Reismaatje gezocht

januari 2014 aangepast in Algemeen
Beste forumleden,
Op het forum van DLRPFans.be bestond er vroeger een speciaal topic voor mensen die in hun eentje Disneyland bezochten en het leuk zouden vinden om andere mensen/fans te ontmoeten om zo samen dingen te doen. Ik heb er zelf in die tijd ook een reactie geplaatst en ben toen in contact kunnen komen met andere fans die 'alleen' naar Disney gingen. Sharing the magic blijft toch het leukste!
Het oude 'Reismaatje gezocht' topic wil ik hier op DiscoverTheMagic.nl weer nieuw leven in blazen. Als er mensen zijn die Disneyland Parijs in hun eentje bezoeken en graag met andere mensen, die bijvoorbeeld ook solo naar Disney gaan, in contact komen, laat dan hier een reactie/oproep achter!
Groetjes,
Lars
«1

Reacties

  • Hoi, ik ben Tessa en ben bijna 32 jaar. Ik ben al jaren fan van Disney en ben al heel vaak in Disneyland geweest. Maar altijd met familie of vrienden. Dit jaar zit ik er over na te denken om in mijn eentje te gaan. Maar ja, is dat wel zo leuk, want je hebt niemand om je enthousiasme mee te delen. Nou vroeg ik me af of er iemand is die ervaring heeft met het alleen naar Disneyland gaan. En zo ja, hoe is dat bevallen? En zijn er ook mensen die wel alleen gaan, maar in het park reisgenoten treffen om mee af te spreken? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
  • Hallo
    Van 15 tot 18 december 2014 ga ik naar Disney.
    Nu zoek ik nog mensen die zin hebben om mee te gaan of daar te ontmoeten om samen op te trekken.
    Alles is in kerst zweer dus extra leuk en gezellig om mee te maken.
    Zelf heb ik een jaarkaart en kan ook korting geven op jaarkaarten en gewone tickets.
    Bij 3 jaarkaarten geeft ik zelf nog extra korting dan kost de kaart nog maar 175 (normale korting +/- 190).
    Een 4 dagen ticket kost minimaal 169 euro.
    Als je op een andere tijd heen wil kan ook mijn kaart loopt tot volgend jaar april.
    Dus wie heeft zin om samen te gaan of gewoon af te spreken.
    Groetjes Edward (45 jaar)
  • Beste mensen,
    Een redelijk lange tijd ben ik al liefhebber van Disneyland Paris en Disney World en ook de Efteling.
    Afgelopen oktober ben ik nog met mijn inmiddels ex vriendin naar Walt Disney World geweest.
    Daar een super tijd gehad, echter een aantal weken later ging mijn relatie na 8 jaar voorbij.
    Onze vakantie gepland voor Disneyland Paris in januari moest ik zelfs annuleren.
    Het is jammer maar deze dingen gebeuren nu eenmaal.
    Maar ik heb besloten als vrijgezel een nieuwe start te maken met ook nieuwe vrienden en vriendinnen dus vandaar het volgende:
    Op dit moment ben ik eigenlijk op zoek naar Disney liefhebbers, eventueel via facebook of via dit leuke forum, maar ook op zoek naar een reisgezel (J/M) voor eventueel naar Disneyland Paris of naar Amerika. Het maakt me zelf niet uit op het moment.
    Als het klikt en gezellig is dan is dit alleen maar prima.
    Laat ik me even voorstellen:
    Mijn naam is Jeroen Theunissen.
    Ik ben 32 jaar oud, en ik woon in Maastricht (NL) Limburg.
    Mijn hobby`s zijn: Fotograferen, Disney, Efteling, Bioscoop etc.
    Contact met disney liefhebbers op dit forum stel ik zeer op prijs.
    Wil je graag meer weten of toevoegen op Facebook, dat kan.
    Laat me even iets weten dan komt dit helemaal in orde.
    Met vriendelijke groet,
    Jeroen Theunissen
  • Beste Jeroen
    Op Facebook: Disney snowglobes, kerstornamenten en Traditions
    Zijn meerdere mensen die ook een reismaatje zoeken.
    Je bent welkom,
    Groeten,
    Sebas
  • sebas zei:


    Beste Jeroen
    Op Facebook: Disney snowglobes, kerstornamenten en Traditions
    Zijn meerdere mensen die ook een reismaatje zoeken.
    Je bent welkom,
    Groeten,
    Sebas

    Bedankt, ik heb me aangemeld.
  • Ja het is weer voor elkaar.
    Van 2 tot 5 september ga ik weer een paar dagen naar Disney. Het hotel is in ieder geval al geboekt.
    Ik ga weer met de trein (thalys) maar die kan ik pas 3 maanden van te voren boeken.
    Dus nog even geduld daar voor. Het hotel heb ik voor 2 personen geboekt omdat dat net zo duur was als voor 1 persoon.
    Zelf ben ik alleen en ook al een paar keer alleen geweest het afgelopen jaar ( ja ik heb een jaarkaart en die is net weer voor een jaar verlengd). In het verleden ben ik vaak samen met andere mensen geweest en dat beviel me heel goed. De laatste paar keer ben ik alleen geweest . dat is wel leuk . maar met iemand erbij is toch leuker.
    Dus je begrijpt al waar dit heen gaat ik zoek iemand om samen heen te gaan. Lijkt het je leuk dan hoor ik graag van je.
    Het hotel is al betaald dus daar hoef je je niet meer druk om te maken. Het gaat alleen nog om de trein en verder reiskosten ( +/- 100 euro). En dan voor jou nog de Disneykaarten zelf maar als je een jaarkaart hebt dus ook niets meer,
    En hoe oud je bent maakt me niet uit ik ben zelf een man van 46 uit de omgeving van Enkhuizen.
    ik kan je ook korting geven op een jaarkaart als je die nog niet heb maar wil zou willen.
    Nou hoor graag van je
    Groetjes Edward
  • eddy87 zei:


    Ja het is weer voor elkaar.
    Van 2 tot 5 september ga ik weer een paar dagen naar Disney. Het hotel is in ieder geval al geboekt.
    Ik ga weer met de trein (thalys) maar die kan ik pas 3 maanden van te voren boeken.
    Dus nog even geduld daar voor. Het hotel heb ik voor 2 personen geboekt omdat dat net zo duur was als voor 1 persoon.
    Zelf ben ik alleen en ook al een paar keer alleen geweest het afgelopen jaar ( ja ik heb een jaarkaart en die is net weer voor een jaar verlengd). In het verleden ben ik vaak samen met andere mensen geweest en dat beviel me heel goed. De laatste paar keer ben ik alleen geweest . dat is wel leuk . maar met iemand erbij is toch leuker.
    Dus je begrijpt al waar dit heen gaat ik zoek iemand om samen heen te gaan. Lijkt het je leuk dan hoor ik graag van je.
    Het hotel is al betaald dus daar hoef je je niet meer druk om te maken. Het gaat alleen nog om de trein en verder reiskosten ( +/- 100 euro). En dan voor jou nog de Disneykaarten zelf maar als je een jaarkaart hebt dus ook niets meer,
    En hoe oud je bent maakt me niet uit ik ben zelf een man van 46 uit de omgeving van Enkhuizen.
    ik kan je ook korting geven op een jaarkaart als je die nog niet heb maar wil zou willen.
    Nou hoor graag van je
    Groetjes Edward

    Hoi Edward,
    Ik heb je bericht even verplaatst naar dit topic. Hier heb je meer kans om mensen te vinden die wellicht samen met je naar Disney willen gaan.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik zou binnenkort graag een paar dagen naar Disney willen gaan om er even lekker tussenuit te zijn en te genieten van achtbanen in de mooie sprookjeswereld. Ik ben een sportieve vrouw van 37 die na een burn-out echt toe is aan een paar dagen Disney maar zie het niet zitten om alleen te gaan en vind het wel leuk om met iemand te gaan die je verder eigenlijk niet kent.
    Ik heb een relatie dus het is geen contactadvertentie maar leuke, gezellige meiden die ook wel zin hebben in een uitje hoor ik graag! Ik ben een rustig persoon die haar uitlaatklep vind in sporten en houd van lekker eten.
    Dus mocht je dit lezen en denken, ja wel leuk om eens gek te doen en lekker naar Disney te gaan dan hoop ik op je reactie!!!!

