Ontbijt meenemen als lunch naar het park

februari 2014 aangepast in Hotels & Accommodatie
Hallo,
Ik ga in mei 5 dagen naar disney. Ik verblijf in newport bay club.
Zou het mogelijk zijn om 's morgens bij het ontbijt een lunch pakketje te mogen maken? Op deze manier proberen we een beetje te letten op de kosten. ;)
Alvast bedankt!
groetjes, neeltje

Reacties


  • Hallo,
    Ik ga in mei 5 dagen naar disney. Ik verblijf in newport bay club.
    Zou het mogelijk zijn om 's morgens bij het ontbijt een lunch pakketje te mogen maken? Op deze manier proberen we een beetje te letten op de kosten. ;)
    Alvast bedankt!
    groetjes, neeltje

    Hallo Neeltje,
    Hotels zijn er niet blij mee. Op 5 a 10 minuten rijden zitten mega supermarkten en je kunt natuurlijk ook al veel van huis mee nemen. Je hebt n koelkastje op je kamer. Heel veel Disneyplezier.
    Groetjes, Sandra

  • Hallo,
    Ik ga in mei 5 dagen naar disney. Ik verblijf in newport bay club.
    Zou het mogelijk zijn om 's morgens bij het ontbijt een lunch pakketje te mogen maken? Op deze manier proberen we een beetje te letten op de kosten. ;)
    Alvast bedankt!
    groetjes, neeltje

    Hoi Neeltje,
    Zoals Sandra al aangeeft wordt het niet op prijs gesteld als je tijdens het ontbijt een 'lunchpakket' maakt. Hier is het ontbijt niet voor bedoelt. Er zijn genoeg supermarkten in de buurt om goedkoop eten aan te schaffen en dit als lunch te gebruiken. Veel plezier alvast!
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,
    Is het wel toegestaan om eten en drinken mee het pak in te nemen? zoals flesje drinken, pakjes wicky en brood?
  • Rebecca zei:


    Beste Lars,
    Is het wel toegestaan om eten en drinken mee het pak in te nemen? zoals flesje drinken, pakjes wicky en brood?

    Hoi Rebecca,
    Het is toegestaan om eten en drinken mee de parken in te nemen, maar alleen beperkte hoeveelheden. Een zak met broodjes en flesjes drinken zullen niet geweigerd worden. Complete tassen met eten, picknickmanden en dat soort dingen zijn echter niet toegestaan.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.