Voorbereiding bezoek Walt Disney World

1101102104106107121

Reacties

  • Lars zei:

    We hebben geboekt op deze site met deposito en restbedrag achteraf te betalen, ging vlot en kregen een invoice met een referentie nr. Als ik bij manage my booking dit nummer wil ingeven zegt de site dat het niet de juiste nummer is, maar het is de enige nummer die we bij de boeking gekregen hebben. In de invoice staat ook de tickets die we gekocht hebben maar geen ticketnummer om de parken te reserveren. Krijg je die nummers pas als je het volledige bedrag hebt betaald? Want we willen natuurlijk tijdig de park reservatie doen. Gaan 4x jaar naar eurodisney maar disney world is toch heel wat anders🙈

    Het kan tot 24 uur duren voordat de reservering gelinkt kan worden aangezien de informatie via het Europese systeem moet worden doorgegeven aan het Amerikaanse systeem. Koppel het verblijf na de boeking en ontvangst van de invoice aan My Disney Experience via: https://www.disneyworld.eu/plan/claim/resort. Gebruik de exacte naam die op de boeking staat inclusief hoofdletters en eventuele spaties. De tickets worden automatisch meegenomen als het arrangement wordt gekoppeld.
    Dankjewel!
  • BREAKING: Verenigde Staten stopt binnenkort met de vaccinatieplicht voor alle vluchten naar Amerika. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/verenigde-staten-stopt-met-vaccinatieplicht-alle-vluchten

    BEVESTIGD: Rechtstreekse vluchten van Amsterdam naar Orlando keren ook dit jaar weer terug. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/delta-air-lines-gaat-rechtstreeks-vliegen-schiphol-orlando
  • Lars zei:

    BREAKING: Verenigde Staten stopt binnenkort met de vaccinatieplicht voor alle vluchten naar Amerika. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/verenigde-staten-stopt-met-vaccinatieplicht-alle-vluchten

    BEVESTIGD: Rechtstreekse vluchten van Amsterdam naar Orlando keren ook dit jaar weer terug. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/delta-air-lines-gaat-rechtstreeks-vliegen-schiphol-orlando

    Dubbele Joepie!!! 🤩
  • Dan maar hopen dit in sept/okt 24 ook nog kan rechtstreekse vluchten.
    Scheelt weer een paar uur en overstap gedoe.
  • Weer terug van 10 dagen Disneyworld, een geweldige tijd gehad. Heerlijk hotel French quarter.
    Alleen de overstap op Heathrow is vreselijk, wat zijn ze daar ontzettend moeilijk, en ook nog eens heel traag.
    Ging op Atlanta en Orlando een stuk vlotter.
  • Weer terug van 10 dagen Disneyworld, een geweldige tijd gehad. Heerlijk hotel French quarter.
    Alleen de overstap op Heathrow is vreselijk, wat zijn ze daar ontzettend moeilijk, en ook nog eens heel traag.
    Ging op Atlanta en Orlando een stuk vlotter.

    Fijn om te horen dat French Quarter leuk was. Gaan wij ook dit jaar voor het eerst doen. In welk opzicht deden ze moeilijk op Heathrow?
  • mei 2023 aangepast
    Hallo hallo!

    Ik ben compleet nieuw als het op WDW aankomt, maar we zijn nu serieus aan het kijken voor eind september/begin oktober volgend jaar. Deels vanwege verjaardagen van mij en m'n zusje, deels vanwege Halloween, en deels omdat we de tijd nodig hebben om het af te betalen, haha!

    Ik zit nu te kijken naar POP Century, voor 14 nachten en 14-dagen-tickets, voor €5694. Is dit beetje een oké prijs, of kan ik beter nog wat met datums schuiven? (we gaan nog niet gelijk boeken, maar ik raak gemakkelijk overwhelmed dus... haha!) Of is deze periode sowieso een no-go?

    OH, en uiteraard zijn vluchten nog niet beschikbaar, maar er even vanuitgaande dat er geen rechtstreekse vluchten zijn, welke overstap (en hoe lang) raden jullie aan?
  • CarmenV zei:

    Hallo hallo!

