Voorbereiding bezoek Walt Disney World

1104105107109110121

Reacties

  • CarmenV zei:

    CarmenV zei:

    CarmenV zei:

    Ze hebben alleen de naam van m'n zusje verkeerd geregistreerd, weet niet hoe belangrijk dat is? een ë pakt de site niet, die haalt die blijkbaar helemaal weg. Dus ik moet contact opnemen om dat aan te passen, en gelijk wat room requests door te geven (die op het check-in formulier heb ik niks aan, haha!). Weet iemand of we een gratis telefoonnummer hebben om te bellen? Ik kom zoveel verschillende nummers tegen, haha!

    Ze hadden mijn zoon zijn naam ook
    Ok verkeerd gespeld, en mijn straatnaam.
    In MDE stond het wel goed.
    Maar we moesten toch bellen om reservatie van music naar riverside om te zetten.
    Toen hebben ze het aangepast
    De naam van mijn zusje heeft een ‘ë’ er in en die pakt het systeem dus niet, haha! Probeer nu uit te vinden of het +44 nummer gratis te bellen is voor ik een giga telefoonrekening krijg 😅
    Volgens mij doen ze daar niet moeilijk over.
    Kan me niet herinneren dat ze mijn zoon zijn paspoort afgelopen november hebben bekeken.
    Dat is al geruststellend gelukkig, maar mijn autistisch brein zou het liever even doorgeven. Ook de requests voor de kamer. Maar ik kan dus nergens vinden of naar de UK bellen in mijn bundel valt of niet 😭
    Er is geen gratis nummer. Bellen UK valt volgens mij niet in bundels. Mijn ervaring is dat als je bij opening van de lijnen in de ochtend belt, je vrij snel aan de beurt bent.
    Het lijkt erop dat het erin zit, want als ik een extra bundel koop voor USA kost het 9,99 en krijg ik 100 minuten, maar als ik voor UK koop is het hetzelfde als dat ik voor Nederland extra minuten (onbeperkt) wil kopen, dus dat zou fijn zijn. We gaan het zien, hoop zo te bellen!
  • IK heb wel dat er onder mijn adres geen The Netherlands staat op het factuur. Dit terwijl dit met boeken er wel stond. Toch ook maar even mailen denk ik. Postcode onder woonplaats is geen probleem, maar zonder the netherlands misschien wel.
    Als taat het in manage my booking wel goed. Apart.

    Zolang het in My Disney Experience (Manage my booking) correct staat, is het prima en hoef je verder niet te bellen. Wij hadden een verkeerde geboortedatum op de boeking staan, maar deze stond in MDE wel goed. Geen problemen mee gehad.
  • Vraagje, wij willen graag volgend jaar april rechtstreeks vliegen met Delta vanaf Amsterdam. Onze data staat nog niet open (do 18 april t/m za 4 mei), maar de weken ervoor al wel. Alleen.. op zaterdag gaat er geen rechtstreekse vlucht naar AMS. Eind maart vliegen ze op zaterdag wel rechtstreeks. Iemand een idee? Is dit omdat ik te vroeg (ongeduldig) aan het kijken ben?
  • Ik dacht dat Delta na maart niet meer rechtstreeks vliegt naar Orlando. Volgens mij is dat ieder jaar van oktober/november tot eind maart. Geen idee of dat inmiddels is veranderd eigenlijk?
  • Vraagje, wij willen graag volgend jaar april rechtstreeks vliegen met Delta vanaf Amsterdam. Onze data staat nog niet open (do 18 april t/m za 4 mei), maar de weken ervoor al wel. Alleen.. op zaterdag gaat er geen rechtstreekse vlucht naar AMS. Eind maart vliegen ze op zaterdag wel rechtstreeks. Iemand een idee? Is dit omdat ik te vroeg (ongeduldig) aan het kijken ben?

