Nieuwe Lego winkel en World of Disney al open?

oktober 2013 aangepast in Disney Village
Hallo,
Weet iemand of bovenstaande winkels eind november al open zijn?
Alvast bedankt.
Gr. Saskia

Reacties

  • sprijs zei:


    Hallo,
    Weet iemand of bovenstaande winkels eind november al open zijn?
    Alvast bedankt.
    Gr. Saskia

    Hoi Saskia,
    Wij waren er van 23 tot en met 25 oktober en er was nog geen spoor te bekennen van de Lego winkel.
    World of Disney is wel al open. Erg mooi trouwens.
    Groetjes Wil
  • wil zei:


    sprijs zei:


    Hallo,
    Weet iemand of bovenstaande winkels eind november al open zijn?
    Alvast bedankt.
    Gr. Saskia

    Hoi Saskia,
    Wij waren er van 23 tot en met 25 oktober en er was nog geen spoor te bekennen van de Lego winkel.
    World of Disney is wel al open. Erg mooi trouwens.
    Groetjes Wil
    Okay dat is raar. Staat in de brochure dat deze in het najaar van 2013 geopend zou worden. Jammer zeg. Bedankt iig voor je reactie.
    Gr. Saskia
  • sprijs zei:


    Hallo,
    Weet iemand of bovenstaande winkels eind november al open zijn?
    Alvast bedankt.
    Gr. Saskia

    Hoi Saskia,
    World of Disney is sinds 12 juli 2012 open. Bekijk foto's en video's van deze prachtige nieuwe winkel in het volgende artikel op DiscoverTheMagic.nl: http://www.discoverthemagic.nl/2012/05/officiele-opening-world-of-disney-winkel-op-12-juli-2012-in-disney-village/.
    LEGO Store zou eind september haar deuren open op de locatie waar eerst Hollywood Pictures zat, maar door problemen tijdens de verbouwing (het plafond kwam naar beneden) is de opening uitgesteld tot en nog nader te bepalen datum. Geruchten hebben het over eind november / begin december.
    Groetjes,
    Lars
  • Oh daar ben k vorig jr al geweest idd. Omdat in de Disney brochure deze stond aangemerkt als nieuw dacht ik dat deze winkel dus dit jaar nieuw was.
    Jammer van de lego winkel. Volgend jr dan maar als hij open is.
    Bedankt voor jullie antwoorden.
    Gr. Saskia
  • sprijs zei:


    Oh daar ben k vorig jr al geweest idd. Omdat in de Disney brochure deze stond aangemerkt als nieuw dacht ik dat deze winkel dus dit jaar nieuw was.
    Jammer van de lego winkel. Volgend jr dan maar als hij open is.
    Bedankt voor jullie antwoorden.
    Gr. Saskia

    Graag gedaan, Saskia! Zodra de exacte openingsdatum voor de LEGO Store bekend is, zal dat op DiscoverTheMagic.nl worden geplaatst.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Saskia,
    Als de geruchten op diverse Franse Lego forums waar zijn, dan opent de Lego Store op 25 november...
    Bijvoorbeeld: http://www.mintinbox.net/Actus/13-11/1311legostore_CF
    Groet,
    Miranda
  • hoi allemaal, iemand een idee of de winkel al open is?en zouden de prijzen hetzelfde zijn als bij ons?
  • isa zei:


    hoi allemaal, iemand een idee of de winkel al open is?en zouden de prijzen hetzelfde zijn als bij ons?

    Hoi isa,
    Een exacte openingsdatum is nog steeds niet bekend. Men gaat er nu vanuit dat LEGO 'ergens' in februari open zal gaan. We houden je via Facebook en Twitter op de hoogte!
    Groetjes,
    Lars
  • Heel nieuwschierig zijn we op de lego winkel al open is.we vertrekken over 10 dagen :)
  • isa zei:


    Heel nieuwschierig zijn we op de lego winkel al open is.we vertrekken over 10 dagen :)

    Helaas is er nog geen exacte openingsdatum bekend gemaakt, Isa. De verwachting is dat dit 'binnenkort' zal gaan gebeuren, aangezien de schuttingen vóór de winkel al zijn weggehaald. Problemen met de vergunning (vanwege het instorten van het dak) zorgen nu voor extra vertraging. Ga er voor de zekerheid maar vanuit dat de winkel tijdens jullie verblijf nog niet open zal zijn, dan valt het altijd mee! Veel plezier alvast!
    Groetjes,
    Lars
  • Lars heb ik nu goed gezien dat de lego store geopend is?
  • isa zei:


    Lars heb ik nu goed gezien dat de lego store geopend is?