    Ik ben compleet nieuw als het op WDW aankomt, maar we zijn nu serieus aan het kijken voor eind september/begin oktober volgend jaar. Deels vanwege verjaardagen van mij en m'n zusje, deels vanwege Halloween, en deels omdat we de tijd nodig hebben om het af te betalen, haha!

    Ik zit nu te kijken naar POP Century, voor 14 nachten en 14-dagen-tickets, voor €5694. Is dit beetje een oké prijs, of kan ik beter nog wat met datums schuiven? (we gaan nog niet gelijk boeken, maar ik raak gemakkelijk overwhelmed dus... haha!) Of is deze periode sowieso een no-go?

    OH, en uiteraard zijn vluchten nog niet beschikbaar, maar er even vanuitgaande dat er geen rechtstreekse vluchten zijn, welke overstap (en hoe lang) raden jullie aan?

    Hoi Carmen,

    Wij gaan zelf altijd de eerste twee weken van oktober. Je zit dan net aan het einde van het orkaanseizoen en het is nog lekker warm (25-30 graden), maar niet te vochtig zoals in de zomer. Wij waren afgelopen oktober zo'n €4000 kwijt voor twee weken in Pop Century (hotel + tickets). Normaal gaan we naar Caribbean Beach, maar Pop had een beduidend betere prijs voor die periode. De Skyliner naar Hollywood Studios en Epcot is ideaal!

    Nu is de Free Dining aanbieding beschikbaar voor aankomsten in 2024 met gratis Dining & Merchandise Credit, 14-dagen ticket voor de prijs van 7, $200 Disney Giftcard en gratis Memory Maker via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit.

    Wij vliegen altijd met KLM/Delta. Iets duurder dan gemiddeld, maar altijd goed en betrouwbaar. Tussenstop in Atlanta. Vanuit Nederland kom je dan rond het begin van de avond aan in Atlanta en dat is voor ons altijd heel rustig geweest. Konden zo doorlopen, ook bij de douane (10-15 minuten gewacht).

    Groetjes,
    Lars
  • tink35 zei:

    Weer terug van 10 dagen Disneyworld, een geweldige tijd gehad. Heerlijk hotel French quarter.
    Alleen de overstap op Heathrow is vreselijk, wat zijn ze daar ontzettend moeilijk, en ook nog eens heel traag.
    Ging op Atlanta en Orlando een stuk vlotter.

    Fijn om te horen dat French Quarter leuk was. Gaan wij ook dit jaar voor het eerst doen. In welk opzicht deden ze moeilijk op Heathrow?
    Wij vlogen met alleen handbagage, de kleine flesjes gingen 3 keer door de scanner heen door drie verschillende beveiligers. Daarbij een paar keer mijn rugzak onderzocht op drugs, je zou denken dat 1 keer toch wel genoeg is. Mijn vijfde keer naar Florida, maar dit nog niet meegemaakt.
  • Lars zei:

    CarmenV zei:

    Hallo hallo!

    Ik ben compleet nieuw als het op WDW aankomt, maar we zijn nu serieus aan het kijken voor eind september/begin oktober volgend jaar. Deels vanwege verjaardagen van mij en m'n zusje, deels vanwege Halloween, en deels omdat we de tijd nodig hebben om het af te betalen, haha!

    Ik zit nu te kijken naar POP Century, voor 14 nachten en 14-dagen-tickets, voor €5694. Is dit beetje een oké prijs, of kan ik beter nog wat met datums schuiven? (we gaan nog niet gelijk boeken, maar ik raak gemakkelijk overwhelmed dus... haha!) Of is deze periode sowieso een no-go?

    OH, en uiteraard zijn vluchten nog niet beschikbaar, maar er even vanuitgaande dat er geen rechtstreekse vluchten zijn, welke overstap (en hoe lang) raden jullie aan?

