Ratatouille: The Adventure

Is er iets meer bekend over deze attractie? wanneer willen ze deze gaan openen volgend jaar?
groetjes Wendy

Reacties


  • Is er iets meer bekend over deze attractie? wanneer willen ze deze gaan openen volgend jaar?
    groetjes Wendy

    Hoi Wendy,
    Bekijk het complete artikel over het nieuwe Ratatouille gebied dat in de zomer van 2014 opent in het Walt Disney Studios Park: http://www.discoverthemagic.nl/2012/05/disneyland-parijs-krijgt-nieuwe-attractie-en-restaurant-met-ratatouille-als-thema-in-2014/.
    Groetjes,
    Lars
  • Ratatouille: The Adventure gaat op 10 juli 2014 open voor het publiek. Meer informatie, foto's en video's van Ratatouille: http://www.discoverthemagic.nl/parken/walt-disney-studios-park/ratatouille-laventure-totalement-toquee-de-remy/.
  • probeerde van de week te reserveren voor het restaurant, maar dat kon nog niet, ze wisten niet zeker of het ook 10 juli opengaat.
    moest nog eens terugbellen voor die tijd.
  • Je kan momenteel als dreamkaarthouder je inschrijven voor een avant premiere tussen 26 en 29 juni. Link http://dream.disneylandparis-passeportannuel.fr/ratatouille-dream
    Momenteel zijn er wel wat problemen met een deel paspoortnummers die niet worden erkend. Er wordt aan gewerkt. Als je niet van frankrijk bent :-) dan gewoon bij je postcode zorgen dat je 5 cijfers invult. 'France' laat je maar gewoon staan...veel plezier!
  • Word er een speciale opening gedaan met een toespraak of zoiets, of gooien ze attractie gewoon open op 10 juli net als elke attractie.
    aks we aankomen maar eerst naat studios iov disneypark deze x en proberen fastpass te krijgen

  • Word er een speciale opening gedaan met een toespraak of zoiets, of gooien ze attractie gewoon open op 10 juli net als elke attractie.
    aks we aankomen maar eerst naat studios iov disneypark deze x en proberen fastpass te krijgen

    Hoi Renata,
    Dit weekend is het grote persweekend voor de opening van Ratatouille. Vandaag is de attractie officieel geopend door Bob Iger en Tom Staggs. Een uitgebreid rapport met foto's en video's over dit weekend komt volgende week online. Op 10 juli zal er een soort van 'lint-ceremonie' plaatsvinden, maar geen grote happening. Die is vandaag en morgen voor genodigden.
    Groetjes,
    Lars
  • Wij gaan zaterdag Ratatouille uitproberen. Sowieso een leuke smoes om weer eens die kant op te gaan. Ben benieuwd, zijn er hier meer mensen die gaan?
  • Meara zei:


    Wij gaan zaterdag Ratatouille uitproberen. Sowieso een leuke smoes om weer eens die kant op te gaan. Ben benieuwd, zijn er hier meer mensen die gaan?

    Hoi Meara,
    ik (en met mij vast nog veel meer lezers) ben heel benieuwd: hoe was Ratatouille? Wij moeten nog vijf weken wachten....
  • Ook wij moeten nog 4 nachtjes wachtenWink We hebben voor aanstaande zaterdag een uitnodiging..
  • Ondertussen kan je voor het restaurant chez remy ook reserveren, heb net gebeld voor 11 juli.benieuwd :)
  • Wat is de minimale lengte voor deze attractie? Mijn dochters (120+) zitten te popelen...
  • Wij hebben afgelopen zaterdag een aantal rondjes gedaan. Het is voor elke lengte, leeftijd toegankelijk. En een lol dat we hebben gehadLaugh Ik vind in Ratatouille alles wat je van een moderne attractie mag verwachten. Geweldige details. Van lachen, gieren, brullen naar een stevige schrikreactie. Het plein waar je op aan komt lopen, prachtig.
  • Is er een FastPass systeem aanwezig voor Ratatouille?
  • koen b zei:


    Is er een FastPass systeem aanwezig voor Ratatouille?

    Hoi Koen,
    Ratatouille is uitgerust met 3 soorten wachtrijen: Regulier, FastPass en Single Riders om de wachttijd zo kort mogelijk te houden. De verwachting is dat FastPasses voor deze attractie zeer snel vergeven zullen zijn, dus bij een bezoek aan Disneyland vanaf nu eerst naar het Studios Park voor FastPasses van Ratatouille! Vandaag is de attractie officieel open gegaan voor het publiek en waren de FastPasses voor de hele dag binnen 1 uur weg. De standby wachttijd is opgelopen tot 200 minuten. De gehele zomer zal de wachttijd hoog blijven, dus maak gebruik van FastPass of Single Riders.
    Groetjes,
    Lars
  • Iik zie op diverse fora idd wachtrijen afgelopen 3 dagen door het hele park heen, vraag is...is dat de rijnom in de area te komen of voor de attractie ?! Wij hebben nl een ViP fastpass in augustus, en reservering ratatouille en vraag me af of ik alleen toch al moet wachten in die rij door het hele park om bij de fastpass rij te komen,

  • Iik zie op diverse fora idd wachtrijen afgelopen 3 dagen door het hele park heen, vraag is...is dat de rijnom in de area te komen of voor de attractie ?! Wij hebben nl een ViP fastpass in augustus, en reservering ratatouille en vraag me af of ik alleen toch al moet wachten in die rij door het hele park om bij de fastpass rij te komen,

    Hoi missesjoyce,
    Bezoekers met een reservering voor Bistrot Chez Rémy of een (VIP) FastPass voor de attractie, kunnen het gebied direct betreden op vertoon van de reservering of FastPass aan de cast members bij de ingang van het nieuwe Ratatouille gebied (naast Toy Story Playland).
    Groetjes,
    Lars
  • de rest van de mensen moest smorgens in gewone rij staan wachten tot gedeelte openging, stonden rijen van de grote buzz bij ingang toys tory tot aan tram de tours en dan de bocht om tot art of animation.
    fastpassen zijn idd zo weg, wij hebben 2 x single riders line gedaan, 1 x met kwartier, 1 x half uur, wat gezien de normole rijen van 2 uur snel is.
Log In of Registreer om te reageren.