Voorbereiding bezoek Walt Disney World

1116118120121122

Reacties

  • tink35 zei:

    Ik kon het even niet zo snel terug vinden of iemand het al ergens gevraagd had. Maar hoe laat gaan de boekingen open donderdag Nederlandse tijd?

    Dat wordt niet op voorhand bekendgemaakt. Disney wilt voorkomen dat iedereen vanuit heel Europa op één tijdstip de website gaat bekijken en het systeem daardoor crasht. Waarschijnlijk rond 09:00 uur NL tijd, maar kijk gewoon een paar keer in de ochtend. Wij zullen het ook kenbaar maken via onze social media kanalen.
  • Ik kon het even niet zo snel terug vinden
    Lars zei:

    tink35 zei:

    Ik kon het even niet zo snel terug vinden of iemand het al ergens gevraagd had. Maar hoe laat gaan de boekingen open donderdag Nederlandse tijd?

    Dat wordt niet op voorhand bekendgemaakt. Disney wilt voorkomen dat iedereen vanuit heel Europa op één tijdstip de website gaat bekijken en het systeem daardoor crasht. Waarschijnlijk rond 09:00 uur NL tijd, maar kijk gewoon een paar keer in de ochtend. Wij zullen het ook kenbaar maken via onze social media kanalen.
    is goed. dank je wel.
  • Vraagje, ik weet dat je kosteloos je boeking kunt aanpassen. Kosteloos annuleren is er volgens mij niet bij maar zou je een geboekte reis in uiterst geval ook kunnen terugschroeven tot een geboekte nacht en die dan gewoon betalen en klaar.mocht je uiteindelijk echt niet kunnen gaan om welke reden dan ook? Of kun je ook annuleren met dan alleen de aanbetaling kwijt?
  • Dave077 zei:

    Vraagje, ik weet dat je kosteloos je boeking kunt aanpassen. Kosteloos annuleren is er volgens mij niet bij maar zou je een geboekte reis in uiterst geval ook kunnen terugschroeven tot een geboekte nacht en die dan gewoon betalen en klaar.mocht je uiteindelijk echt niet kunnen gaan om welke reden dan ook? Of kun je ook annuleren met dan alleen de aanbetaling kwijt?

    Annuleren is mogelijk waarbij je enkel de aanbetaling kwijt bent.
  • Lars zei:

    Ook als ik haar van de boeking zou halen? Raakt dan de rest ook de Free Dining kwijt?

    Ja, omdat een wijziging voor WDW een 'nieuwe boeking' is. De cast members kunnen dan alleen een nieuwe boeking in het systeem zetten met de actuele aanbiedingen/acties/verblijven van dat moment. Als er geen Free Dining meer is, dan is dat van toepassing op het hele gezelschap. De laatste dag van Free Dining (met een lagere korting dan de eerste fase die op de 18e start) is op 7 november 2024.
    dat is wel jammer, aangezien wij van plan zijn om te gaan boeken voor 2025, maar er nog voor 1 persoon onzekerheid bestaat of diegene mee kan. Nu weet ik dat in DLP er wel naar de namen van degenen die mee reizen gevraagd wordt, maar dat alleen de hoofdboeker zijn/haar ID hoeft te laten zien en de rest niet, dus dat zouden ook anderen kunnen zijn dan van te voren aangegeven. Is dit in WDW ook zo?? :-)
  • mcjas zei:

    dat is wel jammer, aangezien wij van plan zijn om te gaan boeken voor 2025, maar er nog voor 1 persoon onzekerheid bestaat of diegene mee kan. Nu weet ik dat in DLP er wel naar de namen van degenen die mee reizen gevraagd wordt, maar dat alleen de hoofdboeker zijn/haar ID hoeft te laten zien en de rest niet, dus dat zouden ook anderen kunnen zijn dan van te voren aangegeven. Is dit in WDW ook zo?? :-)

    Zolang je vóór 8 november 2024 een wijziging doorgeeft, blijft de aanbieding actief voor iedereen. Bij WDW moet echt een wijziging worden doorgegeven als er iemand anders dan in de originele boeking meegaat. Voor DLP is alleen de hoofdboeker belangrijk.
  • Dat wil ik ook even weten.
    Moet meekijken net zoon voor boeking
  • 17 april aangepast
    Vraagje over Caribbean beach resort. De pirate themed rooms zijn omgevormd tot little mermaid thema en dus pas gerenoveerd blijkbaar. Maar welke datum ik ook ingeef, ik krijg dit kamertype er nooit uit (voor 2025). Doe ik iets fout? Of vallen deze kamers gewoon onder de 'rooms with 5th sleeper'?
  • Vraagje over Caribbean beach resort. De pirate themed rooms zijn omgevormd tot little mermaid thema en dus pas gerenoveerd blijkbaar. Maar welke datum ik ook ingeef, ik krijg dit kamertype er nooit uit (voor 2025). Doe ik iets fout? Of vallen deze kamers gewoon onder de 'rooms with 5th sleeper'?

