Grand Celebration show & cavalcade voor 25e verjaardag

Goedemorgen,
Zojuist zag ik op YouTube een filmpje van een parade met volgens mij alle figuren uit alle disney films en series ooit! De grand celebration cavalcade (special Characters). En dat filmpje is van deze week.
Is die parade vaker te zien de komende tijd? Of was dit eenmalig? Wij gaan van 2 tm 6 mei weer.
Groetjes martine

Reacties

  • Dit was eenmalig op 12 april, omdat het park die dag 25 jaar open was. Veel plezier in mei!
  • Goedemorgen,
    Zojuist zag ik op YouTube een filmpje van een parade met volgens mij alle figuren uit alle disney films en series ooit! De grand celebration cavalcade (special Characters). En dat filmpje is van deze week.
    Is die parade vaker te zien de komende tijd? Of was dit eenmalig? Wij gaan van 2 tm 6 mei weer.
    Groetjes martine

    Hoi Martine,

    Zoals Joke al aangeeft was deze show & cavalcade alleen op 12 april 2017 te zien ter ere van de 25e verjaardag van Disneyland Paris. Bekijk de video's van de complete show & cavalcade hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/grand-celebration-show-25e-verjaardag-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.