CE Multi-Avantages en andere aanbieders

145791012

Reacties

  • Bij CEM hebben ze de alinea over Disney aankopen alleen door Fransen weer weggehaald !?!?!?
    Brengt je dan toch weer aan t twijfelen, hoewel de kinderkaart - waar het grote voordeel lag/ligt - er niet meer bij is.
    Lidmaatschap is - in tegenstelling tot Promocartes , waar het inmiddels 170 euro geworden is - nog 20 euri, wat je er al uit hebt, als je bijvoorbeeld met 4 personen in de open bus door Parijs zou gaan.
    Au revoir, Fred
  • De pagina met de extra promo aanbiedingen waaronder ook de Francilien én de zeer voordelige kinderjaarpassen is in z'n geheel verdwenen van de site van CEM.
    De pagina mbt de jaarpassen die je nu wel nog vindt, bestond voordien ook al en daar heeft nooit de vermelding bij gestaan dat het enkel voorbehouden was aan de Fransen, denk ik.
    Je kunt bij hen volgens mij dus wel nog steeds die Jaarpassen (Dream of Fantasy) kopen met een - beperkte - korting.
    Anderzijds betekent dat ook dat niemand via CEM momenteel nog die extra grote kortingen krijgt... Ook de Fransen niet. ;)
  • Je hebt gelijk, MiniMe. Ik kwam op de CEM site via een andere link.........zodoende......................blij dat jij wel oplet.................dus we mogen wel de jaarkaarten met een kleine korting kopen................wil 4 "Franciliens" kopen............4 x 12 euro verschil..............moi..........
    Au revoir. Fred

  • Je hebt gelijk, MiniMe. Ik kwam op de CEM site via een andere link.........zodoende......................blij dat jij wel oplet.................dus we mogen wel de jaarkaarten met een kleine korting kopen................wil 4 "Franciliens" kopen............4 x 12 euro verschil..............moi..........
    Au revoir. Fred

    Houd je er rekening mee dat je dan de 2 dagen na aanschaf niet meer naar binnen mag bij Disney, dus maandag kopen is dinsdag/woensdag geen toegang,
  • Francilien staat er niet op. Alleen Dream en Fantasy.
  • 3 produits dans la rubrique : Sorties & Loisirs -> Parcs d'attractions / Disneyland / Passeports annuels
    Passeport annuel Disneyland Paris Francilien (adulte)
    107.00 €
    Passeport annuel Disneyland Paris Francilien (adulte)
    Ajouter à votre caddie
    179.00 €
    soit environ -10.10% du prix public [199.00€]
    Disneyland Passeport Annuel (Dream-adulte ou enfant)
    Ajouter à votre caddie
    Disneyland Passeport Annuel (Fantasy-adulte ou enfant)
    143.00 €
    soit environ -10.10% du prix public [159.00€]
    Disneyland Passeport Annuel (Fantasy-adulte ou enfant)
    Ajouter à votre caddie
  • Nu zie ik het inderdaad, maar die stond er eerst dus niet. Bovenaan op die pagina staat trouwens nog steeds de vermelding:
    "DISNEYLAND
    PASSEPORTS ANNUELS
    2 Passeports Annuels vous sont proposés :
    Passeport Fantasy
    Accès aux 2 Parcs Disney 335 jours par an parking compris
    143 € (tarif public 159 €)
    Passeport Dream
    Accès aux 2 Parcs Disney 365 jours par an parking compris
    179 € (tarifs public 199 €)"
    Met de Francilien ben je, zoals ook door Marjan al werd aangegeven, wel behoorlijk beperkt in het gebruik van de jaarpas, met name vlak na aankoop/inruilen. Die is echt bedoeld voor mensen die in de buurt wonen.
  • en je hebt veel blokdagen dus je moet steeds goed opletten of je die dag wel binnen kan met francilien
  • Bovenaan staat de Francilien er inderdaad niet bij, maar eronder wel en als je "doorklikt " kun je hem " gewoon " bestellen...............
    Wij zijn er vanaf 17 augustus paar weken en dan zijn er 2 restrictie dagen en de 2e en 3e dag, blijven er nog 10 over en de data, op welke ik dan nog een keer zou willen gaan zijn ook geen restrictiedagen...........................
    ......Inmiddels is er ook een forumlid, die er op 17 augustus misschien wel is...........................
    Op de manier, waarop het nu gaat met CEM, gun ik liever een ander stempels, als dat mn geld naar CEM gaat.
    Nadeel is natuurlijk wel, dat het moeilijk is, om voor 100% zeker te weten, dat het gaat lukken en niet straks bij dat bureau staat en evengoed nog "het volle pond " moet betalen !
    Afwachten maar, voorlopig.................................
    Au revoir, Fred
  • Wat ik me nu al een tijdje afvraag en meen ik ook als eens gevraagd in een "Reply ".......hoe ziet zo,n voucher er nu eigenlijk uit....
    Is er iemand, die zo,n ding evt. kan scannen en posten ? ( uiteraard met het nr. "afgedekt".....) Of uitleggen, hoe hij eruit ziet.............
    Ben namelijk zeer benieuwd, hoe ze één en ander kunnen controleren, of CEM niet verkoopt aan "niet-Fransen", of wel en dat ze bij Disney pas zien, dat je een voucher hebt, die eigenlijk alleen voor Fransen is...............................of ze kunnen het bij Disney niet zien, hoe je eraan komt..................................
    Wie weet er meer van ?
    Groetjes, Fred
    Heb ook al geprobeerd om verder te komen bij afbeeldingen op Google, maar ook daar zonder resultaat.

