Voordelige restaurants

Hallo,
Bij welke restaurants kan je voor niet te veel geld goed eten ( 2 volwassenen met 2 kinderen).

Reacties

  • Een aanrader in dit geval is Vapiano in Disney Village. informeel, makkelijk en goede verse pizza's en pasta's.
    In de parken zelf zijn de counterservice restaurants het goedkoopst, waarbij de menuprijzen door het hele resort vrijwel het zelfde zijn.
    Een aanrader in Disneyland Park is Fuente del Oro Restaurante, bijv. de Fajitas.
    Het is wel een persoonlijke keuze dus kleine tip: de restaurant menu's
  • goedkoop en goed gaan niet echt samen in Disney .
    Het goedkoopste blijf de MC in de village ik vind dit in ieder geval ook beter en goedkoper dan de counterservice uit het park of het winkeltje op het station(maar ik weet niet of deze er nog zit)

    Sommige buffet restaurants zijn ook goed betaalbaar en een enkele bied dit ook aan inclusief drinken

    Als je buiten het park wilt eten zou ik naar het winkelcentrum gaan in marne la vallee ruim aanbod voor echt betaal bare prijzen en volgens mij zij de restaurants daar tot midden nacht open.



  • hi sh78,

    Als je in het park zelf wilt eten kan ik eigenlijk qua prijs/kwaliteit verhouding het buffet restaurant plaza gardens zeer aanraden; lekker en vers eten, veel verschillend aanbod en drinken inbegrepen (behalve alcohol). Ook voor de kinderen is er veel keuze

    grz

    MJ
  • Heel erg bedankt voor de tips. Hoe is het eten bij Rainforest Café ? Dat restaurant lijkt ons nl erg leuk om te gaan eten met de kinderen.
  • Hi sh78,


    Rainforest is zeker voor de kids erg leuk want de aankleding is erg leuk gedaan, met een keer in de zoveel tijd een leuke verassing :-)
    Qua prijs is het ook redelijk te doen, helemaal als je het menu neemt, zie http://rainforestcafe.fr/en/menu/

    grz

    MJ
  • Rainforest is heel erg leuk, maar het eten is niet spectaculair, behalve het toetje. Een Volcano is heerlijk!

    Wij vinden Annette's Diner ook altijd goed en redelijke geprijsd. Voor een lekkere hamburger of hotdog is Five Guys een aanrader!
  • Super bedankt voor de reacties. Heeft iemand de menukaart (met prijzen) van Five Guys en Vapiano? Die kan ik nl niet vinden. Alleen zonder prijzen
  • hi sh78,

    Inderdaad lastig om online prijzen te vinden. Five guys waren wij met 4 (2 volwassenen, 2 tieners) voor burgers en friet zo'n €70 kwijt, maar was wel erg lekker en ook best veel eten.
    Vapiano moet je rekeken op tussen €12 en €18 per pizza, pasta iets goedkoper. Wel moet je er genoeg tijd voor nemen, mwant alles wordt vers bereid, en vooral tijdnes etenstijd kan het erg druk zijn

    grz

    MJ
  • sh78 zei:

    Super bedankt voor de reacties. Heeft iemand de menukaart (met prijzen) van Five Guys en Vapiano? Die kan ik nl niet vinden. Alleen zonder prijzen

    Hoi sh78,

    Het menu van Five Guys (samen met foto's en video's) is te zien in dit artikel: https://discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuw-amerikaans-restaurant-five-guys-disneyland-paris.
    Het menu van Vapiano met de exacte prijzen voor de locatie van Disney hebben we niet voorhanden, maar de algemene menukaart voor alle vestigingen (samen met foto's en video's) is hier te zien: https://discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuw-italiaans-restaurant-vapiano-vanaf-1-juli-2016.

    Groetjes,
    Lars
  • Maak bij de Five Guys niet de fout om voor iedereen eigen friet te bestellen. 1 grote friet is voldoende voor 3 personen. En als je toch nog wat wilt, kun je altijd nog een portie extra gaan halen :wink:
    Tijdens het wachten op je bestelling kan je (gratis) peppinda's pakken. Eet er niet te veel van, anders krijg je de heerlijke hamburger niet op.
  • Maak bij de Five Guys niet de fout om voor iedereen eigen friet te bestellen. 1 grote friet is voldoende voor 3 personen. En als je toch nog wat wilt, kun je altijd nog een portie extra gaan halen :wink:
    Tijdens het wachten op je bestelling kan je (gratis) peppinda's pakken. Eet er niet te veel van, anders krijg je de heerlijke hamburger niet op.

    Bedankt voor de tips. Erg fijn. We hebben 2 dochtertjes van 6 en 8 jaar en die eten bijna niets. En dan is alles eigenlijk veel te duur. Vandaar dat ik ons verblijf een beetje goed wil voorbereiden. Plus het is ook handig om te weten hoeveel het ongeveer gaat kosten. Nogmaals bedankt.
  • mcjas zei:

    Hi sh78,


    Rainforest is zeker voor de kids erg leuk want de aankleding is erg leuk gedaan, met een keer in de zoveel tijd een leuke verassing :-)
    Qua prijs is het ook redelijk te doen, helemaal als je het menu neemt, zie http://rainforestcafe.fr/en/menu/

    grz

    MJ

    Rainforest is heel erg leuk, maar het eten is niet spectaculair, behalve het toetje. Een Volcano is heerlijk!

    Wij vinden Annette's Diner ook altijd goed en redelijke geprijsd. Voor een lekkere hamburger of hotdog is Five Guys een aanrader!

    Afgelopen dinsdag gegeten bij Rainforest en dat is me ontzettend tegen gevallen.
    De aankleding is natuurlijk leuk voor de kids maar daar is dan ook alles mee gezegd.
    Ten eerste vond ik het smerig dat alles wat ik vast pakte plakte. De stoelen, de tafel echt smerig gewoon.
    Daarnaast is "niet spectaculair" nogal een understatement. Ik had zelf een Mixed grill en deze was echt niet te eten, het enige wat vers was waren de frietjes. Het vlees was echt veel te gaar en leek wel uit de magnetron te komen. De kinderen hadden het kids menu met een pizzatje. Mijn zoontje eet echt graag pizza maar deze liet hij staan en ik kon hem geen ongelijk geven, de goedkoopste pizza van de Lidl smaakt nog beter.
    Ik had echt geen culinaire hoogstandjes verwacht maar dit was echt slecht te noemen.

    Vapiana was daarentegen erg lekker.
    Het duurt inderdaad even voordat het klaar is en waarschijnlijk eet je niet tegelijkertijd maar het is wel lekker vers.
    Prijzen zijn ook prima en de inrichting spreekt mij ook wel aan.
Log In of Registreer om te reageren.