    Delta vliegt alleen in de 'winterperiode' rechtstreeks vanuit AMS naar MCO, meestal van eind oktober t/m eind maart. Mogelijk dat ze in 2024 toch langer doorvliegen, maar voor zover wij weten is dat alleen in de winter, niet in het voorjaar, zomer of herfst.
  • Tips voor een andere maatschappij die wel rechtstreeks vliegt? 😅
  • Tips voor een andere maatschappij die wel rechtstreeks vliegt? 😅

    Verder geen andere maatschappij die rechtstreeks vliegt. Wij vliegen zelf altijd met KLM/Delta via Atlanta aangezien wij meestal begin oktober naar WDW gaan.
  • Als je de kado kaart ophaalt bij disney hoe lang kan je die dan gebruiken?
    Ik bedoel zit er een maximum jaartal op dat die op moet zijn?

    De gift card is onbeperkt geldig. De dining gift card was bij mij tot eind dat jaar geldig.
  • Tips voor een andere maatschappij die wel rechtstreeks vliegt? 😅

    Geen andere luchtvaartmij die rechtstreeks vanuit Nederland vliegt. Ik kijk ook voor vlucht van 27 april-11mei. maar die zijn nu nog niet beschikbaar. Mijn voorkeur is nu Aer Lingus. die vliegt via Dublin, waar ze pre-clearence hebben. Dus geen wachtrijen meer in de USA.
  • Edwin21 zei:

    Als je de kado kaart ophaalt bij disney hoe lang kan je die dan gebruiken?
    Ik bedoel zit er een maximum jaartal op dat die op moet zijn?

    De gift card is onbeperkt geldig. De dining gift card was bij mij tot eind dat jaar geldig.
    De dining credits zijn dus langer dan jou verblijf geldig?
  • Edwin21 zei:

    Als je de kado kaart ophaalt bij disney hoe lang kan je die dan gebruiken?
    Ik bedoel zit er een maximum jaartal op dat die op moet zijn?

    De gift card is onbeperkt geldig. De dining gift card was bij mij tot eind dat jaar geldig.
    De dining credits zijn dus langer dan jou verblijf geldig?
    Bij mij toen wel, dat was vorig jaar. Tijdens mijn verblijf waren er 3 dagen dat er storing was en dus de dining credits niet te gebuiken waren. Ik heb later dat jaar nog iemand blij kunnen maken met de rest wat erop stond.
  • Ik heb (uiteindelijk) authorization gekregen om aanpassingen aan de boeking te mogen doen, de room requests zijn doorgegeven, de naam van mijn zusje is aangepast, en ik heb zelf uitgevogeld hoe haar weer aan de Planning Party toe te voegen!

    En bellen naar +44 valt gelukkig in mijn bundel!
  • CarmenV zei:

    Ik heb (uiteindelijk) authorization gekregen om aanpassingen aan de boeking te mogen doen, de room requests zijn doorgegeven, de naam van mijn zusje is aangepast, en ik heb zelf uitgevogeld hoe haar weer aan de Planning Party toe te voegen!

    En bellen naar +44 valt gelukkig in mijn bundel!

    Goed om te horen, Carmen! Nu kan de voorpret echt beginnen!
  • Oei,ik heb dus ook geboekt maar geen parkreserveringen gemaakt omdat ik las dat het dan niet meer nodig zal zijn,moet ik dat nu toch doen?
    Lars zei:

    CarmenV zei:

    We hebben geboekt! En nu fingers crossed dat we niet hoeven te verzetten!

    Nu proberen de boeking te linken aan MDE zonder dat ik aan iedereen de app hoef uit te leggen, haha!

    EDIT: Het is wel raar om parkreserveringen te kunnen maken, maar wetende dat het niet meer hoeft, haha!

