Disney FastPass

2

Reacties

  • diddeke zei:


    De fast pass is echt ideaal, al blijf ik me wel afvragen waarom het systeem niet bij nemo aanwezig is aangezien het daar ook vaak erg druk is ide hoogseizoen dagen. Oke moet bekennen dat het in 2001 nog luxer was daar je toen een pas in het disney hotel kreeg en fastpaas enkel voor de loges van hotels was ;) Mar goed ben al blij dat het er is en zeker bij de drukke attracties en soms ook bij stroingen zoals vorig jaar dat ik dankzij aanwezig zijn dat space mountain terug open kon er nog niet echt een rij was en daarna de fast pass nog gebruikt kon worden Wink

    Hoi diddeke,
    Crush's Coaster is niet geschikt voor het FastPass-systeem. Hier zijn in het verleden al diverse tests mee geweest, maar vanwege de lage capaciteit van deze attractie, wordt de wachtrij met FastPass alleen nog maar langer. Recent is de attractie uitgerust met een aparte Single Riders wachtrij om de karretjes op deze manier altijd 'vol' te kunnen laten vertrekken. Dit is het maximaal haalbare voor Crush.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi lars,
    ah oke dat verklaart wist niet dat ze al eens getest hadden, maar had ik vaak al geluk door met 2 te zijn en op die manier de karren gevuld werden, doordat ze 2 dan 2 personen zochten maar dit is ook zeker een heel mooi en oom eerlijk systeem ;)
  • Hoi, ik vroeg me af of je ook met e-tickets een fastpass kan krijgen. Ik heb ergens gelezen dat dit niet mogelijk is als je je kaartjes voor het park online koopt. Alvast bedankt!
  • Kirsten zei:


    Hoi, ik vroeg me af of je ook met e-tickets een fastpass kan krijgen. Ik heb ergens gelezen dat dit niet mogelijk is als je je kaartjes voor het park online koopt. Alvast bedankt!

    Hoi Kirsten,
    Met alle toegangstickets (ook E-tickets) is het mogelijk om FastPass tickets te halen bij de automaten. De barcode van E-tickets kunnen hier gescand worden.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi lars,
    Ik ga volgende week naar disney.
    Weet jij of de premium fastpass weer te verkrijgen is?
    Gr
  • Hoi,
    Heeft er iemand ervaring met de vip fastpass die aangeboden worden op ebay?
  • nikki zei:


    Hoi,
    Heeft er iemand ervaring met de vip fastpass die aangeboden worden op ebay?

    Hoi Nikki,
    De VIP FastPass is niet meer 'los' te koop in Disneyland Parijs, alleen beschikbaar als onderdeel van een arrangement in de suites van de Disney hotels en de Castle Club in het Disneyland Hotel. Dergelijke passen zijn altijd naamgebonden (niet overdraagbaar) en alleen geldig tijdens een reeds geboekt verblijf. De kaarten op eBay zijn dus niet bruikbaar.
    Groetjes,
    Lars
  • In juni wil ik graag 3 dgn boeken en ben me nu aan het oriënteren.
    Waarschijnlijk gaan we voor de sequoia lodge. Nu lees ik dat je bij de GF een vip fast pass krijgt.
    Het verschil met de gewone fast pass is me echter niet duidelijk?
    En als we boeken met gratis halfpension volgens de actie, is het dan ook mogelijk om te ontbijten in het park?
    Alvast bedankt!
  • Hoi Hoi
    Het verschil tussen een gewone Fast pass en een Fast pass VIP is eigenlijk heel simpel..
    Een gewone Fast pass kan je met je kaartje halen in het park, en soms krijg je er 1 p.p p.d vanuit je hotel.
    Deze zijn 1 malig te gebruiken. Pas als je deze gebruikt hebt kan je een nieuwe halen..
    De VIP Fast pass houdt in dat je deze de hele dag door kan gebruiken voor elke attractie waar Fast Pass mogelijk is..
    Je loopt met de kaart naar de lijn van Fast Pass, en vaak krijg je hier dan een tijd mee waarop je mag terug komen.
    Wat betreft het ontbijt, ik denk wel dat het mogelijk is maar durf dat niet met zekerheid te zeggen
  • elin77 zei:


    In juni wil ik graag 3 dgn boeken en ben me nu aan het oriënteren.
    Waarschijnlijk gaan we voor de sequoia lodge. Nu lees ik dat je bij de GF een vip fast pass krijgt.
    Het verschil met de gewone fast pass is me echter niet duidelijk?
    En als we boeken met gratis halfpension volgens de actie, is het dan ook mogelijk om te ontbijten in het park?
    Alvast bedankt!

