Mickey's not so scary halloween party

oktober 2019 aangepast in Disneyland Park
Ik zag ergens op internet dat je voor "Mickey's not so scary Halloween party" moet bijbetalen, én in een disney hotel moet zitten. Klopt dit, en wat kan ik me voorstellen bij het evening event?
We hebben een jaarkaart, dus korting hier op. Maar ben wel erg benieuwd wat het inhoudt.
Ik heb gehoord dat er in Disney World Orlando ook aan "trick or treat" gedaan wordt, gebeurd dat in Parijs ook?

Reacties

  • DennisH zei:


    Ik zag ergens op internet dat je voor "Mickey's not so scary Halloween party" moet bijbetalen, én in een disney hotel moet zitten. Klopt dit, en wat kan ik me voorstellen bij het evening event?
    We hebben een jaarkaart, dus korting hier op. Maar ben wel erg benieuwd wat het inhoudt.
    Ik heb gehoord dat er in Disney World Orlando ook aan "trick or treat" gedaan wordt, gebeurd dat in Parijs ook?

    Hoi Dennis,
    Er is geen 'Mickey's Not-So-Scarry Halloween Party' in Disneyland Parijs, alleen de grote 'Halloween Party' op 31 oktober in het Disneyland Park. Je hoeft hiervoor niet in een Disney hotel te zitten. Kaarten zijn tevens los verkrijgbaar. Ook in Parijs wordt er snoep uitgedeeld, net als in de VS. Bekijk de video's van afgelopen jaar om een indruk te krijgen: http://www.discoverthemagic.nl/2014/11/minnies-pirate-academy-hoogtepunt-van-disneys-halloween-party-2014-in-disneyland-parijs/.
    Groetjes,
    Lars
  • Vanaf wanneer kun je een kaartje bemachtigen voor dit event?? Wij zijn er in oktober, jaren geleden dit gedaan met de kids en die vonden het fantastisch! Maar weet niet meer hoe lang ik toen van tevoren de kaarten heb aangeschaft.
    groetjes Cindy
  • Kyrtje zei:


    Vanaf wanneer kun je een kaartje bemachtigen voor dit event?? Wij zijn er in oktober, jaren geleden dit gedaan met de kids en die vonden het fantastisch! Maar weet niet meer hoe lang ik toen van tevoren de kaarten heb aangeschaft.
    groetjes Cindy

    Hoi Cindy,
    Er worden helaas geen Mickey's Not-So-Scary Halloween Party's meer georganiseerd in Disneyland Paris. Alleen de grote Halloween Party op 31 oktober is er nog tijdens Disney's Halloween Festival. Tickets voor dit evenement zijn echter nog niet in de verkoop. Volg ons op Facebook en/of Twitter om als eerste op de hoogte te worden gebracht als ze beschikbaar komen.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.