  • Ik zou binnenkort graag een paar dagen naar Disney willen gaan om er even lekker tussenuit te zijn en te genieten van achtbanen in de mooie sprookjeswereld. Ik ben een sportieve vrouw van 37 die na een burn-out echt toe is aan een paar dagen Disney maar zie het niet zitten om alleen te gaan en vind het wel leuk om met iemand te gaan die je verder eigenlijk niet kent.
    Ik heb een relatie dus het is geen contactadvertentie maar leuke, gezellige meiden die ook wel zin hebben in een uitje hoor ik graag! Ik ben een rustig persoon die haar uitlaatklep vind in sporten en houd van lekker eten.
    Dus mocht je dit lezen en denken, ja wel leuk om eens gek te doen en lekker naar Disney te gaan dan hoop ik op je reactie!!!!
    Hoi harvey,
    Leuk dat je een oproep plaatst. Ik heb je bericht even verplaatst naar het juiste topic. Wellicht zijn er hier mensen die ook graag eens naar Disney gaan, maar geen mensen uit hun directe omgeving hebben om mee samen te gaan.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Harvey,
    Ik ben lid van deze Facebook pagina: https://m.facebook.com/groups/827378330640293?ref=bookmark
    Hier zijn vaker mensen opzoek naar een Reismaatje of om de reiskosten te delen.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt?
  • Ik ben van plan om eind januari, begin februari 2017 naar WDW te reizen. Nu kan ik alleen gaan, maar het is altijd leuker om een dergelijke ervaring te delen! Is er iemand (misschien wel meerdere mensen!) Die geïnteresseerd is? Mail me dan even: rogermullens@live.nl
  • hey roger,
    Hoop dat je ondertussen iemand gevonden hebt om met je mee te gaan.
    Het is jammer dat ik de centjes niet heb, anders had ik echt graag mee gewild.
  • Myriam zei:

    hey roger,
    Hoop dat je ondertussen iemand gevonden hebt om met je mee te gaan.
    Het is jammer dat ik de centjes niet heb, anders had ik echt graag mee gewild.

    Inmiddels heb ik mijn vader en zusje overtuigd om gezellig mee te gaan naar Florida en is de reis geboekt! Nog 5 maanden en dan is het zo ver!!!! Kan niet wachten!
  • RogerM zei:

    Myriam zei:

    hey roger,
    Hoop dat je ondertussen iemand gevonden hebt om met je mee te gaan.
    Het is jammer dat ik de centjes niet heb, anders had ik echt graag mee gewild.

    Inmiddels heb ik mijn vader en zusje overtuigd om gezellig mee te gaan naar Florida en is de reis geboekt! Nog 5 maanden en dan is het zo ver!!!! Kan niet wachten!

    Ooh super fijn voor je.
    in ieder geval veel plezier daar ook met de voorbereidingen uiteraard.
    en ik hoop dat ik ook eens daar zal komen.
  • Hallo,

    Jonge spontane 34 jarige jongen, die disney helemaal geweldig vind. Zoekt reismaatje om mee naar disney te gaan.

    Heb een jaarkaart maar niemand wil de laatste tijd nog mee, en zoek daarom iemand die ook van disney houd en van de leuke attracties.

    Je hoeft natuurlijk niet in het bezit te zijn van een jaarkaart, maar het zou natuurlijk wel handig zijn:)
    Lijkt het je wat? Laat wat van je horen!

    Groetjes Michel
  • vos123 zei:

    Hallo,

    Jonge spontane 34 jarige jongen, die disney helemaal geweldig vind. Zoekt reismaatje om mee naar disney te gaan.

    Heb een jaarkaart maar niemand wil de laatste tijd nog mee, en zoek daarom iemand die ook van disney houd en van de leuke attracties.

