Nieuwe prijzen jaarkaarten

124

Reacties

  • tatake zei:

    Hey, wij gaan dit weekend nog snel onze dream passen verlengen. Verlopen pas op 14 mei. Nu hebben ze me in disney verteld dat alle voorwaarden dus behouden blijven. Dus ook de 6 maanden extra. Hier lees ik maar 4 maanden. Hebben ze me in disney verkeerde info gegeven dan? Want heb het echt uitdrukkelijk gevraagd, als we voor 29 maart verlengen krijgen we nog alle dream voordelen en het half jaar extra? Ja was hun antwoord.

    Hoi tatake,

    Het is allemaal verwarrend doordat er verschillende interpretaties bestaan van de regels op papier en in de praktijk. Typisch Frans! De voorwaarden zoals vermeld op onze website komen uit officiële documentatie van Disney. Hierin wordt vermeld dat jaarkaarten die na 28 maart verlopen de nieuwe 4 maanden extra aanbieding krijgen. Alleen voor jaarkaarten die vóór 29 maart verlopen krijg je 6 maanden. Dat gezegd hebbende, als Disney jou heeft aangegeven dat het wel 6 maanden zijn, dan is dat alleen maar meegenomen. Wij publiceren echter alleen de informatie die wij van Disney ontvangen om het zo 'correct' mogelijk te houden. Laat ons even weten of je 4 of 6 maanden hebt gekregen.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij zijn vorig weekend gaan verlengen, onze jaarkaarten lopen ook af in mei en wij hebben de 18 maanden gekregen, dus onze oude jaarkaarten tellen nog tot 13 mei en de nieuwe beginnen te tellen van 14 mei 2017 tot 13 november 2018.
    groetjes Anja
  • stitch zei:

    Wij zijn vorig weekend gaan verlengen, onze jaarkaarten lopen ook af in mei en wij hebben de 18 maanden gekregen, dus onze oude jaarkaarten tellen nog tot 13 mei en de nieuwe beginnen te tellen van 14 mei 2017 tot 13 november 2018.
    groetjes Anja

    Hoi Anja,

    Dus toch 6 maanden. Zucht... Communicatie vanuit DLP is weer eens ondermaats. Hebben jullie weer een Dream gekregen? Dank voor de feedback!

    Groetjes,
    Lars
  • Ja wij hebben terug een dream jaarkaart gekregen. Ik kan wel aanraden voor degene die dit weekend hun kaart nog gaan vernieuwen om op tijd naar het bureau passeport annuel te gaan want wij hebben er zaterdag 1uur en 15 minuten over gedaan en we stonden dan nog redelijk vooraan in de rij en de rij achter ons was gigantisch, ik denk dat er wel mensen waren die meer dan een halve dag in de rij moesten staan.
    groetjes Anja
  • stitch zei:

    Ja wij hebben terug een dream jaarkaart gekregen. Ik kan wel aanraden voor degene die dit weekend hun kaart nog gaan vernieuwen om op tijd naar het bureau passeport annuel te gaan want wij hebben er zaterdag 1uur en 15 minuten over gedaan en we stonden dan nog redelijk vooraan in de rij en de rij achter ons was gigantisch, ik denk dat er wel mensen waren die meer dan een halve dag in de rij moesten staan.
    groetjes Anja

    Hoi Anja,

    Dank voor deze toelichting en advies!

