Bring a Friend actie

145791012

Reacties

  • Ik wil in juli of augustus voor 3 dagen met z'n 2en gaan (allebei fantasy jaarpas) + 2 vrienden meenemen. Dus ben nu even aan het uitzoeken hoe of wat. Maar ik snap deze actie niet goed. Want ze hebben nu ook een "3 dagen voor de prijs van 2" actie. Dan kom ik voor die 2 personen uit op 249 euro.
    Met de bring-a-friend actie kom ik uit op 6x42 euro = 252 euro.

    Klopt het dat mijn jaarkaart dus eigenlijk helemaal geen voordeel biedt voor mijn vrienden die ik mee wil nemen?
  • Ik wil in juli of augustus voor 3 dagen met z'n 2en gaan (allebei fantasy jaarpas) + 2 vrienden meenemen. Dus ben nu even aan het uitzoeken hoe of wat. Maar ik snap deze actie niet goed. Want ze hebben nu ook een "3 dagen voor de prijs van 2" actie. Dan kom ik voor die 2 personen uit op 249 euro.
    Met de bring-a-friend actie kom ik uit op 6x42 euro = 252 euro.

    Klopt het dat mijn jaarkaart dus eigenlijk helemaal geen voordeel biedt voor mijn vrienden die ik mee wil nemen?

    Hoi ricky1989,

    In jullie geval is het inderdaad voordeliger om te profiteren van de 3=2 meerdaagse ticketaanbieding, dan met losse 'Bring a Friend' tickets. Je besteld ze eenvoudig online als E-vouchers via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Deze vouchers dien je vervolgens éénmalig om te wisselen voor de definitieve tickets bij de ticketautomaten onder het Disneyland Hotel. Zo hoef je niet iedere dag in de rij te staan bij de kassa. De 'Bring a Friend' tickets zijn voornamelijk handig voor een bezoek van één dag. Bij meerdere dagen zijn de online ticketaanbiedingen weer voordeliger.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik zal er vast overheen lezen:

    Wij hebben 2 jaarkaarten (fantasy and dream) deze worden in september of oktober omgezet in Magic plus kaarten (een met stempelkaart)

    Nu wil ik 4 vrienden meenemen naar Disney op vrijdag 6 okt/7okt en 8okt
    Hoe kan ik hun dan korting geven op de kaarten (als er geen bring a friend actie is)

    En wat zou ik v 2 parken 3 dgn kwijt zijn per persoon
  • Hoi patricia,

    je kunt het schema met de voordelen van de jaarkaarten hier zien: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris
    Met Magic Plus jaarkaarten kun je dus tot 10 toegangstickets kopen voor €39, met een maximum van 5 per week. Drie dagen red je dus niet want een Disneyweek is van maandag tot en met zondag. In die periode mag je met twee jaarkaarten dus maximaal 10 kaarten kopen. Je zou dan nog 2 "losse" toegangskaarten kunnen aanschaffen via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Op 6 oktober betaal je voor een 2-parken-ticket €56 per stuk, op 7 en 8 oktober kosten die €71 per stuk.
  • Hugo zei:

    Hoi patricia,

    je kunt het schema met de voordelen van de jaarkaarten hier zien: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris
    Met Magic Plus jaarkaarten kun je dus tot 10 toegangstickets kopen voor €39, met een maximum van 5 per week. Drie dagen red je dus niet want een Disneyweek is van maandag tot en met zondag. In die periode mag je met twee jaarkaarten dus maximaal 10 kaarten kopen. Je zou dan nog 2 "losse" toegangskaarten kunnen aanschaffen via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Op 6 oktober betaal je voor een 2-parken-ticket €56 per stuk, op 7 en 8 oktober kosten die €71 per stuk.


    Ok, ik hoor dat mijn buurjongentje ook met ons meemag weer dit jaar, we hebben vorig jaar met hem een jaarpas fantasy gehaald... dus dan kan ik met zijn pas nog wel korting krijgen?
  • Als je de fantasy-jaarkaart van je buurjongetje ook upgrade naar een Magic Plus dan mag je daarmee ook weer 5 toegangstickets kopen voor €39 per stuk.
  • hamer zei:

    Lars zei:

    Ik wil in juli of augustus voor 3 dagen met z'n 2en gaan (allebei fantasy jaarpas) + 2 vrienden meenemen. Dus ben nu even aan het uitzoeken hoe of wat. Maar ik snap deze actie niet goed. Want ze hebben nu ook een "3 dagen voor de prijs van 2" actie. Dan kom ik voor die 2 personen uit op 249 euro.
    Met de bring-a-friend actie kom ik uit op 6x42 euro = 252 euro.