    Je hoeft natuurlijk niet in het bezit te zijn van een jaarkaart, maar het zou natuurlijk wel handig zijn:)
    Lijkt het je wat? Laat wat van je horen!

    Groetjes Michel

    Hoi Michel, als je wilt kun je me even toevoegen op Facebook: Roger Mullens
  • Hey allemaal, ik ben een grote Disney fan en ik wil dolgraag naar DIsneyland Paris, Disneyland Anaheim of Walt Disney World. Maar ik zoek een maatje niemand wilt namelijk met me mee, maar het liefst iemand van rond de 20 jaar. Hopelijk wilt iemand mij vergezelen. Groetjes Mariska 22 jaar.
  • Ik ben op 10 en 11 mei alleen in Disneyland. Wie wil me vergezellen of is ook daar.
  • augustus 2017 aangepast
    Hey allemaal, ik ben een grote Disney fan en wil weer graag naar DIsneyland Paris, Maar ik zoek een maatje niemand wilt namelijk met me mee, maar het liefst iemand van rond de 24 jaar. Hopelijk wilt iemand mij vergezelen. Groetjes pascal 23
  • Hey iedereen, ik ben een Disney fan (39j) maar mijn partner spijtig genoeg totaal niet. Ik ben in juli geweest voor de eerste keer alleen met mijn dochtertje, maar alleen is toch alleen. Ik zoek dus een paar toffe dames die ook graag de Disney sfeer opsnuiven. Ik heb een oranje/groene kaart dus ik hoef bijna nergens aan te schuiven en daar mogen meestal 2 of 3 personen mee. Ik heb een dochtertje van 10 maand dus veel kleine attracties en indien er meerdere mensen zijn, en er past afwisselend iemand op het kleintje dan kunnen we zeker in de andere, snellere attracties, indien je niet moet aanschuiven ben je op 2 minuten uit de attractie dus kan je op een dag heel wat doen. Vermits ik de kaart heb moet ik wel altijd mee in de attractie. Anders moet je langs de gewone weg aanschuiven uiteraard. Voor mijn zwangerschap ging ik ook zo met iemand mee die 1 groot kind en 1 kleintje had, en dan wisselden we ook bij de snelle attracties om beurt op de kleinste passen en dan had iedereen op het eind van de dag alle attracties gedaan; maar wegens gezondheidsredenen kan ze spijtig genoeg niet meer. Hopelijk willen er mensen deze 2 toffe (waarvan 1 minnie) "madammen" vergezelen. Grtjs
  • Dag allemaal,

    Ik ben ook een grote disney fan en ben in het bezit van een jaarkaart. Ik ga al een aantal jaar alleen naar disneyland, alleen gaan heeft voordelen, maar ook nadelen.

    Soms mis ik het ook wel om gezelschap te hebben. Ik ben regelmatig eens in disneyland te vinden, nu ook weer met Halloween en kerst.

    De attracties ken ik inmiddels van buiten en zeggen mij niet meer zo veel. Als ik ga dan doe Ik wel attracties alleen als de wachttijd niet te lang is. Meestal ga ik voor de gezelligheid, de sfeer, de verschillende seizoenen en de shows, parades en disneyfiguren.

    Wat ik vooral jammer vind of mis is het delen van een mooie disney ervaring of herinnering met anderen, ik beleef altijd alles alleen en kan er nooit echt met iemand over praten die dezelfde passie en interesse voor disney of disneyland heeft.

    Mocht ik daar zijn en er is iemand in dezelfde periode ook alleen, is het misschien wel leuk om elkaar eens te ontmoeten, zodat we een mooi, leuk en gezellig verblijf hebben in disneyland Parijs.

    Dit hoeft dan nog niet perse de volledige reisperiode te zijn. Al is het een dag of 2 dagen dat we samen optrekken en dat we dan nog een dag ieder voor zich hebben voor als er dingen zijn die we willen maar niet kunnen doen omwille van de andere.

    Vroeger ging ik regelmatig met een busreis mee, dan vroegen mensen van de bus regelmatig om eens een dag met hun mee te gaan, wat heel leuk en gezellig is. Op het moment ga ik met de bus of met de trein naar disneyland, eigenlijk altijd alleen.

