Aandelen Euro Disney S.C.A.

2456711

Reacties

  • Homer80 zei:


    Oké dat weet ik dan ook al. Sorry voor de vele vragen maar het is nieuw voor mij en ik wil zeker zijn dat het juist is. Nu nog een paar vragen;
    Het schriftelijk bewijs van de bank mag dit in het Nederlands of moet dit Frans of Engels zijn?
    Het uitgeprinte aanmeldformulier dat ik invul op de website moet ik gewoon afdrukken ipv op validate te drukken?
    Mvg
    Carlo

    Geen probleem, Carlo. Vraag maar raak, daarvoor is deze website juist gelanceerd om iedereen met vragen over Disneyland Paris van dienst te zijn.
    Er is geen regel dat het bewijs in een bepaalde taal aangeleverd moet worden. Nederlands is prima, al zou ik bij de bank navragen of het wellicht ook mogelijk is om dit bewijs in het Engels te krijgen. Mocht dit extra geld of meer moeite kosten, dan zou ik gewoon het Nederlandstalige bewijs opvragen.
    Er moet altijd op 'validate' gedrukt worden om de aanmelding door te voeren. Daarna wordt de mogelijkheid geboden om het document in te zien en/of te downloaden in PDF formaat. Dit document kan vervolgens worden afgedrukt en met het bewijs van aandelen meegezonden worden naar de Shareholders Club.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Homer80 zei:


    Oké dat weet ik dan ook al. Sorry voor de vele vragen maar het is nieuw voor mij en ik wil zeker zijn dat het juist is. Nu nog een paar vragen;
    Het schriftelijk bewijs van de bank mag dit in het Nederlands of moet dit Frans of Engels zijn?
    Het uitgeprinte aanmeldformulier dat ik invul op de website moet ik gewoon afdrukken ipv op validate te drukken?
    Mvg
    Carlo

    Geen probleem, Carlo. Vraag maar raak, daarvoor is deze website juist gelanceerd om iedereen met vragen over Disneyland Paris van dienst te zijn.
    Er is geen regel dat het bewijs in een bepaalde taal aangeleverd moet worden. Nederlands is prima, al zou ik bij de bank navragen of het wellicht ook mogelijk is om dit bewijs in het Engels te krijgen. Mocht dit extra geld of meer moeite kosten, dan zou ik gewoon het Nederlandstalige bewijs opvragen.
    Er moet altijd op 'validate' gedrukt worden om de aanmelding door te voeren. Daarna wordt de mogelijkheid geboden om het document in te zien en/of te downloaden in PDF formaat. Dit document kan vervolgens worden afgedrukt en met het bewijs van aandelen meegezonden worden naar de Shareholders Club.
    Groetjes,
    Lars
    Morgenvroeg moet ik bij de bank zijn en gaan we samen de aandelen kopen. Hopelijk krijg ik dan snel een schriftelijke bevestiging van mijn aandelen, want ze sturen dit maar om de 3 maanden op. Morgen contact opnemen met de hoofdzetel om die bevestiging onmiddellijk mee te geven. Dan snel online registreren, alles afdrukken en opsturen naar Disney. Volgende trip is pas 11 februari 2013 dus normaal moet ik dan in het bezit zijn van mijn kaart.
    Cool
  • Homer80 zei:


    Morgenvroeg moet ik bij de bank zijn en gaan we samen de aandelen kopen. Hopelijk krijg ik dan snel een schriftelijke bevestiging van mijn aandelen, want ze sturen dit maar om de 3 maanden op. Morgen contact opnemen met de hoofdzetel om die bevestiging onmiddellijk mee te geven. Dan snel online registreren, alles afdrukken en opsturen naar Disney. Volgende trip is pas 11 februari 2013 dus normaal moet ik dan in het bezit zijn van mijn kaart.
    Cool

    Als jullie pas 11 februari weer naar Disneyland gaan, is dat uiteraard tijd genoeg. Meestal duurt de afhandeling en het opsturen van de Shareholders Club Card zo'n 6 weken. Succes met de aankoop van de aandelen.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Homer80 zei:


    Morgenvroeg moet ik bij de bank zijn en gaan we samen de aandelen kopen. Hopelijk krijg ik dan snel een schriftelijke bevestiging van mijn aandelen, want ze sturen dit maar om de 3 maanden op. Morgen contact opnemen met de hoofdzetel om die bevestiging onmiddellijk mee te geven. Dan snel online registreren, alles afdrukken en opsturen naar Disney. Volgende trip is pas 11 februari 2013 dus normaal moet ik dan in het bezit zijn van mijn kaart.
    Cool

    Als jullie pas 11 februari weer naar Disneyland gaan, is dat uiteraard tijd genoeg. Meestal duurt de afhandeling en het opsturen van de Shareholders Club Card zo'n 6 weken. Succes met de aankoop van de aandelen.
    Groetjes,
    Lars
    Ik heb ze vanmorgen gekocht LaughLaughLaugh
    Nu wat het bewijs betreft, ik krijg over enkele dagen een schriftelijk uittreksel van de bank met mijn naam, rekeningnummer en de gegevens van de 20 aandelen die ik gekocht heb. Dit is toch voldoende om op te sturen?
    Ik heb ondertussen ook een mail ontvangen van de shareholders ivm hoe lid worden. Ze stellen voor om alles te mailen of te faxen, maar dat heb ik niet. Is het dan ook goed als ik alles opstuur met de post via brief? Wat bedoelen ze hieronder met 3 maanden ervoor?
    2. Then, you must mail or fax to the Shareholders Club the signed form and proof of your position as a shareholder dated at least 3 months before (for example: bank account, contract note, certificate from your financial intermediary, ...).
    Groeten Carlo
  • Homer80 zei:


    Ik heb ze vanmorgen gekocht LaughLaughLaugh
    Nu wat het bewijs betreft, ik krijg over enkele dagen een schriftelijk uittreksel van de bank met mijn naam, rekeningnummer en de gegevens van de 20 aandelen die ik gekocht heb. Dit is toch voldoende om op te sturen?
    Ik heb ondertussen ook een mail ontvangen van de shareholders ivm hoe lid worden. Ze stellen voor om alles te mailen of te faxen, maar dat heb ik niet. Is het dan ook goed als ik alles opstuur met de post via brief? Wat bedoelen ze hieronder met 3 maanden ervoor?
    2. Then, you must mail or fax to the Shareholders Club the signed form and proof of your position as a shareholder dated at least 3 months before (for example: bank account, contract note, certificate from your financial intermediary, ...).
    Groeten Carlo

    Hoi Carlo,
    Ja, een document waarop staat vermeld dat je in het bezit bent van de aandelen is voldoende. De aanvraag kan ook per post worden gedaan, maar via mail of fax gaat het sneller. Voor jullie maakt dat eigenlijk niet uit, aangezien de volgende trip toch pas in februari 2013 zal plaatsvinden. Zorg wel dat de documenten in een aangetekende brief worden verzonden. Zo heb je niet alleen zekerheid dat de brief aankomt, maar kun je het transport tevens volgen via Track & Trace van de post.
    Met die 3 maanden bedoelen ze dat het bewijs van aandelen niet ouder dan 3 maanden mag zijn.
    Groetjes,
    Lars
  • Klein probleempje...
    Ik heb vanmiddag het online formulier volledig ingevuld en afgedrukt en vervolgens op validate geklikt. Dit formulier heb ik ondertekend en samen met het bewijs van de bank aangetekend opgestuurd. Nu toen ik terugkwam van de post kreeg ik een mail van disney shareholder met het formulier (volledig ingevuld) in bijlage (pdf). Dit formulier moest ik ondertekenen en opsturen met het bewijs van de bank en voorzien van I ACCEPT AND APROVE.Daar stond ik dan want ik had net alles opgestuurd met de post zonder rekening te houden met het feit dat ik via mail het formulier nog ging krijgen.
    Hetgeen ik heb opgestuurd was gewoon het ingevulde formulier en ik heb beiden ondertekend dat heb ik wel gedaan, maar ik heb er niet op geschreven I ACCEPT AND APROVE. Is dat een probleem?
    Dus ik dacht bij mezelf waarom niet alles mailen met het formulier wat ik van hun via email heb ontvangen en het bewijs van de bank. Dit heb ik dan ook gedaan, ik heb alles ingescand (nog ergens een scanner gaan zoeken op zolder), ondertekend en bijgeschreven I ACCEPT AND APROVE en opgestuurd via mail. Ik heb via goog translate erbij geschreven dat het zowel via de post komt als per mail. Nu mag ik er toch vanuit gaan dat ik binnenkort een mail ontvang dat mijn membership kaart is opgestuurd en dat alles in orde is?
    Tip: Op de website om volgende zin aan toe te voegen bij de link naar aandelen. Wanneer je het online membership form hebt ingevuld en vervolgens op validate hebt geklikt, krijg je over enkele uren een mailbericht van shareholders. In bijlage vindt u het membership form al ingevuld, dit moet je enkel nog voorzien van een datum, 'i accept and aprove' + handtekening. DIT formulier stuur je dan via de post of via mail/fax.
  • yeeahh shareholderspasje is binnen na 6 weken.
    dus die kunnen we 7 en 8 okt gaan gebruiken.
  • Homer80 zei:


    Klein probleempje...
    Ik heb vanmiddag het online formulier volledig ingevuld en afgedrukt en vervolgens op validate geklikt. Dit formulier heb ik ondertekend en samen met het bewijs van de bank aangetekend opgestuurd. Nu toen ik terugkwam van de post kreeg ik een mail van disney shareholder met het formulier (volledig ingevuld) in bijlage (pdf). Dit formulier moest ik ondertekenen en opsturen met het bewijs van de bank en voorzien van I ACCEPT AND APROVE.Daar stond ik dan want ik had net alles opgestuurd met de post zonder rekening te houden met het feit dat ik via mail het formulier nog ging krijgen.
    Hetgeen ik heb opgestuurd was gewoon het ingevulde formulier en ik heb beiden ondertekend dat heb ik wel gedaan, maar ik heb er niet op geschreven I ACCEPT AND APROVE. Is dat een probleem?
    Dus ik dacht bij mezelf waarom niet alles mailen met het formulier wat ik van hun via email heb ontvangen en het bewijs van de bank. Dit heb ik dan ook gedaan, ik heb alles ingescand (nog ergens een scanner gaan zoeken op zolder), ondertekend en bijgeschreven I ACCEPT AND APROVE en opgestuurd via mail. Ik heb via goog translate erbij geschreven dat het zowel via de post komt als per mail. Nu mag ik er toch vanuit gaan dat ik binnenkort een mail ontvang dat mijn membership kaart is opgestuurd en dat alles in orde is?
    Tip: Op de website om volgende zin aan toe te voegen bij de link naar aandelen. Wanneer je het online membership form hebt ingevuld en vervolgens op validate hebt geklikt, krijg je over enkele uren een mailbericht van shareholders. In bijlage vindt u het membership form al ingevuld, dit moet je enkel nog voorzien van een datum, 'i accept and aprove' + handtekening. DIT formulier stuur je dan via de post of via mail/fax.

    Dit zal geen probleem zijn, Carlo. Voor de zekerheid inderdaad inscannen en per mail naar de Shareholders Club verzenden. Overigens hoef je Google Translate niet persé te gebruiken om een vertaling naar het Frans te maken. Een Engelse mededeling is ook goed.
    Ik heb de tekst aangepast met de melding dat een bevestiging van het formulier per mail volgt. Verder is het nu afwachten totdat de brief van de Shareholders Club in de bus valt.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Homer80 zei:


    Klein probleempje...
    Ik heb vanmiddag het online formulier volledig ingevuld en afgedrukt en vervolgens op validate geklikt. Dit formulier heb ik ondertekend en samen met het bewijs van de bank aangetekend opgestuurd. Nu toen ik terugkwam van de post kreeg ik een mail van disney shareholder met het formulier (volledig ingevuld) in bijlage (pdf). Dit formulier moest ik ondertekenen en opsturen met het bewijs van de bank en voorzien van I ACCEPT AND APROVE.Daar stond ik dan want ik had net alles opgestuurd met de post zonder rekening te houden met het feit dat ik via mail het formulier nog ging krijgen.
    Hetgeen ik heb opgestuurd was gewoon het ingevulde formulier en ik heb beiden ondertekend dat heb ik wel gedaan, maar ik heb er niet op geschreven I ACCEPT AND APROVE. Is dat een probleem?
    Dus ik dacht bij mezelf waarom niet alles mailen met het formulier wat ik van hun via email heb ontvangen en het bewijs van de bank. Dit heb ik dan ook gedaan, ik heb alles ingescand (nog ergens een scanner gaan zoeken op zolder), ondertekend en bijgeschreven I ACCEPT AND APROVE en opgestuurd via mail. Ik heb via goog translate erbij geschreven dat het zowel via de post komt als per mail. Nu mag ik er toch vanuit gaan dat ik binnenkort een mail ontvang dat mijn membership kaart is opgestuurd en dat alles in orde is?
    Tip: Op de website om volgende zin aan toe te voegen bij de link naar aandelen. Wanneer je het online membership form hebt ingevuld en vervolgens op validate hebt geklikt, krijg je over enkele uren een mailbericht van shareholders. In bijlage vindt u het membership form al ingevuld, dit moet je enkel nog voorzien van een datum, 'i accept and aprove' + handtekening. DIT formulier stuur je dan via de post of via mail/fax.

    Dit zal geen probleem zijn, Carlo. Voor de zekerheid inderdaad inscannen en per mail naar de Shareholders Club verzenden. Overigens hoef je Google Translate niet persé te gebruiken om een vertaling naar het Frans te maken. Een Engelse mededeling is ook goed.
    Ik heb de tekst aangepast met de melding dat een bevestiging van het formulier per mail volgt. Verder is het nu afwachten totdat de brief van de Shareholders Club in de bus valt.
    Groetjes,
    Lars
    Zo dacht ik ook vandaar mijn mail, ondertussen heb ik nog eens opnieuw moeten mailen omdat ik dacht dat de bijlagen niet goed leesbaar zijn. Ik had de email ook in cc naar mij gestuurd en toen kreeg ik het door dat de documenten bij vergroting niet duidelijk en leesbaar zijn. Dus opnieuw alles toegevoegd als bijlage en opnieuw verstuurd heb er wel in vermeld dat de vorige mail niet goed leesbaar is en deze wel duidelijk is. Zo zie je maar alles snel willen doen is niet goed. Nu hebben ze 3 keer iets gehad van mij, dus zal het wel meer dan oké zijn .
  • Vandaag mail ontvangen dat mijn kaart over enkele weken via de post wordt gestuurd. In deze mail heb ik ook mijn login en paswoord ontvangen om aan te melden op de website. Hier lukt het niet. Ik geef mijn login en wachtwoord correct in maar krijg telkens de volgende melding.
    Erreur d'identification: Please leave the nouveau saisir numero de votre carte Club Aires Action
    Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd en gekregen, maar hier ik ook de melding dat het niet lukt.
    Wat is het probleem?
  • Probleem is opgelost. Er is een probleem voor diegene die Safari gebruiken van Apple. Ze zijn dit aan het oplossen maar voorlopig lukt het niet. Ik heb dan snel even mijn windows laptop onder het stof gehaald en ik kon perfect aanmelden.
  • Homer80 zei:


    Probleem is opgelost. Er is een probleem voor diegene die Safari gebruiken van Apple. Ze zijn dit aan het oplossen maar voorlopig lukt het niet. Ik heb dan snel even mijn windows laptop onder het stof gehaald en ik kon perfect aanmelden.

