Voorbereiding bezoek Walt Disney World

16162646667118

Reacties

  • Niet de anonieme alcoholiekers :-) maar American Airlines.
  • Niet de anonieme alcoholiekers :-) maar American Airlines.

    Oh ha ha. Ik had echt geen idee. Nu je het zegt klinkt het zo logisch, hi hi
  • -jose- zei:

    Hoi allemaal,

    Ik zie op de Ierse website dat er telefonisch al voor 2023 geboekt kan worden. Weet iemand misschien vanaf wanneer dit ook online kan?

    Hier ben ik ook nieuwsgierig naar! Weet iemand dit toevallig?
  • Hoi @-jose- en @assepoester ,

    De huidige top aanbieding voor aankomsten in 2022 loopt nog t/m 30 maart 2022. Waarschijnlijk komt daarna een nieuwe aanbieding voor aankomsten in 2023, maar wij hebben daar nu nog geen informatie over ontvangen. Zodra wij meer weten, maken we dat bekend via onze social media kanalen en dit topic.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij proberen telefonisch naar het ierse nummer te bellen maar krijgen te horen dat het nummer niet bestaat. Hoe kunnen we dit het beste doen? @Lars
  • iBud zei:

    Wij proberen telefonisch naar het ierse nummer te bellen maar krijgen te horen dat het nummer niet bestaat. Hoe kunnen we dit het beste doen? @Lars

    Het correcte nummer is +442036669911.

    Groetjes,
    Lars
  • Halfweg juli worden we verwacht in Disney. Voordat we naar Disney gaan zijn we nog een weekje in Orlando. Iemand leuke tips voor een hotel, resort, ... in Orlando?
  • Ik heb vandaag ook geprobeerd te bellen met het Engelse. Dat werkt uiteraard, alleen de wachttijd was meer dan een uur. Misschien dat iemand (@Lars) mijn vraag hier wel kan beantwoorden. Is het eigenlijk mogelijk om van resort te veranderen in een gemaakte boeking?

    Alvast bedankt!
  • BEwdw zei:

    Ik heb vandaag ook geprobeerd te bellen met het Engelse. Dat werkt uiteraard, alleen de wachttijd was meer dan een uur. Misschien dat iemand (@Lars) mijn vraag hier wel kan beantwoorden. Is het eigenlijk mogelijk om van resort te veranderen in een gemaakte boeking?

    Alvast bedankt!

    Jazeker kan dat. Wijzigen hoeft niet alleen een verandering in datum te zijn, kan ook een ander resort zijn. Dit kan echter alleen telefonisch, dus dan zul je aan de lijn moeten blijven of op een ander tijdstip bellen.

    Groetjes,
    Lars
  • Dan toch maar blijven proberen haha! Tenminste als we eruit zijn of we Coronado Springs houden of toch switchen naar Port Orleans French Quarter ?! Als ik nu prijzen vergelijk zijn we veel duurder uit als we switchen, maar ik weet niet of ze de prijzen hanteren die tijdens de deal van vorig jaar gelden, met de dining-credits en 50th anniversary cadeau??
  • BEwdw zei:

    Dan toch maar blijven proberen haha! Tenminste als we eruit zijn of we Coronado Springs houden of toch switchen naar Port Orleans French Quarter ?! Als ik nu prijzen vergelijk zijn we veel duurder uit als we switchen, maar ik weet niet of ze de prijzen hanteren die tijdens de deal van vorig jaar gelden, met de dining-credits en 50th anniversary cadeau??

    Dat zou je even moeten navragen. Een wijziging in data met hetzelfde resort kan, onder voorwaarden, met dezelfde deal. Het wijzigen van resort is afhankelijk van of dit hotel (en de specifieke kamer die je wilt) onderdeel was van de originele deal.
  • BEwdw zei:

    Dan toch maar blijven proberen haha! Tenminste als we eruit zijn of we Coronado Springs houden of toch switchen naar Port Orleans French Quarter ?! Als ik nu prijzen vergelijk zijn we veel duurder uit als we switchen, maar ik weet niet of ze de prijzen hanteren die tijdens de deal van vorig jaar gelden, met de dining-credits en 50th anniversary cadeau??