    Mochten er mensen zijn die geïnteresseerd zijn mogen ze altijd met mij contact opnemen, dan kunnen we het eens proberen om te kijken hoe het meevalt, wat we kunnen en wanneer we kunnen, enz....

    Groetjes Birgitte
  • Ik ben dit weekend voor het eerst alleen maar ik zou best wat tips en tricks willen wat alleen gaan nou zo leuk maakt. Misschien is het ook gewoon een kwestie van een keer meemaken
  • Ik ben dit weekend voor het eerst alleen maar ik zou best wat tips en tricks willen wat alleen gaan nou zo leuk maakt. Misschien is het ook gewoon een kwestie van een keer meemaken

    Spreek castmembers aan, durf eem gesprekmaan te gaan met mensen in een wachtrij. Ga lekker ergens zitten geniet van alles wat je ziet!

    Ik ben ondertussen 2x alleen geweest en vond het fantastisch.
  • Als je alleen gaat kan je alles zelf bepalen, wat je doet, wanneer je iets doet, wat je wilt eten en wanneer.

    Wees ook niet bang om gesprekken aan te gaan wat RogerM hierboven al aangeeft. Als je graag foto's hebt met disneyfiguren wees niet bang, de castmembers maken graag een foto voor je, zijn er geen castmembers en je wilt ergens een foto spreek dan anderen aan. Ik ben al zo vaak aangesproken door andere bezoekers voor het maken van foto's of dat ze vragen hoe laat het is enz.

    Qua attracties neem ik vaak de attracties met een wachttijd van maximaal een half uur of neem een fastpass of kies voor de singlerij als die aanwezig is. Let hierbij wel goed op de wachttijden de single rij is soms maar een paar minuten korter. Heb ook al gehad dat er nog volop fastpassen aanwezig waren voor een later tijdstip en dat de wachttijd maar 5 minuten is.

    Wat ik meestal doe is op het informatiebord kijken naar de wachttijden en loop dan meestal een keer rond in het park. De attracties met een korte wachttijd doe ik dan meteen heb ik deze al gehad. Het gebied achter het kasteel sluit vroeger ivm avondshow maar na de parade wordt het hier meestal een stuk rustiger en doe ik dat gebied meestal savonds. Ik weet welke attracties ik wel graag doe en welke niet. Ik kijk dan naar de wachttijden en de disneyfiguren, ga soms ook op plekken zitten waar disneyfiguren langs lopen, ze spreken je aan en als dat niet mogelijk is reageren ze vaak wel op je.

    Ook ik kan er van genieten om gewoon ergens in het park te gaan zitten en te kijken wat er gebeurd enz.

    Maak een keuze voor jezelf. Ga je voor de attracties, wil je shows doen, ontmoetingen doen met disneyfigren, probeer dan een planning te maken met wat je echt graag wilt doen doe dit dan eerst een weekend is kort en het is afhankelijk van de drukte of alles ook gaat lukken.

    Merk wel vaak dat ik er naar uitkijk om naar disney te gaan maar als ik vertrek zie ik er soms tegenop, maar van zodra ik dan richting de parken loop en het park binnenstap dan begint voor mij het genieten al en dit blijft dan duren tot het moment daar is om weer naar huis te gaan en er dan eigenlijk achterkom op de terug weg dat ik het jammer vind om naar huis te gaan en terug wil naar disneyland.

    Het nadeel van alleen gaan vindt ik vooral het feit dat je het niet met iemand kan delen. Ook als de wachttijd lang is en er staan buitenlanders voor en achter je dan lijkt de wachttijd nog langer te duren met twee of meer praat je met elkaar en vliegt de tijd vooruit vandaar dat ik ook vaak als ik alleen ben de kortere wachttijden neem. Ik heb ook het idee dat de castmembers die enquettes afnemen ook sneller op een single af stappen. Als dit 1x gebeurd is dat geen probleem maar ben soms meerdere keren op een dag aangesproken door castmembers en dan telkens over verschillende dingen.