  • Wat ik me nu al een tijdje afvraag en meen ik ook als eens gevraagd in een "Reply ".......hoe ziet zo,n voucher er nu eigenlijk uit....
    Is er iemand, die zo,n ding evt. kan scannen en posten ? ( uiteraard met het nr. "afgedekt".....) Of uitleggen, hoe hij eruit ziet.............
    Ben namelijk zeer benieuwd, hoe ze één en ander kunnen controleren, of CEM niet verkoopt aan "niet-Fransen", of wel en dat ze bij Disney pas zien, dat je een voucher hebt, die eigenlijk alleen voor Fransen is...............................of ze kunnen het bij Disney niet zien, hoe je eraan komt..................................
    Wie weet er meer van ?
    Groetjes, Fred
    Heb ook al geprobeerd om verder te komen bij afbeeldingen op Google, maar ook daar zonder resultaat.

    Wij hebben de vouchers al ingeleverd, maar het zijn gewoon de originele entreekaartjes die Disney ook gebruikt (donkergeel van kleur, met een disneyfiguur erop), op de achterzijde de magneetstrip waarmee je direct naar binnen kunt bij de toegangspoortjes bij Disney. Wanneer je in het park bent dien je hem om te wisselen bij BPA.
    Op de achterzijde van de tickets staat prijs die je hebt betaald, het type jaarkaart en de uiterste inleverdatum vermeld en uiteraard ook de vermelding dat de kaarten zijn uitgegeven door CEM. Op het moment dat je de voucher in gaat wisselen dien je je te legitimeren en op die manier zien de medewerkers uiteraard dat er is verkocht aan een "niet-fransen".
  • Dank je macotilu ! Of moet ik mark,coby, tim en lucy zeggen ? hahahaha
    Daar komen we in ieder geval iets verder mee........CEM verkoopt dus naamloze vouchers en in Parijs komen ze er pas achter aan wie.
    Rest de vraag, bij wie nu de verantwoordelijkheid ligt, m.b.t. naleving van de regels.............a. de niet- Franse koper, die kan lezen, dat de korting niet voor hen bestemd is.........b. CEM kan in de lidmaatschapsgegevens zien, waar lid "resideert ".........c. BPA ???......d. combinatie van alle.
    Tijd voor een metafoor ! Ik moet m alleen nog bedenken ! hahahaha
    A tout a leur, Fred
  • Kreeg dit bericht van klantenservice Disney
    Geachte heer Sluijs,
    Hartelijk dank voor de aanvullende informatie.
    Na uw dossier onderzocht te hebben met de beteffende afdeling, wens ik u te informeren dat onze doorverkoper CE-multiavantages niet het recht heeft om de jaarpaspoorten aan individuele klanten te verkopen maar enkel aan bedrijfsverenigingen. Aangezien ze dit wel deden, heeft Disneyland Paris gevraagd de informatie op de website te corrigeren.
    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groet,
    Dus waarschijnlijk toch slapende honden wakker gemaakt eind februari................................
