Jaarkaarten (algemene vragen)

1568101182

Reacties

  • Hoi Lars, even een vraag mbt het verlengen van een jaarkaart. Wij hebben inmiddels binnen ons gezin 3 jaarkaarten en aankomende week gaan we 8 stempels verzamelen. Ons jongste gezinslid wordt volgende maand 3 en zal dan dus ook een eigen jaarkaart kunnen aanschaffen (of nou ja, wij dan dus voor hem Smile) en mogen wij hem dan ook met 10% aanvragen en hiervoor een stempel kunnen krijgen? Dan zou dan onze 9de stempel zijn en kunnen we zo onze andere 3 jaarkaarten gratis verlengen. Hoop dat jij hier een antwoord op hebt!
    Groetjes,
    Jolanda
  • Bumi zei:


    Hoi Lars, even een vraag mbt het verlengen van een jaarkaart. Wij hebben inmiddels binnen ons gezin 3 jaarkaarten en aankomende week gaan we 8 stempels verzamelen. Ons jongste gezinslid wordt volgende maand 3 en zal dan dus ook een eigen jaarkaart kunnen aanschaffen (of nou ja, wij dan dus voor hem Smile) en mogen wij hem dan ook met 10% aanvragen en hiervoor een stempel kunnen krijgen? Dan zou dan onze 9de stempel zijn en kunnen we zo onze andere 3 jaarkaarten gratis verlengen. Hoop dat jij hier een antwoord op hebt!
    Groetjes,
    Jolanda

    Hoi Jolanda,
    Dat is inderdaad geen probleem. Jullie kunnen de jaarkaart voor jullie zoontje aanschaffen met 10% korting en hierbij een stempel scoren om zo alle drie de formulieren vol te krijgen. Bestaande jaarkaarthouders mogen namelijk 10% korting geven aan alle nieuwe jaarkaarthouders die in de afgelopen 2 jaar geen jaarkaart in hun bezit hebben gehad, met een maximum van 3 per jaar (vol formulier).
    Groetjes en alvast veel plezier,
    Lars
  • Even een vraagje. Op onze jaar kaart staat: valable du 6/5/2013 au 5/5/2014. Komen wij op 5 mei het park nog in? Ja toch want hij is tenslotte 6 mei ingegaan en zou een jaar geldig moeten zijn.. Kan iemand hier mij zekerheid over geven?
    Bedankt!
  • mier74 zei:


    Even een vraagje. Op onze jaar kaart staat: valable du 6/5/2013 au 5/5/2014. Komen wij op 5 mei het park nog in? Ja toch want hij is tenslotte 6 mei ingegaan en zou een jaar geldig moeten zijn.. Kan iemand hier mij zekerheid over geven?
    Bedankt!

    Hoi mier74,
    Dat is correct. De vervaldatum is inclusief. Op 05-05-2014 kunnen jullie dus gewoon naar binnen. Dit is de laatste dag van het abonnement.
    Groetjes,
    Lars
  • Hey, helemaal nieuw op dit forum en ook maastrichtenaar (wonend in belgie). We ziijn jaren naar disney gegaan met 2 jaar een dream pas. Nu zijn de "kinderen" 20 en 17 en hebben we voor 21 tm 23 december het marriott geboekt. Vriendje gaat mee dus we zijn nu met 5 personen.
    We schrikken van het feit hoeveel er veranderd is in de dream passen. Geen fastpasses meer, geen 20 procent korting in de restaurants niet meer gratis parkeren bij de disney hotels....etc. Is dit dan nog wel voordeliger?
    We zijn dus met 2 kinderen echter onze "schoonzoon" woont zo goed als bij ons. Als hij een bankrekening laat zien op ons adres met zijn naam zou dan in het park geaccepteerd worden dat we 20 procent korting krijgen als familie op een adres?
    Of zijn er andere interessante tickets te vinden. De kindern maken ons gek om naar disney te gaan en dan het liefst in 2015 nog eens dus daarosm het idee van weer fastpasses.
    Marriott is geboekt hoe zijn hier de rvaringen mee,?
    Kun je ook nog de paranage korting krijgen in combinatie met 5 personen korting, indien bovenstaande geldt?
    Hopenlijk staan de vragen op de juiste plek