    Hoi elin77,
    Zoals Myriam al aangeeft is het verschil tussen een reguliere FastPass en een VIP FastPass, dat de VIP variant onbeperkt geldig is voor alle attracties. De reguliere FastPass (beschikbaar voor alle bezoekers) heeft de beperking dat deze voor 1 attractie gebruikt kan worden totdat het ticket is verlopen. Daarna kan er weer een nieuwe FastPass gehaald worden. De VIP FastPass is alleen beschikbaar voor gasten van de suites in de Disney hotels en de kamers op de Empire State Club (Disney's Hotel New York) en de Castle Club (Disneyland Hotel). Meer informatie over FastPass op onze Diensten-pagina: http://www.discoverthemagic.nl/diensten/.
    Het ontbijt in het Disneyland Park ("Disney Morning") kan gereserveerd worden naar gelang beschikbaarheid en doorgaans alleen mogelijk op drukke dagen. Vraag hiernaar tijdens het inchecken bij het hotel. De cast member bij de balie kan aangeven of deze service beschikbaar is tijdens jullie verblijf.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,
    Ik ben van plan om in Juli met een vriendinnetje via een arrangement van Per Langhout twee dagen naar Disney te gaan. We slapen in het Kyriad hotel, een partnerhotel van Disney dus. We krijgen twee dagen lang ongelimiteerd toegang tot beide parken, we hebben dus twee volle dagen. Hebben wij ook recht op een gratis Fastpass? Of is dit alleen geldig als je in een Disneyhotel slaapt?
    Ik hoor het graag!

  • Hoi,
    Ik ben van plan om in Juli met een vriendinnetje via een arrangement van Per Langhout twee dagen naar Disney te gaan. We slapen in het Kyriad hotel, een partnerhotel van Disney dus. We krijgen twee dagen lang ongelimiteerd toegang tot beide parken, we hebben dus twee volle dagen. Hebben wij ook recht op een gratis Fastpass? Of is dit alleen geldig als je in een Disneyhotel slaapt?
    Ik hoor het graag!
    Hoi evakerkhoffs,
    Alle bezoekers van Disneyland Paris kunnen gebruik maken van de FastPass service, ook gasten van de partner hotels. Alle actuele aanbiedingen voor de Disney én partner hotels zijn hier te vinden: http://www.discoverthemagic.nl/aanbiedingen/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,
    De premium fastpass voor 60 euro is definitief afgeschaft? Ik ontdek hier net op het forum het bestaan van deze pass (en dat hij al tijdelijk terug ingetrokken is)
    Iemand enig idee als hij terug beschikbaar is?
    groetjes

  • Hoi,
    De premium fastpass voor 60 euro is definitief afgeschaft? Ik ontdek hier net op het forum het bestaan van deze pass (en dat hij al tijdelijk terug ingetrokken is)
    Iemand enig idee als hij terug beschikbaar is?
    groetjes
    Hoi Deef,
    De betaalde variant van de VIP FastPass (voorheen bekend als de Premium FastPass) is inderdaad afgeschaft. De VIP FastPass is enkel beschikbaar bij een verblijf in een suite van de Disney hotels of op de Castle Club (Disneyland Hotel) en Empire State Club (Disney's Hotel New York).
    Groetjes,
    Lars
  • Das jammer, was een ideale pas als we in het najaar met enkel de volwassenen wouden gaan. Dan maar goed gebruik maken van de bestaande fast-passen.
    ps: Ik had op dezelfde site waar ik het bestaan van de premium fast pass had ontdekt gelezen dat men ook met oude kaartjes (van vorige verblijven) of vervallen jaarpassen nog kon fast-passen. Klopt dit? Of is dit ook al out-dated? Anders toch maar eens mijn oude jaarpas gaan zoeken :)
    ps2: Soms bij het aanschuiven voor een foto bij een disney-figuur komen er ook mensen via de 'uitgang' voor een foto. Zijn dit dan mensen met een VIP-fast pass of zijn dit ook mensen met een mindervaliden-kaart?
    greetz Deef

