Merchandise Disneyland Paris

februari 2019 aangepast in Algemeen
Wij zijn in de herfstvakantie geweest naar Disney en zagen daar een knuffels Leroy (een 35 cm grote rode Stitch knuffel). We hadden tegen de kids gezegd dat ze die de volgende keer, in de kerstvakantie, zouden krijgen. In de kerstvakantie, je raad het al.......geen rode Leroy knuffel. Alles in elke winkel was weg. Ze konden geen antwoord geven of hij nog terugkomt en ik heb nu een vraag openstaan bij de klantenservice, maar responstijd van hun is 45 dagen. Weten jullie hoe het zit? Komen de knuffels nog terug? Is het gewoon een soort maandelijkse wisseling van winkelvoorraad?

Reacties

  • We hebben in de kerstvakantie twee vesten gekocht voor de kids 35 Euro per stuk. Met 10%korting van de jaarkaart. Thuis 1x gewassen en de Mickey mouse is roze geworden op de oorspronkelijk witte plekken. Het is een rood vest met grote Mickey op de achterkant met oorspronkelijk een wit hoofd en handen, maar nu dus roze. Echt zonde. Op 30 graden gewassen volgens de voorschriften. Nu gaan we eind februari weer terug. Kan ik deze retourneren ergens? K heb helaas de bon niet meer, maar misschien kunnen ze de aankoop checken met de jaarpas die ik gebruikt heb bij de aanschaf? Hoe werkt dit?
  • Hoi @maggymouse ,

    Veel artikelen in de winkels van Disneyland Paris zijn seizoensgebonden en beperkt beschikbaar. Onze tip is dan ook niet te wachten tot een volgend bezoek om een bepaald artikel aan te schaffen aangezien het niet zeker is dat deze dan ook nog te koop is. Wellicht is deze knuffel wel nog via shopDisney verkrijgbaar. Bekijk de online website hier inclusief de uitverkoop met tot 50% korting op merchandise: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/tot-50-korting-op-disney-store-merchandise.

    Zonder een bonnetje is het helaas niet mogelijk om een product terug te brengen. Ik zou het echter gewoon de eerstvolgende keer meenemen en dit voorleggen aan een cast member in de winkel. Wellicht dat zij toch nog iets voor je kunnen doen, maar in principe is dat niet mogelijk zonder bonnetje. Tip: Het wordt aanbevolen om dergelijke vesten (met witte elementen gecombineerd met felle kleuren) eerst op de hand te wassen en de keer daarna pas in de wasmachine.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik had Disney gemaild over de vestjes en ze kunnen aan de hand van een pin-afschrift ook de bon achterhalen in hun systeem. Zo gelukkig hebben ze mijn bon kunnen achterhalen en krijg ik mijn geld retourgestort op mijn rekening binnen 28 dagen. Topservice van Disney!
  • Dat is super mooi om te horen, @maggymouse !
  • Pride ears/hoofdband.

    Wij zijn gisteren teruggekomen van DLP. Mijn dochter wil heel erg graag de pride ears/ oortjes met de regenboogvlag hebben. Maar helaas werden deze pas vanaf vandaag 28/5/2019 in de winkels te koop aangeboden. Is er iemand die binnenkort naar DLP gaat en voor mijn dochter deze oortjes zou kunnen kopen/meebrengen?
    Alvast bedankt!!

    Esther.
    esther.hennion@ziggo.nl
  • Ik stuur je een mail
  • Ik zie afbeelding voorbij komen van theepot (barstje), kop en schotel, bord
    Waar is deze verkrijgbaar en wanneer bepaalde datum.

    Harry
Log In of Registreer om te reageren.