    Hoi Carmen,

    Wij gaan zelf altijd de eerste twee weken van oktober. Je zit dan net aan het einde van het orkaanseizoen en het is nog lekker warm (25-30 graden), maar niet te vochtig zoals in de zomer. Wij waren afgelopen oktober zo'n €4000 kwijt voor twee weken in Pop Century (hotel + tickets). Normaal gaan we naar Caribbean Beach, maar Pop had een beduidend betere prijs voor die periode. De Skyliner naar Hollywood Studios en Epcot is ideaal!

    Nu is de Free Dining aanbieding beschikbaar voor aankomsten in 2024 met gratis Dining & Merchandise Credit, 14-dagen ticket voor de prijs van 7, $200 Disney Giftcard en gratis Memory Maker via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit.

    Wij vliegen altijd met KLM/Delta. Iets duurder dan gemiddeld, maar altijd goed en betrouwbaar. Tussenstop in Atlanta. Vanuit Nederland kom je dan rond het begin van de avond aan in Atlanta en dat is voor ons altijd heel rustig geweest. Konden zo doorlopen, ook bij de douane (10-15 minuten gewacht).

    Groetjes,
    Lars
    Thanks! Mijn zusje is 23 september jarig, dus die willen we dan ook graag meepakken. Fijn dat de datums dus niet compleet afgeraden worden, haha! Die temperaturen klinken super in ieder geval. Wij zijn met z'n vieren, dus misschien dat dat het prijsverschil verklaard? (en uiteraard alles dat duurder wordt) We kijken inderdaad nu vanwege die aanbieding! (en inderdaad POP vanwege de Skyliner!)

    Als ik nu keek waren de overstap-in-Atlanta-vluchten ruim twee keer zo duur als anderen, 1500 voor anderen, meer dan 3000 voor via Atlanta; en dat was alleen de heenweg, en zonder baggage! Weet niet of we dat verschil kunnen trekken, is toch wel erg veel geld wat anders aan budget meekan. Wat meer is prima, maar meer dan het dubbele? We gaan het in de gaten houden. Enig idee wanneer we vluchten kunnen verwachten voor eind september/begin oktober 2024?
  • CarmenV zei:

    Lars zei:

    CarmenV zei:

    Hallo hallo!

    Ik ben compleet nieuw als het op WDW aankomt, maar we zijn nu serieus aan het kijken voor eind september/begin oktober volgend jaar. Deels vanwege verjaardagen van mij en m'n zusje, deels vanwege Halloween, en deels omdat we de tijd nodig hebben om het af te betalen, haha!

    Ik zit nu te kijken naar POP Century, voor 14 nachten en 14-dagen-tickets, voor €5694. Is dit beetje een oké prijs, of kan ik beter nog wat met datums schuiven? (we gaan nog niet gelijk boeken, maar ik raak gemakkelijk overwhelmed dus... haha!) Of is deze periode sowieso een no-go?

    OH, en uiteraard zijn vluchten nog niet beschikbaar, maar er even vanuitgaande dat er geen rechtstreekse vluchten zijn, welke overstap (en hoe lang) raden jullie aan?

    Hoi Carmen,

    Wij gaan zelf altijd de eerste twee weken van oktober. Je zit dan net aan het einde van het orkaanseizoen en het is nog lekker warm (25-30 graden), maar niet te vochtig zoals in de zomer. Wij waren afgelopen oktober zo'n €4000 kwijt voor twee weken in Pop Century (hotel + tickets). Normaal gaan we naar Caribbean Beach, maar Pop had een beduidend betere prijs voor die periode. De Skyliner naar Hollywood Studios en Epcot is ideaal!

    Nu is de Free Dining aanbieding beschikbaar voor aankomsten in 2024 met gratis Dining & Merchandise Credit, 14-dagen ticket voor de prijs van 7, $200 Disney Giftcard en gratis Memory Maker via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit.

    Wij vliegen altijd met KLM/Delta. Iets duurder dan gemiddeld, maar altijd goed en betrouwbaar. Tussenstop in Atlanta. Vanuit Nederland kom je dan rond het begin van de avond aan in Atlanta en dat is voor ons altijd heel rustig geweest. Konden zo doorlopen, ook bij de douane (10-15 minuten gewacht).

