Disney's Davy Crockett Ranch

123457»

Reacties

• Lars zei:

William zei:

Zit der een oven in het huisje om broodjes af te bakken

Nee, er zit een magnetron in de huisjes.

Groetjes,
    Lars
    En beddengoed en handdoeken voor douchen zitten wel der bij toch alleen voor de afwas de theedoek en vaatwasser blokjes niet toch wat ik ergens gelezen had
  • William zei:

Lars zei:

William zei:

Zit der een oven in het huisje om broodjes af te bakken

Nee, er zit een magnetron in de huisjes.

Groetjes,
    Lars
    En beddengoed en handdoeken voor douchen zitten wel der bij toch alleen voor de afwas de theedoek en vaatwasser blokjes niet toch wat ik ergens gelezen had
    Correct!
  • Beste lezer,

Wij hebben een reis gewonnen naar het Davy Crockette Ranch met Disneytickets, alleen nu gaan we met de trein, is het mogelijk om zonder auto naar het Davy Crockett te komen, ik heb ergens vernomen dat er bij Village Nature (resort) er langs wel een bus naar het park gaat en terug, weet iemand of het mogelijk is om zomaar er naar toe te wandelen? Of weet u wellicht andere mogelijkheden om naar en van het park te komen?

dankjewel!
  • Beste lezer,

Wij hebben een reis gewonnen naar het Davy Crockette Ranch met Disneytickets, alleen nu gaan we met de trein, is het mogelijk om zonder auto naar het Davy Crockett te komen, ik heb ergens vernomen dat er bij Village Nature (resort) er langs wel een bus naar het park gaat en terug, weet iemand of het mogelijk is om zomaar er naar toe te wandelen? Of weet u wellicht andere mogelijkheden om naar en van het park te komen?

dankjewel!

Er gaat een betaalde bus naar de ingang van Villages Nature (buslijn 47), maar dat is nog wel een stuk lopen naar Davy Crockett. Er zijn daar echter geen voetpaden, enkel autowegen, dus dat is dan op eigen risico. Een alternatief is een taxi pakken.
  • Hou er rekening mee dat taxi's het terrein niet op mogen, en je dus altijd helemaal naar de entree moet lopen, en dat je het risico loopt dat je helemaal geen taxi kunt krijgen omdat taxi's weten dat ze er niet mogen komen. DCR is echt bedoeld voor met eigen auto.
  • Hoi allemaal
    In september gaan we naar Davy Crocket maar heb een vraag over het tijdstip voor het inchecken. Ik zie op de site van Disneyland dat inchecken mogelijk is vanaf 16.00. Nu zijn wij waarschijnlijk wat later (rond 18.00/19.00), is dit een probleem? Moet ik dit nog aangeven?
    Alvast bedankt.
    Groetjes Naomie
  • Naomie zei:

Hoi allemaal
    In september gaan we naar Davy Crocket maar heb een vraag over het tijdstip voor het inchecken. Ik zie op de site van Disneyland dat inchecken mogelijk is vanaf 16.00. Nu zijn wij waarschijnlijk wat later (rond 18.00/19.00), is dit een probleem? Moet ik dit nog aangeven?
    Alvast bedankt.
    Groetjes Naomie

Dat is geen probleem, Naomie. Inchecken bij de Disney hotels kan 24 uur per dag. De kamers/accommodaties zijn doorgaans vanaf 15 uur gereed, naar inchecken kan op ieder willekeurig moment. Dat hoef je niet perse aan te geven, maar er wordt gevraagd vanaf 7 dagen vóór aankomst online in te checken via de DLP app waarin je een richttijd kunt aangeven waarop je aankomt. Dit helpt Disney met het plannen van de housekeeping.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Naomie zei:

Hoi allemaal
    Alvast bedankt.
    Groetjes Naomie

Dat is geen probleem, Naomie. Inchecken bij de Disney hotels kan 24 uur per dag. De kamers/accommodaties zijn doorgaans vanaf 15 uur gereed, naar inchecken kan op ieder willekeurig moment. Dat hoef je niet perse aan te geven, maar er wordt gevraagd vanaf 7 dagen vóór aankomst online in te checken via de DLP app waarin je een richttijd kunt aangeven waarop je aankomt. Dit helpt Disney met het plannen van de housekeeping.

Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars
    Dat is duidelijk, dankjewel voor de snelle rectie.
    groetjes Naomie
Log In of Registreer om te reageren.