Jaarkaart verlengen

1234579

Reacties

  • Hoi, graag even jullie mening. Onze jaarkaarten verlopen 22 februari dit jaar, op 4 maart gaan we voor enkele dagen naar disneyland parijs. Zou ik nu online onze kaarten nog vernieuwen of ter plaatse dit doen (indien dit mogelijk is) en heb ik dan ook recht op de 4 maanden extra? Zit een beetje met dilemma omdat we graag voor april ook willen boeken, maar ik krijg altijd te horen dat ze dat niet kunnen omdat onze jaarpas dan vervalle is. Mijn dochter haar jaarpas is van begin dit jaar, dus die is wel geldig, maar die willen ze niet gebruiken.

    Alvast bedankt, groetjes tom
  • Je zou nog in park moeten kunnen verlengen met 4 maanden gratis. Dat kan volgens mij tot een maand na verlopen van de jaarkaart. Toch, Lars?
  • Hugo zei:

    Je zou nog in park moeten kunnen verlengen met 4 maanden gratis. Dat kan volgens mij tot een maand na verlopen van de jaarkaart. Toch, Lars?

    Is dit enkel in het park? Was er buiten aan disneyhotel ook geen bureau van de jaarkaarten? Want ik kan dan toch niet meer binnen met mijn jaarkaart? Of moet ik een entreeticket kopen? Alvast bedankt voor uw snelle reactie Hugo.
  • Klopt, bij de meest rechterkassa van het Studios Park kan dit ook. Dan hoef je inderdaad geen kaartje te kopen die dag.
  • Hoi @TomV en @Hugo ,

    Verlengen met de 4 maanden extra gratis aanbieding kan alleen in de twee maanden vóór de vervaldatum, niet daarna. Verlegen kan inderdaad tot 30 dagen ná de vervaldatum maar dan alleen voor de reguliere 12 maanden zonder aanbieding.

    Groetjes,
    Lars
  • I stand corrected :)
  • Lars zei:

    Hoi @TomV en @Hugo ,

    Verlengen met de 4 maanden extra gratis aanbieding kan alleen in de twee maanden vóór de vervaldatum, niet daarna. Verlegen kan inderdaad tot 30 dagen ná de vervaldatum maar dan alleen voor de reguliere 12 maanden zonder aanbieding.

    Groetjes,
    Lars

    Hoi Lars, dus zou ik beter online verlengen. Hoe zit het dan in maart met de toegang?
  • Als je online verlengt krijg je de nieuwe jaarkaart thuisgestuurd. Als je dat nu doet heb je je nieuwe jaarkaart hoogstwaarschijnlijk voor je vertrek al ontvangen en kun je die gebruiken als je in DLP bent.
  • Hugo zei:

    Als je online verlengt krijg je de nieuwe jaarkaart thuisgestuurd. Als je dat nu doet heb je je nieuwe jaarkaart hoogstwaarschijnlijk voor je vertrek al ontvangen en kun je die gebruiken als je in DLP bent.

    Hugo Hartelijk bedankt, ik ben met de online verlenging bezig. Klopt het dat ik de papieren voor het mandaat moet tekenen en dan terugsturen samen met een kopie van mijn paspoort (voor en achterkant) , of moet ik nog extra papieren van de bank ofzo toevoegen?
    groetjes
  • Ik heb destijds ook een kopie van de huidige jaarkaarten meegestuurd. Gewoon voor de zekerheid.
  • Nogmaals een vraagje. Er staat 'RIB papier du compte bancaire ci-dessus'. wat wil dit zeggen? sorry, mijn frans is niet zoooo goed
  • Een staatje met info over je bankrekening. Er moet instaan: adres bank, rekeningnummer, naam rekeninghouder en bic van de bank.
  • Hoi vandaag een mailtje gekregen van disneyland dat ik volgende papieren moet sturen, 'please send us your IBAN or bank details, and debit mandate (and, when required, the other documents requested)'. Nu had ik een papier met de banknaam, adres van bank, iban en bic nummer bij in de papieren meegestuurd. Dus ik snap niet wat ze dan nog moeten hebben, en wat bedoelen ze met debit mandate? Moet ik dit op de bank vragen? Alvast bedankt, groetjes Tom
  • Je debit mandate is een contract-achtig formulier dat je vanuit Frankrijk moet hebben ontvangen, en dat jij ondertekend moet terugsturen.

    Je IBAN or bank details lijkt inderdaad op je RIB, dus dat zou ik nogmaals meesturen. Mijn RIB (dat ik gewoon zelf had gemaakt, een tabelletje in Word) bevatte:
    -Naam bank
    -Adres hoofdkantoor bank
    -Naam rekeninghouder
    -Adres rekeninghouder
    -IBAN
    -BIC
  • heb je ze ook iets van de bank gestuurd waaruit blijkt dat het rekeningnummer van jou is? kopie bankpas of afschrift?
    (kaartnummer kan je onleesbaar maken)
  • esther zei:

    heb je ze ook iets van de bank gestuurd waaruit blijkt dat het rekeningnummer van jou is? kopie bankpas of afschrift?
    (kaartnummer kan je onleesbaar maken)

