FastPass+

juli 2019 aangepast in Praktische Informatie
Ik wil fastpass gaan reserveren maar er word gevraagd om een 12 cijferig nummer van je tickets. Ik heb via jullie site geboekt en wel een boeking bevestiging ontvangen, maar geen tickets. Dus ik kan dat nummer niet invoeren. En als ik mijn tickets op een andere manier wil linken zegt ie dat deze boeking al gelinkt staat. Kan iemand mij daarbij helpen?

Reacties

  • Hoi @Aliza ,

    Over welke type tickets gaat het? Ultimate Tickets (7, 14 of 21 dagen)? Heb je een compleet arrangement in de Disney hotels geboekt of alleen losse tickets? Bij een compleet arrangement link je de reservering aan je My Disney Experience account en kun je reserveringen maken voor FastPass+. Bij losse tickets dien je het nummer op reserveringsbevestiging in te voeren.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb 14 dagen ultimate tickets. Die heb ik tegelijk met mijn hotel geboekt. Ik heb geen e tickets of fysieke tickets, dus geen 12 cijferige code. Als ik op my disney experience app kijk dan zie ik de 14 daagse tickets + de tickets voor mickey's not so scary halloween staan. En als ik mijn boekingsnummer en achternaam in tik staat er: deze reservering staat al gelinkt bij mw .... Dus ik heb dan wel van alles gelinkt staan, maar fastpasses reserveren lukt nog steeds niet.
  • Hoi @Aliza ,

    Wanneer gaan jullie precies naar Disney World? FastPass+ reserveringen kunnen namelijk pas vanaf 60 dagen vóór aankomst worden gereserveerd (bij een verblijf in de Disney hotels) of vanaf 30 dagen vóór aankomst (als je niet in een Disney hotel verblijft).

    Groetjes,
    Lars
  • Over precies 60 dagen. Maar het is eindelijk gelukt. Ik had nog wel een paar keer een foutmelding maar ik heb nu alle fastpasses die ik wil hebben.
  • Hoi @Aliza ,

    Fijn om te horen dat alles gelukt is. Alvast een goede reis en veel plezier!

    Groetjes,
    Lars
  • Maar dit heb je gedaan zinder die 12 cijferige code
Log In of Registreer om te reageren.