  • Hey, helemaal nieuw op dit forum en ook maastrichtenaar (wonend in belgie). We ziijn jaren naar disney gegaan met 2 jaar een dream pas. Nu zijn de "kinderen" 20 en 17 en hebben we voor 21 tm 23 december het marriott geboekt. Vriendje gaat mee dus we zijn nu met 5 personen.
    We schrikken van het feit hoeveel er veranderd is in de dream passen. Geen fastpasses meer, geen 20 procent korting in de restaurants niet meer gratis parkeren bij de disney hotels....etc. Is dit dan nog wel voordeliger?
    We zijn dus met 2 kinderen echter onze "schoonzoon" woont zo goed als bij ons. Als hij een bankrekening laat zien op ons adres met zijn naam zou dan in het park geaccepteerd worden dat we 20 procent korting krijgen als familie op een adres?
    Of zijn er andere interessante tickets te vinden. De kindern maken ons gek om naar disney te gaan en dan het liefst in 2015 nog eens dus daarosm het idee van weer fastpasses.
    Marriott is geboekt hoe zijn hier de rvaringen mee,?
    Kun je ook nog de paranage korting krijgen in combinatie met 5 personen korting, indien bovenstaande geldt?
    Hopenlijk staan de vragen op de juiste plek

    Hoi maudluuk,
    Wat bedoel je met 'daarom het idee van weer fastpasses'? Bedoel je jaarkaarten? Dream jaarkaarten kunnen gewoon worden gebruikt om FastPasses te halen in beide parken voor alle attracties met dit systeem. 20% korting in de restaurants is naar mijn weten nooit geweest, wel 20% korting in de winkels. Er is 10% korting in de restaurants beschikbaar. Gratis parkeren bij een Disney hotel waar je niet verblijft, is sinds 2009 inderdaad niet meer toegestaan. Parkeren is gratis op de grote parkeerplaats van Disney.
    De 20% familiekorting is alleen beschikbaar bij de aanvraag van 5 of meer jaarkaarten door leden van hetzelfde gezin, wonend op hetzelfde adres. Dit moet voor iedere volwassene aangetoond kunnen worden. De 10% parrainage korting is niet combineerbaar met de familiekorting.
    // Vraag verplaatst naar het juiste forum
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Hoi
    Even een vraagje.
    Wij gaan van 4 tot 6 juni naar Disneyland, disneyland hotel.
    Ik heb deze keer alleen overnachting zonder intree geboekt omdat we 4 juni graag 2 jaar abonnementen willen aanschaffen. Mijn vraag is als ik via de officiële disney site 2 dag kaarten online koop worden deze dan verrekend met de jaar kaarten? Of moet ik echt bij de Kassa 2 dag kaarten eerst kopen?
    Alvast Bedankt
    Groet van Dennis
  • Dennis zei:


    Hoi Hoi
    Even een vraagje.
    Wij gaan van 4 tot 6 juni naar Disneyland, disneyland hotel.
    Ik heb deze keer alleen overnachting zonder intree geboekt omdat we 4 juni graag 2 jaar abonnementen willen aanschaffen. Mijn vraag is als ik via de officiële disney site 2 dag kaarten online koop worden deze dan verrekend met de jaar kaarten? Of moet ik echt bij de Kassa 2 dag kaarten eerst kopen?
    Alvast Bedankt
    Groet van Dennis

    Ik heb je een PM gestuurd hiervoor Dennis!
  • Dennis zei:


    Hoi Hoi
    Even een vraagje.
    Wij gaan van 4 tot 6 juni naar Disneyland, disneyland hotel.
    Ik heb deze keer alleen overnachting zonder intree geboekt omdat we 4 juni graag 2 jaar abonnementen willen aanschaffen. Mijn vraag is als ik via de officiële disney site 2 dag kaarten online koop worden deze dan verrekend met de jaar kaarten? Of moet ik echt bij de Kassa 2 dag kaarten eerst kopen?
    Alvast Bedankt
    Groet van Dennis