    Groetjes,
    Lars
  • maart 2017 aangepast
    mieke zei:

    Ik heb een vraagje ivm de blockdagen. Wij zijn van 7 tot 9 august
    Us in parijs zelf . Ik zou echter graag op 9 augustus een jaarabo aanschaffen maar zag bij de iets goedkopere abonnement s dat 9 ik het park wel binnen kan maar 10 een blockdag is en ik had voor die ene extra nacht een dia ey hotel willen boeken ook . Gaat dit trouwens als je het abonnement online bestelt al om dan een kamer te kunnen boeken zonder de effectieve kaart ? Grtjs

    Ik heb een kamer kunnen boeken zonder onze definitieve jaarkaart maar ik had wel een tijdelijke voucher en ik mocht pas inchecken na het ophalen van onze jaarkaart al hebben ze nooit gevraagd naar mijn jaarkaart bij het inchecken
    Hoe heb je dit dan gedaan mieke ?
  • mieke zei:

    Ik heb een vraagje ivm de blockdagen. Wij zijn van 7 tot 9 august
    Us in parijs zelf . Ik zou echter graag op 9 augustus een jaarabo aanschaffen maar zag bij de iets goedkopere abonnement s dat 9 ik het park wel binnen kan maar 10 een blockdag is en ik had voor die ene extra nacht een dia ey hotel willen boeken ook . Gaat dit trouwens als je het abonnement online bestelt al om dan een kamer te kunnen boeken zonder de effectieve kaart ? Grtjs

    Ik heb een kamer kunnen boeken zonder onze definitieve jaarkaart maar ik had wel een tijdelijke voucher en ik mocht pas inchecken na het ophalen van onze jaarkaart al hebben ze nooit gevraagd naar mijn jaarkaart bij het inchecken
    Hoe heb je dit dan gedaan mieke ?
    Gewoon naar de reserveringslijn gebeld en gezegd dat ik een tijdelijke voucher had, ik moest dan de laatste cijfers van die voucher geven.
  • Nou kom ik ook eventjes...

    Ik heb een DREAM kaart deze loopt af oktober 2017
    Mijn dochter en buurjochie hebben een
    FANTASY kaart ook aflopend oktober 2017

    As 2 mei gaan we weer naar DLP
    We nemen nu een gezin met 4 personen mee.
    Deze willen ook een jaarkaart Aanschaffen (was mijn advies want volgens my is dat goedkoper)

    -Welke kaarten kan ik t beste aanschaffen?
    -En krijgen ze dan via mij nog wel de korting?
    -komen er nieuwe stempelspaarkaarten?
    -en moet ik verder nog iets doen in mei?

    Periode 2 tm 5 mei gaan we
  • Hoi,

    vanaf 29 maart komen er nieuwe jaarkaarten, daarover vind je alle informatie hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris
    - Welke kaarten het beste passen ligt af van hun budget, hun wensen en hun geplande bezoekdagen (i.v.m. blokdagen). Dus dat is moeilijk te adviseren.
    - Ja, je kunt wel korting geven, maar maximaal aan 3 personen.
    - Ja, die krijg je gewoon bij het jaarkaartenbureau.
    - Nee, alleen genieten (en aanwezig zijn bij de aankoop van de jaarkaarten natuurlijk)!
  • Zoals beloofd nog even wat toelichting over onze verlenging. We hebben idd nog een half jaar gekregen + nog eens 10 dagen extra blijkbaar. Onze nieuwe passen gaan in op 15 mei 2017 en lopen tot 24 november 2018.
  • Goedenavond, Ik denk erover om nog snel vier Dream pasen aan te schaffen voor 29 maart. Klopt het dat de korting met de Dream minder wordt voor hotels? Voorheen was dat 40 procent en ik zie nu iets staan over 63 euro bij Cheyenne en Santa Fe, maar ik zie geen percentage meer. Verder vraag ik me af of dat ik met de Dream pas ook niet meer in aanmerking kom voor de 'bring a friend' actie. In diverse overzichten lijkt alsof je dat voordeel niet meer krijgt. Weten jullie daar iets meer over? Alvast bedankt
  • Deborah zei:

    Goedenavond, Ik denk erover om nog snel vier Dream pasen aan te schaffen voor 29 maart. Klopt het dat de korting met de Dream minder wordt voor hotels? Voorheen was dat 40 procent en ik zie nu iets staan over 63 euro bij Cheyenne en Santa Fe, maar ik zie geen percentage meer. Verder vraag ik me af of dat ik met de Dream pas ook niet meer in aanmerking kom voor de 'bring a friend' actie. In diverse overzichten lijkt alsof je dat voordeel niet meer krijgt. Weten jullie daar iets meer over? Alvast bedankt

    Hoi Deborah,

    De voordelen van de huidige jaarkaarten blijven gewoon hetzelfde tot aan de vervaldatum. Als je vóór 29 maart online de jaarkaarten als E-vouchers aanschaft, dan blijf je profiteren van de huidige voorwaarden en voordelen zolang de jaarkaarten geldig zijn.

