Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

13567105

Reacties

  • Hoi Cassandra,
    Ik maak natuurlijk graag gebruik van je aanbieding, en wil graag 4 kaarten aanschaffen.
    Heb jij de stempels dringend nodig? Kim, ook van het forum, heeft ze wel dringend nodig.
    Maar heb jou eerst gevraagd (sorry Kim, heb je oproep over het hoofd gezien)
    Krijg je per kaart een stempel of voor 4 kaarten 1 stempel?
    Hoor wel ff of en hoe we dit kunnen oplossen.
    groetjes,
    Caroline
    Cass zei:


    Hallo Caroline,
    Ja hoor ook 14 juli zijn wij nog in Disneyland Parijs.
    Afgelopen weekeind hebben we ook nog mensen kunnen helpen, dit ging prima.
    Hoeveel kaarten wil je aan gaan schaffen?
    Ik hoor graag wat van je.
    Groetjes
    CassandraSmile


    Hoi Cassandra,
    zijn jullie 14juli er ook nog, wij willen dat weekend naar DLP.
    Groetjes,
    Caroline
    13

    Cass zei:


    Cass zei:


    Als je van plan bent om op:
    2, 3, 26, 27 mei
    en op
    9 juli
    naar DLP te gaan dan kan ik je helpen aan korting op de aanschaf van je jaarkaart.
    Laat me maar even wat horen, dan kunnen we afspreken.
    Groetjes en tot snel.
    CassandraWink

    P.S. Vanaf 9 juli zijn wij een week in DLRP.
    Alle mogelijkheid dus om via mij je korting te krijgen bij aanschaf van je jaarpass.
    Ik hoor het graag dan helpen we elkaar aan een beetje voordeel.
    Bedankt en groetjes, we zien elkaar dan wel.
    CassandraWink
  • Hallo Disney vrienden,
    Het is echt erg, maar zodra je eenmaal een jaarpas hebt dan ben je verslaafd......!!!
    Wij zijn net terug van een heerlijk pinksterweekeind. Dit was onze 7de keer vanaf augustus....!!!
    Onze volgende keer is dus op 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 juli en
    ook op 20, 21, 22, 23 en 24 augustus zijn wij weer aan het genieten.
    Tijdens het pinkster weekeind hebben we ook mensen aan korting kunnen helpen via het forum.
    Dit ging heel makkelijk allemaal.
    Denk er wel aan dat je de afgelopen twee jaar geen jaarpas hebt gehad.
    Het maakt niet uit of je een Fantasypas neemt of een Dreampas.
    (Ben je van plan om echt vaak te komen dan zou ik de Dreampas nemen, bij de Fantasy moet je op een blockdag 1/2 van de entree betalen en dat is ook snel 37,-. + 159,- (fantasy) = 196,- Dream is 199,- en dan heb je geen last van blockdagen)
    Ik heb er achteraf spijt van, je krijgt tenslotte ook meer korting op je aankopen en verblijf evt.
    En neem je paspoort of ID-kaart mee. Die heb je nodig bij de aanschaf van je jaarpas.
    Wij helpen je graag en trekken daar gewoon even tijd voor uit.
    Je kunt me altijd even mailen via: cassandraprooy@hotmail.com
    Ik hoor je graag, dan spreken we iets af.
    Zie je bij de kassa. Wink
    Cass zei:


    Cass zei:


    Als je van plan bent om op:
    2, 3, 26, 27 mei
    en op
    9 juli
    naar DLP te gaan dan kan ik je helpen aan korting op de aanschaf van je jaarkaart.
    Laat me maar even wat horen, dan kunnen we afspreken.
    Groetjes en tot snel.
    CassandraWink

    P.S. Vanaf 9 juli zijn wij een week in DLRP.
    Alle mogelijkheid dus om via mij je korting te krijgen bij aanschaf van je jaarpass.
    Ik hoor het graag dan helpen we elkaar aan een beetje voordeel.
    Bedankt en groetjes, we zien elkaar dan wel.
    CassandraWink
  • Hai Caroline,
    Ik zou graag met je afspreken om jou korting te geven waardoor mijn zoon stempeltjes krijgt.
    Hij wil graag zijn kaart verlengen, maar ik kan het niet nog een jaar betalen.
    Hij heeft 3 stempels nodig.
    Als ik het goed heb gelezen heeft Kim nog 1 stempeltje nodig.
    Misschien zijn we dan allebei geholpen?
    Je krijgt per kaart een stempel.
    Groetjes
    CassandraWink
    cassandraprooy@hotmail.com