    Wat gaaf! Nu kan de voorpret beginnen. En wat de park reserveringen betreft: gewoon vastleggen. Kan geen kwaad.
  • CarmenV zei:

    Ze hebben alleen de naam van m'n zusje verkeerd geregistreerd, weet niet hoe belangrijk dat is? eeIn ë pakt de site niet, die haalt die blijkbaar helemaal weg. Dus ik moet contact opnemen om dat aan te passen, en gelijk wat room requests door te geven (die op het check-in formulier heb ik niks aan, haha!). Weet iemand of we een gratis telefoonnummer hebben om te bellen? Ik kom zoveel verschillende nummers tegen, haha!

    Ik zou ook wel die nummer willen want wil ook graag een room request doen,voor een bepaalde blok in Coronado springs resort...heb een standaard kamer geboekt maar zag in een filmpje dat je kan aanvragen om in een bepaalde blok te zitten(in mijn geval niet te veraf van de faciliteiten en dichtbij een busstop;-)Moet je dit ver op voorhand aanvragen?
  • CarmenV zei:

    Ze hebben alleen de naam van m'n zusje verkeerd geregistreerd, weet niet hoe belangrijk dat is? eeIn ë pakt de site niet, die haalt die blijkbaar helemaal weg. Dus ik moet contact opnemen om dat aan te passen, en gelijk wat room requests door te geven (die op het check-in formulier heb ik niks aan, haha!). Weet iemand of we een gratis telefoonnummer hebben om te bellen? Ik kom zoveel verschillende nummers tegen, haha!

    Ik zou ook wel die nummer willen want wil ook graag een room request doen,voor een bepaalde blok in Coronado springs resort...heb een standaard kamer geboekt maar zag in een filmpje dat je kan aanvragen om in een bepaalde blok te zitten(in mijn geval niet te veraf van de faciliteiten en dichtbij een busstop;-)Moet je dit ver op voorhand aanvragen?
    Vaak betaal je extra voor een kamer dicht bij de faciliteiten (Preferred Room), maar vragen kan nooit kwaad natuurlijk. Ik heb het uiteindelijk via de mail geregeld, maar het nummer wat Lars postte (+44 20 3666 9911) werkte super voor mij! Je kunt het aanvragen wanneer je wilt. Ik wilde zelf mijn requests zo snel mogelijk doorgeven zodat ik daar verder niet meer over hoefde na te denken!
  • Oei,ik heb dus ook geboekt maar geen parkreserveringen gemaakt omdat ik las dat het dan niet meer nodig zal zijn,moet ik dat nu toch doen?

    Het hoeft niet meer voor gedateerde tickets, maar het kost weinig moeite om ff te doen.
  • Hoi allemaal!! Ik lees al een tijdje stiekum mee hier. Eind augustus ga ik een 35-jaar oude droom waarmaken en naar Orlando!!
    Ik heb de MDE app en inlog, reserveringen voor de parken zijn gemaakt..... Maar als ik naar Manage My Booking wil (want er moet nog wel wat betaald worden), dan kan het systeem mij niet vinden? Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
  • Hoi allemaal!! Ik lees al een tijdje stiekum mee hier. Eind augustus ga ik een 35-jaar oude droom waarmaken en naar Orlando!!
    Ik heb de MDE app en inlog, reserveringen voor de parken zijn gemaakt..... Maar als ik naar Manage My Booking wil (want er moet nog wel wat betaald worden), dan kan het systeem mij niet vinden? Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

    Probeer eens in te loggen via de My Disney Experience website: www.disneyworld.eu/plan. Dat zou moeten werken, anders zou je ook geen park reserveringen kunnen maken.
  • Lars zei:


    Probeer eens in te loggen via de My Disney Experience website: www.disneyworld.eu/plan. Dat zou moeten werken, anders zou je ook geen park reserveringen kunnen maken.

    Dat lukt allemaal, maar als ik dan maar My Plans ga, zie ik geen openstaand saldo of mogelijkheid tot betalen. Ik zie wel mijn reservering.


  • Lars zei:


    Probeer eens in te loggen via de My Disney Experience website: www.disneyworld.eu/plan. Dat zou moeten werken, anders zou je ook geen park reserveringen kunnen maken.