    Groetjes,
    Lars
    Thanks! Mijn zusje is 23 september jarig, dus die willen we dan ook graag meepakken. Fijn dat de datums dus niet compleet afgeraden worden, haha! Die temperaturen klinken super in ieder geval. Wij zijn met z'n vieren, dus misschien dat dat het prijsverschil verklaard? (en uiteraard alles dat duurder wordt) We kijken inderdaad nu vanwege die aanbieding! (en inderdaad POP vanwege de Skyliner!)

    Als ik nu keek waren de overstap-in-Atlanta-vluchten ruim twee keer zo duur als anderen, 1500 voor anderen, meer dan 3000 voor via Atlanta; en dat was alleen de heenweg, en zonder baggage! Weet niet of we dat verschil kunnen trekken, is toch wel erg veel geld wat anders aan budget meekan. Wat meer is prima, maar meer dan het dubbele? We gaan het in de gaten houden. Enig idee wanneer we vluchten kunnen verwachten voor eind september/begin oktober 2024?
    Vluchten komen normaal gezien 11 mnd van te voren uit.
    Wij hebben ook die periode geboekt vanaf 30 sept.
    Ik hoop dat er dan ook nog rechtstreekse vluchten zijn.
    Die zouden weer terug komen.
  • CarmenV zei:

    Lars zei:

    CarmenV zei:

    Hallo hallo!

    Ik ben compleet nieuw als het op WDW aankomt, maar we zijn nu serieus aan het kijken voor eind september/begin oktober volgend jaar. Deels vanwege verjaardagen van mij en m'n zusje, deels vanwege Halloween, en deels omdat we de tijd nodig hebben om het af te betalen, haha!

    Ik zit nu te kijken naar POP Century, voor 14 nachten en 14-dagen-tickets, voor €5694. Is dit beetje een oké prijs, of kan ik beter nog wat met datums schuiven? (we gaan nog niet gelijk boeken, maar ik raak gemakkelijk overwhelmed dus... haha!) Of is deze periode sowieso een no-go?

    OH, en uiteraard zijn vluchten nog niet beschikbaar, maar er even vanuitgaande dat er geen rechtstreekse vluchten zijn, welke overstap (en hoe lang) raden jullie aan?

    Hoi Carmen,

    Wij gaan zelf altijd de eerste twee weken van oktober. Je zit dan net aan het einde van het orkaanseizoen en het is nog lekker warm (25-30 graden), maar niet te vochtig zoals in de zomer. Wij waren afgelopen oktober zo'n €4000 kwijt voor twee weken in Pop Century (hotel + tickets). Normaal gaan we naar Caribbean Beach, maar Pop had een beduidend betere prijs voor die periode. De Skyliner naar Hollywood Studios en Epcot is ideaal!

    Nu is de Free Dining aanbieding beschikbaar voor aankomsten in 2024 met gratis Dining & Merchandise Credit, 14-dagen ticket voor de prijs van 7, $200 Disney Giftcard en gratis Memory Maker via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit.

    Wij vliegen altijd met KLM/Delta. Iets duurder dan gemiddeld, maar altijd goed en betrouwbaar. Tussenstop in Atlanta. Vanuit Nederland kom je dan rond het begin van de avond aan in Atlanta en dat is voor ons altijd heel rustig geweest. Konden zo doorlopen, ook bij de douane (10-15 minuten gewacht).

    Groetjes,
    Lars
    Thanks! Mijn zusje is 23 september jarig, dus die willen we dan ook graag meepakken. Fijn dat de datums dus niet compleet afgeraden worden, haha! Die temperaturen klinken super in ieder geval. Wij zijn met z'n vieren, dus misschien dat dat het prijsverschil verklaard? (en uiteraard alles dat duurder wordt) We kijken inderdaad nu vanwege die aanbieding! (en inderdaad POP vanwege de Skyliner!)

