En inderdaad, voor die paar dollar moet ik het abonnement niet laten. Ik heb ook nog de unoffial guide dus krijg ik ook nog korting.

    Mvg,

    Roeland
  • Goedemorgen,

    Als nieuweling op dit forum een paar vragen over WDW. En geen idee of ik ze stel in het goede topic.

    De aankomende keer (nog geen idee wanneer het weer kan) zou onze 5e trip WDW worden. Eigenlijk altijd geboekt via de Ierse website van Disney Holidays en is ook altijd perfect geregeld.

    Voorheen gingen we meestal 16 of 17 dagen en kon je via de site ook een 21-dagen ticket kopen. Deze staan er helaas niet meer bij, maar nu kreeg ik het idee om dan misschien een Annual Pass aan te schaffen. Daar gaan dus ook mijn vragen over... Ik weet dat ze op dit moment nog niet verkrijgbaar zijn, maar mocht dat straks weer mogelijk zijn, zou het fijn zijn als ik er al wat meer van weet.

    Heeft of had iemand op het forum een Annual Pass en hoe waren de ervaringen daarmee?

    Hoe gaat het in z’n werk met boeken van een kamer via de Amerikaanse website van WDW? Daar kom ik niet op, want dan word ik automatisch doorgestuurd naar de Europese website. Dus als iemand een idee heeft hoe dit wel kan, hoor ik het graag.

    Was het voor corona ook mogelijk om een Annual Pass online aan te schaffen?

    Wellicht heb ik nog wel wat meer vragen tzt en google ik me suf op nog meer informatie, maar als ik hier ook al wat meer info kan krijgen is dat altijd mooi meegenomen!

    Alvast super bedankt!

    Gr. Bas
  • Hoi @BEwdw ,

    Welkom op ons forum!

    Disney heeft besloten om te stoppen met de 21 dagen Ultimate Tickets, maar je kunt dit omzeilen door één 14 dagen Ultimate Ticket + één 7 dagen Ultimate Ticket te bestellen (of losse dagkaarten voor die 2 of 3 extra dagen mocht je 16 of 17 dagen willen gaan en niet de volle 21).

    Het aantal overnachtingen kun je vervolgens zelf bepalen. Als je kiest voor twee Ultimate Tickets, dan laat je het 7 dagen ticket ingaan direct nadat het eerste 14 dagen ticket is verlopen. Je ontvangt nu het 14 dagen ticket voor de prijs van 7 dagen bij een verblijf in 2022 via deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-korting.

    Wat betreft jaarkaarten voor WDW: daar hebben wij persoonlijk geen ervaringen mee aangezien die vrij prijzig zijn en er beperkingen aan zitten wat betreft reserveringen voor toegang en FastPass+ (mocht deze service weer terugkeren tijdens jullie beoogde periode). Voor zover ik weet konden jaarkaarten voor WDW alleen ter plaatse worden aangeschaft vóór corona.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Het 14 dagen ticket gaat in vanaf dag 1 van je verblijf. Kom je bijvoorbeeld aan op 1 januari, dan start de geldigheid van het ticket op 1 januari. Dit staat los van het inchecken. Memory Maker wordt actief zodra je de tickets voor het eerst scant bij de ingang van een park.

    Ik geloof dat de tickets ook pas actief worden vanaf de eerste keer dat je één van de parken ermee bezoekt. Wij hebben al een aantal keer een 16 tal dagen geweest en de eerste 2 dagen blijven we meestal in ons hotel (om even te bekomen van de trip) en gaan we naar Disney Springs of inkopen doen in een supermarkt... De 14 dagen lopen dan vanaf dat we de derde dag het park binnengaan. Zo kunnen we normaal tot de laatste dag in de parken binnen.
    Het kan natuurlijk zijn dat nu met heel die park reservations dat anders geworden is... dat weet ik niet.


  • You have confirmed that prior to making your booking you checked the Disney Park Pass Availability Calendar to ensure that your chosen dates are available at the Disney Parks. Availability can change and is for
    guidance only, so please make your reservations on the Disney Park Pass System as soon as you are able to.

    Wat betekend dit nou eigenlijk
  • Hoi Lars,

    Dank voor je reactie.

    Ik heb inderdaad ook aan de optie gedacht om 2 losse tickets te kopen, stel dat we 3 weken zouden willen gaan. Ik heb ook nog gedacht om een 14 dagen ticket te kopen en voor de laatste week een jaarkaart. Dan zouden we binnen een jaar nog een keer kunnen gaan en dan alleen maar een hotel hoeven te boeken. Wellicht met korting via WDW zelf. Ik dacht dat je de duurste Annual Pass er binnen 11 dagen ‘uit’ hebt. Ik zal me er nog eens verder in verdiepen. En mochten jullie verder nog tips hebben...

