Tuesday is Guest Star Day

Hallo, op internet heb ik iets gelezen over Tuesday is Guest Star Day. Is dit elke dinsdag? En op welk tijdstip?

Reacties

  • november 2017 aangepast
    Hoi,

    Even een aantal vraagjes in verband met de pre parade. Deze zou in de winter doorlopen.

    Blijft deze parade op dinsdag te zien?? Op het moment dat ik in disneyland parijs ben is de Disney stars on parade om 17.00 uur. Hoe laat is dan de Pre parade?? Is dit maar 1x per week??

    Vanaf waar vertrekt de pre parade?? Vertrekt deze aan dezelfde kant als de stars on parade ( aan de kant van it's a small world) of start deze aan de andere kant aan het begin bij Main street??

    Groetjes Birgitte
  • Hoi Birgitte,

    het is niet vooraf precies bekend hoe laat de Tuesday-is-a-Guestday-parade plaatsvindt. Wel dat het alleen op dinsdagen is. Toen wij er eind oktober waren bleek het al om half 2 te zijn geweest, terwijl wij uitgingen van een half uurtje voor de parade.
    Je kunt het beste op de dinsdag(en) dat je er bent even bij City Hall navraag doen, dan is de informatie het meest betrouwbaar.
  • Hoi Hugo,

    Nog bedankt voor je reactie.

    Ik dacht ook dat deze pre parade te zien was net voor de avond parade. Niet dus. Ik kom op een dinsdag aan. Ik kom met de trein rond 14.10 uur aan dan ga ik eerst naar het hotel inchecken enzo dus ben pas rond half 4 in het park als alles vlot verloopt. Als de pre parade net voor de gewone disneys stars on parade was kon ik deze kijken.

    Ik moet toch nog even langs de city hall als ik in het park aankom. Zal het dan daar even vragen.

    Groetjes Birgitte
  • SFL zei:

    Hallo, op internet heb ik iets gelezen over Tuesday is Guest Star Day. Is dit elke dinsdag? En op welk tijdstip?

    Hoi SFL,

    Er is geen vast tijdstip waarop deze pre-parade te zien is. Het kan in de middag zijn, maar ook pas vlak vóór Disney Stars on Parade. Vraag op een dinsdag bij City Hall hoe laat de pre-parade te zien zal zijn om het zeker te weten.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.