    Je kunt de jaarkaarten eenvoudig online bestellen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag in Disney om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi lars,ik heb een vraag kan ik ook een discovery jaarkaart kopen als je in nederland woont,ik heb namelijk gelezen dat het alleen voor de fransen is klopt dit,en mag je met de discovery jaarkaart naar binnen op 30 april 2017 en de daarop volgende dagen,ik hoop dat jik mij kunt helpen
  • san zei:

    Hoi lars,ik heb een vraag kan ik ook een discovery jaarkaart kopen als je in nederland woont,ik heb namelijk gelezen dat het alleen voor de fransen is klopt dit,en mag je met de discovery jaarkaart naar binnen op 30 april 2017 en de daarop volgende dagen,ik hoop dat jik mij kunt helpen

    Hoi San,

    Ook als Nederlander kun je de Discovery jaarkaart aanschaffen, maar je hebt dan standaard twee blockdagen na het definitief aanmaken van de jaarkaarten, waardoor je deze kaart in jullie geval alleen op 30 april kunt gebruiken. De twee daarop volgende dagen zijn blockdagen. De Discovery is bedoelt voor de lokale Franse bevolking. Wij adviseren internationale gasten om te kiezen voor een Magic Flex of Magic Plus zonder deze beperking.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je lars voor snelle reaktie,kan ik dan gewoon de discovery jaarkaart bij disney kopen op 30 april en dan gewoon het park in,en dan na de 2 blokdagen op 1 en 2 mei de dag erna weer naar binnen in park,en heb ik ook recht op 10 procent korting bij aanschaf
    Bvd
  • san zei:

    Dank je lars voor snelle reaktie,kan ik dan gewoon de discovery jaarkaart bij disney kopen op 30 april en dan gewoon het park in,en dan na de 2 blokdagen op 1 en 2 mei de dag erna weer naar binnen in park,en heb ik ook recht op 10 procent korting bij aanschaf
    Bvd

    Hoi San,

    De 10% korting is alleen beschikbaar via een bestaande jaarkaarthouder die tegelijk aanwezig moet zijn.

    Groetjes,
    Lars
  • Oke en kan het wel wat ik vroeg over de dagen
  • Hoi san,

    ja, dat klopt. Als je de kaart koopt op 30 april mag je 1 en 2 mei het park niet in, vanaf 3 mei weer wel, rekening houdend met de blokdagen natuurlijk.
    Voor de Discovery-kaart vind je de blokdagen hier: https://www.discoverthemagic.nl/content/downloads/disneyland-paris/dlp-jaarkaarten-blockdagen-discovery-mrt2017-aug2018.pdf, waarbij de blauw geblokte dagen de dagen zijn waarop je toegang hebt tot beide parken.
  • Hoi lars,we gaan de kaarten online bestellen heb je dan ook recht op 10 procent korting bij het inwisselen van voucher voor jaarkaart?
  • san zei:

    san zei:

    Hoi lars,we gaan de kaarten online bestellen heb je dan ook recht op 10 procent korting bij het inwisselen van voucher voor jaarkaart?

    Neen alleen in Disneyland zelf, je moet dan met iemand afspreken met jaarkaart, jullie krijgen 10% korting en wij als jaarkaarthouder krijgen één stempel per jaarkaart.
    Dan koop je gewoon vooraf een toegangsticket online voor één dag en dit bedrag wordt dan afgetrokken van de prijs voor de jaarkaart.
  • san zei:

    Hoi lars,we gaan de kaarten online bestellen heb je dan ook recht op 10 procent korting bij het inwisselen van voucher voor jaarkaart?