    Dat lukt allemaal, maar als ik dan maar My Plans ga, zie ik geen openstaand saldo of mogelijkheid tot betalen. Ik zie wel mijn reservering.


    Ah, het gaat enkel om de betaling. Die staat niet in het Amerikaanse MDE, maar loopt via het Ierse boekingssysteem: http://www.disneyholidays.ie/payment.
  • Lars zei:


    Ah, het gaat enkel om de betaling. Die staat niet in het Amerikaanse MDE, maar loopt via het Ierse boekingssysteem: http://www.disneyholidays.ie/payment.

    En dan vinden ze mijn reservering dus niet. Ik heb al gemaild, zal denk ik even geduld moeten hebben. Niet mijn sterkste punt. Hoopte stiekum dat iemand hier een workaround wist. :D

  • Lars zei:


    Ah, het gaat enkel om de betaling. Die staat niet in het Amerikaanse MDE, maar loopt via het Ierse boekingssysteem: http://www.disneyholidays.ie/payment.

    En dan vinden ze mijn reservering dus niet. Ik heb al gemaild, zal denk ik even geduld moeten hebben. Niet mijn sterkste punt. Hoopte stiekum dat iemand hier een workaround wist. :D

    Gebruik wel je bookingsnummer. dus niet je Confirmation Number wat je in MDE ziet.
    Mail: Walt Disney World 2024 Booking Confirmation (#XXXXXXXX)
  • Ik heb dat bookingsnummer gebruikt. Met en zonder #, beide achternamen gebruikt, zelfs nog met /1 erachter omdat ik dat ergens in de bevestiging ook zag staan. Maar ik kom er niet in.
    Hopelijk krijg ik snel antwoord. Al denk ik dat het wel goed komt,
  • Ik heb dat bookingsnummer gebruikt. Met en zonder #, beide achternamen gebruikt, zelfs nog met /1 erachter omdat ik dat ergens in de bevestiging ook zag staan. Maar ik kom er niet in.
    Hopelijk krijg ik snel antwoord. Al denk ik dat het wel goed komt,

    Wat vreemd. In MDE staat je boeking wel vermeld? Inderdaad even contact opnemen met The Walt Disney Travel Company. Je kunt het beste tijdens kantooruren bellen, dat is het snelste.
  • Zo, toch maar even gemaild over het adres. Staat bij hun gelukkig in het systeem goed.
    Wel jammer dat je de papieren niet meer per post toegestuurd krijgt maar 2 tot 3 weken voor vertrek per mail.
  • Hahaha, mijn probleem is opgelost!! Echt te stom voor woorden..... Zowel mijn laptop als telefoon veranderde het .ie naar .com....... Vraag me niet waarom, maar in de metro probeerde ik het nog een keer en heb ik dat .com dus terug veranderd naar .ie, er extra goed opgelet dat het ook .ie bleef en toen werkte het!! :D Tot mijn verrassing kon ik betalen met Ideal, dus het eerste gedeelte is ook betaald nu.
    Moest enkel mijn daglimiet verhogen, dus morgen de rest. :D
  • Zo, toch maar even gemaild over het adres. Staat bij hun gelukkig in het systeem goed.
    Wel jammer dat je de papieren niet meer per post toegestuurd krijgt maar 2 tot 3 weken voor vertrek per mail.

    Ik heb al stress als Disney Parijs 2 weken van te voren tickets opstuurt, haha! Ik vind het persoonlijk helemaal niet erg dat het via mail gaat!
  • Nou erg raar want ik boek altijd via disney uk en heb nooit documenten gehad als ik naar walt disney gaat.
  • Nou erg raar want ik boek altijd via disney uk en heb nooit documenten gehad als ik naar walt disney gaat.

    Vroeger deden ze dat wel. Toen wij in 2013 de eerste keer naar daar reisden kregen we het per post. In 2016 niet meer.
Log In of Registreer om te reageren.