Blockdagen

124

Reacties

  • Hoi Lars

    Vervallen bij aanschaf van een classic jaarkaart ook je blokdagen bij verblijf in sql? We willen er do een aanschaffen voor het vriendinnetje van mijn dochter. We zijn er do, vr en za.

    Alvast bedankt
  • Hoi Lars

    Vervallen bij aanschaf van een classic jaarkaart ook je blokdagen bij verblijf in sql? We willen er do een aanschaffen voor het vriendinnetje van mijn dochter. We zijn er do, vr en za.

    Alvast bedankt

    Hoi magicmamma,

    Nee, het vervallen van een blockdag bij een verblijf in een Disney hotel is alleen geldig bij Fantasy. Daarnaast zijn de twee dagen na aanschaf van een Classic altijd blockdagen.

    Bestel een jaarkaart eenvoudig online via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en kan binnen die periode op een willekeurige dag worden omgewisseld bij Bureau Passeport Annuel voor de definitieve jaarkaart die pas op dat moment in gaat voor maximale geldigheid. De voucher is tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel
  • Hoi Lars
    Klopt het dat er 30,31 Dec 2016 en 1 januari 2017 geen blockdag staat?

    Grts
  • sandi zei:

    Hoi Lars
    Klopt het dat er 30,31 Dec 2016 en 1 januari 2017 geen blockdag staat?

    Grts

    Hoi sandi,

    De Classic jaarkaart heeft op al deze dagen blockdagen. De Fantasy (en Dream uiteraard) niet. Download het actuele overzicht met blockdagen voor de Classic en Fantasy via onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Blockdagen': http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Oke super.dank je
  • Hoi Lars,
    Nog even een vraagje:
    Als je met je jaarkaart op een blockdag toch naar binnen wil omdat je in een Disney hotel verblijft, dan kan dat op vertoon van de easy pass. Staat hier ook het aantal personen op of is die ene easypass gewoon automatisch voor het hele gezelschap?
    Wij verblijven met 5 personen met allemaal een magic flex.
    Dank je groetjes Hilke
  • Hilke zei:

    Hoi Lars,
    Nog even een vraagje:
    Als je met je jaarkaart op een blockdag toch naar binnen wil omdat je in een Disney hotel verblijft, dan kan dat op vertoon van de easy pass. Staat hier ook het aantal personen op of is die ene easypass gewoon automatisch voor het hele gezelschap?
    Wij verblijven met 5 personen met allemaal een magic flex.
    Dank je groetjes Hilke

    Hoi Hilke,

    Als jullie in een kamer voor 5 personen verblijven, dan is dat geen probleem. De Disney Hotel Easy Pass is namelijk geldig voor alle reisgenoten op dezelfde kamer.

    Groetjes,
    Lars
  • Hey, dit jaar ben ik van plan om met mijn zusje naar het Halloween event te gaan op 31 oktober. Ik ben in het bezig van de Dream jaarkaart, maar mijn zusje wil een nieuwe aanschaffe . Nu is op 1 november een blockdag, kan ik dan wel haar super magic plus ticket om laten zetten naar een jaarkaart (Magic Plus) en kan ik haar daar dan ook korting op aanbieden met mijn jaarkaart?
  • RogerM zei:

    Hey, dit jaar ben ik van plan om met mijn zusje naar het Halloween event te gaan op 31 oktober. Ik ben in het bezig van de Dream jaarkaart, maar mijn zusje wil een nieuwe aanschaffe . Nu is op 1 november een blockdag, kan ik dan wel haar super magic plus ticket om laten zetten naar een jaarkaart (Magic Plus) en kan ik haar daar dan ook korting op aanbieden met mijn jaarkaart?

    Hoi RogerM,

    Dat kan inderdaad. Ook op een blockdag kan een dergelijke jaarkaart worden aangeschaft met verrekening van een Super Magic Plus dagkaart. Bestel dit E-ticket eenvoudig online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Zo hoef je niet meer in de rij te staan bij de kassa en kun je direct doorlopen naar Bureau Passeport Annuel. Hier wordt vervolgens de Parrainage korting via jou als bestaande jaarkaarthouder toegepast.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    RogerM zei:

    Hey, dit jaar ben ik van plan om met mijn zusje naar het Halloween event te gaan op 31 oktober. Ik ben in het bezig van de Dream jaarkaart, maar mijn zusje wil een nieuwe aanschaffe . Nu is op 1 november een blockdag, kan ik dan wel haar super magic plus ticket om laten zetten naar een jaarkaart (Magic Plus) en kan ik haar daar dan ook korting op aanbieden met mijn jaarkaart?

    Hoi RogerM,

    Dat kan inderdaad. Ook op een blockdag kan een dergelijke jaarkaart worden aangeschaft met verrekening van een Super Magic Plus dagkaart. Bestel dit E-ticket eenvoudig online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Zo hoef je niet meer in de rij te staan bij de kassa en kun je direct doorlopen naar Bureau Passeport Annuel. Hier wordt vervolgens de Parrainage korting via jou als bestaande jaarkaarthouder toegepast.

