Voorbereiding bezoek Walt Disney World

1110111113115116121

Reacties

  • CarmenV zei:

    Dank allemaal!

    Helaas zijn de rechtstreekse vluchten vanaf Amsterdam voor ons te laat, dan zijn wij al weer terug.

    Zullen dan toch maar eens verder kijken. Ben gewoon zo bang door al die verhalen van overboekte vluchten en gestrand zijn in de VS, haha!

    Nooit last van gehad eerlijk gezegd en met een connecting flight naar Europa is de luchtvaartmaatschappij verantwoordelijk om je op je eindbestemming te krijgen.
  • Lars zei:

    CarmenV zei:

    Dank allemaal!

    Helaas zijn de rechtstreekse vluchten vanaf Amsterdam voor ons te laat, dan zijn wij al weer terug.

    Zullen dan toch maar eens verder kijken. Ben gewoon zo bang door al die verhalen van overboekte vluchten en gestrand zijn in de VS, haha!

    Nooit last van gehad eerlijk gezegd en met een connecting flight naar Europa is de luchtvaartmaatschappij verantwoordelijk om je op je eindbestemming te krijgen.
    Ook waar natuurlijk! Als we nou ooit eens geluk hadden met vluchten zou ik het allemaal waarschijnlijk niet zo eng vinden, hahah! Welk overstap vliegveld zou je aanraden in de VS? Heb op de KLM site geloof ik New York, Boston, en Atlanta voorbij zien komen. Kan soms flink in prijs verschillen, maar aanraders zijn mooi meegenomen.
  • Wij zijn over gestapt in Philadelphia, Chicago en New ark. Allemaal zonder problemen. En mijn jongens eens in Atlanta.
  • CarmenV zei:



    Ook waar natuurlijk! Als we nou ooit eens geluk hadden met vluchten zou ik het allemaal waarschijnlijk niet zo eng vinden, hahah! Welk overstap vliegveld zou je aanraden in de VS? Heb op de KLM site geloof ik New York, Boston, en Atlanta voorbij zien komen. Kan soms flink in prijs verschillen, maar aanraders zijn mooi meegenomen.

    Wij nemen meestal de tussenstop in Atlanta. Fijn vliegveld en het grootste van de VS waardoor er vaker vliegtuigen naar alle bestemmingen vliegen. Mocht er onverhoopt vertraging zijn dan heb je meer keuzes voor de vervolgvlucht waar de maatschappij je op kan zetten.

  • Lars zei:

    CarmenV zei:

    Dank allemaal!

    Helaas zijn de rechtstreekse vluchten vanaf Amsterdam voor ons te laat, dan zijn wij al weer terug.

    Zullen dan toch maar eens verder kijken. Ben gewoon zo bang door al die verhalen van overboekte vluchten en gestrand zijn in de VS, haha!

    Nooit last van gehad eerlijk gezegd en met een connecting flight naar Europa is de luchtvaartmaatschappij verantwoordelijk om je op je eindbestemming te krijgen.
    Het kan wel echt vervelend zijn. Ze zijn wel verantwoordelijk om je op een andere vlucht te boeken, maar dit is vaak 24 uur later omdat de vluchten naar Europa nachtvluchten zijn. Je moet dan overnachten. Hotel wordt in principe geregeld, maar ik zou new york echt afraden om als tussenstop te nemen. Wij zijn daar vorig jaar zomer gestrand samen met 10 andere vluchten na onze vakantie naar disneyworld. Alle hotels vol en een rij van een paar uur bij de service balie. Sta je dan met 2 kinderen van 5 en 8. Ik heb mij zelden zo machteloos en ellendig gevoeld. Daarbij was een vlucht naar Brussel waar wij op vlogen pas 2 dagen later beschikbaar dus moesten we via Amsterdam naar Brussel vliegen.

    Wij gaan in april weer en hebben er voor gekozen te rijden naar Frankfurt en dan rechtstreeks te vliegen. Geen gedoe met overstappen.

    Problemen met overstappen in Amerika hebben we trouwens eerder gehad, maar toen werd er wel netjes een hotel geregeld. Blijft gedoe, want je mag niet bij je koffer. Wij hebben altijd voor 1 of 2 nachten spullen in de handbagage.
    Wil niemand ongerust maken, maar het is niet zo dat iemand zich in Amerika druk maakt over jouw situatie. Vertragingen zijn daar aan de orde van de dag.
  • Lars zei:

    CarmenV zei:

    Dank allemaal!