    Door alleen te gaan heb ik ook veel geleerd. Durf nu veel meer dan in het begin. Mijn engels is er op vooruit gegaan. Je leert er ook goed je plan mee trekken ook als er dingen zijn die niet goed gaan of als er problemen zijn.

    Ik ga eigenlijk altijd alleen en dat zo'n 6 a 7 keer per jaar en dit nu al een jaar of 6. Meestal ga ik 2 of 3 dagen maar soms ga ik ook langer. Met halloween over 2 weken ga ik 6 dagen , 5 nachten en met kerst ga ik 5 dagen en 4 nachten. Dit zijn mijn favoriete seizoenen dus ga dan graag iets langer om langer van de sfeer en shows te genieten en ook zeker alles te zien wat ik wil.

    Sorry voor het uitgebreidde verhaal.

    Groetjes birgitte
  • Als je alleen gaat kan je alles zelf bepalen, wat je doet, wanneer je iets doet, wat je wilt eten en wanneer.

    Wees ook niet bang om gesprekken aan te gaan wat RogerM hierboven al aangeeft. Als je graag foto's hebt met disneyfiguren wees niet bang, de castmembers maken graag een foto voor je, zijn er geen castmembers en je wilt ergens een foto spreek dan anderen aan. Ik ben al zo vaak aangesproken door andere bezoekers voor het maken van foto's of dat ze vragen hoe laat het is enz.

    Qua attracties neem ik vaak de attracties met een wachttijd van maximaal een half uur of neem een fastpass of kies voor de singlerij als die aanwezig is. Let hierbij wel goed op de wachttijden de single rij is soms maar een paar minuten korter. Heb ook al gehad dat er nog volop fastpassen aanwezig waren voor een later tijdstip en dat de wachttijd maar 5 minuten is.

    Wat ik meestal doe is op het informatiebord kijken naar de wachttijden en loop dan meestal een keer rond in het park. De attracties met een korte wachttijd doe ik dan meteen heb ik deze al gehad. Het gebied achter het kasteel sluit vroeger ivm avondshow maar na de parade wordt het hier meestal een stuk rustiger en doe ik dat gebied meestal savonds. Ik weet welke attracties ik wel graag doe en welke niet. Ik kijk dan naar de wachttijden en de disneyfiguren, ga soms ook op plekken zitten waar disneyfiguren langs lopen, ze spreken je aan en als dat niet mogelijk is reageren ze vaak wel op je.

    Ook ik kan er van genieten om gewoon ergens in het park te gaan zitten en te kijken wat er gebeurd enz.

    Maak een keuze voor jezelf. Ga je voor de attracties, wil je shows doen, ontmoetingen doen met disneyfigren, probeer dan een planning te maken met wat je echt graag wilt doen doe dit dan eerst een weekend is kort en het is afhankelijk van de drukte of alles ook gaat lukken.

    Merk wel vaak dat ik er naar uitkijk om naar disney te gaan maar als ik vertrek zie ik er soms tegenop, maar van zodra ik dan richting de parken loop en het park binnenstap dan begint voor mij het genieten al en dit blijft dan duren tot het moment daar is om weer naar huis te gaan en er dan eigenlijk achterkom op de terug weg dat ik het jammer vind om naar huis te gaan en terug wil naar disneyland.

    Het nadeel van alleen gaan vindt ik vooral het feit dat je het niet met iemand kan delen. Ook als de wachttijd lang is en er staan buitenlanders voor en achter je dan lijkt de wachttijd nog langer te duren met twee of meer praat je met elkaar en vliegt de tijd vooruit vandaar dat ik ook vaak als ik alleen ben de kortere wachttijden neem. Ik heb ook het idee dat de castmembers die enquettes afnemen ook sneller op een single af stappen. Als dit 1x gebeurd is dat geen probleem maar ben soms meerdere keren op een dag aangesproken door castmembers en dan telkens over verschillende dingen.

