Star Wars Avondhappening op 5 of 6 mei 2017

maart 2017 aangepast in Parken & Activiteiten
Ik zag dat de tickets voor de Star Wars Avondhappening op 5 of 6 mei 2017 online te koop zijn http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris
Is al ergens bekend gemaakt is of er, naast korting met je jaarpaspoort, ook korting is voor leden van de Shareholders Club?

Reacties

  • Ik zag dat de tickets voor de Star Wars Avondhappening op 5 of 6 mei 2017 online te koop zijn http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris
    Is al ergens bekend gemaakt is of er, naast korting met je jaarpaspoort, ook korting is voor leden van de Shareholders Club?

    Hoi Maria-Anna,

    Alleen jaarkaarthouders krijgen korting op tickets voor Star Wars Night op 5 of 6 mei. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/star-wars-night-in-disneyland-paris-hyperspace-mountain.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Ik zag dat de tickets voor de Star Wars Avondhappening op 5 of 6 mei 2017 online te koop zijn http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris
    Is al ergens bekend gemaakt is of er, naast korting met je jaarpaspoort, ook korting is voor leden van de Shareholders Club?

    Hoi Maria-Anna,

    Alleen jaarkaarthouders krijgen korting op tickets voor Star Wars Night op 5 of 6 mei. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/star-wars-night-in-disneyland-paris-hyperspace-mountain.

    Groetjes,
    Lars
    Even voor mij ter info.. Dus alleen ik zou de korting krijgen, maar degene die met mij mee zouden gaan niet?
    Dan heb ik nog even een vraag. Zijn de kosten bovenop de reguliere prijs van de entree?
  • dotty03 zei:


    Even voor mij ter info.. Dus alleen ik zou de korting krijgen, maar degene die met mij mee zouden gaan niet?
    Dan heb ik nog even een vraag. Zijn de kosten bovenop de reguliere prijs van de entree?

    Hoi dotty03,

    Nee, alle jaarkaarthouders kunnen maximaal 5 tickets voor Star Wars Night aanschaffen. Ik reageerde op de vraag van Maria-Anna of ook leden van de Shareholders Club korting krijgen :) Als je ook overdag de parken in wilt, dan zul je daar aparte toegangstickets (of de jaarkaart) voor nodig hebben. Star Wars Night is een hardticket event, net als Disney's Halloween Party.

    Groetjes,
    Lars
  • dotty03 zei:

    Lars zei:

    Ik zag dat de tickets voor de Star Wars Avondhappening op 5 of 6 mei 2017 online te koop zijn http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris
    Is al ergens bekend gemaakt is of er, naast korting met je jaarpaspoort, ook korting is voor leden van de Shareholders Club?

    Hoi Maria-Anna,

    Alleen jaarkaarthouders krijgen korting op tickets voor Star Wars Night op 5 of 6 mei. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/star-wars-night-in-disneyland-paris-hyperspace-mountain.

    Groetjes,
    Lars
    Even voor mij ter info.. Dus alleen ik zou de korting krijgen, maar degene die met mij mee zouden gaan niet?
    Dan heb ik nog even een vraag. Zijn de kosten bovenop de reguliere prijs van de entree?
    Hallo Lars,
    Ondertussen ontving ik ook eindelijk een email van DLP. Hierin staat het volgende:
    "Wij danken u voor uw e-mail en uw interesse in Disneyland® Paris.

    Shareholders krijgen 15% korting op de tickets voor de Star Wars avond op 05 of 06 mei 2017.
    Voor het standaad pakket betaalt u 41.65€ in plaats van 49.00€
    Voor het pakket Hyperspace Mountain betaalt u 54.40€ in plaats van 64.00€

    Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd".

    Goed nieuws voor leden van de Shareholders Club!
  • Misschien dat ik een mailtje heb gemist, maar waar kan ik precies de tickets met jaarpaskorting bestellen?
  • Misschien dat ik een mailtje heb gemist, maar waar kan ik precies de tickets met jaarpaskorting bestellen?

    Hoi Camisado,

    Tickets voor Star Wars Night met jaarkaartkorting kun je aanschaffen via de reserveringslijn of ter plaatse bij de kassa (naar gelang beschikbaarheid).

    Groetjes,
    Lars

  • Hallo Lars,
    Ondertussen ontving ik ook eindelijk een email van DLP. Hierin staat het volgende:
    "Wij danken u voor uw e-mail en uw interesse in Disneyland® Paris.