    Hoi Cassandra,
    Ik maak natuurlijk graag gebruik van je aanbieding, en wil graag 4 kaarten aanschaffen.
    Heb jij de stempels dringend nodig? Kim, ook van het forum, heeft ze wel dringend nodig.
    Maar heb jou eerst gevraagd (sorry Kim, heb je oproep over het hoofd gezien)
    Krijg je per kaart een stempel of voor 4 kaarten 1 stempel?
    Hoor wel ff of en hoe we dit kunnen oplossen.
    groetjes,
    Caroline

    Cass zei:


    Hallo Caroline,
    Ja hoor ook 14 juli zijn wij nog in Disneyland Parijs.
    Afgelopen weekeind hebben we ook nog mensen kunnen helpen, dit ging prima.
    Hoeveel kaarten wil je aan gaan schaffen?
    Ik hoor graag wat van je.
    Groetjes
    CassandraSmile


    Hoi Cassandra,
    zijn jullie 14juli er ook nog, wij willen dat weekend naar DLP.
    Groetjes,
    Caroline
    13

    Cass zei:


    Cass zei:


    Als je van plan bent om op:
    2, 3, 26, 27 mei
    en op
    9 juli
    naar DLP te gaan dan kan ik je helpen aan korting op de aanschaf van je jaarkaart.
    Laat me maar even wat horen, dan kunnen we afspreken.
    Groetjes en tot snel.
    CassandraWink

    P.S. Vanaf 9 juli zijn wij een week in DLRP.
    Alle mogelijkheid dus om via mij je korting te krijgen bij aanschaf van je jaarpass.
    Ik hoor het graag dan helpen we elkaar aan een beetje voordeel.
    Bedankt en groetjes, we zien elkaar dan wel.
    CassandraWink
  • Hallo,
    ik heb een jaarpas en kan mensen ook nog korting geven.
    we gaan van 6 juli t/m 7 juli naar disney.
    wie kan ik helpen?? Ik heb het allemaal al eerder geregeld, dus weet de wegen naar de jaarpas.
    Geen verrassingen meer.
    gr. Wim Maronier
    P.S mail me op wmaronier@hotmail.com
  • Hoi,
    Is er niemand die op 22juni aanwezig is in Disneyland en die ons korting kan geven bij het aankopen van onze jaarkaart?
    Je mag me altijd mailen op yentleerdekens@hotmail.com
    Groetjes

  • Hoi Cassandra,
    Ik maak natuurlijk graag gebruik van je aanbieding, en wil graag 4 kaarten aanschaffen.
    Heb jij de stempels dringend nodig? Kim, ook van het forum, heeft ze wel dringend nodig.
    Maar heb jou eerst gevraagd (sorry Kim, heb je oproep over het hoofd gezien)
    Krijg je per kaart een stempel of voor 4 kaarten 1 stempel?
    Hoor wel ff of en hoe we dit kunnen oplossen.
    groetjes,
    Caroline

  • Cass zei:


    Hai Caroline,
    Ik zou graag met je afspreken om jou korting te geven waardoor mijn zoon stempeltjes krijgt.
    Hij wil graag zijn kaart verlengen, maar ik kan het niet nog een jaar betalen.
    Hij heeft 3 stempels nodig.
    Als ik het goed heb gelezen heeft Kim nog 1 stempeltje nodig.
    Misschien zijn we dan allebei geholpen?
    Je krijgt per kaart een stempel.
    Groetjes
    CassandraWink
    cassandraprooy@hotmail.com