    Helaas zijn de rechtstreekse vluchten vanaf Amsterdam voor ons te laat, dan zijn wij al weer terug.

    Zullen dan toch maar eens verder kijken. Ben gewoon zo bang door al die verhalen van overboekte vluchten en gestrand zijn in de VS, haha!

    Nooit last van gehad eerlijk gezegd en met een connecting flight naar Europa is de luchtvaartmaatschappij verantwoordelijk om je op je eindbestemming te krijgen.
    Het kan wel echt vervelend zijn. Ze zijn wel verantwoordelijk om je op een andere vlucht te boeken, maar dit is vaak 24 uur later omdat de vluchten naar Europa nachtvluchten zijn. Je moet dan overnachten. Hotel wordt in principe geregeld, maar ik zou new york echt afraden om als tussenstop te nemen. Wij zijn daar vorig jaar zomer gestrand samen met 10 andere vluchten na onze vakantie naar disneyworld. Alle hotels vol en een rij van een paar uur bij de service balie. Sta je dan met 2 kinderen van 5 en 8. Ik heb mij zelden zo machteloos en ellendig gevoeld. Daarbij was een vlucht naar Brussel waar wij op vlogen pas 2 dagen later beschikbaar dus moesten we via Amsterdam naar Brussel vliegen.

    Wij gaan in april weer en hebben er voor gekozen te rijden naar Frankfurt en dan rechtstreeks te vliegen. Geen gedoe met overstappen.

    Problemen met overstappen in Amerika hebben we trouwens eerder gehad, maar toen werd er wel netjes een hotel geregeld. Blijft gedoe, want je mag niet bij je koffer. Wij hebben altijd voor 1 of 2 nachten spullen in de handbagage.
    Wil niemand ongerust maken, maar het is niet zo dat iemand zich in Amerika druk maakt over jouw situatie. Vertragingen zijn daar aan de orde van de dag.
    Ik herinner je verhaal nog! Maar dit is dus precies mijn angst. Maar Discover Airlines… ben benieuwd naar je ervaringen in April!

    Mijn anxiety hier helpt echt niet mee, haha!
  • Lars zei:

    CarmenV zei:



    Ook waar natuurlijk! Als we nou ooit eens geluk hadden met vluchten zou ik het allemaal waarschijnlijk niet zo eng vinden, hahah! Welk overstap vliegveld zou je aanraden in de VS? Heb op de KLM site geloof ik New York, Boston, en Atlanta voorbij zien komen. Kan soms flink in prijs verschillen, maar aanraders zijn mooi meegenomen.

    Wij nemen meestal de tussenstop in Atlanta. Fijn vliegveld en het grootste van de VS waardoor er vaker vliegtuigen naar alle bestemmingen vliegen. Mocht er onverhoopt vertraging zijn dan heb je meer keuzes voor de vervolgvlucht waar de maatschappij je op kan zetten.

    Thanks! Ga het in de gaten houden. Laatste keer dat ik keek was Atlanta echt gigantisch duur vergeleken met de rest, haha!




  • Ik heb het ter plaatse aangevraagd. Ze vragen wat de reden is waarom je niet in rij kan staan.
    Als je mobilteitsproblemen hebt krijg je het niet.
    Ze mogen niet achter bewijs vragen.
    Ik zei nog dat ik eventueel medicijnen kon laten zien, maar was niet nodig.

    Oh oké dan weet ik wat ik van de video chat mag verwachten. De aard van mijn probleem heeft geen link met mobiliteit, dus dat scheelt in dit geval. Ergens heel bizar dat ze niet naar bewijs mogen vragen, maar dat wel op de site staat vermeld, dat wanneer een medewerker vermoedt dat er gelogen wordt je de toegang tot alle resorts in de VS kan worden ontnomen. Daar schrok ik in eerste instantie wel even van. 😉
  • Jezus wat een prijsverschillen tussen Delta en Virgin Atlantic! Vliegen via Heathrow of Manchester scheelt meer dan de helft!
  • CarmenV zei:

    Jezus wat een prijsverschillen tussen Delta en Virgin Atlantic! Vliegen via Heathrow of Manchester scheelt meer dan de helft!