    De nieuwe Under the Sea kamers zijn inderdaad de 5th Sleeper rooms in het boekingssysteem. Dit zijn de enige kamers van Disney's Caribbean Beach Resort die aan de Free Dining actie mee doen. Bekijk ze hier: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/under-the-sea-kamers-caribbean-beach-walt-disney-world
  • Maar zijn dan alle kamers met 5th sleeper 'under the sea' rooms? (sorry, niet little mermaid :-) )
  • Lars zei:

    BREAKING: De Free Dining aanbieding voor Walt Disney World keert terug voor aankomsten in 2025 met 7 dagen GRATIS + €200 korting. Lees meer: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/free-dining-walt-disney-world-2025-gratis-maaltijd-giftcard

    Hallo Lars,
    Als je nu kijkt bij hotels voor 2025 is er niet veel meer beschikbaar, komt er wel weer iets vrij of is dat dan gewoon pech hebben?Kan

    Maar zijn dan alle kamers met 5th sleeper 'under the sea' rooms? (sorry, niet little mermaid :-) )

    Maar zijn dan alle kamers met 5th sleeper 'under the sea' rooms? (sorry, niet little mermaid :-) )

    Ik zie bij onze datum alleen prefereren room en inderdaad erg duur en bedoel je dan deze kamer Lars( foto is namelijk anders)
  • Maar zijn dan alle kamers met 5th sleeper 'under the sea' rooms? (sorry, niet little mermaid :-) )

    Ja, alle kamers voor 5 personen zijn de Under the Sea kamers.
  • Ik zie bij onze datum alleen prefereren room en inderdaad erg duur en bedoel je dan deze kamer Lars( foto is namelijk anders)

    Als voor jullie datum nu al enkel preferred rooms staan, dan zullen de 5th sleepers morgen niet beschikbaar zijn voor dit resort. Waarschijnlijk al volgeboekt. Wellicht wordt er capaciteit bijgezet, maar dat zal je morgen moeten bekijken. De reguliere kamers zijn in ieder geval niet te boeken met Free Dining.
  • 17 april aangepast
    Kan je ongebruikte quick service dining credits nog na checkout gebruiken? Bv. ik boek 7 nachten Caribbean beach resort incl de quick service dining credits. Ik koop hierbij een 14 dagen disney ticket. Ik heb na de 7 dagen nog dining credits over. Daarna ga ik voor 7 dagen in een value resort. Kan ik dan de overblijvende quick service dining credits nog gebruiken tijdens mijn verblijf in het value resort?
    (sorry: deze post hoorde eigenlijk beter in het topic van het gratis dining plan)
  • Kan je ongebruikte quick service dining credits nog na checkout gebruiken? Bv. ik boek 7 nachten Caribbean beach resort incl de quick service dining credits. Ik koop hierbij een 14 dagen disney ticket. Ik heb na de 7 dagen nog dining credits over. Daarna ga ik voor 7 dagen in een value resort. Kan ik dan de overblijvende quick service dining credits nog gebruiken tijdens mijn verblijf in het value resort?

    Nee, alle credits vervallen op de vertrekdag van de originele boeking om 00:00 uur. We hebben alle veelgestelde vragen verzameld en toegevoegd aan het artikel over Free Dining: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/free-dining-walt-disney-world-2025-gratis-maaltijd-giftcard
  • Sorry Lars, beter eerst de FAQ gelezen!
  • Sorry Lars, beter eerst de FAQ gelezen!