    Als ik nu keek waren de overstap-in-Atlanta-vluchten ruim twee keer zo duur als anderen, 1500 voor anderen, meer dan 3000 voor via Atlanta; en dat was alleen de heenweg, en zonder baggage! Weet niet of we dat verschil kunnen trekken, is toch wel erg veel geld wat anders aan budget meekan. Wat meer is prima, maar meer dan het dubbele? We gaan het in de gaten houden. Enig idee wanneer we vluchten kunnen verwachten voor eind september/begin oktober 2024?
    Vluchten komen normaal gezien 11 mnd van te voren uit.
    Wij hebben ook die periode geboekt vanaf 30 sept.
    Ik hoop dat er dan ook nog rechtstreekse vluchten zijn.
    Die zouden weer terug komen.
    Super, dankjewel! Dan weet ik wanneer ik moet gaan checken dat het zin heeft, haha!

    Rechtstreeks zou natuurlijk de droom zijn! We gaan duimen, en dan hopen dat ze ze op tijd aan kondigen!
  • CarmenV zei:

    Thanks! Mijn zusje is 23 september jarig, dus die willen we dan ook graag meepakken. Fijn dat de datums dus niet compleet afgeraden worden, haha! Die temperaturen klinken super in ieder geval. Wij zijn met z'n vieren, dus misschien dat dat het prijsverschil verklaard? (en uiteraard alles dat duurder wordt) We kijken inderdaad nu vanwege die aanbieding! (en inderdaad POP vanwege de Skyliner!)

    Als ik nu keek waren de overstap-in-Atlanta-vluchten ruim twee keer zo duur als anderen, 1500 voor anderen, meer dan 3000 voor via Atlanta; en dat was alleen de heenweg, en zonder baggage! Weet niet of we dat verschil kunnen trekken, is toch wel erg veel geld wat anders aan budget meekan. Wat meer is prima, maar meer dan het dubbele? We gaan het in de gaten houden. Enig idee wanneer we vluchten kunnen verwachten voor eind september/begin oktober 2024?

    Wij zijn met 2 volwassenen, dus dat verklaard inderdaad het prijsverschil. Wat betreft de vluchten zie ik het nu ook. Wat vreemd. Anyway, overstappen op New York is ook geen probleem. Hier zijn we ooit een keer via teruggevlogen en geen problemen gehad. Geen idee waarom Atlanta zoveel duurder is eerlijk gezegd. Dat was de afgelopen jaren niet het geval.
  • Lars zei:

    CarmenV zei:

    Thanks! Mijn zusje is 23 september jarig, dus die willen we dan ook graag meepakken. Fijn dat de datums dus niet compleet afgeraden worden, haha! Die temperaturen klinken super in ieder geval. Wij zijn met z'n vieren, dus misschien dat dat het prijsverschil verklaard? (en uiteraard alles dat duurder wordt) We kijken inderdaad nu vanwege die aanbieding! (en inderdaad POP vanwege de Skyliner!)

    Als ik nu keek waren de overstap-in-Atlanta-vluchten ruim twee keer zo duur als anderen, 1500 voor anderen, meer dan 3000 voor via Atlanta; en dat was alleen de heenweg, en zonder baggage! Weet niet of we dat verschil kunnen trekken, is toch wel erg veel geld wat anders aan budget meekan. Wat meer is prima, maar meer dan het dubbele? We gaan het in de gaten houden. Enig idee wanneer we vluchten kunnen verwachten voor eind september/begin oktober 2024?