    Hoi Dennis,
    Alle dagkaarten (met prijsvermelding) kunnen met de aanschaf van een jaarkaart worden verrekend, ook op voorhand aangekochte tickets via internet. Bekijk het overzicht van alle (dag)kaarten en boek direct: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/.
    Groetjes en alvast veel plezier,
    Lars
  • Hoi!
    Aanstaande maandag vertrekken wij een midweek naar Disney, we hebben er superveel zin in. Nu vroeg ik me af: we zouden graag 20% korting in de Disneywinkels ontvangen, dus voor de Dreamkaart gaan. Echter is het dan denk ik niet nuttig om met zijn allen een dreamkaart te kopen? Ik dacht er aan om dan voor 1 persoon de dreamkaart te kopen en de rest de iets goedkopere fantasykaart. Zodat je alle hogere korting op de naam van de persoon met 1 persoon die aanschaf kan doen?
    Groetjes Daniëlle
  • Dazwa84 zei:


    Hoi!
    Aanstaande maandag vertrekken wij een midweek naar Disney, we hebben er superveel zin in. Nu vroeg ik me af: we zouden graag 20% korting in de Disneywinkels ontvangen, dus voor de Dreamkaart gaan. Echter is het dan denk ik niet nuttig om met zijn allen een dreamkaart te kopen? Ik dacht er aan om dan voor 1 persoon de dreamkaart te kopen en de rest de iets goedkopere fantasykaart. Zodat je alle hogere korting op de naam van de persoon met 1 persoon die aanschaf kan doen?
    Groetjes Daniëlle

    Hoi Daniëlle,
    Dat is zeker mogelijk! De persoon met een Dream jaarkaart kan iedereen van korting voorzien in de restaurants en winkels, terwijl de overige reisgenoten profiteren van de goedkopere Fantasy jaarkaart.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Dankjewel voor je bericht!
    Groetjes Danielle
  • Hoi Hoi Lars
    Bedankt voor je reactie!
    Groet van Dennis
  • Ik heb even een vraag. Als je 10 % korting op je jaarkaart wil krijgen mag de de twee jaar ervoor geen jaarkaart hebben. Geldt die twee jaa vanaf je aanschafdatum of vanaf de datum dat je jaarpas verloopt?
  • tinian zei:


    Ik heb even een vraag. Als je 10 % korting op je jaarkaart wil krijgen mag de de twee jaar ervoor geen jaarkaart hebben. Geldt die twee jaa vanaf je aanschafdatum of vanaf de datum dat je jaarpas verloopt?

    Hoi tinian,
    De periode van 2 jaar gaat in op de dag dat de jaarkaart vervalt. Voorbeeld: Je schaft een jaarkaart aan op 1 juni 2012. Deze vervalt dan op 31 mei 2013. Vanaf 31 mei gaat de periode van 2 jaar in en mag je dus pas weer een jaarkaart met korting aanschaffen vanaf 1 juni 2015.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Wij zijn van plan om morgen met vier personen een jaarkaart aan te schaffen, dream.
    Op de site staat dat je met een jaarpas, iemand mee kan nemen tegen 20% korting (een niet jaar pas houder)
    Als wij morgenvroeg aan de kassa een jaarpas aanschaffen, is het dan meteen mogelijk om ons neefje mee te nemen tegen 20% korting?
    Hopelijk is er iemand die me op deze mooie pinksterdag een antwoord kan geven.
    Groetjes, Celine

  • Hallo,
    Wij zijn van plan om morgen met vier personen een jaarkaart aan te schaffen, dream.
    Op de site staat dat je met een jaarpas, iemand mee kan nemen tegen 20% korting (een niet jaar pas houder)
    Als wij morgenvroeg aan de kassa een jaarpas aanschaffen, is het dan meteen mogelijk om ons neefje mee te nemen tegen 20% korting?
    Hopelijk is er iemand die me op deze mooie pinksterdag een antwoord kan geven.
    Groetjes, Celine