  • Das jammer, was een ideale pas als we in het najaar met enkel de volwassenen wouden gaan. Dan maar goed gebruik maken van de bestaande fast-passen.
    ps: Ik had op dezelfde site waar ik het bestaan van de premium fast pass had ontdekt gelezen dat men ook met oude kaartjes (van vorige verblijven) of vervallen jaarpassen nog kon fast-passen. Klopt dit? Of is dit ook al out-dated? Anders toch maar eens mijn oude jaarpas gaan zoeken :)
    ps2: Soms bij het aanschuiven voor een foto bij een disney-figuur komen er ook mensen via de 'uitgang' voor een foto. Zijn dit dan mensen met een VIP-fast pass of zijn dit ook mensen met een mindervaliden-kaart?
    greetz Deef
    Hoi Deef,
    Het is niet langer mogelijk om oude toegangskaarten te gebruiken om een extra FastPass te halen. Alleen de op dat moment geldige tickets en jaarkaarten zijn hiervoor geschikt. Bezoekers die via de 'uitgang' naar een meet & greet met de Disney figuren gaan, maken gebruik van een Easy Access Card of een Disabled Priority Card vanwege een aandoening en invaliditeit. Er bestaat geen 'VIP kaart' voor meet & greets met de Disney figuren.
    Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars,
    We hebben voor 15-17 juli 2 kamers geboekt in hotel Santa Fa (1 met tickets en 1 zonder)
    Nu vermelde de telefoniste dat wij (met onze dream-kaart) ook een fastpass/toegangsticket/magic hours ticket krijgen, net hetzelfde als onze vrienden zonder jaarkaart. Klopt dit?
    In september willen we ook een kamer boeken met onze dream jaarkaart voor 3 personen zonder tickets. We wilden dan voor de derde persoon tickets aan de kassa kopen. Maar kan deze persoon dan ook genieten van de Magic Hours? Aan de telefoon zeiden ze van wel omdat hij een kaartje krijgt om vroeger binnen te mogen. (Maar hij heeft geen tickets via het hotel geboekt) Of is het Magic Hours kaartje een ander kaartje dan het eigenlijke toegangskaartje?
    mvg Deef