    We zullen het nooit weten.....................
    Bedrijfsvereniging oprichten dan maar ? hahahaha Wat dacht je ervan, Lars ? Discoverthemagic BV ?
    Of gewoon accepteren en blij zijn, met de andere kortingsregelingen ? Lijkt me beter..............................?!?!?!
    A tout a leur, Fred
    Emmy Sanders
    Guest Communication
  • Ik ben op zoek naar Jaarkaarten voor Disney en tot mijn spijt zijn bij CEM geen kinderpassen meer te verkrijgen.
    Ik ben op onderzoek gegaan want ging ervan uit dat dit niet de enige aanbieder zou kunnen zijn.
    Uiteindelijk kwam ik op TICKETWISH.
    Het contact via de mail komt heel positief over en het KVK nummer klopt ook.
    Toch wil ik jullie vragen of er iemand bekend is met TICKETWISH.
    Kan iemand mij misschien meer vertellen over dit bedrijf of heeft iemand misschien een andere optie?
    Alvast bedankt!
  • Hoi Nancy,
    als ik google op ticketwish vind ik geen site - kun jij de link geven?
  • De website is: http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/disneylandparijs/
    Wij hebben precies dezelfde vraag, dus ik lees graag mee. Het klinkt heel aantrekkelijk, met hoge kortingen. Maar ik wil niet ij Disney aan de kassa staan en dan alsnog tickets moeten kopen omdat er iets niet klopt.
  • Hoi Karen,
    googlen op het telefoonnummer op de site levert deze site op: http://www.dogwatchersparadise.nl/watisnew/default.html waar zowel vast als mobiele nummer hetzelfde zijn. Dan heb je in ieder geval alle contactgegevens bij elkaar (alhoewel het afhaaladres weer anders is dan het adres van de familie op de hondensite).
    Als het allemaal is zoals ze zeggen zou je natuurlijk als laatste controle nog een mailtje kunnen sturen naar Disney zelf om te checken of zij deze "doorverkoper" kennen. Maar ik moet toegeven dat het er allemaal wel betrouwbaar uitziet - alhoewel ik de prijsstelling (met name de €99 voor de kinder Dream) wel erg vind afwijken van de Multi-Avantage CE-prijzen. Maar dat kan natuurlijk komen door het verschil qua aantallen of het landverschil (CE = Frans, TW= Nederlands).
    Deze gaat bij mij in ieder geval onder de favorieten in de browser voor eind v/h jaar als we weer moeten verlengen :)
  • nancy zei:


    Ik ben op zoek naar Jaarkaarten voor Disney en tot mijn spijt zijn bij CEM geen kinderpassen meer te verkrijgen.
    Ik ben op onderzoek gegaan want ging ervan uit dat dit niet de enige aanbieder zou kunnen zijn.
    Uiteindelijk kwam ik op TICKETWISH.
    Het contact via de mail komt heel positief over en het KVK nummer klopt ook.
    Toch wil ik jullie vragen of er iemand bekend is met TICKETWISH.
    Kan iemand mij misschien meer vertellen over dit bedrijf of heeft iemand misschien een andere optie?
    Alvast bedankt!