    Hoi Celine,
    Dat is helaas niet mogelijk. Korting voor vrienden is niet geldig op de dag dat je de jaarkaart aanschaft. Ik had je willen adviseren om te profiteren van de zeer voordelige Ontdekkingstickets (http://www.discoverthemagic.nl/tickets/), maar die dien je uiterlijk 5 dagen vóór vertrek te reserveren. In jullie geval is dat dus niet meer mogelijk.
    Veel plezier en geniet van het lekkere weer!
    Groetjes,
    Lars
    Groetjes,
    Lars
  • wij beschikken of dream jaarkaarten nu is mijn vraag of je daar ook korting mee krijgt op de intree bij andere parken?
    mvg

  • wij beschikken of dream jaarkaarten nu is mijn vraag of je daar ook korting mee krijgt op de intree bij andere parken?
    mvg

    Hoi Rebecca,
    Met een jaarkaart van Disneyland Parijs is er geen korting mogelijk in andere parken.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik kan het nergens meer vinden, maar wat zijn de nieuwe prijzen voor jaarkaarten vanaf juli 2014?
  • Mierik zei:


    Ik kan het nergens meer vinden, maar wat zijn de nieuwe prijzen voor jaarkaarten vanaf juli 2014?

    Hoi Mierik,
    Vanaf 1 juli 2014 gaan de prijzen van alle jaarkaarten met €10,- omhoog. Francilien: €129,-; Fantasy: €169,- en Dream: €209,-.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Hoi,
    Een vraagje.
    Wij willen van de zomer naar Disneyland gaan.
    Nu zijn we van plan om jaarkaarten aan te schaffen. En dus hierover mijn vraag.
    Vrienden van ons hebben al jaarpassen en kunnen ons hiermee 10% korting geven. Maar nu gaan ze al aanstaande woensdag naar Disneyland.
    Is het dan ook mogelijk dat wij alvast ingevulde formulieren met hun meegeven en dat zij dan voor ons de jaarpassen kunnen aanschaffen. Dit natuurlijk voor de 10%korting, maar ook omdat de prijzen van de kaarten omhoog gaan.
    Grt Patrick.

  • Hoi Hoi,
    Een vraagje.
    Wij willen van de zomer naar Disneyland gaan.
    Nu zijn we van plan om jaarkaarten aan te schaffen. En dus hierover mijn vraag.
    Vrienden van ons hebben al jaarpassen en kunnen ons hiermee 10% korting geven. Maar nu gaan ze al aanstaande woensdag naar Disneyland.
    Is het dan ook mogelijk dat wij alvast ingevulde formulieren met hun meegeven en dat zij dan voor ons de jaarpassen kunnen aanschaffen. Dit natuurlijk voor de 10%korting, maar ook omdat de prijzen van de kaarten omhoog gaan.
    Grt Patrick.

    Hoi Patrick,
    Dat is helaas niet mogelijk. De aanvrager dient persoonlijk aanwezig te zijn bij de aanschaf van een jaarkaart. Bij het verlenen van 10% korting door een bestaande jaarkaarthouder, dienen beide partijen (bestaande én nieuwe jaarkaarthouder) zich te melden bij Bureau Passeport Annuel.
    Groetjes,
    Lars
  • Met Halloween wil ik graag naar Disney. (eventueel meerdere dagen)
    Het lijkt mij op zich handig om een jaarpas aan te schaffen.
    Bij de 'Dream 20th anniversary annual passport " staat dat deze 365 dagen geldig is.
    Maar gaat dit per kalenderjaar, of gaan de dagen in vanaf de dag van aanschaf?
    Ik zou het namelijk zonde vinden als ik een dure jaarpas aanschaf die dan na 2 maanden al verloopt.
  • syl zei:


    Met Halloween wil ik graag naar Disney. (eventueel meerdere dagen)
    Het lijkt mij op zich handig om een jaarpas aan te schaffen.
    Bij de 'Dream 20th anniversary annual passport " staat dat deze 365 dagen geldig is.
    Maar gaat dit per kalenderjaar, of gaan de dagen in vanaf de dag van aanschaf?
    Ik zou het namelijk zonde vinden als ik een dure jaarpas aanschaf die dan na 2 maanden al verloopt.