    Klopt het dat mijn jaarkaart dus eigenlijk helemaal geen voordeel biedt voor mijn vrienden die ik mee wil nemen?

    Hoi ricky1989,

    In jullie geval is het inderdaad voordeliger om te profiteren van de 3=2 meerdaagse ticketaanbieding, dan met losse 'Bring a Friend' tickets. Je besteld ze eenvoudig online als E-vouchers via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Deze vouchers dien je vervolgens éénmalig om te wisselen voor de definitieve tickets bij de ticketautomaten onder het Disneyland Hotel. Zo hoef je niet iedere dag in de rij te staan bij de kassa. De 'Bring a Friend' tickets zijn voornamelijk handig voor een bezoek van één dag. Bij meerdere dagen zijn de online ticketaanbiedingen weer voordeliger.

    Groetjes,
    Lars
    Ik zou wel graag willen weten waar u de prijs vandaan haalt van 249 euro?
    De drie dagen kaart kost volgens de site 147euro dat is dan inclusief de aanbieding
  • Mijn dochter heeft de Infinitypas mag zij nu vrienden meenemen voor €35 ongeacht het weekend?
  • Ja, voor de Infinity-pas gelden alleen restricties met betrekking tot aantallen. Er zijn geen beperkingen mbt het moment van aankoop.
  • Hugo zei:

    Ja, voor de Infinity-pas gelden alleen restricties met betrekking tot aantallen. Er zijn geen beperkingen mbt het moment van aankoop.

    Hallo Hugo,
    Ik zag dat er ook max 5 kaarten per week aangeschaft mogen worden. Ik heb er totaal 6 nodig waarvan 4 op zaterdag en zondag en 2 op maandag erna. Dit kan dus lijkt mij.
    Groet
    Wendy
  • mei 2017 aangepast
    Hoi Wendy,

    je hebt gelijk, ik heb mijn antwoord niet goed verwoord. Ik verwees naar het feit dat er geen restrictie is qua datum (als in, er in voor de Infinity geen aparte "bring-a-friend-actieperiode"). Maar jij hebt volledig gelijk in je toevoeging.
  • Gelden voor de "oude" jaarpassen nog steeds dezelfde restricties? Wij hebben een Dream kaart.
  • Voor de oude jaarpassen gelden inderdaad die restricties, plus het feit dat de huidige Bring-a-Friend-actie geldig is tot 18 augustus. Daarna kunnen met een oude jaarkaart dus geen Bring-a-Friend-kaarten worden gekocht tot er weer een nieuwe actie(periode) is.
  • Wij hebben jaarkaart.
    Hoe laat mag je het park in met iemand die een kaartje met jou als Friend gekocht heeft? Kaartje kan je om
    08:00 uur kopen, mag je dan ook samen het park ook in?
  • Hoi Sybrecht,

    Met een bring-a-friend ticket mag je vanaf reguliere openingstijd het park in, dus vanaf 10:00 uur.
  • Hoi!

    Wij hebben een Magic Plus jaarkaart. We mogen daarom voor €39,- tickets kopen voor vrienden.
    Ik las al dat de reguliere tijden hiervoor gelden, dus geen EMH.
    Waar haal ik die kaartjes? Is dat gewoon bij de kassa voor het park?
    En is dan zo'n dagticket geldig voor allebei de parken?

    Groetjes!
  • Hoi,

    Klopt en klopt: bij de kassa en ja, voor 2 parken.
  • Hoi,

    kun je direct na het aanschaffen van een PLUS jaarkaart vrienden meenemen voor €39?
    Of zitten hier restricties aan?
  • Hoi MartijnA,

    dat kan inderdaad meteen.
    De restricties zijn alleen qua aantallen per week en in totaal.
  • Hallo
    Is het mogelijk om op dezelfde dag dat je de Magic plus jaarkaart koopt ook al de 5 extra kaartjes die per week toegestaan zijn te kopen?
    ILMA
  • Ilma zei:

    Hallo
    Is het mogelijk om op dezelfde dag dat je de Magic plus jaarkaart koopt ook al de 5 extra kaartjes die per week toegestaan zijn te kopen?
    ILMA

    Hoi Ilma,

    Dat kan inderdaad. Alleen de 'Bring a Friend' tickets die gekoppeld zijn aan de Magic Plus (of Infinity) jaarkaart mag je direct aanschaffen. De losstaande 'Bring a Friend' actie voor alle jaarkaarthouders is daarentegen niet geldig op de dag van aanschaf van de jaarkaart.