    Ja, dat was ook de reden dat wij deze zomer met Virgin hebben gevlogen in plaats van Delta. Scheelde zoveel geld. En was prima hoor Virgin, super aardige Disney fans allemaal, ha ha. We hadden onze stap over via Londen. We hadden 2 en half uur. Was meer dan genoeg. Koffers gingen vanzelf over.
  • tink35 zei:

    CarmenV zei:

    Jezus wat een prijsverschillen tussen Delta en Virgin Atlantic! Vliegen via Heathrow of Manchester scheelt meer dan de helft!

    Ja, dat was ook de reden dat wij deze zomer met Virgin hebben gevlogen in plaats van Delta. Scheelde zoveel geld. En was prima hoor Virgin, super aardige Disney fans allemaal, ha ha. We hadden onze stap over via Londen. We hadden 2 en half uur. Was meer dan genoeg. Koffers gingen vanzelf over.
    Hoe/waar heb je deze geboekt? Wij keken via KLM en dan kun je niet het flex tarief met koffers kiezen, haha!
  • oktober 2023 aangepast
    CarmenV zei:

    tink35 zei:

    CarmenV zei:

    Jezus wat een prijsverschillen tussen Delta en Virgin Atlantic! Vliegen via Heathrow of Manchester scheelt meer dan de helft!

    Ja, dat was ook de reden dat wij deze zomer met Virgin hebben gevlogen in plaats van Delta. Scheelde zoveel geld. En was prima hoor Virgin, super aardige Disney fans allemaal, ha ha. We hadden onze stap over via Londen. We hadden 2 en half uur. Was meer dan genoeg. Koffers gingen vanzelf over.
    Hoe/waar heb je deze geboekt? Wij keken via KLM en dan kun je niet het flex tarief met koffers kiezen, haha!
    Welke periode gaan jullie? Wij waren in juli 2023 geweest en de tickets had ik geboekt via KLM op 2e kerstdag 2022. Daarvoor waren er echt alleen maar hele dure prijzen in okt/nov. En in december toen kon ik gewoon met koffers erbij boeken en stoelkeuze. En ik heb ook meteen gratis dat Flying Blue aangevraagd voor het hele gezin. Spaar nu meteen punten, kan ik in de toekomst gebruiken voor korting.

    Je kan ook nog even via Virgin zelf kijken. Even kijken welke het goedkoopst is.
  • tink35 zei:

    CarmenV zei:

    tink35 zei:

    CarmenV zei:

    Jezus wat een prijsverschillen tussen Delta en Virgin Atlantic! Vliegen via Heathrow of Manchester scheelt meer dan de helft!

    Ja, dat was ook de reden dat wij deze zomer met Virgin hebben gevlogen in plaats van Delta. Scheelde zoveel geld. En was prima hoor Virgin, super aardige Disney fans allemaal, ha ha. We hadden onze stap over via Londen. We hadden 2 en half uur. Was meer dan genoeg. Koffers gingen vanzelf over.
    Hoe/waar heb je deze geboekt? Wij keken via KLM en dan kun je niet het flex tarief met koffers kiezen, haha!
    Welke periode gaan jullie? Wij waren in juli 2023 geweest en de tickets had ik geboekt via KLM op 2e kerstdag 2022. Daarvoor waren er echt alleen maar hele dure prijzen in okt/nov. En in december toen kon ik gewoon met koffers erbij boeken en stoelkeuze. En ik heb ook meteen gratis dat Flying Blue aangevraagd voor het hele gezin. Spaar nu meteen punten, kan ik in de toekomst gebruiken voor korting.

    Je kan ook nog even via Virgin zelf kijken. Even kijken welke het goedkoopst is.
    We gaan 22 september / 6 oktober, dus onze vluchten zijn nog niet te boeken. Zal zeker eens gaan kijken bij Virgin zelf! Via KLM kan ik ook wel koffers bijboeken, maar alleen als ik in eerste instantie het tarief kies zonder; en die moet ik dus niet hebben, haha! Prijzen kunnen dus echt schommelen, en wordt niet alleen maar duurder na release?
  • CarmenV zei:

    tink35 zei:

    CarmenV zei:

    tink35 zei:

    CarmenV zei:

    Jezus wat een prijsverschillen tussen Delta en Virgin Atlantic! Vliegen via Heathrow of Manchester scheelt meer dan de helft!