    Wij zijn met 2 volwassenen, dus dat verklaard inderdaad het prijsverschil. Wat betreft de vluchten zie ik het nu ook. Wat vreemd. Anyway, overstappen op New York is ook geen probleem. Hier zijn we ooit een keer via teruggevlogen en geen problemen gehad. Geen idee waarom Atlanta zoveel duurder is eerlijk gezegd. Dat was de afgelopen jaren niet het geval.
    Goed om te weten dat New York ook prima is! Ik hoop echt dat het ons gaat lukken!!
  • Het is hier al aan bod gekomen maar ik vind het niet direct terug: hoeveel dagen heb je voor welk park nodig en welke parken doe je best niet in het weekend? We gaan 14 dagen, ik dacht dat ik al eens een voorbeeld was tegen gekomen van de parkindeling voor dat aantal dagen. Kan je de park reservatie achteraf ook nog wijzigen?
  • Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het online aankopen van een magic band bij je reservering? Ik wil dit graag via een vpn verbinding doen. Liggen de magic bands dan klaar bij het resort wanneer je incheckt?
  • Het is hier al aan bod gekomen maar ik vind het niet direct terug: hoeveel dagen heb je voor welk park nodig en welke parken doe je best niet in het weekend? We gaan 14 dagen, ik dacht dat ik al eens een voorbeeld was tegen gekomen van de parkindeling voor dat aantal dagen. Kan je de park reservatie achteraf ook nog wijzigen?

    Je kan zeg maar een planning maken o welke dag je de park wil bezoeken.En je kan altijd nog 1 dag van te voren de parken nog veranderen.Let enkel op dat je als je vergeet de ark te veranderen dat je altijd naar de park moet gaan waar je io dat moment een reservering voor hebt staan.Want anders kan men erg moeilijk doen as je het vergeet en naar binnen wilt gaan
  • Het is hier al aan bod gekomen maar ik vind het niet direct terug: hoeveel dagen heb je voor welk park nodig en welke parken doe je best niet in het weekend? We gaan 14 dagen, ik dacht dat ik al eens een voorbeeld was tegen gekomen van de parkindeling voor dat aantal dagen. Kan je de park reservatie achteraf ook nog wijzigen?

    Wij doen meestal 2 parken per dag: in de ochtend/begin middag naar het ene park en na een (zwem)pauze in het hotel in de avond door naar een ander park. Voor Magic Kingdom en Epcot heb je 2 volle dagen nodig om alles te zien. Hollywood Studios en Animal Kingdom kunnen beiden in 1,5 dag. Probeer Magic Kingdom te vermijden in het weekend. Tijdens een festival in Epcot zijn de weekenden in dat park ook druk, maar voornamelijk met extra gasten die van het food/art festival genieten, niet perse de attracties.

    Reserveringen voor toegang, zeker voor hotelgasten, kunnen nog de dag van tevoren aangepast worden. Waterparken hoeven niet gereserveerd te worden. Je moet altijd eerst naar het park waar je die dag een reservering voor hebt. Vervolgens kun je vanaf 14:00 uur onbeperkt hoppen naar een willekeurig ander park.
  • Iris zei:

    Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het online aankopen van een magic band bij je reservering? Ik wil dit graag via een vpn verbinding doen. Liggen de magic bands dan klaar bij het resort wanneer je incheckt?

    Wij hebben de MagicBands ter plaatse gekocht, maar je kunt ze inderdaad via een VPN laten toevoegen aan je arrangement zodat ze klaar liggen tijdens het inchecken.
  • Lars zei:

    Het is hier al aan bod gekomen maar ik vind het niet direct terug: hoeveel dagen heb je voor welk park nodig en welke parken doe je best niet in het weekend? We gaan 14 dagen, ik dacht dat ik al eens een voorbeeld was tegen gekomen van de parkindeling voor dat aantal dagen. Kan je de park reservatie achteraf ook nog wijzigen?

    Wij doen meestal 2 parken per dag: in de ochtend/begin middag naar het ene park en na een (zwem)pauze in het hotel in de avond door naar een ander park. Voor Magic Kingdom en Epcot heb je 2 volle dagen nodig om alles te zien. Hollywood Studios en Animal Kingdom kunnen beiden in 1,5 dag. Probeer Magic Kingdom te vermijden in het weekend. Tijdens een festival in Epcot zijn de weekenden in dat park ook druk, maar voornamelijk met extra gasten die van het food/art festival genieten, niet perse de attracties.