    Esther, neen dit heb ik niet gedaan. Ik heb de papieren vrijdag namiddag op de post gedaan, dus ik weet niet of ze het al ontvangen hebben. Dit is misschien een standaard email waarin ze vragen de documenten op te sturen? Ik ben hun een email aan het sturen met de vraag of ze men papieren hebben ontvangen. Ik heb de papieren 'documents contractuel' online afgedrukt, ingevuld en opgestuurd, samen met ,zoals @Hugo zei, een zelfgemaakt RIB waarin alles wat Hugo opnoemt ook in stond, alsook kopie van jaarpassen en identiteitskaart kopie.
  • ze sturen inderdaad ook standaard een mail na een x aantal dagen. ik heb zelf rond de kerstdagen foto's van het papierwerk gemaild, omdat de brievenbussen dicht waren ivm vuurwerk. daar hebben ze de jaarpas betaling al op goedgekeurd, want later bleek dat mijn aangetekende brief helemaal niet bezorgd is. kwam weer retour na het niet kunnen leveren met de dhl.
    dus als ze nog iets missen kun je het mogelijk ook mailen. gaat stuk sneller dan de post.
  • februari 2019 aangepast
    Hoi, lees net onderstaande tekst.
    Ons abonnement loopt tot en met 24-02.
    Krijg je de 4 maanden extra dan ook nog op de dag zelf?
    We gaan namelijk de 24e naar DLP.
    Lars zei:

    Hoi @TomV en @Hugo ,

    Verlengen met de 4 maanden extra gratis aanbieding kan alleen in de twee maanden vóór de vervaldatum, niet daarna. Verlegen kan inderdaad tot 30 dagen ná de vervaldatum maar dan alleen voor de reguliere 12 maanden zonder aanbieding.

    Groetjes,
    Lars

  • Hoi @Eneeskens ,

    Ja, de einddatum op de jaarkaart is 'inclusief', dus de 4 maanden extra gratis ontvang je in jullie geval ook nog bij verlenging op 24-02 (laatste dag).

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Eneeskens ,

    Ja, de einddatum op de jaarkaart is 'inclusief', dus de 4 maanden extra gratis ontvang je in jullie geval ook nog bij verlenging op 24-02 (laatste dag).

    Groetjes,
    Lars

    Thanks
  • Hoi,

    Toch nog een vraagje. Kan ik alleen verlengen bij Bureau Pass Annuel of kan dat ook op andere plekken in het park.
    En ik hoef toch geen extra zaken mee te nemen (alleen identiteitskaart) om te verlengen.

    Groetjes Edwin
  • Dat kan ook bij de meest rechter kassa van het Walt Disney Studios Park.
    Als je meteen betaalt of stempels hebt gespaard heb je, behalve je huidige jaarkaart en identiteitsbewijs inderdaad niets anders nodig.
  • Hallo,

    Ik en mijn vriend gaan onze jaarkaarten (magic plus- de gouden kaart) verlengen. Ik vroeg me af, na het lezen van 'doorgeven' of dergelijke, of er nu acties of voordelen zijn om die jaarkaart goedkoper te kunnen krijgen?
    Ik geraak namelijk niet veel wijs uit al die acties :smiley:

    Bedankt alvast!!

    Debbie
  • Hoi @Debbie_VDVelde1996 ,

    Bij een verlenging is geen korting mogelijk, maar je krijgt wel 4 maanden extra gratis als je in de twee maanden vóór de vervaldatum verlengd.

    Groetjes,
    Lars
  • Uhm, het is vast gevraagd maar..

    Als ik nu voor de 'oude' prijs magic plus koop voucher koop, om deze op 13 september in te wisselen (en dus binnen 6 maanden) voor de verlenging van mijn abonnement (verlopt tot 14 sepember).. krijg ik dan ook 4 maanden gratis?

    Ergo.. werkt de 'ik koop nu online abo voucher voor oude prijzen en wissel deze later in' truc in combi met 'verleng 2 maanden voor afloop je abo en krijg 4 maanden gratis?

    Want in principe koop ik hem natuurlijk al veel eerder dan die twee maanden.. maar hij gaat pas bij inwisseling in ?.

    Als het antwoord enkel bestaat uit een link naar de plek waar het antwoord al 4626226 keer gegeven is, dan snap ik dat :)
  • Geen link, maar wel een teleurstellend antwoord denk ik. Verlengen kan alleen tegen de op dat moment geldende prijs. Als je nu een voucher koopt krijg je bij het inwisselen een nieuwe jaarkaart, je kunt er dus niet mee verlengen. Het is dus het één (nieuwe kaart tegen de nu geldende prijs maar voor 12 maanden) of verlengen in november tegen de dan geldende prijs voor 16 maanden.
  • Hugo zei:

    Geen link, maar wel een teleurstellend antwoord denk ik. Verlengen kan alleen tegen de op dat moment geldende prijs. Als je nu een voucher koopt krijg je bij het inwisselen een nieuwe jaarkaart, je kunt er dus niet mee verlengen. Het is dus het één (nieuwe kaart tegen de nu geldende prijs maar voor 12 maanden) of verlengen in november tegen de dan geldende prijs voor 16 maanden.

    Jammerbammer!
    Bedankt voor het antwoorden tho :)
  • Wat heb ik allemaal nodig om me jaarpas te verlengen aan het loket als ik maandelijks wil betalen?
  • William zei:

    Wat heb ik allemaal nodig om me jaarpas te verlengen aan het loket als ik maandelijks wil betalen?

    Voor zover bekend bij ons alleen je huidige jaarkaart, bankpas met IBAN en geldig identiteitsbewijs. Wellicht dat anderen recent zijn geweest en meer ervaring hebben.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.