Ontbijt in de Disney hotels

12346»

Reacties

  • Wij hebben room only geboekt in cheyenne in oktober.
    Klopt het dat je dan met je jaarpas (infinity) korting krijgt op het ontbijt. Want dat moeten we er nog los bij doen. En enig idee hoeveel dat dat zou zijn?
    Groetjes Martine
  • Wij hebben room only geboekt in cheyenne in oktober.
    Klopt het dat je dan met je jaarpas (infinity) korting krijgt op het ontbijt. Want dat moeten we er nog los bij doen. En enig idee hoeveel dat dat zou zijn?
    Groetjes Martine

    Hoi Martine,

    In principe zou dat geen probleem moeten zijn aangezien je als jaarkaarthouder ook korting krijgt voor lunch of diner in de restaurants waar het ontbijt wordt geserveerd. Laat je jaarkaart scannen bij de cast member van het restaurant. De reguliere restaurant korting zou van toepassing moeten zijn.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Wij hebben room only geboekt in cheyenne in oktober.
    Klopt het dat je dan met je jaarpas (infinity) korting krijgt op het ontbijt. Want dat moeten we er nog los bij doen. En enig idee hoeveel dat dat zou zijn?
    Groetjes Martine

    Hoi Martine,

    In principe zou dat geen probleem moeten zijn aangezien je als jaarkaarthouder ook korting krijgt voor lunch of diner in de restaurants waar het ontbijt wordt geserveerd. Laat je jaarkaart scannen bij de cast member van het restaurant. De reguliere restaurant korting zou van toepassing moeten zijn.

    Groetjes,
    Lars
    Oké top!! Dank je wel weer!!
    Groetjes Martine
  • Ik ga begin mei naar Disney. We zitten in Sante Fe. Ik zat eens te kijken naar wat er allemaal gesloten is in die periode. Zie dat la Cantina gesloten is. Hoe gaat het dan met ontbijt? Er zijn meerdere restaurants van disney hotels gesloten.
  • Ik ga begin mei naar Disney. We zitten in Sante Fe. Ik zat eens te kijken naar wat er allemaal gesloten is in die periode. Zie dat la Cantina gesloten is. Hoe gaat het dan met ontbijt? Er zijn meerdere restaurants van disney hotels gesloten.

    Dat is een fout in de Disneyland Paris app. La Cantina is gewoon geopend voor het ontbijt en diner.
  • Lars zei:

    Ik ga begin mei naar Disney. We zitten in Sante Fe. Ik zat eens te kijken naar wat er allemaal gesloten is in die periode. Zie dat la Cantina gesloten is. Hoe gaat het dan met ontbijt? Er zijn meerdere restaurants van disney hotels gesloten.

    Dat is een fout in de Disneyland Paris app. La Cantina is gewoon geopend voor het ontbijt en diner.
    Top, dank je wel voor de informatie
  • Dag allemaal, wij hebben voor het hemelvaartweekend gereserveerd bij het Marvel hotel in Disney Parijs. Even een paar vragen waar jullie hopelijk een antwoord op hebben:
    1. We hebben maaltijd extra plus genomen, maar als ik ontbijt nu wil toevoegen voor het hotel, dan krijg ik geen tafel beschikbaar. Nu lees ik overal dat er vanaf 60 dagen voor aankomst te boeken is, maar Restaurants als Chez Remy, Captain Jack's, Manhattan Restaurant heb ik al wel kunnen boeken en dan gaat het om de laatste gaatjes. Kunnen we nog ontbijt boeken bij ons Marvel hotel voor ontbijt of is dit waarschijnlijk echt al volgeboekt?
    2. Bij ons extra plus plan zit ook een lunch of ontbijt met figuren. Ik begrijp overal dat dit tijdelijk ivm corona was afgeschaft, maar dat het binnenkort weer open gaat. Is al bekend wanneer Café Mickey en Auberge Cendrillon weer beschikbaar zullen zijn om te reserveren?
    3. Lunch- en dinerkaart is hetzelfde bij de restaurants. Maakt het uit welke voucher je waarvoor gebruikt?||
    4. Mag je overal ontbijten met je maaltijd plus plan (dus ook buiten je hotel) en dan uiteraard wel in restaurants waar ontbijt beschikbaar is.

    Veel dank alvast!
  • Janne zei:

    Dag allemaal, wij hebben voor het hemelvaartweekend gereserveerd bij het Marvel hotel in Disney Parijs. Even een paar vragen waar jullie hopelijk een antwoord op hebben:
    1. We hebben maaltijd extra plus genomen, maar als ik ontbijt nu wil toevoegen voor het hotel, dan krijg ik geen tafel beschikbaar. Nu lees ik overal dat er vanaf 60 dagen voor aankomst te boeken is, maar Restaurants als Chez Remy, Captain Jack's, Manhattan Restaurant heb ik al wel kunnen boeken en dan gaat het om de laatste gaatjes. Kunnen we nog ontbijt boeken bij ons Marvel hotel voor ontbijt of is dit waarschijnlijk echt al volgeboekt?
    2. Bij ons extra plus plan zit ook een lunch of ontbijt met figuren. Ik begrijp overal dat dit tijdelijk ivm corona was afgeschaft, maar dat het binnenkort weer open gaat. Is al bekend wanneer Café Mickey en Auberge Cendrillon weer beschikbaar zullen zijn om te reserveren?
    3. Lunch- en dinerkaart is hetzelfde bij de restaurants. Maakt het uit welke voucher je waarvoor gebruikt?||
    4. Mag je overal ontbijten met je maaltijd plus plan (dus ook buiten je hotel) en dan uiteraard wel in restaurants waar ontbijt beschikbaar is.

    Veel dank alvast!

    Hoi Janne,

    Hierbij de antwoorden:

    1. Het ontbijt hoeft niet gereserveerd te worden. Gasten van het hotel krijgen tussen 07:00 en 11:00 uur op een willekeurig tijdstip toegang tot het ontbijtrestaurant op vertoon van de Magic Pass.
    2. Het is nog niet bekend wanneer deze restaurants openen, maar de verwachting is op z'n vroegst in april.
    3. Nee, de vouchers zijn hetzelfde voor lunch en diner.
    4. Nee, ontbijt is alleen mogelijk in het hotel waar je verblijft

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb even een vraag. Ik heb voor januari 2 nachten sequoia lodge geboekt. Ik heb er geen ontbijt bij genomen omdat we 1 dag wel willen en 1 dag niet. Kan ik dit dan aangeven bij het inchecken ?
  • dotty03 zei:

    Ik heb even een vraag. Ik heb voor januari 2 nachten sequoia lodge geboekt. Ik heb er geen ontbijt bij genomen omdat we 1 dag wel willen en 1 dag niet. Kan ik dit dan aangeven bij het inchecken ?

    Ja, ter plaatse kan het ontbijt los worden betaald bij het restaurant.
Log In of Registreer om te reageren.