    Reserveringen voor toegang, zeker voor hotelgasten, kunnen nog de dag van tevoren aangepast worden. Waterparken hoeven niet gereserveerd te worden. Je moet altijd eerst naar het park waar je die dag een reservering voor hebt. Vervolgens kun je vanaf 14:00 uur onbeperkt hoppen naar een willekeurig ander park.
    Dankjewel voor de tips allemaal! Ik heb ondertussen ook de unofficial guide besteld.
  • Weet iemand toevallig hoe ik de foto´s kan wissen uit de memory maker app? Ik heb ze veilig op de laptop gezet, maar ik wil hem graag weer leeg hebben voor onze nieuwe trip dit jaar. Had eigenlijk verwacht dat ze op een gegeven moment gewoon zouden verdwijnen.
  • tink35 zei:

    Weet iemand toevallig hoe ik de foto´s kan wissen uit de memory maker app? Ik heb ze veilig op de laptop gezet, maar ik wil hem graag weer leeg hebben voor onze nieuwe trip dit jaar. Had eigenlijk verwacht dat ze op een gegeven moment gewoon zouden verdwijnen.

    De foto's worden na verloop van tijd automatisch verwijderd. Daar heb je verder geen invloed op. De nieuwe worden bovenaan toegevoegd, dus na een dag heb je al genoeg nieuwe foto's verzameld zodat je de oude niet meer ziet.
  • Lars zei:

    Iris zei:

    Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het online aankopen van een magic band bij je reservering? Ik wil dit graag via een vpn verbinding doen. Liggen de magic bands dan klaar bij het resort wanneer je incheckt?

    Wij hebben de MagicBands ter plaatse gekocht, maar je kunt ze inderdaad via een VPN laten toevoegen aan je arrangement zodat ze klaar liggen tijdens het inchecken.
    Wij kregen ze 16 april gratis bij het inchecken bij Fench Quarter. Weet niet of dat daar altijd zo is.
  • tink35 zei:

    Weet iemand toevallig hoe ik de foto´s kan wissen uit de memory maker app? Ik heb ze veilig op de laptop gezet, maar ik wil hem graag weer leeg hebben voor onze nieuwe trip dit jaar. Had eigenlijk verwacht dat ze op een gegeven moment gewoon zouden verdwijnen.

    Als het goed is worden ze ook verwijderd. Als je klikt op de foto zie je eronder de datum staan waarop ze verwijderd worden. Ik zie bij ons dat de foto's van augustus 22 eind mei 23 verdwijnen.
  • Dank jullie wel Lars en DisneyFan7
  • Ik zit naar vluchten te kijken omdat ik nieuwsgierig ben naar opties (compleet zinloos zo ver van te voren terwijl we nog niet eens besloten hebben of we het gaan doen, maar ... mijn brein, haha!), en het lijkt me ergens wel fijn om een korte vlucht naar Engeland te hebben en dan in één keer door naar Orlando. Heeft iemand overgestapt op Manchester of Heathrow? Ervaringen? Ik heb namelijk nog nooit hoeven overstappen dus vind het allemaal een beetje eng, haha! (Zeker als we er voor kiezen mijn rolstoel mee te nemen)
  • CarmenV zei:

    Ik zit naar vluchten te kijken omdat ik nieuwsgierig ben naar opties (compleet zinloos zo ver van te voren terwijl we nog niet eens besloten hebben of we het gaan doen, maar ... mijn brein, haha!), en het lijkt me ergens wel fijn om een korte vlucht naar Engeland te hebben en dan in één keer door naar Orlando. Heeft iemand overgestapt op Manchester of Heathrow? Ervaringen? Ik heb namelijk nog nooit hoeven overstappen dus vind het allemaal een beetje eng, haha! (Zeker als we er voor kiezen mijn rolstoel mee te nemen)

