Residence du Parc of Hipark Design Suites

augustus 2017 aangepast in Hotels & Accommodatie
Wij zijn op zoek naat een hotel buiten disney voor 1 overnachting. Kwamen deze 2 tegen en vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een van de 2? Heb ook wel andere hotels gezien maar kan eventueel weer geen babybedje bij. Andere opties is ook prima. Gaat echt hoofdzakelijk alleen om de overnachting voor 2 volwassenen, 1 kind en 1 baby

Reacties

  • Shireen zei:

    Wij zijn op zoek naat een hotel buiten disney voor 1 overnachting. Kwamen deze 2 tegen en vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een van de 2? Heb ook wel andere hotels gezien maar kan eventueel weer geen babybedje bij. Andere opties is ook prima. Gaat echt hoofdzakelijk alleen om de overnachting voor 2 volwassenen, 1 kind en 1 baby

    Hoi Shireen..wij hebben een keer in Hipark geslapen met twee volwassen en onze zoon van toen 11 jaar oud.
    Accomodatie is prima zeker als het alleen om het slapen gaat.Ontbijt stelt niet heel veel voor maar je kan de dag er zeker mee beginnen.
    Groet Karin

  • Ik heb een aantal jaren terug in Résidence du Parc geslapen. Wij vonden het toen absoluut geen succes. Het hotel was erg verouderd en versleten en de kamers waren niet echt heel schoon. Wij gaan daar in ieder geval niet meer heen.
  • Goedemorgen akarin en saskia_d

    Bedankt voor jullie reacties. Denk dat we toch maar voor Hipark gaan dan. Ik ga nog even kijken of we iets kunnen vinden ook waar we met 3 personen en een campingbedje terecht kunnen en anders word het Hipark! Dank jullie wel
Log In of Registreer om te reageren.