Gratis Dining Plan aanbieding Walt Disney World

11011121416

Reacties

  • Update: We hebben meer informatie van Disney ontvangen over de aanstaande terugkeer van het Disney Dining Plan. Upgraden met de Dining Credits is niet mogelijk, toevoegen aan het arrangement wel. Lees meer: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/disney-dining-plan-keert-terug-in-walt-disney-world
  • mei 2023 aangepast
    Ahhh perfect! Als we het kunnen betalen is het Quickservice Dining Plan bovenop de credit voor ons perfect! Hopelijk is het bijboeken makkelijk!
  • Lars zei:

    Update: We hebben meer informatie van Disney ontvangen over de aanstaande terugkeer van het Disney Dining Plan. Upgraden met de Dining Credits is niet mogelijk, toevoegen aan het arrangement wel. Lees meer: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/disney-dining-plan-keert-terug-in-walt-disney-world

    Dus als ik het goed kan lezen kan je beter je huidige boeking bewaren, tenzij we toch the little mermaid kamer boeken in AOA, die momenteel geen dining credit heeft en dan dining plan bij boeken. Wat zou dan goedkoper uitkomen? Ik moet er wel bij vermelden dat mijn dochter van 6jaar een heel moeilijke en vooral kleine eter is
  • Dus als ik het goed kan lezen kan je beter je huidige boeking bewaren, tenzij we toch the little mermaid kamer boeken in AOA, die momenteel geen dining credit heeft en dan dining plan bij boeken. Wat zou dan goedkoper uitkomen? Ik moet er wel bij vermelden dat mijn dochter van 6jaar een heel moeilijke en vooral kleine eter is

    Klopt. De huidige Dining Credit aanbieding is nog altijd een hele goede keuze aangezien het overal gebruikt kan worden net als een Giftcard. Het Dining Plan zelf heeft meer restricties, maar aan de andere kant weer gratis drank, snacks een hervulbare resort beker. Beide vullen zich goed aan.

    Wij adviseren om alleen een Dining Plan te pakken als iedereen een goede en makkelijke eter is. Dan haal je het maximale eruit. Met lastige en kleine eters is het Dining Plus relatief duur en kun je beter 'out of pocket' betalen.
  • Lars zei:

    Dus als ik het goed kan lezen kan je beter je huidige boeking bewaren, tenzij we toch the little mermaid kamer boeken in AOA, die momenteel geen dining credit heeft en dan dining plan bij boeken. Wat zou dan goedkoper uitkomen? Ik moet er wel bij vermelden dat mijn dochter van 6jaar een heel moeilijke en vooral kleine eter is

    Klopt. De huidige Dining Credit aanbieding is nog altijd een hele goede keuze aangezien het overal gebruikt kan worden net als een Giftcard. Het Dining Plan zelf heeft meer restricties, maar aan de andere kant weer gratis drank, snacks een hervulbare resort beker. Beide vullen zich goed aan.

    Wij adviseren om alleen een Dining Plan te pakken als iedereen een goede en makkelijke eter is. Dan haal je het maximale eruit. Met lastige en kleine eters is het Dining Plus relatief duur en kun je beter 'out of pocket' betalen.
    OK dan behouden we het huidige, dankjewel Lars
  • Update: Het nieuwe Disney Dining Plan voor Walt Disney World is vanaf nu online beschikbaar voor alle aankomsten in 2024. Lees meer + prijzen: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/disney-dining-plan-keert-terug-in-walt-disney-world
  • Hoi allemaal,

    De tweede fase van de Free Dining aanbieding voor 2024 is vandaag gestart met tot $2100 Disney Dining & Merchandise Credit + het 14-dagen Disney Magic ticket voor de prijs van 7 dagen + $100 Disney Giftcard + gratis Memory Maker via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

    Opgelet: De laatste fase voor de Free Dining aanbieding van Walt Disney World voor aankomsten in 2024 is ingegaan en nog maar een korte tijd te boeken via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit

    Groetjes,
    Lars

  • Wie kan mij vertellen waar ik kan inlogge als ik een betaling wil doen met paypal

  • Wie kan mij vertellen waar ik kan inlogge als ik een betaling wil doen met paypal

    Een restant betaling doen voor een bestaande boeking voor Walt Disney World kan via: http://www.disneyholidays.ie/payment
  • Wie is er ook benieuwd wanneer de nieuwe aanbieding WDW komt,hoe de prijzen zijn en of er Free dinning komt?
    Wat de nieuwe aanbieding voor leuke extra’s heeft.
    Elke dag op het moment kijken!Zo benieuwd!
  • Wie is er ook benieuwd wanneer de nieuwe aanbieding WDW komt,hoe de prijzen zijn en of er Free dinning komt?
    Wat de nieuwe aanbieding voor leuke extra’s heeft.
    Elke dag op het moment kijken!Zo benieuwd!

