Jaarkaarten (algemene vragen)

1246782

Reacties

  • Homer80 zei:


    Hallo
    Ik ben in het bezit van een shareholder kaart maar deze gaat volgend jaar vervallen, wij overwegen om over te stappen naar een jaarkaart. Nu het klopt dat je 15% korting hebt bij het aankopen van een jaarkaart met uw shareholderkaart. Bovendien staat dit erbij;This Annual Passport discount is limited to Shareholders Club members and their families only (of the address) and only for five Annual Passports per member per year. Cannot be combined with any other promotional or special offers. Can only be combined with the family discount (for a single family, of the same address, in compliance with the general conditions of Annual Passports Brochure) on Fantasy and Dream Passports. Excludes sponsorship offers or renewal offers. Wat bedoelen ze met de familiekorting? Hoeveel bedraagt deze? Wij wensen 4 jaarkaarten te kopen aangezien ons gezin uit 4 bestaat en ik veronderstel dat de kinderen (4 en 6) ook een jaarkaart moeten kopen of zijn deze nog gratis?
    Of is het interessanter om 80 aandelen extra te kopen om zo aan 100 te zitten en mijn shareholder te verlengen?
    Bedankt voor de hulp.

    Hoi Homer80,
    Met de familiekorting krijg je bij aanschaf van 5 of meer jaarkaarten 20% korting. Jullie zijn van plan 4 jaarkaarten aan te schaffen, waardoor deze aanbieding niet geldig is. Iedere bezoeker vanaf 3 jaar dient te beschikken over een geldig toegangsbewijs. Dit kan een normaal entreeticket zijn of een jaarkaart. De prijzen van jaarkaarten zijn voor alle bezoekers hetzelfde.
    De voordelen, acties en aanbiedingen van jaarkaarten zijn doorgaans beter dan de voordelen van de Shareholders Club Card. Daarnaast krijg je toegang tot de Disney parken, iets wat bij de Shareholders Club Card niet inbegrepen zit. Op de Jaarkaarten pagina staan alle voordelen op een rijtje: http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi, hoi,
    Na een hele berg leeswerk (top site Smile), vers van de registratie. Ik een vraag. Ik zit eraan te denken (weer) een "Dream" aan te schaffen, maar ben even een en ander op een rijtje aan het zetten.
    Kan ik op de dag van aanschaf al korting krijgen bij de kassa voor een reisgenote? Of moet ik echt eerst de pas met de foto in handen hebben om een dagkaart met korting te kunnen kopen?
    Greetzzz
    Coretta "Fuzzy" Tak
  • Fuzzy zei:


    Hoi, hoi,
    Na een hele berg leeswerk (top site Smile), vers van de registratie. Ik een vraag. Ik zit eraan te denken (weer) een "Dream" aan te schaffen, maar ben even een en ander op een rijtje aan het zetten.
    Kan ik op de dag van aanschaf al korting krijgen bij de kassa voor een reisgenote? Of moet ik echt eerst de pas met de foto in handen hebben om een dagkaart met korting te kunnen kopen?
    Greetzzz
    Coretta "Fuzzy" Tak

    Hoi Coretta,
    Dank voor de complimenten! Korting voor 'anderen', zoals de standaard korting op dagtickets voor vrienden of de speciale 'Bring a Friend' tickets, zijn op de dag van aanschaf niet geldig. Vanaf de tweede dag dat je de (definitieve) jaarkaart in je bezit hebt, kun je hier gebruik van maken. De kortingen in winkels en restaurants zijn al wel vanaf de 1e dag geldig.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Ik heb een vraag over de leeftijd van kinderen voor een jaarkaart.
    Volgend jaar wil mijn vriendin met haar kind wat dan 1 jaar is naar DLRP. Moet zij dan voor de kleine ook al een jaarkaart kopen of niet?
    Ik kon het nergens vinden vandaar dat ik het jou vraag.
    Wij zelf gaan in oktober weer en nu heb ik ergens gelezen dat je als je jarig bent je een button kan krijgen/kopen in Disney World. Is dit ook in Disneyland Resort Parijs? En zo ja , waar moet ik dan zijn?
    Groetjes , Petra
  • Petra zei:


    Hoi Lars,
    Ik heb een vraag over de leeftijd van kinderen voor een jaarkaart.
    Volgend jaar wil mijn vriendin met haar kind wat dan 1 jaar is naar DLRP. Moet zij dan voor de kleine ook al een jaarkaart kopen of niet?
    Ik kon het nergens vinden vandaar dat ik het jou vraag.
    Wij zelf gaan in oktober weer en nu heb ik ergens gelezen dat je als je jarig bent je een button kan krijgen/kopen in Disney World. Is dit ook in Disneyland Resort Parijs? En zo ja , waar moet ik dan zijn?
    Groetjes , Petra

