Ultimate Tickets

2»

Reacties

• Lars zei:

Hoi @Wendy1993 ,

Ja, dat kan. Je kunt de Ultimate Tickets via https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/tickets-florida na aanschaf koppelen aan je My Disney Experience account waar ook je 'losse' verblijf in een Disney hotel aan gelinkt is. Hierdoor krijg je vanaf 60 dagen toegang tot FastPass+ en mag je vanaf 180 dagen vóór aankomst direct voor 10 dagen restaurants reserveren.

De Magic Band ontvang je alleen bij een compleet arrangement, dus die zul je zelf moeten aanschaffen aangezien je nu alles los reserveert. Je ontvangt wel de gratis Key to the World Card na het omwisselen van de voucher voor de Ultimate Tickets op de eerste dag ter plaatse.

Groetjes,
    Lars

Super! Heel erg bedankt voor het snelle antwoord!

• Hallo!

Wij hebben ons verblijf voor de zomer van 2022 geboekt via de actie waarbij je het 14-day-ultimate ticket krijgt voor de prijs van 7 dagen. Ons hoofdverblijf bestaat ook uit 14 dagen maar we plannen ook enkele dagen rust in aan het zwembad, die dagen zullen we dus geen ticket gebruiken. Nu vraag ik me af of we onze tickets nog kunnen gebruiken na onze 14 dagen of vervallen de tickets op de laatste dag van ons origineel verblijf?

Iemand hier enige ervaring mee?

Groetjes Nastjenka
  • Hallo!

Wij hebben ons verblijf voor de zomer van 2022 geboekt via de actie waarbij je het 14-day-ultimate ticket krijgt voor de prijs van 7 dagen. Ons hoofdverblijf bestaat ook uit 14 dagen maar we plannen ook enkele dagen rust in aan het zwembad, die dagen zullen we dus geen ticket gebruiken. Nu vraag ik me af of we onze tickets nog kunnen gebruiken na onze 14 dagen of vervallen de tickets op de laatste dag van ons origineel verblijf?

Iemand hier enige ervaring mee?

Groetjes Nastjenka

Hoi Nastjenka,

De Ultimate Tickets van 14 dagen zijn vanaf het eerste gebruik ook echt 14 dagen geldig. De nieuwe Magic Tickets met vaste startdatum hebben een langere geldigheidsduur (15 dagen voor het 7 dagen ticket en 18 dagen voor het 14 dagen ticket). Daar heb je dus meer speling mee. In jullie geval zou dat een goede oplossing kunnen zijn.

Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel Lars, ik vermoed dat we dan moeten bellen met disney om de tickets te laten aanpassen?
  • Dankjewel Lars, ik vermoed dat we dan moeten bellen met disney om de tickets te laten aanpassen?

Ja, dat klopt inderdaad. Onder vermelding van je boekingsnummer.
Log In of Registreer om te reageren.