    Gewoon af en toe bellen. Vanochtend even telefonisch contact gehad. Eerst was de wachttijd meer dan 60 minuten, een uur later was dit nog maar minder dan 15 minuten.
  • Wij mogen hopelijk eind juli naar Orlando. Fingers crossed dat de reis na 2 jaar eindelijk door gaat :-) . Ik vroeg mij af of iemand al ervaring heeft met de magic bands nu? Wij zijn 5 jaar geleden al eens geweest en waren fan van de magic band. Die willen we nu wel aanschaffen. Ik had voor de reis 2 jaar geleden ook een luxere band besteld, maar verwacht dat deze bestelling er niet meer in staat ... Er staat dat je nu niet van te voren kan bestellen, maar dat je als resort gast wel met korting de band aan kan schaffen. Geldt dit ook voor internationale gasten die pas bij aankomst kunnen kopen? Het staat nu eigenlijk alleen voor US en Canada beschreven.
  • Wij mogen hopelijk eind juli naar Orlando. Fingers crossed dat de reis na 2 jaar eindelijk door gaat :-) . Ik vroeg mij af of iemand al ervaring heeft met de magic bands nu? Wij zijn 5 jaar geleden al eens geweest en waren fan van de magic band. Die willen we nu wel aanschaffen. Ik had voor de reis 2 jaar geleden ook een luxere band besteld, maar verwacht dat deze bestelling er niet meer in staat ... Er staat dat je nu niet van te voren kan bestellen, maar dat je als resort gast wel met korting de band aan kan schaffen. Geldt dit ook voor internationale gasten die pas bij aankomst kunnen kopen? Het staat nu eigenlijk alleen voor US en Canada beschreven.

    Hoi DisneyFan7,

    De korting op voorhand op Magic Bands is alleen beschikbaar voor Amerikanen. Internationale gasten kunnen Magic Bands ter plaatse los aanschaffen in het hotel, de parken of Disney Springs. Mogelijk dat de korting hier ook toepasbaar is als er wordt aangetoond dat jullie in een Disney hotel verblijven, maar dat weet ik niet zeker.

    Groetjes,
    Lars
  • januari 2022 aangepast

    Wij mogen hopelijk eind juli naar Orlando. Fingers crossed dat de reis na 2 jaar eindelijk door gaat :-) . Ik vroeg mij af of iemand al ervaring heeft met de magic bands nu? Wij zijn 5 jaar geleden al eens geweest en waren fan van de magic band. Die willen we nu wel aanschaffen. Ik had voor de reis 2 jaar geleden ook een luxere band besteld, maar verwacht dat deze bestelling er niet meer in staat ... Er staat dat je nu niet van te voren kan bestellen, maar dat je als resort gast wel met korting de band aan kan schaffen. Geldt dit ook voor internationale gasten die pas bij aankomst kunnen kopen? Het staat nu eigenlijk alleen voor US en Canada beschreven.

    Wij hebben nog geluk gehad met de magic bands, en vorig jaar na onze boeking deze met korting kunnen bestellen. Dan kunnen we ze in resort ophalen. Paar dagen later kon dit niet meer.
    Je kan ze wel ter plekke kopen. Zonder korting dacht ik.
  • januari 2022 aangepast

    Wij mogen hopelijk eind juli naar Orlando. Fingers crossed dat de reis na 2 jaar eindelijk door gaat :-) . Ik vroeg mij af of iemand al ervaring heeft met de magic bands nu? Wij zijn 5 jaar geleden al eens geweest en waren fan van de magic band. Die willen we nu wel aanschaffen. Ik had voor de reis 2 jaar geleden ook een luxere band besteld, maar verwacht dat deze bestelling er niet meer in staat ... Er staat dat je nu niet van te voren kan bestellen, maar dat je als resort gast wel met korting de band aan kan schaffen. Geldt dit ook voor internationale gasten die pas bij aankomst kunnen kopen? Het staat nu eigenlijk alleen voor US en Canada beschreven.

    Via een VPN zou het nog wel gaan. Zelf nog niet geprobeerd maar ga het wel proberen dichter bij onze aankomst. Zouden te bestellen zijn voor 10 dollar voor de gewone versies en liggen klaar in hotel. Wil je meer weten over VPN servers en hoe je dan kan aanloggen zoek gerust even via google. Veel uitleg over. (maar iets te complex om het hier beginnen uit te leggen) bv https://www.thedibb.co.uk/forums/showthread.php?t=1195869
  • januari 2022 aangepast
    Ik heb de magicbands net besteld voor resort delivery (& customized). Ok je hebt ze strikt gezien niet meer nodig maar ik zie ons gezin niet telkens een telefoon bovenhalen om te scannen aan lightning lanes enz. Als je zoveel geld uitgeeft kan die 37 euro voor ons 4 er ook nog wel af.
    Werkt dus perfect via VPN server. Gebruik ik trouwens ook vaak wanneer ik vliegtuigtickets koop omdat je dan regelmatig betere prijzen krijgt op airline website.
  • Welke VPN server kun je hier dan het beste voor gebruiken? Een Nederlandse of Amerikaanse, of maakt dat niet uit?
  • Je moet inloggen op een amerikaanse server want anders gaat het niet werken. Maar het maakt niet uit welke VPN software je hiervoor gebruikt (ik gebruik bv de gratis versie van proton vpn...maar er zijn er veel om uit te kiezen)
    Van zodra je deze software installeert kan je bij het opstarten ervan selecteren in welk land je wil inloggen op een vpn server.
  • Nu zie ik vpn voorbij komen
    Waar is dit dan voor nodig
  • Nu zie ik vpn voorbij komen
    Waar is dit dan voor nodig