    Hoi syl,
    Een jaarkaart gaat in op het moment dat deze definitief wordt aangemaakt bij Bureau Passeport Annuel. Er wordt dus niet gewerkt met een 'kalenderjaar', maar een 'effectief jaar' van 365 dagen vanaf de aankoopdatum.
    Groetjes,
    Lars

  • Hoi Hoi,
    Een vraagje.
    Wij willen van de zomer naar Disneyland gaan.
    Nu zijn we van plan om jaarkaarten aan te schaffen. En dus hierover mijn vraag.
    Vrienden van ons hebben al jaarpassen en kunnen ons hiermee 10% korting geven. Maar nu gaan ze al aanstaande woensdag naar Disneyland.
    Is het dan ook mogelijk dat wij alvast ingevulde formulieren met hun meegeven en dat zij dan voor ons de jaarpassen kunnen aanschaffen. Dit natuurlijk voor de 10%korting, maar ook omdat de prijzen van de kaarten omhoog gaan.
    Grt Patrick.

    Hallo Patrick,
    Je kunt via het topic op dit forum wel afspreken met andere jaarkaarthouders die je 10% korting kunnen verlenen: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/korting-op-jaarkaarten/. Ik ga zelf van 5 tot en met 12 juli en wil jullie graag korting geven, maar gedurende de zomer gaan er veel forumleden, dus wie weet kun je zo toch korting regelen.
    Succes en veel plezier met plannen,
    Lieneke
  • tinian zei:



    Hoi Hoi,
    Een vraagje.
    Wij willen van de zomer naar Disneyland gaan.
    Nu zijn we van plan om jaarkaarten aan te schaffen. En dus hierover mijn vraag.
    Vrienden van ons hebben al jaarpassen en kunnen ons hiermee 10% korting geven. Maar nu gaan ze al aanstaande woensdag naar Disneyland.
    Is het dan ook mogelijk dat wij alvast ingevulde formulieren met hun meegeven en dat zij dan voor ons de jaarpassen kunnen aanschaffen. Dit natuurlijk voor de 10%korting, maar ook omdat de prijzen van de kaarten omhoog gaan.
    Grt Patrick.

    Hallo Patrick,
    Je kunt via het topic op dit forum wel afspreken met andere jaarkaarthouders die je 10% korting kunnen verlenen: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/korting-op-jaarkaarten/. Ik ga zelf van 5 tot en met 12 juli en wil jullie graag korting geven, maar gedurende de zomer gaan er veel forumleden, dus wie weet kun je zo toch korting regelen.
    Succes en veel plezier met plannen,
    Lieneke
    Hoi Hoi,Smile
    Lars bedankt voor je antwoord, ik had dit ook al gelezen in de forums maar dacht wee weet.
    En ook jij bedankt Lieneke, ik ben van plan om te gaan in augustus, dus dat wordt op zoek naar forumleden die ook rond deze tijd gaan.
    Grt Patrick.Cool
  • Kan ik een kaartje kopen via de ANWB (daar heb ik geen creditcard voor nodig, dus dat is prettiger) en dat gebruiken in Disney om binnen te komen om dan later die dag in te wisselen voor een jaarkaart?
  • Mierik zei:


    Kan ik een kaartje kopen via de ANWB (daar heb ik geen creditcard voor nodig, dus dat is prettiger) en dat gebruiken in Disney om binnen te komen om dan later die dag in te wisselen voor een jaarkaart?

    Hoi Mierik,
    Zolang er een prijs staat vermeld op het ticket, kan dit worden gebruikt bij de aanschaf van een jaarkaart. Het maakt daarbij niet uit via welke aanbieder het ticket is aangeschaft.
    Groetjes,
    Lars
  • Ja, dat weet ik natuurlijk niet of die prijs er op vermeld staat Confused
Log In of Registreer om te reageren.