Verrassing

januari 2018 aangepast in Algemeen
op 11 en 12 februari ga ik naar DIsneyland met 3 jarigen (allemaal meisjes). Ik zou graag iets leuks als verrassing doen in het hotel of in het park, maar ik weet niet zo goed wat mogelijk is. Hebben jullie ideeën of suggesties over wat ik kan doen? Zou ik via het hotel (we verblijven in Sequoia Lodge) misschien iets op de kamer kunnen laten leggen?

Ik ga sowieso al buttons halen in City Hall, maar verder zou ik nog iets leuks willen doen.

Reacties

  • Viledas zei:

    op 11 en 12 februari ga ik naar DIsneyland met 3 jarigen (allemaal meisjes). Ik zou graag iets leuks als verrassing doen in het hotel of in het park, maar ik weet niet zo goed wat mogelijk is. Hebben jullie ideeën of suggesties over wat ik kan doen? Zou ik via het hotel (we verblijven in Sequoia Lodge) misschien iets op de kamer kunnen laten leggen?

    Ik ga sowieso al buttons halen in City Hall, maar verder zou ik nog iets leuks willen doen.

    Hoi Vliedag,

    Een leuke verrassing voor de jarigen is een maaltijd (ontbijt, lunch of diner) met de Disney figuren. Aangezien het allemaal meisjes zijn, zou Auberge de Cendrillon met lunch of diner met de Disney prinsessen goed passen. Daarnaast kan er in ieder restaurant met buffetservice en tafelbediening een verjaardagstaart worden besteld. Meer informatie, locaties & prijzen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/maaltijden-met-de-disney-figuren-paris.

    Je kunt inderdaad ook op voorhand contact opnemen met het hotel als je iets op de kamer klaar wilt laten leggen.

    Groetjes,
    Lars
  • januari 2018 aangepast
    De button kun je ook gewoon aan de infobalie van het hotel afhalen. Wij kregen ook een nummer om te bellen, Mickey nam op met een leuke verjaardagswens (enkel Frans en Engels). Onze jarige kreeg bij het afhalen van haar button ook nog wat chocolademunten van de Castmember daar.
Log In of Registreer om te reageren.