    Hoi Nancy,
    Er zit altijd een risico aan het kopen van toegangsbewijzen via tussenhandelaren. Zeker als het een website is van 'mijnwebwinkel.nl'. Iedereen kan namelijk met één klik zo'n website aanmaken. Het probleem is, dat er niet op voorhand kan worden gecontroleerd of de tickets legitiem zijn. Dit kan pas als je bij de ingang van de parken staat. Uiteraard staat het iedereen vrij om toch tickets/jaarkaarten bij dergelijke aanbieders te kopen, maar wij adviseren om tickets en jaarkaarten altijd bij erkende partners van Disney te kopen. Hiermee wil ik zeker niet zeggen dat er alleen bij 'ons' gekocht moet worden, want wij staan ook toe dat er een groot topic op het forum is voor CE MultiAvantages (één van Disney's grootste partners in Frankrijk), terwijl zij over het algemeen dezelfde producten hebben en dus in essentie 'concurrent' zijn.
    DiscoverTheMagic.nl wilt graag dat alle bezoekers/klanten van onze website een magisch verblijf beleven in Disneyland Parijs. Daarom verkopen wij ook alleen officiële producten van Disney en haar partners. Er zullen altijd wel tussenhandelaren zijn die tickets en jaarkaarten goedkoper aan de man proberen te brengen dan de marktprijs, maar zij bieden dan ook verder geen ondersteuning en/of klantenservice als er iets mis gaat. Goedkope tickets brengen risico's met zich mee en nogmaals, het kan zeker zijn dat dit legitieme tickets zijn, maar er is geen garantie. Doe er je voordeel mee!
    Groetjes,
    Lars
  • Op een ander disneytopic vertrouwen ze ticketwish niet, als je googeld jan je er idd niks over vinden.
    en iemand anders zegt dat er allemaal verschillende adressen staan aangegeven.
    ik zou liever beetje meer betalen en zeker weten via disney dat je juiste kaarten koopt.
    dan aan kassa komen en kasrten via ticketwish niet gelden en je alsnog kaarten bij disney miet kopen, dus extra kosten hebt
  • Vandaag hebben we de beslissing genomen om toch bij CE-Multi kaarten te kopen omdat ze de kinderpassen weer voorradig hebben.
    Via het kvk nummer kwam ik ook een dieren praktijk tegen maar verder kon ik alleen tegen betaling informatie krijgen.
    Enorm bedankt voor jullie reacties en het meedenken met ons!!!
  • Ik begrijp dat je liever bij CE-MUlti kaarten wil kopen omdat een officiële partner is van Disney. Wij hebben hier ook nog naar gekeken. Maar is het niet zo dat alleen mensen uit Frankrijk via die site tickets kunnen kopen? Mijn Frans is niet zo goed, maar volgens mij begrijp ik dat uit de info op de site en de berichten op een andere plek op dit forum.
  • Dat sacht ik ook, sinds 1 maart toch, is via ander topic allemaal uitgelegd
  • Ik heb geen idee of dat de regel is.
    Mijn frans is ook verschirkkelijk Confused
    Als ik er niet uitkom dan helpt google translate me Laugh
    Vandaag heb ik naast de bevestigingsmail bericht gekregen van mevrouw Dias dat ze de bestelling aan het verwerken is.
    Dat ze 2 francillien passen te weinig heeft en ze anders voor fantasy omruild.
    Het lijkt er niet op dat ze er problemen mee heeft om ze naar nederland te verzenden.
  • Ik vroeg me af hoe lang het duurt van bestelling van de jaarkaarten tot dat ze kaarten binnen zijn?
    Iemand enig idee?
  • eeh de posts hierboven niet gelezen, sturen ze niet meer buiten frankrijk ;)
  • Sorry maar inmiddels al regelmatig contact gehad met mevrouw dias en ze gaat de bestelling gewoon verzenden naar Nederland.
  • Wat raar en fred hierboven had gemaild en die kreeg ander bericht, ben benieuwd, laat je het hirr weten als
    het geluktnis en ze binnen zijn.
  • Hoi Nancy, dat zou mooi zijn! Ik ga ook maar eens contact opnemen met die mevrouw Dias. Bedankt voor je reactie!
  • nancy zei:


    Ik vroeg me af hoe lang het duurt van bestelling van de jaarkaarten tot dat ze kaarten binnen zijn?
    Iemand enig idee?

    Hoi Nancy,
    bij ons duurde dat zeven dagen (aangetekend versturen).
  • Vandaag een mail gestuurd naar mevrouw Dias met de vraag of de kaarten beschikbaar zijn voor Nederlanders en het volgende antwoord gekregen: Bonjour, L’offre Disney est réservée aux résidents français. CDt
    Vertaling Hallo, het Disney aanbod staat open voor inwoners van Frankrijk.
    Ik durf het risico niet te nemen dat de vouchers in Disney geweigerd worden als blijkt dat je niet uit Frankrijk komt...
Log In of Registreer om te reageren.