    Groetjes,
    Lars
    Dankjewel Lars! Ga ik doen!
  • Hoi,
    Wij zitten er over te denken om met oud en nieuw te verblijven in DLP. Het is alleen zo dat we een Magic Flex jaarpas hebben en dan dus niet naar binnen kunnen.
    Wat is de voordeligste optie om toch tijdens de blockdagen het park binnen te kunnen?
    Ik lees iets over verblijven in een Disneyhotel? Of is het slimmer om met korting toch gewoon dagkaarten te kopen?
    Uprgaden naar een infinty jaarkjaart is met te kostbaar voor 4 pers.
  • Hoi,
    Wij zitten er over te denken om met oud en nieuw te verblijven in DLP. Het is alleen zo dat we een Magic Flex jaarpas hebben en dan dus niet naar binnen kunnen.
    Wat is de voordeligste optie om toch tijdens de blockdagen het park binnen te kunnen?
    Ik lees iets over verblijven in een Disneyhotel? Of is het slimmer om met korting toch gewoon dagkaarten te kopen?
    Uprgaden naar een infinty jaarkjaart is met te kostbaar voor 4 pers.

    Hoi Kapitein_Merijn,

    Tijdens de week van kerst en oud & nieuw zijn alleen de Super Magic Plus dagkaarten vanaf €79 per dag geldig. Jullie kunnen het beste met de Magic Flex jaarkaart losse dagkaarten aan de kassa kopen met 20% korting voor €75,20 per persoon / 2 parken als jullie één dag willen gaan. Voor meerdere dagen kunnen jullie het beste een 'room only' boeking maken in de Disney hotels. De blockdagen vervallen dan. Op vertoon van de Disney Hotel Easy Pass kom je dan binnen. Er zijn diverse mogelijkheden om een reservering zonder toegangstickets te maken, naast het bellen van de Disney reserveringslijn. Vergelijk de prijzen via onze handige zoekmachines op de Jaarkaarten pagina onder de kopjes 'Aanbiedingen hotels' en 'Extra voordeel in de Disney hotels': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • september 2017 aangepast
    Dank je voor je snelle reactie Lars.

    Ik heb zojuist gebeld met Disney.
    Ze hebben me een zeer interessant aanbod gedaan. De blockdagen vervallen inderdaad bij het boeken van een van de Disney hotels.
    Hotel Cheyenne zit al vol maar Sequoia Lodge en Hotel New York waren nog wel te boeken met 40% korting. Hotel Sequoia Lodge komt daardoor nog goedkoper uit dan Cheyenne.
  • Dank je voor je snelle reactie Lars.
    Krijg je de Disney hotel easy pass bij ieder disney hotel? Via je Expedia link is bijvoorbeeld hotel Cheyenne erg interessant.

    Graag gedaan! Ja, je krijgt de Disney Hotel Easy Pass bij alle Disney hotels, ongeacht via welke aanbieder je boekt. Profiteer inderdaad van de prijzen via onze zoekmachine en kies de meest voordelige optie.

    Groetjes,
    Lars
  • Beste mensen,

    Wij hebben Fantasy jaarkaarten die geldig zijn tot half juni 2018 nu zat ik te kijken naar de blokdagen alleen wat ik kan vinden gaat tot april 2018 weet iemand wat de blokdagen zijn voor mei en juni 2018?
  • Hoi driftsmurf,

    die zijn er nog niet, wat op zich raar is want de blokdagen voor de "nieuwe" jaarkaarten zijn gepland tot en met augustus 2018.
    Misschien weet Lars meer?
  • Beste mensen,

    Wij hebben Fantasy jaarkaarten die geldig zijn tot half juni 2018 nu zat ik te kijken naar de blokdagen alleen wat ik kan vinden gaat tot april 2018 weet iemand wat de blokdagen zijn voor mei en juni 2018?

    Hoi driftsmurf,

    Ik heb de actuele kalenders met blockdagen voor de 'oude' jaarkaart bij Disney opgevraagd. Deze zijn nu t/m oktober 2018 als download beschikbaar via onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Blockdagen': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo!
    Mijn vriend en ik gaan in de herfstvakantie naar Disneyland. Wij willen daar aan de kassa beide een jaarkaart kopen. Maar nu lees ik over de 2 block dagen die na de aanschaf van de pas komen. Geld dit voor iedere pas? Wij gaan de Magic Flex kaarten aanschaffen, van 189 euro. Mochten deze block dagen er echt in zitten zou dat ons uitje helemaal in de war schoppen..
    Hoor het graag! Groetjes Laura
  • Hallo!
    Mijn vriend en ik gaan in de herfstvakantie naar Disneyland. Wij willen daar aan de kassa beide een jaarkaart kopen. Maar nu lees ik over de 2 block dagen die na de aanschaf van de pas komen. Geld dit voor iedere pas? Wij gaan de Magic Flex kaarten aanschaffen, van 189 euro. Mochten deze block dagen er echt in zitten zou dat ons uitje helemaal in de war schoppen..
    Hoor het graag! Groetjes Laura

    Hoi Laura,

    De beperking dat de jaarkaart de twee dagen na aanschaf niet geldig is, is alleen van toepassing op de Discovery. De Magic Flex heeft deze beperking niet.

