Avondshows

november 2019 aangepast in Seizoenen & Entertainment
Hallo,

Ik was aan het kijken voor de avond show zoals fantmastic en daar zie je staan op verschillende dagen maar ik kan niet de dag vinden waarop. En dit is nog bij meerder avond shows. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit te weten kom zodat ik kan plannen.

Reacties

  • Caatje zei:

    Hallo,

    Ik was aan het kijken voor de avond show zoals fantmastic en daar zie je staan op verschillende dagen maar ik kan niet de dag vinden waarop. En dit is nog bij meerder avond shows. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit te weten kom zodat ik kan plannen.

    Hoi Caatje,

    Tijden voor het entertainment kunnen via de My Disney Experience app of website worden bekeken door een specifieke dag te selecteren.

    Groetjes,
    Lars
  • Zag nu ook dat de datums voor Disney After Hours bekend zijn gemaakt.
    Deze zijn nu tot eind mei
    Maar zijn deze dagen ook in de zomermaanden of zijn de parken dan al langer open.
    Had hier tot vandaag nog nooit van gehoord.
  • Hoi @thomastol ,

    Disney After Hours wordt ook tijdens de zomer georganiseerd, maar meestal alleen in augustus. Data voor zomer 2020 zijn nog niet bekend. Daarnaast introduceert Disney World ook het Early Morning Magic evenement in Magic Kingdom met ontbijt en attracties in Fantasyland. Meer informatie, data & prijzen: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/early-morning-magic-attracties-ontbijt-walt-disney-world.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.