Nieuw en gelijk een paar vraagjes

Hallo iedereen,

als eerste mijn complimenten voor de site, deze is overzichtelijk en informatief.

voor ik me heb aangemeld heb ik een aantal topics doorgelezen.
Nu zijn wij al jaren een frequent bezoeker van DLP, maar altijd via arrangementen.

Nu zijn onze omstandigheden veranderd en kunnen we niet meer een aantal dagen achter elkaar als gehele familie, ik ben dus op zoek gegaan naar 1 dag toegangstickets, wat zoals verwacht niet goedkoop is voor 5 volwassenen (kids zijn inmiddels ouder geworden)

Nu heb ik bij DLP een groepskaart gezien voor 4 pers. dit scheelt aannemelijk, deze kan ik nergens terugvinden op de officiële site. daarbij zouden we nog een enkel kaartje kunnen aanschaffen.

of

Omdat het om een behoorlijk bedrag gaat en het maar voor 1 dag is zit ook ook aan jaarpassen te denken. Ik zie dat je op de officiële site een behoorlijke korting krijgt bij aanschaf van 5 jaarpassen (oma meegeteld) wel op een adres (zouden ze dit checken?)

Kunnen jullie iets adviseren?

Reacties

  • Hallo iedereen,

    als eerste mijn complimenten voor de site, deze is overzichtelijk en informatief.

    voor ik me heb aangemeld heb ik een aantal topics doorgelezen.
    Nu zijn wij al jaren een frequent bezoeker van DLP, maar altijd via arrangementen.

    Nu zijn onze omstandigheden veranderd en kunnen we niet meer een aantal dagen achter elkaar als gehele familie, ik ben dus op zoek gegaan naar 1 dag toegangstickets, wat zoals verwacht niet goedkoop is voor 5 volwassenen (kids zijn inmiddels ouder geworden)

    Nu heb ik bij DLP een groepskaart gezien voor 4 pers. dit scheelt aannemelijk, deze kan ik nergens terugvinden op de officiële site. daarbij zouden we nog een enkel kaartje kunnen aanschaffen.

    of

    Omdat het om een behoorlijk bedrag gaat en het maar voor 1 dag is zit ook ook aan jaarpassen te denken. Ik zie dat je op de officiële site een behoorlijke korting krijgt bij aanschaf van 5 jaarpassen (oma meegeteld) wel op een adres (zouden ze dit checken?)

    Kunnen jullie iets adviseren?

    Hoi tinkerbel,

    Welkom!

    Dagkaarten zijn te koop vanaf €47 per persoon. Deze MINI tickets zijn op bepaalde dagen geldig en ontvang je als E-ticket die direct te gebruiken zijn bij de poortjes van de parken. Check hiervoor de kalender met geldigheid voor de verschillende voorverkooptickets: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-jaarkaarten-paris/toegangstickets-paris.

    Groepskaarten worden alleen verkocht aan georganiseerde groepen/gezelschappen en zijn niet 'los' te koop. De 20% familiekorting bij aanschaf van 5 of meer jaarkaarten is alleen geldig als alle gezinsleden op hetzelfde adres wonen. Dit dient aangetoond te worden voor alle volwassenen.

    Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik die graag.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,

    Dank je wel voor je snelle reactie, kun je online aangekochte kaartjes ook later inwisselen voor een jaarkaart?
  • Hallo Lars,

    Dank je wel voor je snelle reactie, kun je online aangekochte kaartjes ook later inwisselen voor een jaarkaart?

    Hoi tinkerbel,

    Dat kan, maar alleen met dagkaarten (geen meerdaagse tickets).

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.