    Geen probleem hoor. Stel gerust je vragen :)
  • Boekingen zijn open!!!! Je kan aansluiten in de wachtrij
  • 18 april aangepast
    BREAKING: De Free Dining aanbieding voor Walt Disney World is NU te boeken met GRATIS Dining Plan + 7 dagen GRATIS + €200 korting via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan
  • Goedemorgen, ik heb een vraagje. Ik heb zonet proberen te boeken voor onze reis. Ik kreeg een melding "504 gateway time-out, the server didn't respond in time " nadat de bank geprobeerd heeft de betaling te accepteren. Wat kan ik nu het beste doen :( ?
  • Ik kon het even niet zo snel terug vinden

    Goedemorgen, ik heb een vraagje. Ik heb zonet proberen te boeken voor onze reis. Ik kreeg een melding "504 gateway time-out, the server didn't respond in time " nadat de bank geprobeerd heeft de betaling te accepteren. Wat kan ik nu het beste doen :( ?

    even je rekening checken. Ik kreeg hetzelfde. en 5 min later kreeg ik de mail van Disney dat het gelukt was. En het geld was ook van mijn rekening gehaald
  • French Q voor 2025!!!! Mocht zelfs een gewone standaard kamer boeken. Ben zo blij. Heb echt maar 5 min in de wachtrij gestaan. Ik ga zo stuiterend naar mijn werk, ha ha
  • tink35 zei:

    Ik kon het even niet zo snel terug vinden

    Goedemorgen, ik heb een vraagje. Ik heb zonet proberen te boeken voor onze reis. Ik kreeg een melding "504 gateway time-out, the server didn't respond in time " nadat de bank geprobeerd heeft de betaling te accepteren. Wat kan ik nu het beste doen :( ?

    even je rekening checken. Ik kreeg hetzelfde. en 5 min later kreeg ik de mail van Disney dat het gelukt was. En het geld was ook van mijn rekening gehaald
    Ik zie dat de aanbetaling gereserveerd staat bij mijn Visa, dus nog even geduld hebben waarschijnlijk. Dank je wel :)
  • tink35 zei:

    French Q voor 2025!!!! Mocht zelfs een gewone standaard kamer boeken. Ben zo blij. Heb echt maar 5 min in de wachtrij gestaan. Ik ga zo stuiterend naar mijn werk, ha ha

    die wil ik ook, maar sta in de wachtrij..ruim 3300 mensen voor me
  • tink35 zei:

    French Q voor 2025!!!! Mocht zelfs een gewone standaard kamer boeken. Ben zo blij. Heb echt maar 5 min in de wachtrij gestaan. Ik ga zo stuiterend naar mijn werk, ha ha

    die wil ik ook, maar sta in de wachtrij..ruim 3300 mensen voor me
    Ik had 385 mensen voor me. Maar het ging zo snel. Je bent er zo doorheen. Ik zal voor je duimen!
  • Wanneer ben je in de wachtrij gaan staan? Er staat bij mij dat het meer dan een uur gaat duren (gelukkig hoef ik niet te werken vanmorgen).. ik had vannacht de website al openstaan, daar stond een melding dat ik dan vanzelf in de wachtrij zou komen, maar blijkbaar werkte dat niet goed?
    Ik moet trouwens 2 boekingen maken (voor 2 kamers), hopelijk lukt dat dus voor beide kamers hetzelfde.
  • Ik was er met 5 min door maar had geen tijd meer om te boeken vooraleer ik m'n kinderen naar school moest brengen. Ben nu 20min later terug maar ben eruit gesmeten natuurlijk. Meer dan een uur wachttijd dus. Fingers crossed dat de kamer er straks nog is.
  • oh dat is helemaal balen zeg! Welk nummer ben je nu? Ik ben nummer 5072 in de rij..
  • tink35 zei:

    French Q voor 2025!!!! Mocht zelfs een gewone standaard kamer boeken. Ben zo blij. Heb echt maar 5 min in de wachtrij gestaan. Ik ga zo stuiterend naar mijn werk, ha ha

    die wil ik ook, maar sta in de wachtrij..ruim 3300 mensen voor me
    Ik had 385 mensen voor me. Maar het ging zo snel. Je bent er zo door

    Wanneer ben je in de wachtrij gaan staan? Er staat bij mij dat het meer dan een uur gaat duren (gelukkig hoef ik niet te werken vanmorgen).. ik had vannacht de website al openstaan, daar stond een melding dat ik dan vanzelf in de wachtrij zou komen, maar blijkbaar werkte dat niet goed?
    Ik moet trouwens 2 boekingen maken (voor 2 kamers), hopelijk lukt dat dus voor beide kamers hetzelfde.

    Eerst om 7 uur. Toen stond er dat ik beter eerst kon gaan ontbijten, ha ha. Moest er zo om lachen. En toen om 7.40 kon ik ineens aansluiten. Dus vermoed dat hij 7.30 open is gegaan.
Log In of Registreer om te reageren.