  • Hey Lars,
    We hebben voor 15-17 juli 2 kamers geboekt in hotel Santa Fa (1 met tickets en 1 zonder)
    Nu vermelde de telefoniste dat wij (met onze dream-kaart) ook een fastpass/toegangsticket/magic hours ticket krijgen, net hetzelfde als onze vrienden zonder jaarkaart. Klopt dit?
    In september willen we ook een kamer boeken met onze dream jaarkaart voor 3 personen zonder tickets. We wilden dan voor de derde persoon tickets aan de kassa kopen. Maar kan deze persoon dan ook genieten van de Magic Hours? Aan de telefoon zeiden ze van wel omdat hij een kaartje krijgt om vroeger binnen te mogen. (Maar hij heeft geen tickets via het hotel geboekt) Of is het Magic Hours kaartje een ander kaartje dan het eigenlijke toegangskaartje?
    mvg Deef
    Hoi Deef,
    Fantasy en Dream jaarkaarthouders hebben altijd toegang tot de Extra Magc Hours (met uitzondering van de blockdagen voor de Fantasy). Toegang het park met deze uren is mogelijk op vertoon van de jaarkaart. Een jaarkaart kan ook gebruikt worden om FastPass tickets te halen bij de automaten naast de attracties. Via de scanner op de automaten kan de magneetstrip van de jaarkaart worden gescand om een FastPass ticket te halen.
    Bij een verblijf in een Disney hotel (regulier of 'room only') is toegang tot de Extra Magic Hours mogelijk via de Disney Hotel Easy Pass die je ontvangt bij het inchecken. Deze pas is geldig voor alle reisgenoten op de kamer. Uiteraard dient iedereen over een geldig toegangsbewijs te beschikken, zoals een jaarkaart of een los ticket. Tip: Koop je tickets op voorhand online en ontvang tot 40% korting ten opzichte van de prijs aan de kassa. Bekijk alle tickets: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars,
    Dank je voor het snelle antwoord. De dame in kwestie zal dan wel een 'hotel easy pass' bedoelt hebben die wij met onze dream jaarpas ook krijgen (maar eigenlijk niet nodig hebben) Moet je die hotel easy pass afgeven bij het binnen gaan van het park? Of geld het toegangsticket voor het park dan als hotel easy pass? Want het is de bedoeling dat we drie dagen naar de magic hours willen gaan. (sorry voor de moeilijke vragen, maar wij zelf hebben nog nooit met een hotel easy pass gewerkt aangezien we een jaarpas hebben en steeds een hotel buiten disney geboekt hadden) En nu we met vrienden gaan (in de piekperiode) willen we optimaal voorbereid zijn en zo weinig mogelijk tijd verliezen met het papierwerk :)
    greetz Deef

  • Hey Lars,
    Dank je voor het snelle antwoord. De dame in kwestie zal dan wel een 'hotel easy pass' bedoelt hebben die wij met onze dream jaarpas ook krijgen (maar eigenlijk niet nodig hebben) Moet je die hotel easy pass afgeven bij het binnen gaan van het park? Of geld het toegangsticket voor het park dan als hotel easy pass? Want het is de bedoeling dat we drie dagen naar de magic hours willen gaan. (sorry voor de moeilijke vragen, maar wij zelf hebben nog nooit met een hotel easy pass gewerkt aangezien we een jaarpas hebben en steeds een hotel buiten disney geboekt hadden) En nu we met vrienden gaan (in de piekperiode) willen we optimaal voorbereid zijn en zo weinig mogelijk tijd verliezen met het papierwerk :)
    greetz Deef
    Graag gedaan, Deef!
    De Disney Hotel Easy Pass is een afzonderlijke pas en die blijft van jou. Je hoeft deze dus niet af te geven. Vlak vóór de ingang van het Disneyland Park (onder het Disneyland Hotel) zijn speciale rijen voor gasten die van de Extra Magic Hours gebruik willen maken. Dit wordt aangegeven. Je hoeft hier alleen de Easy Pass te tonen aan de cast member. Vervolgens mag je doorlopen naar de toegangspoortjes en kom je het park binnen met je jaarkaart of regulier toegangsticket.
    Groetjes,
    Lars
  • Kan je nog steeds Fastpass-hoppen?
    Een jaar of tien geleden was ik in Orlando en je kon een nieuwe Fastpass halen zodra de begintijd van de oude was verstreken. Hierdoor kon je dus al een FP halen voordat je de oude had gebruikt. Voorbeeld:
    1. Je haalt FP voor attractie 1, geldigheid van 10:00 tot 10:30.
    2. Om 10:00 haal je FP voor attractie 2.
    3. Nu ga je attractie 1 binnen.
    4. rinse and repeat
    Werkt dit nog steeds?
  • hoi,
    Dit gaat zeker. Van zodra de periode van gebruik van je huidige fast pass begint kan je een nieuwe nemen. Het FP-systeem kan niet weten wanneer je uw FP gebruikt (In het begin van de periode of de laatste 5min) Trouwens als je een FP neemt waar op staat dat je pas laat op de namiddag/avond gebruik mag van maken, kan je volgens mij na 2u nadat je huidige FP hebt genomen een nieuwe nemen. Dus zelfs voor de periode van uw huidige fp begint. (Dit staat dan ook op het FP-kaartje wat je genomen hebt)
    mvg Deef
  • Top, thx voor de info!
  • Weet iemand of er alweer een premium fastpass te koop is?
    Gr Nikki
  • nikki zei:

    Weet iemand of er alweer een premium fastpass te koop is?
    Gr Nikki

    Hoi nikki,

    De Premium FastPass is niet meer verkrijgbaar. De vergelijkbare VIP FastPass is alleen nog beschikbaar voor gasten van de Castle Club (Disneyland Hotel) en suites in alle Disney hotels. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/disney-fastpass-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoe laat gaan de fastpass-locaties open, ik dacht om 10:00 (reguliere parkopening) maar zie soms ook dat ze al eerder open zijn.

