Swing into Spring (voorjaarsseizoen)

januari 2020 aangepast in Praktische Informatie
Hoi Lars en mede-forummers,
Vanaf dit weekend begint het lenteseizoen, en in het programmaboekje zie ik al tal van extra activiteiten staan. We waren helaas net een weekend te vroeg gegaan, dus gaan we in mei weer. Nu zie ik in het programmaboekje dat bepaalde activiteiten op bepaalde dagen niet voorkomen, maar het boekje geldt maar voor 1 week. Ik vind ook telkens pas een dag voordat die week ingaat het boekje daarvan. Nu dus dit boekje; en op de 2e pagina in het groene gedeelte zie je bij "when" de data van die week staan, wat dus aangeeft dat die activiteit niet dagelijks is.
Is het programma ergens anders wel al eerder beschikbaar? We wilden midden in de week gaan in de week van 5 mei (dan hebben we vakantie), maar willen natuurlijk niet net op een dag daar zijn dat een bepaalde activiteit niet gepland staat (we gaan 2 of 3 dagen). Echter, we moeten wel al vooraf een hotel boeken.
En blijft het programma tijdens het seizoen min of meer gelijk? Vooral "meet rapunzel" wil ik héél erg graag doen, ik ben helemaal weg van die film en hoop ook dat ze een handtekeningetje wil zetten op mijn muziekdoosje, haha. Nu ben ik natuurlijk een beetje bang dat ze dat om de zoveel tijd gaan wijzigen.
Alvast bedankt!
Groetjes, Veerle

Reacties

  • Veerle zei:


    Hoi Lars en mede-forummers,
    Vanaf dit weekend begint het lenteseizoen, en in het programmaboekje zie ik al tal van extra activiteiten staan. We waren helaas net een weekend te vroeg gegaan, dus gaan we in mei weer. Nu zie ik in het programmaboekje dat bepaalde activiteiten op bepaalde dagen niet voorkomen, maar het boekje geldt maar voor 1 week. Ik vind ook telkens pas een dag voordat die week ingaat het boekje daarvan. Nu dus dit boekje: http://parken.disneylandparis.nl/NL/NL/Neutral/Images/ShowsAndParades.pdf, en op de 2e pagina in het groene gedeelte zie je bij "when" de data van die week staan, wat dus aangeeft dat die activiteit niet dagelijks is.
    Is het programma ergens anders wel al eerder beschikbaar? We wilden midden in de week gaan in de week van 5 mei (dan hebben we vakantie), maar willen natuurlijk niet net op een dag daar zijn dat een bepaalde activiteit niet gepland staat (we gaan 2 of 3 dagen). Echter, we moeten wel al vooraf een hotel boeken.
    En blijft het programma tijdens het seizoen min of meer gelijk? Vooral "meet rapunzel" wil ik héél erg graag doen, ik ben helemaal weg van die film en hoop ook dat ze een handtekeningetje wil zetten op mijn muziekdoosje, haha. Nu ben ik natuurlijk een beetje bang dat ze dat om de zoveel tijd gaan wijzigen.
    Alvast bedankt!
    Groetjes, Veerle

    Hoi Veerle.
    Geen zorgen over de meet & greet met Rapunzel, die is van 5 april t/m 22 juni iedere dag bij Casey's Corner. De happening 'Welcome to Spring' is iedere week van zaterdag t/m woensdag te zien. De show 'Disney's Spring Promenade' is iedere week van woensdag t/m zondag te zien. Wil je doordeweeks alles minimaal één keer kunnen zien, dan zul je van woensdag t/m vrijdag moeten gaan. Op woensdag pik je dan nog even 'Welcome to Spring' mee en op donderdag en vrijdag de grote 'Disney's Spring Promenade' show. Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • Oh wat een goed nieuws!! Heb mijn manager gemaild of we een maandje later vakantie mogen, als het programma toch elke week hetzelfde is in het seizoen is dat fijner omdat we anders maar 4 weekjes hebben tussen de ene keer gaan en de volgende keer, haha.
    Bedankt voor de geruststelling en goede tip!
  • Veerle zei:


    Oh wat een goed nieuws!! Heb mijn manager gemaild of we een maandje later vakantie mogen, als het programma toch elke week hetzelfde is in het seizoen is dat fijner omdat we anders maar 4 weekjes hebben tussen de ene keer gaan en de volgende keer, haha.
    Bedankt voor de geruststelling en goede tip!

    Graag gedaan, Veerle! Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • Is er iemand die de afgelopen maand naar Disney is geweest en mij kan vertellen welke Swing into Spring-specials ik niet mag missen tijdens mijn verblijf volgende week?
  • RogerM zei:


    Is er iemand die de afgelopen maand naar Disney is geweest en mij kan vertellen welke Swing into Spring-specials ik niet mag missen tijdens mijn verblijf volgende week?

    Hoi RogerM,
    Ik heb persoonlijk niet geweest tijdens dit voorjaarsseizoen, maar Goofy's Garden Party (Central Plaza) en Welcome to Spring (Royal Castle Stage) zijn de absolute hoogtepunten dit jaar. Bekijk de video's om een indruk te krijgen: http://www.discoverthemagic.nl/2015/03/tweede-editie-swing-into-spring-officieel-gelanceerd-met-goofys-garden-party-en-exclusieve-disney-figuren/. Wellicht dat anderen nog tips uit ervaring kunnen geven.
    Groetjes en veel plezier,
    Lars
  • Lars zei:


    RogerM zei:


    Is er iemand die de afgelopen maand naar Disney is geweest en mij kan vertellen welke Swing into Spring-specials ik niet mag missen tijdens mijn verblijf volgende week?

    Hoi RogerM,
    Ik heb persoonlijk niet geweest tijdens dit voorjaarsseizoen, maar Goofy's Garden Party (Central Plaza) en Welcome to Spring (Royal Castle Stage) zijn de absolute hoogtepunten dit jaar. Bekijk de video's om een indruk te krijgen: http://www.discoverthemagic.nl/2015/03/tweede-editie-swing-into-spring-officieel-gelanceerd-met-goofys-garden-party-en-exclusieve-disney-figuren/. Wellicht dat anderen nog tips uit ervaring kunnen geven.
    Groetjes en veel plezier,
    Lars
    Hallo RogerM
    Wij zijn zojuist weer terug, en het was weer geweldig gezellig.
    Goofy's garden party is heel leuk wij hebben hem twee keer bekeken.
    Voor de popcornkar aan de kant van het paspartout annuel kantoor en zijn daarna als een speer meegelopen naar het theater voor het kasteel en hebben gelijk de show aldaar gekeken (zeker ook een aanrader)
    De tweede keer stonden we aan het eind van mainstreet link op de hoek met zicht op het kasteel dit was een nog betere plek om de party van Goofy te bekijken.
    De minnie trein is kort maar wel heel leuk.
    Verder zijn de speciale meet en greets met Minnie en stamper met vriendin leuk. Ook was er een muziek band maar die hebben wij gemist.
    Ik hoop dat je weer wat meer info heb zo.
    In ieder geval veel plezier (maar dat zal geen moeite kosten denk ik :) ))
    Groetjes Clautje
  • Dankjewel! Dan moet het zeker goed gaan komen!
Log In of Registreer om te reageren.