    Door alleen te gaan heb ik ook veel geleerd. Durf nu veel meer dan in het begin. Mijn engels is er op vooruit gegaan. Je leert er ook goed je plan mee trekken ook als er dingen zijn die niet goed gaan of als er problemen zijn.

    Ik ga eigenlijk altijd alleen en dat zo'n 6 a 7 keer per jaar en dit nu al een jaar of 6. Meestal ga ik 2 of 3 dagen maar soms ga ik ook langer. Met halloween over 2 weken ga ik 6 dagen , 5 nachten en met kerst ga ik 5 dagen en 4 nachten. Dit zijn mijn favoriete seizoenen dus ga dan graag iets langer om langer van de sfeer en shows te genieten en ook zeker alles te zien wat ik wil.

    Sorry voor het uitgebreidde verhaal.

    Groetjes birgitte

    Echt super goede tips! Ik ben net terug van mijn 3 daagse trip en ik kwam er ook achter dat de castmembers en het personeel echt rekening houd met het feit dat met foto's maken bijvoorbeeld het extra beetje voor je willen doen zoals foto's bijvoorbeeld en ik had ondank een "black out" een hele leuke meet en greet met Jack Skellington.
  • Graag gedaan voor de tips.

    Ja de cast members doen dat heel goed. Heb ook al vaak ervaren dat zowel de cast members als de disneyfiguren heel behulpzaam zijn om het voor iedereen een speciale en magische ervaring te maken. Ook ik heb in het verleden regelmatig een black out gehad en nu nog af en toe, ik kan heel snel dicht klappen en soms heb ik dat dus als ik bij een Disney figuur ben vooral als deze druk zijn, super enthousiast en soms net stuiterballen lijken klap ik dicht en krijg ik een black out dan blokkeer ik volledig, maar ze passen zich dan snel aan en maken het moment dan toch nog magisch ook al voelt het op dat moment niet zo, maar als je dan de foto's terugkijkt en aan dat moment terugdenkt dan kan je er toch om lachen en kom je er vaak achter dat het moment toch heel speciaal was.

    Heb zo al verschillende leuke ervaringen meegemaakt met zowel Disney figuren als cast members. Zowel bij attracties als bij ontmoetingen of parades en shows. Ik ben er nu zo vaak al alleen geweest en bij elk bezoek is er toch steeds een speciale ervaring of herinnering.

    Aan je reactie te zien heb je het naar je zin gehad ondanks dat je alleen was.

    Ben nu aan het aftellen nog 2 weekjes te gaan en dan ga ik ook weer die kant op. Heb er deze keer zin in, vooral in de halloweenparty op 31 oktober, hoop dat deze toch nog een beetje speciaal wordt aangezien Halloween dit jaar beetje tegen valt ivm 25-jarig jubileum en de voorgaande jaren.

    Groetjes Birgitte
  • januari 2018 aangepast
    Hoi ik zoek een reismaatje om mee te gaan naar Disney World of naar Disneyland Californië , ik ga namelijk komende oktober al met mijn moeder naar Disneyland Parijs zelf maar zij wilt niet mee naar Amerika. Ik hoop dat iemand me wilt vergezellen. Sinds ik zelf bijna 23 ben wil ik het liefst iemand mee tussen de 20 en 30 jaar oud maar begin 30 is ook geen probleem, hopelijk vind iemand het gezellig om mee te gaan, Groetjes Mariska
  • maart 2018 aangepast
    Zijn er hier nog mensen die regelmatig naar Disney gaan maar niemand hebben? Ik wel! Iedereen zegt altijd af dus zoek iemand om vaker mee naar DLP te gaan
  • Ik ben er nog nooit geweest en wil heel graag naar Disney toe wie zou het leuk vinden om mee te gaan ik ben zelf 34 jaar
  • 35 jarige jongen, die Disneyland helemaal geweldig vind. Zoekt reismaatje om mee naar disneyland te gaan.

    Heb een jaarkaart maar niemand wil de laatste tijd nog mee, en zoek daarom iemand die ook van Disneyland houd en van de leuke attracties.

    Lijkt het je wat? Laat wat van je horen!

    Groetjes Michel
Log In of Registreer om te reageren.