Verbouwing disneywinkel

mei 2012 aangepast in Disney Village
Hallo allemaal,
Nu verder alle vragen via deze mooie nieuwe site. Lars, gefeliciteerd hiermee hoor, ziet er super uit.
Nu mijn vraag:
Hoe staat het met de verbouwing van Disney Village?
Groetjes
Ivon

Reacties

  • Ivon zei:


    Hallo allemaal,
    Nu verder alle vragen via deze mooie nieuwe site. Lars, gefeliciteerd hiermee hoor, ziet er super uit.
    Nu mijn vraag:
    Hoe staat het met de verbouwing van Disney Village?
    Groetjes
    Ivon

    Hoi Ivon,
    Dank voor je complimenten! Met de verbouwing van Disney Village neem ik aan dat je de nieuwe World of Disney Store bedoelt? De bouw van de grootste Disney winkel van Europa vordert gestaag en zal deze zomer open gaan. Een exacte datum is nog niet bekend gemaakt.
    De zijde met winkels in Disney Village zal daarna langzaam een metamorfose ondergaan met vernieuwde winkels en/of nieuwe restaurants. De huidige Disney winkels, waaronder de Disney Store, zullen verdwijnen en worden vervangen. Het gehele Disney aanbod zal namelijk in de World of Disney Store verkrijgbaar zijn. Meer informatie verschijnt vanzelf hier op DiscoverTheMagic.nl als deze beschikbaar komt.
    Groetjes,
    Lars
  • Gisteren heb ik de bouwwerken gezien, en ik moet zeggen dat het er echt zeer mooi uitziet en het precies wel goed vlot!Smile
    Ik ben al benieuwd !
  • Volgens de laatste berichten binnen Disney zal de World of Disney Store in september haar deuren openen. Zodra er een exacte datum bekend is, zal ik die posten.
  • Lars, stond de opening niet eerst gepland op juli? Betekend dat er vertraging opgelopen is?
    Ik ga in september weer. Hoop dat hij open is dan. Ga vooral om te shoppen dit keer:-)

  • Lars, stond de opening niet eerst gepland op juli? Betekend dat er vertraging opgelopen is?
    Ik ga in september weer. Hoop dat hij open is dan. Ga vooral om te shoppen dit keer:-)

    De opening van de nieuwe Disney 'flagstore' voor Europa stond eigenlijk gepland op 1 april 2012, samen met de lancering van de 20ste verjaardag. Dat is later 'zomer 2012' geworden en nu dus september. De bouw heeft inderdaad vertraging opgelopen, maar loopt momenteel op schema.
  • Ga duimen voor de opening im september. Zin weer flink te shoppen:-)

  • Ga duimen voor de opening im september. Zin weer flink te shoppen:-)

    Wij shoppen wel mee dan Wink
  • Inmiddels heeft Disney de openingsdatum van 12 juli 2012 bevestigt voor de World of Disney winkel. Lees meer over de opening in het volgende artikel: http://www.discoverthemagic.nl/2012/05/officiele-opening-world-of-disney-winkel-op-12-juli-2012-in-disney-village/
  • Ben er afgelopen weekend geweest met Flounder, beastfan en partner.. en we verheugden ons op de nieuwe store.. Maar het voldeed niet aan onze verwachtingen. We haddne het veel groter verwacht, en met een aangepast assortiment. Je merkt al dat ook dit niet het geval was..Ik hoop dat ben een volgend bezoek meer aanpassingen zijn.. Nou viel het ons op de veel merchandice die je online ziet , juist niet in de parken te verkrijgen is .. :( (
  • simba71 zei:


    Ben er afgelopen weekend geweest met Flounder, beastfan en partner.. en we verheugden ons op de nieuwe store.. Maar het voldeed niet aan onze verwachtingen. We haddne het veel groter verwacht, en met een aangepast assortiment. Je merkt al dat ook dit niet het geval was..Ik hoop dat ben een volgend bezoek meer aanpassingen zijn.. Nou viel het ons op de veel merchandice die je online ziet , juist niet in de parken te verkrijgen is .. :( (

    Hoi Adrie,
    Het assortiment is vergelijkbaar met de grote winkels in de parken (Emporium in Disneyland Park en de Studios Store in het Walt Disney Studios Park) met daarbij exclusieve merchandise die alleen in World of Disney te verkrijgen is. Dit is echter een klein gedeelte van de winkel (rondom de ballon). Het klopt dat merchandise die online te koop is, niet of nauwelijks in Disneyland te koop is. Dit heeft te maken met het feit dat dit een andere merchandise afdeling betreft. Voor de parken wereldwijd verzorgt Disney Parks & Resorts de merchandise met aanvulling van de lokale afdeling. De 'normale' merchandise die online te koop is, wordt door een aparte tak van Disney gefabriceerd.
    Groetjes,
    Lars
  • Wat zijn de openingstijden van World of disney?
  • Kim zei:


    Wat zijn de openingstijden van World of disney?

    Hoi Kim,
    World of Disney heeft dezelfde openingstijden als de rest van de winkels in Disney Village: van 09:00 tot 00:00 uur.
    Groetjes,
    Lars
  • Beste lars
    blijft de disney gallery nog in disney village ?
  • laurens zei:


    Beste lars
    blijft de disney gallery nog in disney village ?

    Hoi Laurens,
    Jazeker. The Disney Gallery blijft in Disney Village. Alleen Hollywood Pictures is gesloten (verbouwing tot LEGO Store).
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.