    Ja, dat was ook de reden dat wij deze zomer met Virgin hebben gevlogen in plaats van Delta. Scheelde zoveel geld. En was prima hoor Virgin, super aardige Disney fans allemaal, ha ha. We hadden onze stap over via Londen. We hadden 2 en half uur. Was meer dan genoeg. Koffers gingen vanzelf over.
    Hoe/waar heb je deze geboekt? Wij keken via KLM en dan kun je niet het flex tarief met koffers kiezen, haha!
    Welke periode gaan jullie? Wij waren in juli 2023 geweest en de tickets had ik geboekt via KLM op 2e kerstdag 2022. Daarvoor waren er echt alleen maar hele dure prijzen in okt/nov. En in december toen kon ik gewoon met koffers erbij boeken en stoelkeuze. En ik heb ook meteen gratis dat Flying Blue aangevraagd voor het hele gezin. Spaar nu meteen punten, kan ik in de toekomst gebruiken voor korting.

    Je kan ook nog even via Virgin zelf kijken. Even kijken welke het goedkoopst is.
    We gaan 22 september / 6 oktober, dus onze vluchten zijn nog niet te boeken. Zal zeker eens gaan kijken bij Virgin zelf! Via KLM kan ik ook wel koffers bijboeken, maar alleen als ik in eerste instantie het tarief kies zonder; en die moet ik dus niet hebben, haha! Prijzen kunnen dus echt schommelen, en wordt niet alleen maar duurder na release?
    Nee, het schommelt echt alle kanten op. Maar ik heb wel het idee dat Virgin tegenwoordig 1 van de goedkoopste is.
  • tink35 zei:

    CarmenV zei:

    tink35 zei:

    CarmenV zei:

    tink35 zei:

    CarmenV zei:

    Jezus wat een prijsverschillen tussen Delta en Virgin Atlantic! Vliegen via Heathrow of Manchester scheelt meer dan de helft!

    Ja, dat was ook de reden dat wij deze zomer met Virgin hebben gevlogen in plaats van Delta. Scheelde zoveel geld. En was prima hoor Virgin, super aardige Disney fans allemaal, ha ha. We hadden onze stap over via Londen. We hadden 2 en half uur. Was meer dan genoeg. Koffers gingen vanzelf over.
    Hoe/waar heb je deze geboekt? Wij keken via KLM en dan kun je niet het flex tarief met koffers kiezen, haha!
    Welke periode gaan jullie? Wij waren in juli 2023 geweest en de tickets had ik geboekt via KLM op 2e kerstdag 2022. Daarvoor waren er echt alleen maar hele dure prijzen in okt/nov. En in december toen kon ik gewoon met koffers erbij boeken en stoelkeuze. En ik heb ook meteen gratis dat Flying Blue aangevraagd voor het hele gezin. Spaar nu meteen punten, kan ik in de toekomst gebruiken voor korting.

    Je kan ook nog even via Virgin zelf kijken. Even kijken welke het goedkoopst is.
    We gaan 22 september / 6 oktober, dus onze vluchten zijn nog niet te boeken. Zal zeker eens gaan kijken bij Virgin zelf! Via KLM kan ik ook wel koffers bijboeken, maar alleen als ik in eerste instantie het tarief kies zonder; en die moet ik dus niet hebben, haha! Prijzen kunnen dus echt schommelen, en wordt niet alleen maar duurder na release?
    Nee, het schommelt echt alle kanten op. Maar ik heb wel het idee dat Virgin tegenwoordig 1 van de goedkoopste is.
    Thanks, we gaan het in de gaten houden! Moet toch bellen naar Virgin met een vraag over Flex tarieven, dus dan weet ik gelijk of ze een optie zijn of niet!
  • Goed nieuws! De beperking dat je alleen kunt park hoppen vanaf 14:00 uur komt per 9 januari 2024 te vervallen. Lees meer: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/park-hopper-in-walt-disney-world-keert-terug-geen-tijd
  • Lars zei:

    Goed nieuws! De beperking dat je alleen kunt park hoppen vanaf 14:00 uur komt per 9 januari 2024 te vervallen. Lees meer: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/park-hopper-in-walt-disney-world-keert-terug-geen-tijd