    Hoi Petra,
    Kinderen tot 3 jaar mogen gratis naar binnen en hebben geen toegangsbewijs (ticket of jaarkaart) nodig.
    Buttons, zoals beschikbaar in de Amerikaanse Disney resorts, zijn in Parijs helaas niet verkrijgbaar. Volgens mij zijn er wel stickers of iets dergelijks verkrijgbaar bij Guest Relations in de parken (City Hall in het Disneyland Park of Studio Services in het Walt Disney Studios Park).
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    ik heb zelf 2 dream jaarkaarten (voor mij en vriendin). Nu wil ik de dochter van mijn vriendin ook mee gaan nemen.
    Is het mogelijk om een Fantasy jaarkaart aan te schaffen voor haar?
    groet
    Martijn

  • Hallo,
    ik heb zelf 2 dream jaarkaarten (voor mij en vriendin). Nu wil ik de dochter van mijn vriendin ook mee gaan nemen.
    Is het mogelijk om een Fantasy jaarkaart aan te schaffen voor haar?
    groet
    Martijn

    Hoi Martijn,
    Het is zeker mogelijk om een jaarkaart voor de dochter van je vriendin aan te schaffen. Minimaal één van de ouders dienen hierbij aanwezig te zijn (jouw vriendin in dit geval). Mocht zij niet mee kunnen, dan kun je alleen met een schriftelijke toestemming van je vriendin (in het Frans of Engels en ondertekend) een jaarkaart voor haar dochter kopen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    mijn abonnement is augustus 2012 verlopen, kan ik nu wel via parrainage korting krijgen?
    Groetjes Amber
  • Amber zei:


    Hallo,
    mijn abonnement is augustus 2012 verlopen, kan ik nu wel via parrainage korting krijgen?
    Groetjes Amber

    Hoi Amber,
    Nee, dat is helaas niet mogelijk. Om in aanmerking te komen voor de korting mag je de afgelopen 2 jaar geen jaarkaart gehad hebben.
    Groetjes,
    Lars
  • hoi lars,
    wij gaan as zaterdag weer richting Disney.
    met ons fantasy abonnement
    nu neemt mijn dochter een vriendin mee, die is 15.
    maar ze wil ook een abonnement kopen. nu is mijn vraag is een geschreven machtiging van haar moeder genoeg,
    om een abonnement
    te nemen of hebben we dan nog meer nodig?
    en nog vraagje over de korting ,hoelang is het parinaige formulier geldig, ,
    en hebben ze deze ook bij bureau passeport annuel liggen?
    groetjes en alvast bedankt marjan
  • marjanl zei:


    hoi lars,
    wij gaan as zaterdag weer richting Disney.
    met ons fantasy abonnement
    nu neemt mijn dochter een vriendin mee, die is 15.
    maar ze wil ook een abonnement kopen. nu is mijn vraag is een geschreven machtiging van haar moeder genoeg,
    om een abonnement
    te nemen of hebben we dan nog meer nodig?
    en nog vraagje over de korting ,hoelang is het parinaige formulier geldig, ,
    en hebben ze deze ook bij bureau passeport annuel liggen?
    groetjes en alvast bedankt marjan

    Hoi Marjan,
    Als een minderjarige bezoeker een jaarkaart wilt aanschaffen, zonder dat één van de ouders aanwezig zijn, dan zul je inderdaad een geschreven machtiging door haar ouders moeten meenemen. Dit document dient in het Engels of Frans geschreven te zijn en ondertekend worden door minimaal één ouder. Uiteraard is het meenemen van een identiteitsbewijs voor de minderjarige vereist.
    Het huidige parrainage formulier is geldig t/m 7 november. Bij Bureau Passeport Annuel hebben ze deze formulier ook liggen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoo Lars ,
    Dank je voor je snelle reactie.
    We dachten al zoiets.
    Gaan we regelen dat we een machtiging en id bij hebben .
    Komt het helemaal goed
    Groetjes marjan
  • marjanl zei:


    Hoo Lars ,
    Dank je voor je snelle reactie.
    We dachten al zoiets.
    Gaan we regelen dat we een machtiging en id bij hebben .
    Komt het helemaal goed
    Groetjes marjan

