Ontbijten in Disney Village

Hallo allemaal,

Na veel wikken en wegen hebben wij ervoor gekozen om geen ontbijt af te nemen in ons hotel Santa Fe. Om twee redenen, onze dochter (3jr) zit na 1 croissantje al vol en dan vind ik 14,- een hoop geld. En 2 onze zoon heeft adhd en ik las/hoorde dat de ontbijt zalen erg vol en chaotisch te kunnen zijn. En zo`n dag Disney is al vol met prikkels voor hem.
Nu mijn vraag, kan je in disney village ook ontbijten? En dan bedoel ik niet heel uitgebreid maar een simpel broodje, croissantje ect? Las dat er een grote supermarkt niet ver weg is dus denk dat we ook daar wel een keertje heen gaan om op de hotelkamer maar te gaan "picknicken".

Alvast bedankt voor de tips.

Reacties

  • augustus 2017 aangepast
    Je kan in Village gewoon ontbijten hoor, bij oa Starbucks, earl of sandwich kun je verschillende ontbijt opties kiezen. ook in het park zijn er opties voor een kleiner ontbijt.
  • hoi Ikkeiet,

    Een goedkopere keuze is om in het station naar de broodjes zaak te gaan, of het kleine supermarktje wat daar zit.

    grz

    MJ
  • In het (metro)station is ook een klein supermarktje te vinden (Relay) met o.a. sandwiches en warme croissantjes. Vergelijkbaar met een AH togo.
  • Rick zei:

    In het (metro)station is ook een klein supermarktje te vinden (Relay) met o.a. sandwiches en warme croissantjes. Vergelijkbaar met een AH togo.

    Kijk dat is helemaal super. Thanks voor de tip.
  • Je kan in Village gewoon ontbijten hoor, bij oa Starbucks, earl of sandwich kun je verschillende ontbijt opties kiezen. ook in het park zijn er opties voor een kleiner ontbijt.

    Dank je wel voor de tip!
  • mcjas zei:

    hoi Ikkeiet,

    Een goedkopere keuze is om in het station naar de broodjes zaak te gaan, of het kleine supermarktje wat daar zit.

    grz

    MJ

    Super dank je wel!
  • ikkeiet zei:

    Hallo allemaal,

    Na veel wikken en wegen hebben wij ervoor gekozen om geen ontbijt af te nemen in ons hotel Santa Fe. Om twee redenen, onze dochter (3jr) zit na 1 croissantje al vol en dan vind ik 14,- een hoop geld. En 2 onze zoon heeft adhd en ik las/hoorde dat de ontbijt zalen erg vol en chaotisch te kunnen zijn. En zo`n dag Disney is al vol met prikkels voor hem.
    Nu mijn vraag, kan je in disney village ook ontbijten? En dan bedoel ik niet heel uitgebreid maar een simpel broodje, croissantje ect? Las dat er een grote supermarkt niet ver weg is dus denk dat we ook daar wel een keertje heen gaan om op de hotelkamer maar te gaan "picknicken".

    Alvast bedankt voor de tips.

    Hoi ikkeiet,

    Zoals hierboven ook al aangegeven zijn er vele mogelijkheden om te ontbijten in Disneyland Paris. Sinds dit voorjaar zijn er nieuwe ontbijtopties in de hotels, parken en Disney Village bijgekomen voor alle budgetten vanaf €4,95 per maaltijd. Bekijk alle opties in ons uitgebreide artikel: https://discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-ontbijtopties-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • augustus 2017 aangepast
    Lars zei:

    Hoi ikkeiet,

    Zoals hierboven ook al aangegeven zijn er vele mogelijkheden om te ontbijten in Disneyland Paris. Sinds dit voorjaar zijn er nieuwe ontbijtopties in de hotels, parken en Disney Village bijgekomen voor alle budgetten vanaf €4,95 per maaltijd. Bekijk alle opties in ons uitgebreide artikel: https://discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-ontbijtopties-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars

    Ow die ontbijtjes to go zijn een goede optie zeg!! Super, bedankt voor de info
Log In of Registreer om te reageren.