  • Hallo allemaal,
    In de peroide van 9 t/m 12 juni zijn wij aanwezig in Disneyland Parijs en kan 10% korting gegeven worden op de aanschaf van een jaarkaart.
    Als u deze korting wil kunt u mij een mail sturen naar boedhram@hotmail.com om verdere afspraken te maken.
    Met vriendelijke groet,
    Vijay & Vanity
  • Hallo Disney fans,
    wij zijn 15,16 & 17 juni weer in Disneyland Parijs. Als er mensen in dezelfde periode gaan en van plan zijn een jaarkaart te kopen, dan kunnen wij jullie korting geven op de jaarkaarten en zo zijn wij weer geholpen met de stempels.
    Neem contact op via marisnoenoe@hotmail.com om het een en ander af te spreken.
    Hopelijk tot dan in Disneyland Parijs.
    groetjes Mariska
  • Hallo Caroline en Kim,
    Ik ben blij dat we er zo uitkomen met elkaar.
    Ik heb Caroline voorgesteld om af te spreken bij Donald Desk, rechts van de hoofdingang.
    Er staan bordjes naar toe, is misschien wel makkelijk.
    We moeten dan nog even kijken hoe laat we elkaar daar treffen.
    Heel fijn, dankjulliewel.
    Groetjes
    Cassandra
    Wink


    Cass zei:


    Hai Caroline,
    Ik zou graag met je afspreken om jou korting te geven waardoor mijn zoon stempeltjes krijgt.
    Hij wil graag zijn kaart verlengen, maar ik kan het niet nog een jaar betalen.
    Hij heeft 3 stempels nodig.
    Als ik het goed heb gelezen heeft Kim nog 1 stempeltje nodig.
    Misschien zijn we dan allebei geholpen?
    Je krijgt per kaart een stempel.
    Groetjes
    CassandraWink
    cassandraprooy@hotmail.com


  • Cass zei:


    Hai Caroline,
    Ik zou graag met je afspreken om jou korting te geven waardoor mijn zoon stempeltjes krijgt.
    Hij wil graag zijn kaart verlengen, maar ik kan het niet nog een jaar betalen.
    Hij heeft 3 stempels nodig.
    Als ik het goed heb gelezen heeft Kim nog 1 stempeltje nodig.
    Misschien zijn we dan allebei geholpen?
    Je krijgt per kaart een stempel.
    Groetjes
    CassandraWink
    cassandraprooy@hotmail.com

    Hallo Caroline en Kim,
    Ik ben blij dat we er zo uitkomen met elkaar.
    Ik heb Caroline voorgesteld om af te spreken bij Donald Desk, rechts van de hoofdingang.
    Er staan bordjes naar toe, is misschien wel makkelijk.
    We moeten dan nog even kijken hoe laat we elkaar daar treffen.
    Heel fijn, dankjulliewel.
    Groetjes
    Cassandra
    Wink
  • 7 en 8 oktober zijn we in disney om onze kaarten te verlengen, heb nog 1 stempel nodig om ze alledire te verlengen,
    wie kan ons aan de laatste stempel helpen , en wij jullie aan 10 % korting
  • Yentl zei:


    Hoi,
    Is er niemand die op 22juni aanwezig is in Disneyland en die ons korting kan geven bij het aankopen van onze jaarkaart?
    Je mag me altijd mailen op yentleerdekens@hotmail.com
    Groetjes

