My Disney Experience account / app

2»

Reacties

  • Hoi @remcomorsch ,

    Klopt inderdaad. De mogelijkheid om MagicBands op voorhand te bestellen is (momenteel) alleen mogelijk voor inwoners uit de VS. Internationale gasten kunnen hun MagicBands ter plaatse aanschaffen. Dit kan ook bij de merchandise winkels van alle hotels, in de parken en in Disney Springs.

    Groetjes,
    Lars
  • Apart, wij hebben er vorige week wel besteld met korting, en in mde staat dat we ze in resort kunnen afhalen.
  • Apart, wij hebben er vorige week wel besteld met korting, en in mde staat dat we ze in resort kunnen afhalen.

    Dat zou mooi zijn! Voorheen kon dat niet. Hoe heb je ze precies besteld? Waar kunnen anderen deze optie vinden in MDE?
  • Ik kreeg wel een link via de chatfunctie, ze heeft niet gevraagd waar ik vandaan kwam. Heb ze direct besteld. En in mijn MDE staat toch wel dat we van Nederland zijn.
    Geld is gewoon van mijn rekening af, en na een paar dagen waren bands gelinkt in MDE.
    Ga na de berichten hier wel de bevestigingen en screenshots van bands printen. Mochten er daar problemen zijn, kan ik laten zien dat ze goedgekeurd en betaald zijn.
  • Ik kreeg wel een link via de chatfunctie, ze heeft niet gevraagd waar ik vandaan kwam. Heb ze direct besteld. En in mijn MDE staat toch wel dat we van Nederland zijn.
    Geld is gewoon van mijn rekening af, en na een paar dagen waren bands gelinkt in MDE.
    Ga na de berichten hier wel de bevestigingen en screenshots van bands printen. Mochten er daar problemen zijn, kan ik laten zien dat ze goedgekeurd en betaald zijn.

    Waar kon je die dan bestellen? Was dat via MDE zelf of shopDisney? Naar welke pagina werd je gestuurd via die link uit de chat?
  • Via de link kwam ik op MDE, en daar kon ik bestellen.
    Eerst werd ik ook steeds via MDE naar de disneyshop gestuurd.
    Kan link nirt kopieren want dan kom ik in mijn account uit.
    Ze hebben na bestelling gezien dat we niet uit USA komen omdat er bij staat dat de bands in resort kunnen ophalen. En binnen USA sturen ze deze op.
    Toen ik de link kreeg dacht ik gelijk bestellen nu het kan, ook al gaan we pas in 2022 😂
  • Goed om te horen, @boogschutter ! Voor de rest is dus het advies: be even contact op met de Disney klantenservice voor een link om de MagicBands op voorhand te bestellen of schaf ze ter plaatse aan in het hotel, de parken of Disney Springs.
  • Ik had hetzelfde probleem, na 14 dagen konden we nog niet inloggen. Van Walt Disney Travel UK kregen we geen duidelijkheid. Een telefoontje naar WDW heeft toen wel geholpen, we kregen telefonisch het Confirmation Number verstrekt en toen lukte het wel op in te loggen. Het Confirmation Number was heel anders dan het 'REFERENCE' nummer op de boekingsbevestiging en stond verder ook nergens.

    Hey hey, wij boekten laatst ook, een package deal... Is de 'Booking Confirmation number' dan niet het nr dat je moet koppelen?
    Groetjes
  • Hoi allemaal,

    Binnenkort krijgt de My Disney Experience app er een broertje bij in de vorm van de nieuwe Disney Genie app. Met deze app kun je automatisch gegenereerde of persoonlijke touring plans / schema's maken rondom je favoriete attracties of belevenissen. Een beetje vergelijkbaar met de app van Touring Plans. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/genie-app-walt-disney-world-tips-planning-korte-wachttijden

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi allemaal,

    Binnenkort krijgt de My Disney Experience app er een broertje bij in de vorm van de nieuwe Disney Genie app. Met deze app kun je automatisch gegenereerde of persoonlijke touring plans / schema's maken rondom je favoriete attracties of belevenissen. Een beetje vergelijkbaar met de app van Touring Plans. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/genie-app-walt-disney-world-tips-planning-korte-wachttijden

    Groetjes,
    Lars

    Ben benieuwd naar deze app.
Log In of Registreer om te reageren.