    Graag gedaan, Marjan! Veel plezier alvast!
  • Beste Lars,
    Aanstaande zaterdag willen mijn vriendin en ik naar Disney en daar een jaarkaart aanschaffen. Het zal waarschijnlijk de Dream kaart worden, en we hebben ook al waarschijnlijk met iemand afgesproken voor de 10% korting. Nu zie ik dat het park vanaf 8 uur geopend is voor jaarkaarthouders. Geldt dit ook voor ons als wij deze zaterdag aanschaffen? Of dan enkel voor de zondag? Kunnen we zaterdag al om 8 uur voor de deur staan om de jaarkaart aan te schaffen? Ik hoor het graag! Bedankt.
    Jeroen
  • JeroenM zei:


    Beste Lars,
    Aanstaande zaterdag willen mijn vriendin en ik naar Disney en daar een jaarkaart aanschaffen. Het zal waarschijnlijk de Dream kaart worden, en we hebben ook al waarschijnlijk met iemand afgesproken voor de 10% korting. Nu zie ik dat het park vanaf 8 uur geopend is voor jaarkaarthouders. Geldt dit ook voor ons als wij deze zaterdag aanschaffen? Of dan enkel voor de zondag? Kunnen we zaterdag al om 8 uur voor de deur staan om de jaarkaart aan te schaffen? Ik hoor het graag! Bedankt.
    Jeroen

    Hoi JeroenM,
    Op de dag van aanschaf hebben jullie geen toegang tot de Extra Magic Hours, omdat Bureau Passeport Annuel pas open gaat als het park officieel voor alle gasten is geopend (10:00 uur). Hier dienen jullie de jaarkaarten definitief te laten maken. Vanaf de tweede dag kunnen jullie ook gebruik maken van de Extra Magic Hours.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Als ik zondag a.s in de middag een francilienkaart wil gaan kopen, kan ik er dinsdag dan al in of wordt het dan woensdag ivm die 2 dagen niet geldig.
  • Hallo,
    een kennis van mij wil een Francillien pas aanschaffen.
    als zij deze op zondag aanschaft is hij 2 dagen niet geldig betekent dit dat zij dus pas dinsdag met dit abonnement in het park kan?
    Alvast bedankt.
    Michael
  • mo-ko zei:


    Hallo,
    Als ik zondag a.s in de middag een francilienkaart wil gaan kopen, kan ik er dinsdag dan al in of wordt het dan woensdag ivm die 2 dagen niet geldig.

    Hoi mo-ko,
    Als je zondag 20 oktober een Francilien jaarkaart aanschaft, mag je die dag gewoon naar binnen, maar maandag 21 oktober en dinsdag 22 oktober niet. Pas vanaf woensdag 23 oktober mag je weer naar binnen.
    Groetjes,
    Lars

  • Hallo,
    een kennis van mij wil een Francillien pas aanschaffen.
    als zij deze op zondag aanschaft is hij 2 dagen niet geldig betekent dit dat zij dus pas dinsdag met dit abonnement in het park kan?
    Alvast bedankt.
    Michael

    Hoi Michael,
    Als die kennis zondag een Francilien jaarkaart aanschaft, mag zij pas woensdag naar binnen. Maandag en dinsdag zijn dan blockdagen. Op de dag van aanschaf (zondag) mag zij wil gewoon naar binnen.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars bedankt voor je reactie! Nu moet ik ff na denken of ik dan misschien toch zaterdag ga...
  • mo-ko zei:


    Lars bedankt voor je reactie! Nu moet ik ff na denken of ik dan misschien toch zaterdag ga...

    Graag gedaan! Tip: Voor slechts 40 euro meer heb je een Fantasy jaarkaart, inclusief gratis parkeren en extra voordelen in de winkels en restaurants. De Fantasy heeft de restrictie van de Francilien (twee dagen na aanschaf geen toegang) namelijk niet en telt sowieso veel minder blockdagen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo.
    Wij willen via post jaarkaarten bestellen. Dat betekend dat de datum van ingang na 8 november zal zijn. Hoe zit het met de bockdagen..Want de bockdagen die nu aangegeven staan zijn bij aanschaf tot en met 7 november. Aangezien we met de kerst willen is het wel belangrijk dat deze niet bij de bockdagen zitten.
    Groetjes en alvast bedankt voor hem antwoord
  • Shirley zei:


    Hallo.
    Wij willen via post jaarkaarten bestellen. Dat betekend dat de datum van ingang na 8 november zal zijn. Hoe zit het met de bockdagen..Want de bockdagen die nu aangegeven staan zijn bij aanschaf tot en met 7 november. Aangezien we met de kerst willen is het wel belangrijk dat deze niet bij de bockdagen zitten.
    Groetjes en alvast bedankt voor hem antwoord