    Goed om te horen dat het probleem is opgelost. Goede tip voor de rest!
    Groetjes,
    Lars
  • Beste forum bezoekers,
    Weet iemand hoe lang het duurt voor je de pas van de shareholdersclub ontvangt? Ik heb nu bijna vijf weken geleden digitiaal (per mail) te horen gekregen dat mijn aanmelding gelukt is en de pas wordt toegezonden. Ook hebik toen de inlog enz voor de digitale omgeving gekregen. De pas echter nog niet tot op heden. Nu ga ik 16 september naar disneyland en wil de korting op de jaarpas gebruiken. Iemand een andere optie als je pas er nog niet is?
    Groet,
    Patrick

  • Beste forum bezoekers,
    Weet iemand hoe lang het duurt voor je de pas van de shareholdersclub ontvangt? Ik heb nu bijna vijf weken geleden digitiaal (per mail) te horen gekregen dat mijn aanmelding gelukt is en de pas wordt toegezonden. Ook hebik toen de inlog enz voor de digitale omgeving gekregen. De pas echter nog niet tot op heden. Nu ga ik 16 september naar disneyland en wil de korting op de jaarpas gebruiken. Iemand een andere optie als je pas er nog niet is?
    Groet,
    Patrick

    Hoi Patrick,
    Zoals vermeld op de Aandelen-pagina (http://www.discoverthemagic.nl/aandelen/) duurt het zenden van de Shareholders Club Card 6 weken. Je kunt echter een mailtje sturen naar de Club en vragen voor een bevestiging van de zending of een tijdelijk certificaat waarmee je gebruik kunt maken van de kortingen, ook al heb je de pas nog niet. De adresgegevens van de Shareholders Club staan op de Aandelen-pagina.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Dit bericht kwam ik tegen
    -----------------------------------------------------------------------
    Walt Disney wil alle resterende aandelen van het Europese themapark Disneyland Parijs kopen. Dat schrijft het Amerikaanse blad Time Magazine.
    Walt Disney heeft al 40 procent van het park in handen. Het zou de zwakke financiële prestaties willen aanpakken waarmee Disneyland Parijs al twee decennia kampt.
    Aan de bezoekersaantallen ligt het niet. Elk jaar brengen zo'n 15 miljoen mensen het Europese attractiepark een bezoek. Euro Disney kampt echter sinds de opening in 1992 al met een hoge schuldenlast. In 12 van de 20 jaar dat het attractiepark open is, leed het bedrijf verlies.
    Aandeel schiet omhoog
    Het aandeel Euro Disney schoot vrijdag in Parijs met bijna 20 procent omhoog.
    ----------------------------------------------------------------------
    Het is leuk dat de koers omhoog gaat maar ik wil ze natuurlijk niet kwijt.
  • sebas zei:


    Hoi Lars,
    Dit bericht kwam ik tegen
    -----------------------------------------------------------------------
    Walt Disney wil alle resterende aandelen van het Europese themapark Disneyland Parijs kopen. Dat schrijft het Amerikaanse blad Time Magazine.
    Walt Disney heeft al 40 procent van het park in handen. Het zou de zwakke financiële prestaties willen aanpakken waarmee Disneyland Parijs al twee decennia kampt.
    Aan de bezoekersaantallen ligt het niet. Elk jaar brengen zo'n 15 miljoen mensen het Europese attractiepark een bezoek. Euro Disney kampt echter sinds de opening in 1992 al met een hoge schuldenlast. In 12 van de 20 jaar dat het attractiepark open is, leed het bedrijf verlies.
    Aandeel schiet omhoog
    Het aandeel Euro Disney schoot vrijdag in Parijs met bijna 20 procent omhoog.
    ----------------------------------------------------------------------
    Het is leuk dat de koers omhoog gaat maar ik wil ze natuurlijk niet kwijt.

    Disney is inderdaad serieus in overweging om Disneyland Paris volledig over te nemen, maar dat is nog niet definitief. Mocht het zover komen, dan zal er vast en zeker een mogelijkheid komen om de hoofd Disney aandelen (The Walt Disney Company) aan te schaffen en voordelen mee te krijgen in het resort. Maar goed, dat is toekomstmuziek.
    Lees ook het uitgebreide artikel dat ik heb gemaakt met alle informatie: http://www.discoverthemagic.nl/2012/08/the-walt-disney-company-overweegt-disneyland-parijs-volledig-over-te-nemen-door-resterende-aandelen-op-te-kopen/
    Groetjes,
    Lars
  • Gisteren shareholdersclub gemaild of ik pas voor 16 september kan verwachten. Vandaag mail met tijdelijk certificaat zodat ik korting enz kan gebruiken als pas niet op tijd is. Geweldige manier vam communiceren.