    Shareholders krijgen 15% korting op de tickets voor de Star Wars avond op 05 of 06 mei 2017.
    Voor het standaad pakket betaalt u 41.65€ in plaats van 49.00€
    Voor het pakket Hyperspace Mountain betaalt u 54.40€ in plaats van 64.00€

    Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd".

    Goed nieuws voor leden van de Shareholders Club!

    Kijk eens aan. Goed om te horen Maria-Anna en dank voor het delen van de feedback.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij willen graag 5 en 6 mei naar disneyland Parijs maar zagen dat er op 5 mei Star Wars Night is , wij hebben een fantasy jaarkaart , kunnen wij gewoon het park in met deze kaarten tot 20.00 uur of zijn we verplicht om aparte tickets voor die star wars avond erbij te nemen ?
  • Hoi Nicole,
    met je jaarkaart mag je tot de "reguliere" sluitingstijd in het Studios Park verblijven. Voor de Star Wars Night dien je aparte toegangskaarten aan te schaffen.
  • Hugo zei:

    Hoi Nicole,
    met je jaarkaart mag je tot de "reguliere" sluitingstijd in het Studios Park verblijven. Voor de Star Wars Night dien je aparte toegangskaarten aan te schaffen.

  • Wij hebben een verblijf geboekt van 4 t/m 7 mei in een Disneyhotel, mogen wij wel naar de Star Wars Night?
  • Hoi Lydia,

    Dan geldt hetzelfde: met je hotelboeking mag je blijven tot de reguliere sluitingstijd. Voor de Star Wars Night dien je aparte toegangskaarten aan te schaffen.
  • Dank voor je snelle reactie...
  • Bedankt voor je reactie Hugo
  • Hoi @Lydia en @Nicole1980 ,

    Net als Disney's Halloween Party, is Star Wars Night een 'hardticket event' waar los voor betaald moet worden, ook als heb je reeds een toegangsbewijs voor de parken en/of een arrangement. De tickets zijn vanaf €49 per persoon online te bestellen via deze pagina: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/star-wars-night-in-disneyland-paris-hyperspace-mountain.

    Groetjes,
    Lars
  • Maar wij gaan niet voor het star wars event maar alleen voor de parken , dus om 20.00 als de parken sluiten gaan wij naar het hotel , moet ik dan ook die tickets kopen ?
  • Hoi Nicole,

    als je niet naar de Star Wars Night gaat hoef je die kaartjes niet te kopen. Je gaat dan gewoon uiterlijk op het moment dat het park "regulier" sluit (dus voor alle bezoekers zonder een toegangskaartje voor de Star Wars Night) het Walt Disney Studios Park uit. Vervolgens ben je vrij in wat je de rest van de avond wil doen.
  • Top, bedankt voor het antwoord , met twee meiden die niet van star wars houden is het helaas niet nodig haha ..
  • april 2017 aangepast
    Hey iedereen, graag wil ik toch even vermelden dat ik vandaag een boeking heb gedaan en ik betaal voor HyperSpace 44,80€ pp met Dream jaarpas. Zo staat het op de bevestiging email. Totaal prijs voor 2 personen 89,60€ en niet 54€ zoals bovenaan vermeld. Bizar
  • Hey iedereen, graag wil ik toch even vermelden dat ik vandaag een boeking heb gedaan en ik betaal voor HyperSpace 44,80€ pp met Dream jaarpas. Zo staat het op de bevestiging email. Totaal prijs voor 2 personen 89,60€ en niet 54€ zoals bovenaan vermeld. Bizar

    Hoi TheMagicTravelers,

    Jaarkaarthouders krijgen gewoon korting op dit evenement, net als op tickets voor Disney's Halloween Party. Star Wars Night valt onder 'avondhappenings'. De reguliere prijs is €64 per persoon voor het Hyperspace arrangement. Hier krijg je als Dream jaarkaarthouder 30% korting op (€44,80 per persoon).

    Groetjes,
    Lars
  • We kijken er al naar uit :smile:
  • Ik ben benieuwd of we de hele dag in de Hyperspace Mountain kunnen, en dan onbeperkt of maar 1x.... ben erg benieuwd naar deze versie!
  • Alvast veel plezier!
  • RogerM zei:

    Ik ben benieuwd of we de hele dag in de Hyperspace Mountain kunnen, en dan onbeperkt of maar 1x.... ben erg benieuwd naar deze versie!

    Ik ook ... Hij is maar open van 17u tot 22u en zie net dat Hyperspace volledig volzet zit. Enkel nog Standaard tickets zijn beschikbaar.
Log In of Registreer om te reageren.