    Nogmaals dank!

    Gr. Bas
  • Ik geloof dat de tickets ook pas actief worden vanaf de eerste keer dat je één van de parken ermee bezoekt. Wij hebben al een aantal keer een 16 tal dagen geweest en de eerste 2 dagen blijven we meestal in ons hotel (om even te bekomen van de trip) en gaan we naar Disney Springs of inkopen doen in een supermarkt... De 14 dagen lopen dan vanaf dat we de derde dag het park binnengaan. Zo kunnen we normaal tot de laatste dag in de parken binnen.
    Het kan natuurlijk zijn dat nu met heel die park reservations dat anders geworden is... dat weet ik niet.

    Tickets als onderdeel van een compleet arrangement starten op het moment van aankomst en zijn dan 7 of 14 dagen geldig. Althans, zo staat het momenteel vermeld in het boekingssysteem. Alleen als je de tickets los aanschaft, kunnen deze op een ander moment ingaan.

    Groetjes,
    Lars
  • You have confirmed that prior to making your booking you checked the Disney Park Pass Availability Calendar to ensure that your chosen dates are available at the Disney Parks. Availability can change and is for
    guidance only, so please make your reservations on the Disney Park Pass System as soon as you are able to.

    Wat betekend dit nou eigenlijk

    Dit is meer voor gasten die last-minute nog een boeking maken. Het kan namelijk zijn dat er, kort vóór de aankomst dag, geen reserveringen voor toegang meer mogelijk zijn omdat alle parken hun capaciteit hebben bereikt. Dit is met name nu van toepassing met de beperkte capaciteit vanwege de maatregelen.

    Boek je echter ver vooruit (zoals nu bijvoorbeeld als je reserveert voor aankomsten in 2022), dan is er niet direct haast om park reserveringen te maken. Wij adviseren wel om alvast reserveringen voor alle dagen van je verblijf vast te leggen, ook al weet je de exacte planning nog niet. Deze kunnen namelijk altijd later nog gewijzigd worden.

    Groetjes,
    Lars
  • BEwdw zei:

    Hoi Lars,

    Dank voor je reactie.

    Ik heb inderdaad ook aan de optie gedacht om 2 losse tickets te kopen, stel dat we 3 weken zouden willen gaan. Ik heb ook nog gedacht om een 14 dagen ticket te kopen en voor de laatste week een jaarkaart. Dan zouden we binnen een jaar nog een keer kunnen gaan en dan alleen maar een hotel hoeven te boeken. Wellicht met korting via WDW zelf. Ik dacht dat je de duurste Annual Pass er binnen 11 dagen ‘uit’ hebt. Ik zal me er nog eens verder in verdiepen. En mochten jullie verder nog tips hebben...

    Nogmaals dank!

    Gr. Bas

    Hoi Bas,

    Graag gedaan! Het hele systeem met jaarkaarten zal voor alle parken op de schop gaan. Voor Tokyo en California zijn de huidige jaarkaarten al allemaal geannuleerd. Mogelijk komt hier een nieuw systeem voor in de plaats. Het is de verwachting dat de overige Disney parken dit voorbeeld vroeg of laat gaan volgen. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disney-stopt-met-jaarkaarten-disneyland-resort-tokyo-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    You have confirmed that prior to making your booking you checked the Disney Park Pass Availability Calendar to ensure that your chosen dates are available at the Disney Parks. Availability can change and is for
    guidance only, so please make your reservations on the Disney Park Pass System as soon as you are able to.

    Wat betekend dit nou eigenlijk

    Dit is meer voor gasten die last-minute nog een boeking maken. Het kan namelijk zijn dat er, kort vóór de aankomst dag, geen reserveringen voor toegang meer mogelijk zijn omdat alle parken hun capaciteit hebben bereikt. Dit is met name nu van toepassing met de beperkte capaciteit vanwege de maatregelen.

    Boek je echter ver vooruit (zoals nu bijvoorbeeld als je reserveert voor aankomsten in 2022), dan is er niet direct haast om park reserveringen te maken. Wij adviseren wel om alvast reserveringen voor alle dagen van je verblijf vast te leggen, ook al weet je de exacte planning nog niet. Deze kunnen namelijk altijd later nog gewijzigd worden.

    Groetjes,
    Lars
    En dat doe je dan weer via de experience app
Log In of Registreer om te reageren.