  • Gisteren shareholdersclub gemaild of ik pas voor 16 september kan verwachten. Vandaag mail met tijdelijk certificaat zodat ik korting enz kan gebruiken als pas niet op tijd is. Geweldige manier vam communiceren.

    Goed om te horen dat het gelukt is. Veel plezier alvast en geniet van de kortingen!
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars.
    Klopt het dat de voorwaarden van de aandeelhoudersclub zijn veranderd? Ik las dat je nu minimaal 100 aandelen moet hebben. Zijn er nog voordelen bijgekomen?
    Groeten
    Sebas
  • Hoi Lars,
    Ik heb idd ook een mailing van dlpr. Wat ik er uit.opmaak is dat iedereen die er minder dan 100 heeft nu ook er uit gezet wordt en allwen iedereeen met 100 en meer zich opnieuw kan aanmelden. Betekend dit dat mijn pas niet meer geldig id?
  • sebas zei:


    Beste Lars.
    Klopt het dat de voorwaarden van de aandeelhoudersclub zijn veranderd? Ik las dat je nu minimaal 100 aandelen moet hebben. Zijn er nog voordelen bijgekomen?
    Groeten
    Sebas

    Beste Sebas & Patrick,
    Vanaf 1 oktober 2012 worden de voorwaarden om lid te kunnen worden en/of het bestaande lidmaatschap te verlengen inderdaad aangepast in verband met de recente herstructurering van de schulden door The Walt Disney Company. In het kort komt het op het volgende neer:
    Bestaande lidmaatschappen blijven geldig tot aan de eerst volgende vernieuwing. Bij de verlenging gaan de nieuwe voorwaarden in dat ieder lid minimaal 100 aandelen in zijn of haar bezit moet hebben. Lidmaatschap blijft 2 jaar geldig en is verder gratis. Personen die vóór 1 oktober 2000 lid zijn geworden, kunnen bij verlenging gebruik blijven maken van de oude voorwaarden (minimaal 5 aandelen en €30,- per 2 jaar voor het lidmaatschap of minimaal 20 aandelen en gratis lidmaatschap).
    De voordelen zijn licht uitgebreid met 25% korting op 'room only' (was 20%). Voor de rest dezelfde voordelen die reeds bekend waren. Verder zal de structuur van de Shareholders Club in de toekomst verder worden aangepast met de mogelijke toevoeging van een 'Gold Membership', maar hier is vooralsnog geen concrete informatie over bekend.
    Ik heb de informatie op de Aandelen-pagina (http://www.discoverthemagic.nl/aandelen/) aangepast. Tevens zijn de contactgegevens van de Shareholders Club gewijzigd. De club is nu via een gratis telefoonlijn vanuit Nederland bereikbaar en het algemene mailadres is gewijzigd. Alle informatie is te vinden op de Aandelen-pagina van DiscoverTheMagic.nl.
    Groetjes,
    Lars
  • ok ik ben net een maand of 2 lid dus kan nog bijna 2 jaar van de voordelen genieten, neem aan dat ik tegen die tijd de kans krijg om aan de nieuwe voorwaarden te voldoen en daarover een mailkrijg voordat het afloopt.
    heb nu 40 aandelen. dacht heb er 20 nodig voor de voordelen koop er watbextra voor eventueel te verkopen, zal ze maar houden nu en 60 bij kopen later.
    gelukkig blijft hetgene wat 2 maanden terug van toepassing was gelden anders zou ik flink balen dat het een week voordat ik in disney van sharholderspas kan genieten het zou veranderen.
    dat word dit topic in de gaten houden
  • Beste Lars,
    Is er toevallig al wat meer bekend over de shareholder gold membership?
    Groetjes,
    Sebas
  • sebas zei:


    Beste Lars,
    Is er toevallig al wat meer bekend over de shareholder gold membership?
    Groetjes,
    Sebas