    Jammer dat je bij sommige fastpass-punten soms ook erg lang moet wachten, zoals bij Big Thunder Mountain en Ratatouille. Daar wacht je op een fastpass soms ook een 30/45 minuten en vervolgens nog eens als je later door de fastpass gaat, al met al heb je dan nog meer dan een uur wachttijd gehad, niet echt "fast" meer ;-)
  • Hoi sandeman,

    in principe gaan de Fastpass-punten open als het betreffende park opent. Soms inderdaad al eerder, maar daar kun je niet echt van uit gaan.
  • wij waren er nu in de vakantie en meestal gingen die punten pas op 10u open maar stond er idd al een behoorlijke rij. En in de vroege namiddag waren ze meestal ook alweer dicht wegens maximum bereikt. Ik vermoed idd dat ze zo populair geworden zijn dat ze het doel een beetje voorbijschieten
  • Wij zijn sinds jaren weer naar Disneyland geweest,

    Onze ervaring was dat het fastpass systeem slecht werkt wij waren in een periode dat het gemiddeld druk was zeker niet te druk maar als je wat later naar het park komt einde van de ochtend waren is voor een groot deel de fastpassen al op.

    Ook als we rond 10:00 in het park kwamen kregen we bijvoorbeeld bij big thunder al een tijd rond 19:00 dit hield dus in dat we pas na 2:00 weer een fastpass konden halen voor een andere attractie dus je raad het al toen was er nergens 1 meer verkrijgbaar ,dit lijkt me dus niet echt te werken.

    In het verdere verleden kon je in ieder geval voor elke attractie in 1 keer een pas halen en dan pas weer na het verlopen van de tijd per attractie maar zo had je er tenminste wat aan.

    Nu gaat de pas zijn doel voorbij want hoe rustiger het is hoe beter de pas functioneert maar dan kun je vaak juist al heel snel in deze attracties en als het druk is kun je er minimaal of geen gebruik van maken.

    Klopt onze ervaring of doen we iets fout.
  • Hoi andrebouw,

    jullie doen het goed, maar ervaren het feit dat FastPasses, zeker voor de meest populaire attracties, snel uitgegeven worden en daardoor ook snel(ler) op zijn.
    Je ziet dit effect heel goed bij Ratatouille - daar is de rij voor de FastPass 's ochtends in drukke periodes al tot aan het beeld van Buzz Lightyear. Dit is inherent aan de "gewone" wachtrijen die ook de hele dag door lang zijn.
    Wist je trouwens dat als je een FastPass in het Disneyland Park hebt gehaald, je wel nog (voor die FastPass geldig wordt) je gewoon een FastPass voor een attractie voor het Walt Disney Studios Park kunt halen? Dus heb je een FastPass voor Big Thunder Mountain voor 19:00 uur en het is pas 10:00 uur, dan kun je gewoon naar het Walt Disney Studios Park lopen en een FastPass halen voor één van de attracties daar.

    Als je een jaarkaart hebt, of in een Disneyhotel verblijft, maak dan ook optimaal gebruik van de Extra Magic Hours (dat betekent wel dat je iets eerder in het park moet zijn). Als je dan zorgt dat je bij het touw richting Frontierland staat voor dat opent, kun je (eerder/sneller) bij bijvoorbeeld Big Thunder Mountain zijn en eerder een FastPass voor die attractie halen. Dat scheelt vast in de tijd waarvoor die FastPass dan geldt.
Log In of Registreer om te reageren.