Openingstijden parken

mei 2015 aangepast in Praktische Informatie
Hoi!
Heeft iemand een idee wat de openingsuren zijn in september voor het Disneyland park?
Of wanneer komen deze op de website? Ik kan maar tot en met augustus kijken.
Ik vroeg me af hoe laat het park sluit zodat we de laatste dag nog Disney Dreams kunnen zien of niet. Misschien weet iemand nog hoe laat dat vorig jaar ongeveer was? Is september ook een rustige periode of toch nog druk?
Alvast bedankt!
Groetjes :)

Reacties

  • Aangezien Dreams altijd na zonsondergang plaatsvind zal het park op z'n allervroegst om 21u sluiten. Maar ik zou het niet aanraden om op de laatste dag nog naar Dreams te gaan kijken. Ik weet niet hoeveel dagen jullie gaan? Maar als je de show 2x gezien hebt is het echt wel genoeg.
    Daarnaast moet je (met een beetje pech) nog zo'n 5 uur terug rijden: en moe zul je zijn! En is het ook jammer dat je bijna een uur voor Dreams al een plekje moet zoeken, de attracties zijn dan juist lekker rustig, dus pak ook iets mee van het mooi verlichte park in het donker ;)
  • RogerM zei:


    Aangezien Dreams altijd na zonsondergang plaatsvind zal het park op z'n allervroegst om 21u sluiten. Maar ik zou het niet aanraden om op de laatste dag nog naar Dreams te gaan kijken. Ik weet niet hoeveel dagen jullie gaan? Maar als je de show 2x gezien hebt is het echt wel genoeg.
    Daarnaast moet je (met een beetje pech) nog zo'n 5 uur terug rijden: en moe zul je zijn! En is het ook jammer dat je bijna een uur voor Dreams al een plekje moet zoeken, de attracties zijn dan juist lekker rustig, dus pak ook iets mee van het mooi verlichte park in het donker ;)

    Dankje voor het snelle antwoord RogerM!
    Ik weet nog niet hoe lang we precies gaan maar waarschijnlijk 2 of 3 dagen. Omdat we maar zo kort gaan zou het leuk zijn om Disney Dreams nog een laatste keer te zien. We zouden wel met de trein gaan en dat is maar 2 uur dus dan zou het niet echt een probleem zijn. Ik dacht om Dreams nog te zien voor de laatste trein vertrekt maar als het park rond 21 u sluit is dit uitgesloten. Toch bedankt voor de informatie! Weet je iets van de drukte in september?
  • Kirsten zei:


    Hoi!
    Heeft iemand een idee wat de openingsuren zijn in september voor het Disneyland park?
    Of wanneer komen deze op de website? Ik kan maar tot en met augustus kijken.
    Ik vroeg me af hoe laat het park sluit zodat we de laatste dag nog Disney Dreams kunnen zien of niet. Misschien weet iemand nog hoe laat dat vorig jaar ongeveer was? Is september ook een rustige periode of toch nog druk?
    Alvast bedankt!
    Groetjes :)

    Hoi Kirsten,
    De openingstijden voor september zijn nog niet bekend. Afgaande op vorig jaar zal het Disneyland Park tussen 20:30 en 22:00 uur sluiten op dagen dat er geen 'seizoen' wordt gevierd. Het nieuwe zomerseizoen 'Frozen Summer Fun' duurt echter t/m 13 september, waardoor ik verwacht dat het Disneyland Park in de eerste twee weken van september iedere dag tot 23:00 uur geopend zal zijn. Dreams zal dan dus heel laat te zien zijn.
    Voor drukte informatie kun je het beste een kijkje nemen op de prijsseizoenen kalender op onze Planning-pagina: http://www.discoverthemagic.nl/planning/. De grootste drukte wordt verwacht in de eerste week van september en tijdens de weekenden.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik ben op zoek naar de openingstijden van oktober, omdat ik de maaltijden wil plannen.
    Ik zie dat ze er officieel nog niet zijn, maar ik hoop dat iemand op basis van eerdere ervaringen in oktober er wat over kan zeggen,
    Wij zijn van woensdag 21 t/m maandag middag 26 oktober in de parken.
    Alvast bedankt voor het antwoord.
  • Hoi mama van 3,
    de openingstijden van oktober 2014 vind je hier: http://www.dlpguide.com/calendar/monthly-park-hours/2014/10/
    Op basis daarvan zou je dus de tijden voor oktober 2015 kunnen voorspellen, met een slag om de arm voor onverwachte wijzigingen natuurlijk!
  • Hallo,

    Wij gaan in de voorjaars vakantie naar Disney. (Eind feb) Wat waren de voorgaande jaren de openingstijden van Disney en de studio's?
    Je kan tot begin november kijken en dan zijn de studios tot 18:00 open en disney 19:00, zou het vergelijkbaar zijn?
  • Ik zie op de kalender dat april ( 1e week meivakantie)2018 en 2017 het park tot 22.00 uur geopend is.ik ga er van uit 2019 ook Zo is. Maar Begint dan om 22.00 uur de show op het kasteel of begint t eerder en is het dan juist om 22.00 uur afgelopen? En hoe lang van te voren moet je dan een plek zoeken?

    We dineren in disneyland hotel dus kunnen na het eten terug voor de show, handig als we dan weten hoelaat we het beste kunnen gaan eten.
  • Mo zei:

    Ik zie op de kalender dat april ( 1e week meivakantie)2018 en 2017 het park tot 22.00 uur geopend is.ik ga er van uit 2019 ook Zo is. Maar Begint dan om 22.00 uur de show op het kasteel of begint t eerder en is het dan juist om 22.00 uur afgelopen? En hoe lang van te voren moet je dan een plek zoeken?

    We dineren in disneyland hotel dus kunnen na het eten terug voor de show, handig als we dan weten hoelaat we het beste kunnen gaan eten.

    Illuminations start zodra het park sluit, in dit geval 22.00 dus. Tijdstip voor een plekje js afhankelijk van waar je zelf wilt staan en hoe druk t is. Maar zeker wel max 15min van te voren

  • Mo zei:

    Ik zie op de kalender dat april ( 1e week meivakantie)2018 en 2017 het park tot 22.00 uur geopend is.ik ga er van uit 2019 ook Zo is. Maar Begint dan om 22.00 uur de show op het kasteel of begint t eerder en is het dan juist om 22.00 uur afgelopen? En hoe lang van te voren moet je dan een plek zoeken?

    We dineren in disneyland hotel dus kunnen na het eten terug voor de show, handig als we dan weten hoelaat we het beste kunnen gaan eten.

    Illuminations start zodra het park sluit, in dit geval 22.00 dus. Tijdstip voor een plekje js afhankelijk van waar je zelf wilt staan en hoe druk t is. Maar zeker wel max 15min van te voren

    Dank je wel ! Dan kan ik beetje uitzoeken hoelaat we gaan eten. Heb je toevallig nog tips over de beste plekken om te gaan staan?
  • Mo zei:


    Dank je wel ! Dan kan ik beetje uitzoeken hoelaat we gaan eten. Heb je toevallig nog tips over de beste plekken om te gaan staan?

    Hoi Mo,

    Voor ons is de beste plek vlak vóór Central Plaza op de splitsing van de rails (voor de paardentram) ter hoogte van de regiekamer van de show. Zo kijk je namelijk over de hoofden van de personen die op het middenplein staan heen en heb je goed zicht op de projecties. Niet te ver naar voren gaan staan.

    Groetjes,
    Lars
  • Super ! Ontzettend bedankt!!
Log In of Registreer om te reageren.