    Groetjes,
    Lars
  • Hartelijk bedankt voor je antwoord.. groetjes
  • Hallo,

    Ik vroeg mij af dat wanneer ik een infinity jaarkaart neem. Ik dan met bring a friend tickets ook op kerst en oud en nieuw jaar extra tickets voor 34 euro kan krijgen.


    Met vriendelijke groet,
    Peter
  • Thalon zei:

    Hallo,

    Ik vroeg mij af dat wanneer ik een infinity jaarkaart neem. Ik dan met bring a friend tickets ook op kerst en oud en nieuw jaar extra tickets voor 34 euro kan krijgen.


    Met vriendelijke groet,
    Peter

    Hoi Peter,

    De 'Bring a Friend' tickets als onderdeel van een Magic Plus of Infinity jaarkaart zijn altijd geldig op een willekeurige dag, dus ook met kerst en oud & nieuw.

    Groetjes,
    Lars
  • we hebben maic plus en hebben volgende maand 2 dagen een kaaryje van 39 € nodig.
    deze kan je toch ook bij guest relations halen ipv de lange rij aan de kassa ?
    vorig jaar bij de baf actie ook 5 kaarten bij guest relations gehaald.maar nu zegt iemand dat ze bij hun zeiden dat ze dat bij de kassa moesten halen. hadden wij geluk of zij pech.?
    dat ik niet voor niks eerst bij guest relations sta te wachten en alsnog naar de kassa moet
  • Ik ga altijd naar de kassa bij Studio's, daar is de rij veel korter dan bij Park.
  • In principe haal je ze bij de kassa.

    we hebben maic plus en hebben volgende maand 2 dagen een kaaryje van 39 € nodig.
    deze kan je toch ook bij guest relations halen ipv de lange rij aan de kassa ?
    vorig jaar bij de baf actie ook 5 kaarten bij guest relations gehaald.maar nu zegt iemand dat ze bij hun zeiden dat ze dat bij de kassa moesten halen. hadden wij geluk of zij pech.?
    dat ik niet voor niks eerst bij guest relations sta te wachten en alsnog naar de kassa moet

  • Lars zei:

    Thalon zei:

    Hallo,

    Ik vroeg mij af dat wanneer ik een infinity jaarkaart neem. Ik dan met bring a friend tickets ook op kerst en oud en nieuw jaar extra tickets voor 34 euro kan krijgen.


    Met vriendelijke groet,
    Peter

    Hoi Peter,

    De 'Bring a Friend' tickets als onderdeel van een Magic Plus of Infinity jaarkaart zijn altijd geldig op een willekeurige dag, dus ook met kerst en oud & nieuw.

    Groetjes,
    Lars
    Super ! Dankjewel
  • Hoi @boogschutter ,

    Zoals Hugo al aangeeft zijn deze tickets in principe alleen bij de kassa's verkrijgbaar. Disney heeft liever niet dat je ze bij Guest Relations haalt, omdat dit loket eigenlijk voor andere zaken is bedoelt. Het ligt er dus aan welke cast member je voor je krijgt, maar de tip van Kuki om de tickets bij het Walt Disney Studios Park te halen is een goeie.

    Groetjes,
    Lars
  • Hugo zei:

    Hoi Sybrecht,

    Met een bring-a-friend ticket mag je vanaf reguliere openingstijd het park in, dus vanaf 10:00 uur.

    Hoi hugo
    Het callcenter heeft bij mij aangeven dat deze regel nu is aangepast mits je in een disneyhotel verblijft. Dus verblijf je op het disney resort dan mag je ook met de bring a friend actie gebruik maken van de magische uren. Hoop dat dit klopt want wil hier gebruik van makenin september
    Gr patricia
Log In of Registreer om te reageren.