Beste attracties Walt Disney World Resort

Wat vinden jullie de 3 beste attracties van het Walt Disney World Resort in Orlando?
Mijn top 3 is als volgt: 1: Toy Story Midway Mania in Hollywood Studios, 2: Kilimanjaro Safaris in Animal Kingdom en 3: Gran Fiesta Tour in Epcot.

Reacties

  • Voor mij staat splash mountain met stip op nummer 1, 2 toystory en 3 the tree of life in animal kindom
  • jungle cruise, Kilimanjaro safari,dinosaur.
  • Splash Mountain vind ik ook heel erg leuk, dit is we een van de leukste attracties van het Magic Kingdom park :)
  • Splash Mountain vond ik erg leuk! Expedition Everest ook trouwens :) Helaas hebben wij de Seven Dwars niet gedaan. Dan Test Track maar op nummer 3 :)
  • De waterparken in hun geheel op 1 (Blizzard beach en Typhoon lagoon), waarbij in de zon dobberend in de lazy river toch wel extreem heerlijk was. Dan splash mountain en mount everest en test track en zo. De attracties die we hier niet hebben zeg maar :)

    Maar eigenlijk vond ik Universal met afstand de betere parken, met name de Harry Potter attracties.
  • 1) Splash Mountain (MK) 2) Kilimanjaro's Safari (AK) 3) Buzz lightyears space ranger spins (MK) 4) Expedition Everest (AK) 5) Soarin (EP)
Log In of Registreer om te reageren.