    De nieuwe aanbieding zal midden april beschikbaar komen. Het gaat dan om Free Dining voor bepaalde aankomsten in 2025. Meer informatie volgt.
  • Free Dining zou wel echt super zijn!! Zelfs als het maar Quickservice Dining Plan is (we zitten in POP), want dan hoeven we alleen maar te sparen voor de table services die we willen doen in plaats van voor alles. Duimen dat we in aanmerking komen en makkelijk onze boeking weer kunnen omzetten!
  • CarmenV zei:

    Free Dining zou wel echt super zijn!! Zelfs als het maar Quickservice Dining Plan is (we zitten in POP), want dan hoeven we alleen maar te sparen voor de table services die we willen doen in plaats van voor alles. Duimen dat we in aanmerking komen en makkelijk onze boeking weer kunnen omzetten!

    We weten nog niet welk hotel,hangt helemaal af van de aanbieding.Pop zou voor ons ook oké zijn.Het is dat we alleen in hotel zijn om te slapen.
    Daarom ook geen deluxe. Voornaamste is dat we volgend jaar weer kunnen gaan.
    In vergelijking met onze vorige reis is het wel duurder.Het is echt rekenen neem je value en betaald eten zelf of heb je geluk en Free dinning is voor jou hotel en je kunt moderate hotel.
    Vorige keer met oude Free dinning was eten en snacks echt veel te veel. We zullen het over 2 weken zien. Iedereen fijne paasdagen. En fijn dat er dit forum is en dat Lars en jullie informatie en handige tips hebben.
  • 4 april aangepast
    BREAKING: De Free Dining aanbieding voor Walt Disney World keert terug voor aankomsten in 2025 met 7 dagen GRATIS + €200 korting. Lees meer: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/free-dining-walt-disney-world-2025-gratis-maaltijd-giftcard
  • CarmenV zei:

    Free Dining zou wel echt super zijn!! Zelfs als het maar Quickservice Dining Plan is (we zitten in POP), want dan hoeven we alleen maar te sparen voor de table services die we willen doen in plaats van voor alles. Duimen dat we in aanmerking komen en makkelijk onze boeking weer kunnen omzetten!

    We weten nog niet welk hotel,hangt helemaal af van de aanbieding.Pop zou voor ons ook oké zijn.Het is dat we alleen in hotel zijn om te slapen.
    Daarom ook geen deluxe. Voornaamste is dat we volgend jaar weer kunnen gaan.
    In vergelijking met onze vorige reis is het wel duurder.Het is echt rekenen neem je value en betaald eten zelf of heb je geluk en Free dinning is voor jou hotel en je kunt moderate hotel.
    Vorige keer met oude Free dinning was eten en snacks echt veel te veel. We zullen het over 2 weken zien. Iedereen fijne paasdagen. En fijn dat er dit forum is en dat Lars en jullie info
  • Hallo Lars maar pas boeken vanaf 18 april, vandaag nog niet?
  • Hallo Lars maar pas boeken vanaf 18 april, vandaag nog niet?

    Klopt. Dit is een vooraankondiging. Boekingen gaan vanaf 18 april open.
  • 4 april aangepast
    Lars zei:

    BREAKING: De Free Dining aanbieding voor Walt Disney World keert terug voor aankomsten in 2025 met 7 dagen GRATIS + €200 korting. Lees meer: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/free-dining-walt-disney-world-2025-gratis-maaltijd-giftcard

    Super, maar dat betekent dan dat de dining credit die vorig jaar aangeboden werd niet terugkomt?
    En bij Value Resorts is het alleen gratis ontbijt? Of kan je die dan evt. ook gebruiken voor een quick service maaltijd later op de dag?


  • Super, maar dat betekent dan dat de dining credit die vorig jaar aangeboden werd niet terugkomt?
    En bij Value Resorts is het alleen gratis ontbijt? Of kan je die dan evt. ook gebruiken voor een quick service maaltijd later op de dag?

    Correct. De Dining Credits waren een tijdelijk vervanging in de periode dat het Dining Plan zelf niet beschikbaar was. De nieuwe Free Dining aanbieding is de vervanger. Voor Value Resorts alleen ontbijt in het hotel.
  • Lars zei:



    Super, maar dat betekent dan dat de dining credit die vorig jaar aangeboden werd niet terugkomt?
    En bij Value Resorts is het alleen gratis ontbijt? Of kan je die dan evt. ook gebruiken voor een quick service maaltijd later op de dag?

    Correct. De Dining Credits waren een tijdelijk vervanging in de periode dat het Dining Plan zelf niet beschikbaar was. De nieuwe Free Dining aanbieding is de vervanger. Voor Value Resorts alleen ontbijt in het hotel.
    Dus dan wordt het waarschijnlijk goedkoper om naar een wat duurder hotel te gaan, maar dan hoeven we geen (of in ieder geval minder) uit te geven aan eten?
    Hmm, opent een hoop nieuwe mogelijkheden.. Altijd gedacht dat we terug gingen naar All Stars Movies (daar zaten we in 2000 tijdens onze huwelijksreis), maar denk dat we dan dus gaan upgraden naar een moderate hotel (daar geldt wel volledige free dining toch? of heb ik dat verkeerd begrepen?)


