Annuleren mogelijk?

mei 2012 aangepast in Algemeen
Beste Lars,
Onze droom valt een beetje in duigen. We zouden 14-17 mei naar disneyland Parijs gaan, maar nu is mijn schoonvader (die ons voor dit tripje had uitgenodigd) ineens met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Het is duidelijk dat we Parijs niet gaan halen. Half maart had ik echter al voor 6 personen entreekaarten gekocht (die met 15% korting). Kan ik deze kaarten annuleren en hoe gaat dat in zijn werk?
Groet,
Brenda

Reacties

  • brennie zei:


    Beste Lars,
    Onze droom valt een beetje in duigen. We zouden 14-17 mei naar disneyland Parijs gaan, maar nu is mijn schoonvader (die ons voor dit tripje had uitgenodigd) ineens met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Het is duidelijk dat we Parijs niet gaan halen. Half maart had ik echter al voor 6 personen entreekaarten gekocht (die met 15% korting). Kan ik deze kaarten annuleren en hoe gaat dat in zijn werk?
    Groet,
    Brenda

    Hoi Brenda,
    Spijtig om te horen dat jullie trip naar Disneyland niet door kan gaan. Helaas staat er uitdrukkelijk vermeld bij de aanschaf van de toegangstickets dat deze niet omgeruild kunnen worden en er geen geld wordt terug gegeven. Je zult eens moeten navragen bij je annuleringsverzekering wat die zeggen. Wellicht dat je goed genoeg bent verzekerd om dat geld terug te krijgen, maar via Disney zal niet gaan helaas.
    Succes ermee en beterschap aan je schoonvader.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.