    Heathrow is een hele grote luchthaven en het kan daar heel hectisch aan toe gaan, je hebt daar ooj verschillende terminals waarbij ke met een soort metro van de ene naar de andere moet. Ik denk dat je beter in de USA overstapt dan. Maar ik heb op mijn klm app al rechtstreekse vluchten gevonden naar Orlando tot september 2024. Als je moeilijk te been bent denk ik dat je best rechtstreeks vliegt. Soms is de overstap tijd heel krap en dan heb je kans dat je je aansluiting mist. Manchester vind ik ook wel een goede luchthaven.
  • CarmenV zei:

    Ik zit naar vluchten te kijken omdat ik nieuwsgierig ben naar opties (compleet zinloos zo ver van te voren terwijl we nog niet eens besloten hebben of we het gaan doen, maar ... mijn brein, haha!), en het lijkt me ergens wel fijn om een korte vlucht naar Engeland te hebben en dan in één keer door naar Orlando. Heeft iemand overgestapt op Manchester of Heathrow? Ervaringen? Ik heb namelijk nog nooit hoeven overstappen dus vind het allemaal een beetje eng, haha! (Zeker als we er voor kiezen mijn rolstoel mee te nemen)

    Heathrow is een hele grote luchthaven en het kan daar heel hectisch aan toe gaan, je hebt daar ooj verschillende terminals waarbij ke met een soort metro van de ene naar de andere moet. Ik denk dat je beter in de USA overstapt dan. Maar ik heb op mijn klm app al rechtstreekse vluchten gevonden naar Orlando tot september 2024. Als je moeilijk te been bent denk ik dat je best rechtstreeks vliegt. Soms is de overstap tijd heel krap en dan heb je kans dat je je aansluiting mist. Manchester vind ik ook wel een goede luchthaven.
    Ja, Heathrow leek me inderdaad geen goed idee. Het feit dat ze 3 metro stations hebben (voor terminals 1-2-3, 4, en 5 xD) was me al genoeg. Fijn dat Manchester ook okee zou zijn!

    Ik ga nog eens kijken dan voor KLM! Op de site is er nog niks te zien, en ook op de app gaat ie nog maar tot 6 mei 2024, dus ik moet nog even geduld hebben. Zou inderdaad het liefste rechtstreeks vliegen, maar met hoe laat ze dat vaak pas bekend maken...
  • Lars zei:

    Iris zei:

    Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het online aankopen van een magic band bij je reservering? Ik wil dit graag via een vpn verbinding doen. Liggen de magic bands dan klaar bij het resort wanneer je incheckt?

    Wij hebben de MagicBands ter plaatse gekocht, maar je kunt ze inderdaad via een VPN laten toevoegen aan je arrangement zodat ze klaar liggen tijdens het inchecken.
    Wij kregen ze 16 april gratis bij het inchecken bij Fench Quarter. Weet niet of dat daar altijd zo is.
    Gratis, tegenwoordig moet je er toch voor betalen ?

    Wij hadden er besteld online. Zouden in resort aan balie liggen.
    Ze konden ze niet vinden.
    Gratis magic band + mogen uitkiezen.
    Volgende dag kregen we telefoon, waren de bestelde bands ook gevonden.
  • Lars zei:

    Iris zei:

    Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het online aankopen van een magic band bij je reservering? Ik wil dit graag via een vpn verbinding doen. Liggen de magic bands dan klaar bij het resort wanneer je incheckt?

    Wij hebben de MagicBands ter plaatse gekocht, maar je kunt ze inderdaad via een VPN laten toevoegen aan je arrangement zodat ze klaar liggen tijdens het inchecken.
    Wij kregen ze 16 april gratis bij het inchecken bij Fench Quarter. Weet niet of dat daar altijd zo is.
    Gratis, tegenwoordig moet je er toch voor betalen ?

    Wij hadden er besteld online. Zouden in resort aan balie liggen.
    Ze konden ze niet vinden.
    Gratis magic band + mogen uitkiezen.
    Volgende dag kregen we telefoon, waren de bestelde bands ook gevonden.
    Ja wij waren ook heel verbaast, mochten in de winkel van het hotel 2 magicbands uitzoeken.
    Was alvast een leuk begin van de vakantie.
Log In of Registreer om te reageren.