Cruiseschip bezoeken

mei 2017 aangepast in Praktische Informatie
Hi Lars,

Zoals je vandaag al op twitter aangaf komt deze maand een van de Disney cruise schepen naar Amsterdam.
Weet jij of het mogelijk is om aan boord te gaan en de boot te bezichtigen??

grz

MJ

Reacties

  • mcjas zei:

    Hi Lars,

    Zoals je vandaag al op twitter aangaf komt deze maand een van de Disney cruise schepen naar Amsterdam.
    Weet jij of het mogelijk is om aan boord te gaan en de boot te bezichtigen??

    grz

    MJ

    Hoi MJ,

    Dat is helaas niet mogelijk. Wij krijgen als partner van Disney overigens wel een rondleiding aan boord, dus hou onze social media kanalen en website in de gaten voor een verslag van ons bezoek.

    Groetjes,
    Lars
  • hoi Lars,

    Dank voor de info, ik zal het zeker in de gaten houden

    grz

    MJ
  • Hey Lars,

    Aanstaande dinsdag komt de Magic weer naar Amsterdam. Graag zou ik met mijn zoon het schip gaan bekijken bij de PTA. Hoe pakken we dat aan? Kunnen we er een beetje bij in de buurt komen? (Ik hoef er niet op hoor)
  • Femmar zei:

    Hey Lars,

    Aanstaande dinsdag komt de Magic weer naar Amsterdam. Graag zou ik met mijn zoon het schip gaan bekijken bij de PTA. Hoe pakken we dat aan? Kunnen we er een beetje bij in de buurt komen? (Ik hoef er niet op hoor)

    Hoi Femmar,

    Het schip is alleen via de kade bij het Centraal Station te zien. Dichterbij is niet mogelijk (alleen voor cruise gasten en genodigden). Bekijk ons verslag met foto's en een video van onze rondleiding in mei: https://www.discoverthemagic.nl/disney-cruise-line/nieuws/rondleiding-disney-magic-cruise-amsterdam-nederland.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.