    Op zich voor niets. Tenzij je nog de magicbands wil bestellen op voorhand aan verlaagde prijzen voor resort guests. Via een VPN surf je op het internet via een server in een land dat jij kiest (en dus niet per definitie via BE of NL). Als je kiest om te surfen op een US server dan kan je via je mijn disney experience app dus nog wel de magicbands bestellen voor levering in resort bij je aankomst. Om de 1 of andere belastingsgerelateerde reden mag Disney ze niet meer rechtstreeks aanbieden aan EU gasten. Maar via deze weg gaat het wel en is het al meermaals toegepast door EU gasten en UK gasten.
  • Ik heb de magicbands net besteld voor resort delivery (& customized). Ok je hebt ze strikt gezien niet meer nodig maar ik zie ons gezin niet telkens een telefoon bovenhalen om te scannen aan lightning lanes enz. Als je zoveel geld uitgeeft kan die 37 euro voor ons 4 er ook nog wel af.
    Werkt dus perfect via VPN server. Gebruik ik trouwens ook vaak wanneer ik vliegtuigtickets koop omdat je dan regelmatig betere prijzen krijgt op airline website.

    Goede tip voor vliegtickets.
    Bij welke maatschappij kijk je dan ?
  • januari 2022 aangepast
    Goede tip voor vliegtickets.
    Bij welke maatschappij kijk je dan ?

    Bv American Airlines. Voor autohuur werkt het ook. Alleen daar wel goed opletten dat alle verzekeringen er dan bij inzitten.
  • Goedemorgen allemaal,

    Door omstandigheden moet ik mijn boeking naar WDW wijzigen (data en kortere verblijfsduur). Weet iemand hoe ik dit het snelste kan doen? Ik heb al een aantal keer contact proberen te zoeken met de Guestservice via Twitter, maar ik krijg telkens geen reactie.

    Groetjes,

    Demy
  • Goedemorgen allemaal,

    Door omstandigheden moet ik mijn boeking naar WDW wijzigen (data en kortere verblijfsduur). Weet iemand hoe ik dit het snelste kan doen? Ik heb al een aantal keer contact proberen te zoeken met de Guestservice via Twitter, maar ik krijg telkens geen reactie.

    Groetjes,

    Demy

    Voor wijzigingen zal je voor zover mij bekend altijd moeten bellen met de WDTC. Voor volledig annuleren moet je mailen, dit kan volgens de voorwaarden niet eens telefonisch. Maar wijzigen kan weer niet per mail... Om het makkelijk te houden:-)
  • Goedemorgen allemaal,

    Door omstandigheden moet ik mijn boeking naar WDW wijzigen (data en kortere verblijfsduur). Weet iemand hoe ik dit het snelste kan doen? Ik heb al een aantal keer contact proberen te zoeken met de Guestservice via Twitter, maar ik krijg telkens geen reactie.

    Groetjes,

    Demy

    Zoals Dave ook al aangeeft is bellen de enige mogelijkheid om te wijzigen. Dat kan via +442036669911.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb de magicbands net besteld voor resort delivery (& customized). Ok je hebt ze strikt gezien niet meer nodig maar ik zie ons gezin niet telkens een telefoon bovenhalen om te scannen aan lightning lanes enz. Als je zoveel geld uitgeeft kan die 37 euro voor ons 4 er ook nog wel af.
    Werkt dus perfect via VPN server. Gebruik ik trouwens ook vaak wanneer ik vliegtuigtickets koop omdat je dan regelmatig betere prijzen krijgt op airline website.

    Bedankt! Dat gaan we ook proberen ?. Je hebt ze idd niet nodig, maar wij vinden ze echt ideaal!
  • Ik heb de magicbands net besteld voor resort delivery (& customized). Ok je hebt ze strikt gezien niet meer nodig maar ik zie ons gezin niet telkens een telefoon bovenhalen om te scannen aan lightning lanes enz. Als je zoveel geld uitgeeft kan die 37 euro voor ons 4 er ook nog wel af.
    Werkt dus perfect via VPN server. Gebruik ik trouwens ook vaak wanneer ik vliegtuigtickets koop omdat je dan regelmatig betere prijzen krijgt op airline website.

    Bedankt voor de tip! Gaan wij ook proberen, de MagicBands lijken ons toch een stuk prettiger dan nóg meer met je telefoon te moeten doen.
  • Hoe ver van tevoren regelen jullie je vervoer van en naar het vliegveld?
    En wat zijn jullie ervaringen met de verschillende opties: Mears Connect, Lyft/Uber, Quicksilver Tours etc.?
  • Lise zei:

    Hoe ver van tevoren regelen jullie je vervoer van en naar het vliegveld?
    En wat zijn jullie ervaringen met de verschillende opties: Mears Connect, Lyft/Uber, Quicksilver Tours etc.?

    Ben ik ook benieuwd naar. Mears connect wordt voor 4 wel erg duur en je bent toch al snel een uur onderweg. Ik dacht Lyft/Uber te nemen. Hoor ook graag ervaringen.
Log In of Registreer om te reageren.