Eventueel een ander persoon meenemen?

Hoi allemaal, ( en dan hoop ik dat Lars mee leest!)
Wij hebben een verblijf geboekt bij Disney voor 3/5 januari, ik zou met mijn moeder en de kids gaan. Nu is het dus zo dat mijn vader helaas een herseninfarct heeft gehad en we niet zeker weten of mijn moeder mee zal kunnen. We gaan er natuurlijk uit van wel, maar we weten dat pas op het laatste moment. Is het mogelijk, dat als mijn moeder niet mee kan, ik mijn man nog kan meenemen op het laatste moment?
Lieve groetjes,
Maaike

Reacties

  • Hoi @Maaike28 ,

    Wat vervelend om te horen van je vader. We hopen op een spoedig herstel! En ja, het is mogelijk om iemand anders mee te nemen, zolang de hoofd boeker zelf mee gaat. Mocht degene waar de boeking op staat niet mee kunnen, dan moet je even bellen met Disney. Dit geldt overigens alleen voor arrangementen en losse tickets. Jaarkaarten zijn persoonlijke toegangsbewijzen en mogen niet door anderen worden gebruikt.

    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel voor je snelle antwoord Lars. Dan hoeven we ons daar niet in ieder geval niet druk om te maken:)
  • oktober 2021 aangepast
    Wij gaan met zn 3en in februari, maar heel misschien gaat er nog een nichtje mee. Kun ik dan online extra ontbijt en tickets regelen, of kun ik beter even bellen?

    Sterkte voor je vader @Maaike28 Hopelijk hersteld hij snel
  • tess81 zei:

    Wij gaan met zn 3en in februari, maar heel misschien gaat er nog een nichtje mee. Kun ik dan online extra ontbijt en tickets regelen, of kun ik beter even bellen?

    Nee, om iemand die ook toegangstickets nodig heeft toe te voegen aan een arrangement, zul je de Disney reserveringslijn moeten bellen.
  • dank je wel Lars!
  • Ik pobeer ze te bellen, maar sta heel lang al in de wacht. Vanmiddag nog maar een keer proberen
  • tess81 zei:

    Ik pobeer ze te bellen, maar sta heel lang al in de wacht. Vanmiddag nog maar een keer proberen

    Het callcenter is al een hele tijd vrijwel onbereikbaar, dus hopelijk heb je later vandaag geluk. Een andere optie is om Disney een privébericht via hun social media kanalen te sturen. Ik weet niet of het online help team dat zo digitaal kan regelen, maar het is wellicht het proberen waard.
  • Wat een goed idee! thanks voor de tip!!
    Ze zijn nu inderdaad weer onbereikbaar. Ik ga de socials proberen
  • Eindelijk gelukt om iemand te spreken. Heb een uur in de wacht gestaan. Wel een heel aardig persoon. Heeft me goed geholpen.
  • een vraag over iemand anders mee nemen ik ben de hoofd boeker en moest met boeken voor de persoon die mee ging een naam op geven als der een ander naam mee gaat dan op de boeking is toch geen probleem?
  • William zei:

    een vraag over iemand anders mee nemen ik ben de hoofd boeker en moest met boeken voor de persoon die mee ging een naam op geven als der een ander naam mee gaat dan op de boeking is toch geen probleem?

    Klopt. Dat is geen probleem. Alleen de naam van de hoofdboeker is belangrijk.
Log In of Registreer om te reageren.