    Hoi San,

    Zoals Mieke al aangeeft krijg je alleen korting op de aanschaf van een jaarkaart als je met een bestaande jaarkaarthouder afspreekt bij Bureau Passeport Annuel. Online zijn de Jaarkaarten voor de reguliere prijs beschikbaar.

    Je kunt de jaarkaarten eenvoudig online bestellen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpaspoorten' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag in Disney om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
  • Kun je als niet inwoner van Frankrijk zijnde toch de Discovery jaarkaart voor € 139 kopen? Uiteraard rekening houdend met de regels die daaraan verbonden zijn.

    1 van die regels is dat de Discovery jaarkaart is de twee dagen na aanschaf niet geldig (standaard blockdagen). Als wij deze op zaterdag 14-10 aanschaffen (wat volgens de kalender een blockdag is) dan telt zondag en maandag als blockdag. Klopt mijn gedachtegang?

    Benieuwd naar de reacties.

    Groetjes, Esther
  • Hoi,

    Je kunt inderdaad gewoon als Nederlander een Discovery-kaart kopen. Als de data die jij noemt kloppen, dan zijn de blokdagen inderdaad ook meteen de twee dagen na aankoop waarop je de kaart niet mag gebruiken.
  • Hugo zei:

    Hoi,

    Je kunt inderdaad gewoon als Nederlander een Discovery-kaart kopen. Als de data die jij noemt kloppen, dan zijn de blokdagen inderdaad ook meteen de twee dagen na aankoop waarop je de kaart niet mag gebruiken.

    Hallo Hugo, bedankt voor je reactie. Wij zouden dus op zaterdag 14-10 (blockdag voor discovery-kaart) deze jaarkaart kunnen aanschaffen en wel die dag in het park verblijven. Vervolgens zondag 15-10 en maandag 16-10 blockdag ivm de 2 dagen na aanschaf. En dan dinsdag-vrijdag 17-10 tot 20-10 in het park, wat geen blockdagen zijn.
    Klopt dit denk je?

    Groetjes, Esther
  • Hoi Esther,

    Ik heb de kalender niet bij de hand (maar die heb jij vast wel) dus als de data kloppen, klopt jouw verhaal ook.
  • Esther,

    ik heb de agenda ook nog even erbij gepakt en dat klopt helemaal.
  • Hugo bedankt, wij willen in de herfstvakantie gaan, en aangezien er die week (ma/vr) geen blokdagen zijn, is deze jaarkaart prima voor ons. Ging mij er voornamelijk ook om dat wij op een blockdag wel zo´n kaart kunnen aanschaffen. Dat we de volgende 2 dagen niet naar binnen kunnen, geeft niet, genoeg in de omgeving te doen, en we zitten in CP aldaar.
    Groetjes, Esther
  • Hoi allemaal,

    Vanaf 21 maart 2018 veranderen de prijzen en voordelen van vrijwel alle jaarkaarten. Daarnaast komt er speciale merchandise voor jaarkaarthouders en organiseert Disney voor het eerst 'AP Nights'. Meer informatie & prijzen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-prijzen-voordelen-jaarkaarten-2018-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Wij hebben de magic flex en die loopt af op 2 juni. Nu wilden wij eind april verlengen maar zie ik dat er dan 30 euro per persoon bovenop komt ivm de nieuwe prijzen, in ons geval dus 120 euro. Kunnen wij al eerder verlengen dus nog voor 21 maart? Zodat we nog de oude prijs hebben?
  • Hoi Hilke,

    je kunt 2 maanden voor de afloopdatum verlengen - in jullie geval is dat dus vanaf 2 april. Eerder verlengen kan helaas niet.
Log In of Registreer om te reageren.