    Dat heb je goeg gezien, Isa! Bekijk het artikel over de LEGO Store met foto's en een speciale video: http://www.discoverthemagic.nl/2014/02/grootste-lego-store-van-europa-opent-haar-deuren-in-disneyland-parijs/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Weet jij of je in deze winkel korting krijgt met je jaarkaart aangezien het geen officiële Disney Store is?
    Groetjes,
    Nancy
  • Ik ben net terug uit disney en woensdag was de lego winkel echt nog dicht hoor.
    En is de nieuwe disney store nou diegene op het hoekje? Als dit idd zo is vond ik het niets bijzonders hebben
  • Rebecca zei:


    Ik ben net terug uit disney en woensdag was de lego winkel echt nog dicht hoor.
    En is de nieuwe disney store nou diegene op het hoekje? Als dit idd zo is vond ik het niets bijzonders hebben

    Hoi Rebecca,
    Het klopt dat de LEGO Store afgelopen woensdag nog dicht was. De officiële opening was namelijk afgelopen vrijdag. Isa plaatste de vraag of de winkel al open was op vrijdag, vandaar mijn bevestigende reactie.
    Er zijn twee grote Disney winkels in Disney Village: Disney Store (naast Annette's Diner) en World of Disney (naast de bioscoop). De eerste is de reguliere winkel, de tweede is de nieuwe flagship store van Disneyland Parijs in prachtige art deco stijl.
    Groetjes,
    Lars

  • Hallo Lars,
    Weet jij of je in deze winkel korting krijgt met je jaarkaart aangezien het geen officiële Disney Store is?
    Groetjes,
    Nancy

    Hoi Nancy,
    Voor zover ik weet is er geen jaarkaartkorting bij de LEGO Store. Wellicht dat andere forumleden dit kunnen bevestigen/ontkrachten?
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    We zijn net terug uit Disney, de kinderen vonden de lego winkel te gek, en groot.Laugh
    Alleen is er geen jaarkaartkorting bij de Lego Store ( Jammer )Confused
    Maar het is echt de moeite om te gaan kijken.Laugh
    Groet Patrick
  • patrick zei:


    Hallo,
    We zijn net terug uit Disney, de kinderen vonden de lego winkel te gek, en groot.Laugh
    Alleen is er geen jaarkaartkorting bij de Lego Store ( Jammer )Confused
    Maar het is echt de moeite om te gaan kijken.Laugh
    Groet Patrick

    Bedankt voor de feedback over de jaarkaartkorting, Patrick! Er is dus geen korting beschikbaar voor jaarkaarthouders in de LEGO Store.
    Groetjes,
    Lars
  • De lego winkel was inderdaad geweldig.prachtige disneybouwsels in de winkel en etalage!!
    Mijn jongens hebben hun ogen uitgekeken en waren blij dat ze zoveel gespaard hadden.ze kregen als extra een zakje met een legopoppetje erin.
    Verder was ons verblijf geweldig.mega prachtig weer dus veel genieten.
    Op onze laatste dag was het echt enorm druk en moesten we overal lang wachten. The piraten of the c. Had technische problemen evenals buzz li.
    We zaten in het disneyhotel en konden bij aankomst gelijk ons kamer in(,smorgens om 9uur!!!
    De 1e ochtend mochten we in het restaurant ontbijten.maar de 2 en 3e ochtend moesten we in het café er rechtovereind ontbijten. Heel rommelig,en je moest zitten aan een heel laag tafelltje waar de stoelen eigenlijk te hoog voor waren.die zijn goed om een drankje te drinken maar echt niet makkelijk om aan te ontbijten.erg jammer
    Kwamen de caracthers nu vroeger ook bij het ontbijt in het disneyhotel?die discussie had ik met mijn man, nog. Nu zagen we er geen in het restaurant,wel erbuiten.
    We kunnen weer terug kijken op een mooie reis )
  • isa zei:


    De lego winkel was inderdaad geweldig.prachtige disneybouwsels in de winkel en etalage!!
    Mijn jongens hebben hun ogen uitgekeken en waren blij dat ze zoveel gespaard hadden.ze kregen als extra een zakje met een legopoppetje erin.
    Verder was ons verblijf geweldig.mega prachtig weer dus veel genieten.
    Op onze laatste dag was het echt enorm druk en moesten we overal lang wachten. The piraten of the c. Had technische problemen evenals buzz li.
    We zaten in het disneyhotel en konden bij aankomst gelijk ons kamer in(,smorgens om 9uur!!!
    De 1e ochtend mochten we in het restaurant ontbijten.maar de 2 en 3e ochtend moesten we in het café er rechtovereind ontbijten. Heel rommelig,en je moest zitten aan een heel laag tafelltje waar de stoelen eigenlijk te hoog voor waren.die zijn goed om een drankje te drinken maar echt niet makkelijk om aan te ontbijten.erg jammer
    Kwamen de caracthers nu vroeger ook bij het ontbijt in het disneyhotel?die discussie had ik met mijn man, nog. Nu zagen we er geen in het restaurant,wel erbuiten.
    We kunnen weer terug kijken op een mooie reis )

    Fijn om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad, Isa!
    Ik neem aan dat je het Disneyland Hotel bedoelt? Restaurant Inventions is (deels) gesloten wegens een verbouwing van de keuken. Hierdoor wordt het ontbijt verplaatst naar California Grill Restaurant (tegenover) en Café Fantasia (schuin tegenover; waar jullie blijkbaar hebben gezeten) bij een hoge bezetting in het hotel. Deze locatie wordt alleen bij capaciteitsproblemen gebruikt, want als café is het niet echt geschikt als locatie om te ontbijten/dineren. De Disney figuren zijn tijdens de werkzaamheden bij Inventions beschikbaar bij California Grill Restaurant (bepaalde tijden).
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.