    Je kunt de jaarkaarten eenvoudig online bestellen via deze link: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Klik op 'Boek nu' onder het kopje 'Jaarpaspoorten' en vervolgens op het tabblad 'Jaarpassen' om de jaarkaarten te bestellen. Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa.

    Groetjes,
    Lars
  • oktober 2017 aangepast
    Ik ben niet zeker Laura maar ik dacht dat de herfstvakantie blockdagen zijn voor magic Flex en de kaart duurder (kan op de naam niet komen) in het begin van de herfstvakantie. Ik dacht ergens gelezen te hebben als je in een Disneyhotel verblijft dat je dan altijd binnen mag, maar ik ben hier niet zeker van en ik weet ook niet of jullie in een disneyhotel verblijven. Groetjes Anja
  • Hallo! Dank jullie voor de snelle antwoorden!
    Anja ik zie inderdaad dat de 15e (onze aankomstdatum en tevens onze eerste dag Disney) een block dag is voor de Magic Flex kaart. De rest van onze datums niet gelukkig. Maar ik las ook dat als je een jaarpas haalt op blockdagen, je die dag wel naar binnen mag. Klop dit Lars? Wij verblijven niet in een Disney hotel.
    Ik ga er niet vanuit dat de jaarkaarten in de herfstvakantie duurder zijn want dit staat nergens aangegeven.

    Wij hebben trouwens ook dankzij Lars op een ander topic besloten dat wij van te voren Super Magic tickets gaan kopen, die wel geldig zijn op de 15e en dan binnen bij de BPA jaarpassen halen, dus bij nader inzien zitten de blockdagen ons helemaal niet in de weg!

    Ik ben helemaal voorzien van informatie! Dank jullie wel!
  • Hoi, ik dacht dat je tijdens de herfstvakantie ging en dat is van 28 oktober tot 5 november (in België) maar vanaf 15 oktober is er geen probleem en ik denk wel dat dat lukt een jaarpas halen op blockdagen vermits je al binnen bent met je toegangsticket. Groetjes Anja
  • Hallo! Dank jullie voor de snelle antwoorden!
    Anja ik zie inderdaad dat de 15e (onze aankomstdatum en tevens onze eerste dag Disney) een block dag is voor de Magic Flex kaart. De rest van onze datums niet gelukkig. Maar ik las ook dat als je een jaarpas haalt op blockdagen, je die dag wel naar binnen mag. Klop dit Lars? Wij verblijven niet in een Disney hotel.
    Ik ga er niet vanuit dat de jaarkaarten in de herfstvakantie duurder zijn want dit staat nergens aangegeven.

    Wij hebben trouwens ook dankzij Lars op een ander topic besloten dat wij van te voren Super Magic tickets gaan kopen, die wel geldig zijn op de 15e en dan binnen bij de BPA jaarpassen halen, dus bij nader inzien zitten de blockdagen ons helemaal niet in de weg!

    Ik ben helemaal voorzien van informatie! Dank jullie wel!

    Hoi Laura,

    Dat klopt. Als je in een Disney hotel verblijft, dan vervallen de blockdagen van een Magic Flex of Magic Plus jaarkaart. Niet geldig in combinatie met een Discovery jaarkaart.

    Groetjes,
    Lars
  • wij gaan in juli jaarkaarten aanschaffen, nu is mijn vraag komt er voor die tijd nog een nieuw blockdagen rooster?
  • Pronkie zei:

    wij gaan in juli jaarkaarten aanschaffen, nu is mijn vraag komt er voor die tijd nog een nieuw blockdagen rooster?

    Hoi Pronkie,

    Nee, het huidige schema met blockdagen staat vast t/m maart 2019. Download de actuele schema's voor alle jaarkaarten via de volgende pagina onder het kopje 'Blockdagen': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    dank voor de reactie.

    groeten Pronkie
    Lars zei:

    Pronkie zei:

    wij gaan in juli jaarkaarten aanschaffen, nu is mijn vraag komt er voor die tijd nog een nieuw blockdagen rooster?


    Hoi Pronkie,

    Nee, het huidige schema met blockdagen staat vast t/m maart 2019. Download de actuele schema's voor alle jaarkaarten via de volgende pagina onder het kopje 'Blockdagen': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal,

    Klopt het als ik een discovery jaarkaart via de post bestel, dat ik die reeds geactiveerd aan komt. En dat ik dus geen last heb van block dagen de eerste keer dat ik naar Disneyland Parijs ga?

    Groeten,

    Jurgen
  • Hallo allemaal,

    Klopt het als ik een discovery jaarkaart via de post bestel, dat ik die reeds geactiveerd aan komt. En dat ik dus geen last heb van block dagen de eerste keer dat ik naar Disneyland Parijs ga?

    Groeten,

    Jurgen

    Hoi Jurgen,

    Dat is inderdaad correct. Je dient wel rekening te houden met 2-4 weken vóórdat je je definitieve jaarkaart in huis hebt.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt! wij gaan pas eind november, dus dat moet wel lukken.
Log In of Registreer om te reageren.