    Wat een goed nieuws inderdaad!
    Hoor jij toevallig ook geruchten over de andere kant? Disneyland California? Of daar iets al rommelt?
  • Zo blij dat ik in januari ga i.p.v. december wat ik eerst van plan was. Diningplan en park hoppen!
  • Ik heb als compensatie voor de de gemiste dagen als gevolg van orkaan Ian (september '22) van Disney 2 complimentary 6-Day Disney Theme Park Tickets met Park Hopper Plus Option gehad, Deze tickets kunnen in een periode van 14 dagen worden gebruikt tot uiterlijk 30 november 2024. Ik kan zelf geen gebruik van deze tickets maken en voordat ik ze op Marktplaats aanbied wil ik nagaan of er iemand op het forum is die, voor een beperkt bedrag per ticket, belangstelling heeft. De tickets kunnen via een digitalecode worden geladen in MDE.
  • Joop zei:

    Ik heb als compensatie voor de de gemiste dagen als gevolg van orkaan Ian (september '22) van Disney 2 complimentary 6-Day Disney Theme Park Tickets met Park Hopper Plus Option gehad, Deze tickets kunnen in een periode van 14 dagen worden gebruikt tot uiterlijk 30 november 2024. Ik kan zelf geen gebruik van deze tickets maken en voordat ik ze op Marktplaats aanbied wil ik nagaan of er iemand op het forum is die, voor een beperkt bedrag per ticket, belangstelling heeft. De tickets kunnen via een digitalecode worden geladen in MDE.

    Dankjewel Joop!
  • DaneNij zei:

    Joop zei:

    Ik heb als compensatie voor de de gemiste dagen als gevolg van orkaan Ian (september '22) van Disney 2 complimentary 6-Day Disney Theme Park Tickets met Park Hopper Plus Option gehad, Deze tickets kunnen in een periode van 14 dagen worden gebruikt tot uiterlijk 30 november 2024. Ik kan zelf geen gebruik van deze tickets maken en voordat ik ze op Marktplaats aanbied wil ik nagaan of er iemand op het forum is die, voor een beperkt bedrag per ticket, belangstelling heeft. De tickets kunnen via een digitalecode worden geladen in MDE.

    Dankjewel Joop!
    En heel veel plezier in WDW :-)
  • Opgelet: Vandaag is de laatste dag om te profiteren van de Free Dining aanbieding van Walt Disney World voor aankomsten in 2024 via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit
  • Zijn er toevallig meer mensen de laatste dagen bezig geweest om tafelreserveringen te maken? Ik krijg het online namelijk niet voor elkaar. Ik krijg steeds een foutmelding. Toevallig meer mensen hier last van?
  • -jose- zei:

    Zijn er toevallig meer mensen de laatste dagen bezig geweest om tafelreserveringen te maken? Ik krijg het online namelijk niet voor elkaar. Ik krijg steeds een foutmelding. Toevallig meer mensen hier last van?

    Het is mij ondertussen gelukt. Met mijn telefoon kreeg ik het niet voor elkaar, maar via de laptop ging het prima. Alles kunnen krijgen wat ik wilde.
  • Wij zijn hier de laatste tijd aan het kijken naar de vliegtickets voor in juli 2024 maar jeetje.... wat zijn de prijzen nog hoog zeg. Ik kom voor een ticket met 1 koffer rond de 850 euro. Hopelijk gaan ze toch snel zakken. Ik ging er vanuit in de planning dat een ticket rond de 600 zou zijn. Dat is met 5 toch wel een aardige deuk in het budget als ze niet gaan zakken.
  • takel zei:

    Wij zijn hier de laatste tijd aan het kijken naar de vliegtickets voor in juli 2024 maar jeetje.... wat zijn de prijzen nog hoog zeg. Ik kom voor een ticket met 1 koffer rond de 850 euro. Hopelijk gaan ze toch snel zakken. Ik ging er vanuit in de planning dat een ticket rond de 600 zou zijn. Dat is met 5 toch wel een aardige deuk in het budget als ze niet gaan zakken.