    Hoi Sebas,
    Volgens informatie die gegeven werd tijdens het laatste ronde tafel gesprek met het management, wordt de Shareholders Club en de structuur van de aandelen momenteel bestudeerd. Een mogelijk 'gold' membership is één van de opties waar naar wordt gekeken. Meer informatie kon voorlopig niet worden gegeven, omdat de nieuwe aanmeldprocedure (minimaal 100 aandelen in plaats van 20) nu geëvalueerd wordt naar aanleiding van klachten van aandeelhouders.
    Zodra er meer bekend wordt gemaakt, zal DiscoverTheMagic.nl hierover informatie geven.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Heb me net opgegeven voor de Shareholders Club en kreeg een mail waarin ik het volgende op moet sturen
    A completed, dated and signed membership form,
    A recent Euro Disney S.C.A. share ownership certificate in the name of the applicant(s) dated within the last 3 months (for example: a bank account statement, a contract note, or a certificate from your financial intermediary).
    Wat is een completed dasted and signed membership form, als ik deze online heb ingevuld ?
    Heb ik een formulier gemist.
    grt,
    Oscar
  • ossio zei:


    Hallo Lars,
    Heb me net opgegeven voor de Shareholders Club en kreeg een mail waarin ik het volgende op moet sturen
    A completed, dated and signed membership form,
    A recent Euro Disney S.C.A. share ownership certificate in the name of the applicant(s) dated within the last 3 months (for example: a bank account statement, a contract note, or a certificate from your financial intermediary).
    Wat is een completed dasted and signed membership form, als ik deze online heb ingevuld ?
    Heb ik een formulier gemist.
    grt,
    Oscar

    Hoi Oscar,
    Het formulier dat ze hier bedoelen is het digitale formulier dat je op de site van de Shareholders Club hebt ingevuld. Deze moet je uitprinten en meesturen met een recente kopie van het bewijs dat je de aandelen in je bezit hebt.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Op 1 januari 2014 verloopt mijn shareholders pas. Gezien ik op 5 september 2013 naar Disney ga vroeg ik mij af of ik dan meteen een nieuwe kaart kan regelen.
  • sebas zei:


    Hoi Lars,
    Op 1 januari 2014 verloopt mijn shareholders pas. Gezien ik op 5 september 2013 naar Disney ga vroeg ik mij af of ik dan meteen een nieuwe kaart kan regelen.

    Hoi Sebas,
    Nee, dat is niet mogelijk. Het verlengen van de Shareholders Club Card kan vanaf 60 dagen vóór de vervaldatum, dient online ingevuld te worden via http://corporate.disneylandparis.com/shareholders/shareholders-club/index.xhtml#contentj (klik op 'Renewing your membership') en vervolgens per post, email of fax verzonden te worden naar de Shareholders Club.
    Groetjes,
    Lars
  • Hi ik (wij ons gezin) zouden graag een lidmaatschap willen hebben v.d. shareholders club.
    Kan iemand mij aangeven hoeveel aandelen ik nu moet hebben?
    en of dit op dit ogenblik de moeite waard is.
    Thanks
    Blefke
  • blefke zei:


    Hi ik (wij ons gezin) zouden graag een lidmaatschap willen hebben v.d. shareholders club.
    Kan iemand mij aangeven hoeveel aandelen ik nu moet hebben?
    en of dit op dit ogenblik de moeite waard is.
    Thanks
    Blefke

    Hoi Blefke,
    Om lid te kunnen worden van de Shareholders Club, dien je minimaal 100 aandelen in je bezit te hebben. Dit kost u met de huidige koers (€4,81 per aandeel) €481,- zonder overige kosten. Het lidmaatschap zelf is gratis en geldig voor 2 jaar. Alle informatie over aandelen 'Euro Disney S.C.A.' en de Shareholders Club is te vinden op onze speciale Aandelen pagina: http://www.discoverthemagic.nl/aandelen/.
    De vraag of het de moeite waard is, hangt af van waarom u lid wilt worden van de Shareholders Club. De voordelen die u krijgt zijn min of meer gelijk aan een Dream jaarkaart (€199,- per jaar). Kortingen op overnachtingen in de Disney hotels zijn hoger met een jaarkaart, terwijl de korting in restaurants met de Shareholders Club Card weer hoger is. Bekijk de voordelen op de Aandelen pagina en vergelijk deze met de voordelen van de jaarkaarten op de Jaarkaarten pagina: http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.