    Hoi Shirley,
    De voorwaarden, prijzen en blockdagen voor jaarkaarten die vanaf 8 november worden aangeschaft, zijn nog niet bekend gemaakt. Met de gemiddelde verwerkingstijd van 4-6 weken kunnen de aanvragen van jaarkaarten per post niet meer met de 'oude / huidige' voorwaarden worden verwerkt. Als jullie in dit geval zeker willen weten wat de nieuwe blockdagen worden, dan zal gewacht moeten worden tot 8 november en de jaarkaarten ter plaatse aangeschaft worden.
    Groetjes,
    Lars
  • Weet iemand toevallig of er al iets bekend is over de prijs van de nieuwe jaarkaarten die 8 november komen of is er een verwachting?
  • Mierik zei:


    Weet iemand toevallig of er al iets bekend is over de prijs van de nieuwe jaarkaarten die 8 november komen of is er een verwachting?

    Hoi Mierik,
    Je vraag was in een verkeerd topic terecht gekomen. Dit is het juiste topic.
    Er is op dit moment nog geen informatie bekend over de nieuwe voorwaarden, voordelen en prijzen van jaarkaarten vanaf 8 november. Zodra Disney deze bekend maakt, zal DiscoverTheMagic.nl deze publiceren.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Even een vraagje:
    Stel ik koop een jaarkaart en laat deze maken, kan ik dan op dezelfde dag met aanmelden van 3 jaarkaarten mijn jaarkaart verlengen?
    Alvast bedankt voor jullie reactie.
  • tmzm zei:


    Hallo,
    Even een vraagje:
    Stel ik koop een jaarkaart en laat deze maken, kan ik dan op dezelfde dag met aanmelden van 3 jaarkaarten mijn jaarkaart verlengen?
    Alvast bedankt voor jullie reactie.

    Hoi tmzm,
    Nee, dat is niet mogelijk. Het verlengen van een jaarkaart is alleen mogelijk in de maand vóórdat de huidige kaart verloopt. Het is tevens de eerste maand niet mogelijk om korting te geven aan nieuwe jaarkaarthouders en te sparen voor stempels. Dit kan pas vanaf de tweede maand dat je de jaarkaart in je bezit hebt.
    Groetjes,
    Lars
  • Hey,
    Ik ben van plan om binnenkort samen met mijn vrienden naar Disneyland te gaan. Als ik de franstalige site mag geloven kunnen we best de "Passeport Annuel étudiant" kopen voor 79 euro. Echter kan je de eerste 2 dagen na aankoop het park niet in. Ik las dat je de jaarkaarten daarom best per post kan bestellen? Kan iemand me zeggen hoe ik dit juist moet doen, wat ik niet mag vergeten etc.? Kan dit trwns ook voor studenten uit België?
    Alvast bedankt,
    Tim
  • Lars zei:


    Mierik zei:


    Weet iemand toevallig of er al iets bekend is over de prijs van de nieuwe jaarkaarten die 8 november komen of is er een verwachting?

    Hoi Mierik,
    Je vraag was in een verkeerd topic terecht gekomen. Dit is het juiste topic.
    Er is op dit moment nog geen informatie bekend over de nieuwe voorwaarden, voordelen en prijzen van jaarkaarten vanaf 8 november. Zodra Disney deze bekend maakt, zal DiscoverTheMagic.nl deze publiceren.
    Groetjes,
    Lars
    Hallo Lars,
    nu is het inmidels al de 16de november...is er al iets bekend over deze blockdagen.
    Wij willen graag de 27ste. december 4 x Fantasy jaarkaarten kopen en tot de 30ste. 2 parken in.
    Is er mischien iemand aanwezig die dan 4 x stempels wil, voor ons 10% korting voor hun stempels !!Wink
    Lars bedankt voor deze Forum Laugh
  • Heb een vraagje, wij gaan met 7 personen waaronder 4 kinderen van de leeftijd van 12 tot 18 vanaf 23 dec. 2013 naar disney.
    Hotel hebben we apart geregeld nu is mijn vraag:
    Als 1 persoon een jaarkaart koopt, krijg je dan bij aanschaf van entreekaarten 3 voor 2 dagen wat nu kost 139 euro is actie, de extra korting nog die geld voor jaarkaart? Dus over die 139 euro nog 20% korting?
    Groetjes Juliette
Log In of Registreer om te reageren.