    Eerdere keren lukte het me eigenlijk altijd wel om rond de 400-500 euro pp retour te zijn inclusief ruimbagage, laatste keer was in 2020. Dat waren dan weliswaar vluchten met bijvoorbeeld British Airways en dus met een tussenstop (vaak naar uurtje of zo max). Het kan dat de vluchten een stuk duurder zijn geworden maar die 600 euro lijkt me reëel bedrag.
  • takel zei:

    Wij zijn hier de laatste tijd aan het kijken naar de vliegtickets voor in juli 2024 maar jeetje.... wat zijn de prijzen nog hoog zeg. Ik kom voor een ticket met 1 koffer rond de 850 euro. Hopelijk gaan ze toch snel zakken. Ik ging er vanuit in de planning dat een ticket rond de 600 zou zijn. Dat is met 5 toch wel een aardige deuk in het budget als ze niet gaan zakken.

    Wij waren in oktober 2022 rond de €750 kwijt voor vlucht + bagage met KLM/Delta. Dat was toen niet de goedkoopste, maar voor ons wel de fijnste. Inmiddels is de inflatie en kerosine verder doorgestegen, dus ik vrees dat je sowieso duurder uit bent dan de begrootte €600.
  • takel zei:

    Wij zijn hier de laatste tijd aan het kijken naar de vliegtickets voor in juli 2024 maar jeetje.... wat zijn de prijzen nog hoog zeg. Ik kom voor een ticket met 1 koffer rond de 850 euro. Hopelijk gaan ze toch snel zakken. Ik ging er vanuit in de planning dat een ticket rond de 600 zou zijn. Dat is met 5 toch wel een aardige deuk in het budget als ze niet gaan zakken.

    Ik ben na ongeveer 2 maanden iedere dag kijken uitgekomen op 715 euro. Dit is wel een directe vlucht in januari
  • takel zei:

    Wij zijn hier de laatste tijd aan het kijken naar de vliegtickets voor in juli 2024 maar jeetje.... wat zijn de prijzen nog hoog zeg. Ik kom voor een ticket met 1 koffer rond de 850 euro. Hopelijk gaan ze toch snel zakken. Ik ging er vanuit in de planning dat een ticket rond de 600 zou zijn. Dat is met 5 toch wel een aardige deuk in het budget als ze niet gaan zakken.

    Waar woon je ? Je zou ook eens kunnen kijken naar prijzen in Brussel, of eventueel Dusseldorf. Voor ons is zelfs Parijs net zo lang rijden als Schiphol.
    Zit vaak prijsverschil in.
    En aanmelden bij skyscanner, dan krijg je bericht als prijzen dalen of stijgen.
  • -jose- zei:

    takel zei:

    Wij zijn hier de laatste tijd aan het kijken naar de vliegtickets voor in juli 2024 maar jeetje.... wat zijn de prijzen nog hoog zeg. Ik kom voor een ticket met 1 koffer rond de 850 euro. Hopelijk gaan ze toch snel zakken. Ik ging er vanuit in de planning dat een ticket rond de 600 zou zijn. Dat is met 5 toch wel een aardige deuk in het budget als ze niet gaan zakken.

    Ik ben na ongeveer 2 maanden iedere dag kijken uitgekomen op 715 euro. Dit is wel een directe vlucht in januari
    Dat is nog wel een mooie prijs. Een directe vlucht voor dat geld in juli zou ik meteen boeken.

    takel zei:

    Wij zijn hier de laatste tijd aan het kijken naar de vliegtickets voor in juli 2024 maar jeetje.... wat zijn de prijzen nog hoog zeg. Ik kom voor een ticket met 1 koffer rond de 850 euro. Hopelijk gaan ze toch snel zakken. Ik ging er vanuit in de planning dat een ticket rond de 600 zou zijn. Dat is met 5 toch wel een aardige deuk in het budget als ze niet gaan zakken.

    Waar woon je ? Je zou ook eens kunnen kijken naar prijzen in Brussel, of eventueel Dusseldorf. Voor ons is zelfs Parijs net zo lang rijden als Schiphol.
    Zit vaak prijsverschil in.
    En aanmelden bij skyscanner, dan krijg je bericht als prijzen dalen of stijgen.
    Wij komen uit Rotterdam. Dus Brussel en Amsterdam zijn nog wel te doen maar dat is wel de max wat ik wil rijden. Meestal nemen we ook een overnachting in de buurt. Als je 4 uur van te voren de auto in moet voor je vlucht van 8 uur heb ik weinig zin in.
Log In of Registreer om te reageren.