  • Dus dan wordt het waarschijnlijk goedkoper om naar een wat duurder hotel te gaan, maar dan hoeven we geen (of in ieder geval minder) uit te geven aan eten?
    Hmm, opent een hoop nieuwe mogelijkheden.. Altijd gedacht dat we terug gingen naar All Stars Movies (daar zaten we in 2000 tijdens onze huwelijksreis), maar denk dat we dan dus gaan upgraden naar een moderate hotel (daar geldt wel volledige free dining toch? of heb ik dat verkeerd begrepen?)

    Klopt. Vanaf de Moderate Resorts is het Dining Plan inclusief. Waarschijnlijk Quick-Service voor Moderate en het reguliere tafelservice Dining Plan voor Deluxe en hoger. Meer informatie hierover volgt op de lanceerdag (18 april).
  • Mijn zoon zal blij zijn , wij gaan in okt.
    Maar hij wil volgend jaar terug met zijn vriendin.
    Vroeg me al het in de gaten te houden.
  • Volgens een UK site zou het 1 quick service credit zijn voor value, quick service dining plan voor moderate en dining plan voor delux. Ook spreken ze niet meer van giftcard van 200 maar een korting op het pakket van 200…
  • Volgens een UK site zou het 1 quick service credit zijn voor value, quick service dining plan voor moderate en dining plan voor delux. Ook spreken ze niet meer van giftcard van 200 maar een korting op het pakket van 200…

    Klopt inderdaad. De "gift card" is €200 korting op het gehele verblijf.
  • Ik had ook gezien 1 quick service credit voor Value, te gebruiken wanneer op de dag je maar wil! Zou al een stuk fijner zijn dan geforceerd ontbijt in je eigen hotel.
  • Onze huidige prijs voor POP + dining plan is minder dan AKL (huidige prijs), waar die dan bij inbegrepen zou zitten. Helaas ben ik bang dat dat een te grote commitment gaat zijn voor mijn ouders, haha! Ook hebben we geen van allen interesse in de moderate resorts, dus we zullen het moeten doen met 1 quickservice credit per dag; als de prijs nog steeds gunstig is dan. Die zou dan toch weer lekker meegenomen zijn!
  • CarmenV zei:

    Onze huidige prijs voor POP + dining plan is minder dan AKL (huidige prijs), waar die dan bij inbegrepen zou zitten. Helaas ben ik bang dat dat een te grote commitment gaat zijn voor mijn ouders, haha! Ook hebben we geen van allen interesse in de moderate resorts, dus we zullen het moeten doen met 1 quickservice credit per dag; als de prijs nog steeds gunstig is dan. Die zou dan toch weer lekker meegenomen zijn!

    Van wat ik heb gelezen kun je ook upgraden naar een "hoger" Dining Plan voor een meerprijs, maar dat zal denk ik alleen gaan van Quick-Service naar Dining Plan.
  • In hoeverre kun je met het Quick Service dining plan ook je credits inzetten voor sit down restaurants? 2/3 credits voor sitdown of bijbetaling bijvoorbeeld? Of moet je die altijd op eigen kosten doen?

    Ik vond persoonlijk het eet-tegoed wel erg fijn werken vorig jaar. Eén reguliere maaltijd per dag was voor ons voldoende, afwisselend quick service en sit down en we hadden volledige flexibiliteit waar we het wilden uitgeven. Ontbijten deden we in de hotelkamer en verder namen we lekkere dingen mee het park in. Meer maaltijden zie ik persoonlijk dus het voordeel niet van, maar we zouden wel graag in een moderate hotel zitten (maar daar zit dus de meerprijs van het QS diningplan in verwerkt straks, dus het verschil tussen moderate en budget gaat veel groter worden).
  • Onze huidige prijs voor POP + dining plan is minder dan AKL (huidige prijs), waar die dan bij inbegrepen zou zitten. Helaas ben ik bang dat dat een te grote commitment gaat zijn voor mijn ouders, haha! Ook hebben we geen van allen interesse in de moderate resorts, dus we zullen het moeten doen met 1 quickservice credit per dag; als de prijs . Die is dan toch weer meegenomen
    Lars zei:

    CarmenV zei:

    Onze huidige prijs voor POP + dining plan is minder dan AKL (huidige prijs), waar die dan bij inbegrepen zou zitten. Helaas ben ik bang dat dat een te grote commitment gaat zijn voor mijn ouders, haha! Ook hebben we geen van allen interesse in de moderate resorts, dus we zullen het moeten doen met 1 quickservice credit per dag; als de prijs nog steeds gunstig is dan. Die zou dan toch weer lekker meegenomen zijn!

    Van wat ik heb gelezen kun je ook upgraden naar een "hoger" Dining Plan voor een meerprijs, maar dat zal denk ik alleen gaan van Quick-Service naar Dining Plan.
    Ja dat zou ik inderdaad ook verwachten. Het is natuurlijk ook niet het einde van de wereld, alleen jammer! We gaan het eens bekijken de 18e!
Log In of Registreer om te reageren.