    Ik ben der op zaterdag 23 juni, heb je een mailtje gestuurd
  • Hallo wij zijn op vrijdag 15 juni aanwezig in het park!
    dus wie die dag een jaarkaart wil aankopen, laat het ons weten!!! hanneeveraert@hotmail.com
  • Hallo allemaal,
    Ik ben van 10 t/m 16 september weer in Disney, ik kan in deze periode 10% korting geven op de aanschaf van een jaarpas.
    Wilt u gebruik maken van deze korting stuurt u dan een mail naar: silviap@xs4all.nl dan kunnen wij iets afspreken.
    Groetjes,
    Silvia
  • 17 + 18 JUNI
    2 + 3 + 4 JULI
    Ben je dan ook in DLP? En wens je een Jaarpas aan te schaffen?
    Via ons, bestaande jaarpashouders, krijg je 10% korting.
    Mail herbafit@telenet.be of bel +32.478/989.364. Dan spreken we ter plaatse af!
    Tot dan,
    Geert
  • Hoi Disney-fans,
    Wij zijn van 18-22 Juni in Disneyland, is er iemand die 10% korting wil?
    Mail fenne13@ziggo.nl of bel +31651481663. Dan kunnen we iets afspreken.
    Groetjes,
    Femke
  • Hallo Smile
    Van Woensdag 8 Augustus tot Maandag 13 Augustus zijn wij in Disneyland en kunnen we 10% korting geven.
    Als je interesse hebt doe dan maar een berichtje op DisneyFanVlaanderen@yahoo.com
    Laugh
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn weer in Disneyland Parijs op 15, 16, 17 en 18 september. Wij kunnen nog aan 9 mensen 10% korting geven bij aanschaf van een jaarkaart. U maakt ons dan heel erg blij met de stempels. Voor verdere info kunt u mij per mail bereiken: troepros@casema.nl
    Groeten, Trudy Laugh
  • over 3 weekjes zij we er ook weer en kunnen nog 8 personen korting geven.
    Mocht je interesee hebben mail me maar brouns2004@zonnet.nl
    we zijn er van 15 tm 21 juli willen eventueel ook de 14e aankomen.
  • Wij zijn nog op zoek naar 4 mensen die een jaarkaart willen aanschaffen op 7 of 8 juli en kunnen dus 10% korting geven bij aankoop van de jaarpas en wij krijgen een stempel. Als je hier gebruik van wilt maken neem dan contact op met sbruyns@quicknet.nl
    Groetjes,
    eyoort
  • Hello!!! wil je een jaarpas kopen en ga je op 17, 18, 19 of 20 september naar Disneyland Paris? dan kan je van ons korting krijgen!
    10% op alle jaarpassen! geïnteresseerd en wens je meer info of direct af te spreken? mail me! hanneeveraert@hotmail.com
    tot in Disneyland!
  • hoi is er nog iemand die 1 aug in disneyland is wij willen namelijk 2 dream passen aanschaffen
    wesleyvanpeer@home.nl
  • Wij zijn op zaterdag 14 juli op bezoek bij Disney en willen graag jaarkaarten aanschaffen (we zijn een gezin van 5).
    Na de middag zijn we aanwezig.
    Wie mogen wij verblijden met enkele stempels? Graag ontvangen wij dan die 10% korting! Laugh
    Neem even contact met ons op om een afspraak te maken hoe en hoe laat: Leander@internetGemert.nl
  • WIj gaan 21 en 22 juli naar Disney en kunnen nog mensen 10% korting geven op aanschaf van een jaarkaart
    Neen even contact met ons op als je geinteresseerd ben om een afspraak te maken hoe en hoelaat: sbruyns@quicknet.nl
  • Wij gaan van 19 t/m 22 augustus naar Disneyland Parijs en indien jij een jaarkaart met 10% korting wilt kopen, neem dan contact met ons op.
    Ook als je voor slechts € 20 voor één dag in de parken wilt ben je bij ons aan het goede adres.
    Groetjes,
    Paul
  • Hallo,
    Wij gaan 18, 19 en 20 Juli weer naar Disneyland Paris. Wil je één deze dagen een jaarkaart aanschaffen dan kunnen we afspreken zodat wij je 10% korting kunnen geven en wij stempels kunnen sparen.
    18e komen wij in de middag aan. 20e gaan we weer eind van de middag naar huis.
    Mail bij interesse: simkaart@zonnet.nl
    Groeten,
    Sebastiaan
  • We hebben nog een extra tripje geboekt en kunnen nog stempels gebruiken
    We zijn er van 30 juli tm 2 augustus mocht je nog korting op je jaarkaart willen mail me gerust
    brouns2004@zonnet.nl
    Groetjes JolandaLaugh
  • hallo allemaal,
    Wij zijn 12 en 13 augustus in Disney en kunnen dan 10 % korting geven aan mensen die een jaarpas willen kopen. Bij interesse kan je mailen naar groeneruiter@quicknet.nl .
    Hartelijke groeten, Sandra.
  • 7-9 AUG
    Ben je dan ook in DLP? En wens je een Jaarpas aan te schaffen? Reeds voordelig vanaf 3 dagen park!
    Via ons, krijg je 10% korting.
    Mail: annengeert@telenet.be of bel +32.478/989.364.
    Dan spreken we ter plaatse af!
    Tot dan,
    Geert ---
Log In of Registreer om te reageren.