Leeftijd

Geachte forum gasten.

Ik en mijn vrouw willen in mei 2018 voor 15 dagen met onze twee kinderen naar Disney world resort afreizen.
Nu zijn we ons een beetje aan het zoeken of begin mei( dit ivm de schoolvakantie)een goede tijd is om heen te gaan. Zijn er in die periode bijv veel attracties gesloten.
En is het er dan heel druk.
Andere vraag onze jongste is dan 6,5 jaar oud is hij dan te jong of is het geen probleem.
Hij is al twee maal naar Disney Parijs geweest en dat vonden wij makkelijk te doen, maar Amerika is natuurlijk wel even andere koek qua kosten en reizen natuurlijk.


Groeten
Thomas

Reacties

  • Geachte forum gasten.

    Ik en mijn vrouw willen in mei 2018 voor 15 dagen met onze twee kinderen naar Disney world resort afreizen.
    Nu zijn we ons een beetje aan het zoeken of begin mei( dit ivm de schoolvakantie)een goede tijd is om heen te gaan. Zijn er in die periode bijv veel attracties gesloten.
    En is het er dan heel druk.
    Andere vraag onze jongste is dan 6,5 jaar oud is hij dan te jong of is het geen probleem.
    Hij is al twee maal naar Disney Parijs geweest en dat vonden wij makkelijk te doen, maar Amerika is natuurlijk wel even andere koek qua kosten en reizen natuurlijk.


    Groeten
    Thomas

    Hoi Thomas,

    Bij een bezoek aan Walt Disney World in mei, zou ik adviseren om begin mei te gaan. Eind mei is Memorial Day (één van de drukste weekenden van het jaar) en beginnen de eerste bezoekers voor de zomer te komen. De voorjaarsvakantie in de VS loopt (gefaseerd) van midden maart t/m midden april, dus daar zit je dan ook buiten.

    Als jullie zoon goed reageert op Disneyland Paris, dan zal hij Walt Disney World ook geweldig vinden. Het enigste grote verschil voor dit type vakantie is de reisduur. Heeft hij al eens gevlogen?

    Momenteel is de populaire Free Disney Dining Plan aanbieding beschikbaar voor aankomsten in 2017. Bekijk de prijzen via onze actiepagina om alvast een indicatie te krijgen: http://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan.

    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars

    Bedankt voor u antwoord.
    We zullen rond 27 april 2018 vertrekken.
    Goed te horen dat het dan minder druk is.
  • Denk dat ik volgend jaar zal gaan bestellen, tegen die tijd zal ik nog wel meer vragen hebben
  • Beste Lars

    Bedankt voor u antwoord.
    We zullen rond 27 april 2018 vertrekken.
    Goed te horen dat het dan minder druk is.

    Hoi Thomas,

    Graag gedaan! Aanbiedingen voor 2018 zullen volgend jaar beschikbaar komen. Wij werken samen met The Walt Disney Travel Company voor de beste prijzen voor Europese bezoekers van Walt Disney World.

    Denk dat ik volgend jaar zal gaan bestellen, tegen die tijd zal ik nog wel meer vragen hebben

    Als er vragen zijn, dan hoor ik dat graag.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.